Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 39150000-8- Меблі та приспособи різні (стелаж посилений – до 100 кг навантаження на полицю, 4 посилені полиці Очікувана вартість , а закупівлю стелаж посилений – до 100 кг навантаження на полицю, 4 посилені полиці )
Очікувана вартість
49 960,98 UAH
UA-2020-07-16-005528-c 811f831f0d784a74b624f9fcab27f204
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Єфремова

+380674837160 okksuasha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Одеській області”
Код ЄДРПОУ: 08734546
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пров. Каркашадзе, 3
Контактна особа: Оксана Єфремова
+380674837160
okksuasha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


стелаж посилений – до 100 кг навантаження на полицю, 4 посилені полиці Очікувана вартість , а закупівлю стелаж посилений – до 100 кг навантаження на полицю, 4 посилені полиці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
стелаж посилений – до 100 кг навантаження на полицю, 4 посилені полиці Очікувана вартість , а закупівлю стелаж посилений – до 100 кг навантаження на полицю, 4 посилені полиці )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м.Одеса, пров.Каркашадзе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк поставки до 31.12.2020р Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

16 липня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:33
договор проект стелаж — копия.docx
16 липня 2020 15:33
ПУЗО до закупівлі стелаж 001.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
САВІЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3029913554
Переможець 49 960,98
UAH
16 липня 2020 15:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 11:26
ДУ к Д 21-20 001.jpg зміни до договору
17 липня 2020 11:22
ПУОЗ ДУ зміни стелаж 001.jpg зміни до договору
17 липня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 15:44
Д стелаж 004.jpg укладений
16 липня 2020 15:43
Д стелаж 003.jpg укладений
16 липня 2020 15:43
Д стелаж 002.jpg укладений
16 липня 2020 15:43
Д стелаж 001.jpg укладений
16 липня 2020 15:43
стелаж ПУО до закупівлі.docx укладений
16 липня 2020 15:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
стелаж посилений – до 100 кг навантаження на полицю, 4 посилені полиці Очікувана вартість , а закупівлю стелаж посилений – до 100 кг навантаження на полицю, 4 посилені полиці ) 18 штуки 2 775,61
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Договорі в п.5.6 допущена механічна помилка. Викласти п.5,6 в наступній редакції: Строк поставки: 31.12.2020року
Номер договору про закупівлю: 21/20
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
стелаж посилений – до 100 кг навантаження на полицю, 4 посилені полиці Очікувана вартість , а закупівлю стелаж посилений – до 100 кг навантаження на полицю, 4 посилені полиці ) 18 штуки 2 775,61
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 960,98
UAH