Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
"Нове будівництво багатофункціонального спортивного майданчика в районі Волноваської школи №2, розташованої за адресою: Донецька обл., м.Волноваха, пров.Шляховий, 18"
Очікувана вартість
2 493 013,20 UAH
UA-2020-07-16-004736-c 06e82f88727541ffa463b73096269737
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Левітов

+380504748509 volnoks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Волноваської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011710
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., місто Волноваха, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 23-А
Контактна особа: Володимир Левітов
+380504748509
volnoks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 14:24
Очікувана вартість: 2 493 013,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 465,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Нове будівництво багатофункціонального спортивного майданчика в районі Волноваської школи №2, розташованої за адресою: Донецька обл., м.Волноваха, пров.Шляховий, 18"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, м.Волноваха, пров. Шляховий, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2020  —  20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45212200-8 — Будівництво спортивних об’єктів
ДК 018-2000: 2411.1 — Стадіони та майданчики для занять спортом на відкритому повітрі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація (технічний опис закупівлі)
Дата подання: 20 липня 2020 13:53
Дата відповіді: 21 липня 2020 08:32
Доброго дня. Надайте інформацію чи передбачено проектом улаштування поребрика по периметри спортивного майданчику?Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання відповідаємо, що робочим проектом 48/20 передбачено улаштування бетонних поребриків БР 100.20.8 на бетонній основі по периметру спортивного майданчика.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-004736-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:40250918
Дата подання: 12 серпня 2020 11:17
Вимога на протокольне рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОНІНТЕРПЛАСТ», взяло участь у торгах на закупівлю робіт по об’єкту «Нове будівництво багатофункціонального спортивного майданчика в районі Волноваської школи №2, розташованої за адресою: Донецька область. м. Волноваха пров. Шляховий, 18», ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-16-004736-c, розміщеної на сайті prozorro.gov.ua які проводяться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на очікувану суму 2 493 013,20 грн.
Згідно протоколу реєстру пропозицій, у закупівлі взяли участь 3 учасника, з наступними ціновими пропозиціями:

1. ФОП Ільін Єгор Вікторович – 1 642 405,66 грн.;
2. ФОП Піддубний Сергій Сергійович – 2 355 877,48 грн.;
3. ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» – 2 493 011,530 грн.

За результатами розгляду тендерної пропозиції, відповідно до протоколу №6 засідання тендерного комітету відділу капітального будівництва Волноваської райдержадміністрації від 11.08.2020 року, члени тендерного комітету одноголосно прийняли рішення визначити Учасника ФОП Ільін Єгор Вікторович переможцем.

Відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), звертаємося до Вас з вимогою надання інформації щодо незаконного протокольного рішення членів тендерного комітету по визначенню Учасника ФОП Ільін Єгор Вікторович переможцем торгів:

Цінова пропозиція Учасника ФОП Ільін Єгор Вікторович, автоматично визнана електронною системою закупівель – «аномально низькою ціною тендерної пропозиції». Відповідно до частини 14 статті 29 Закону – «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції». Відповідно до частини 8 статті 12 Закону - «подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Всупереч вимогам Закону Учасник ФОП Ільін Єгор Вікторович не надав в електронному вигляді через електронну систему закупівель, протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Протокольним рішенням №5 засідання тендерного комітету відділу капітального будівництва Волноваської райдержадміністрації від 11.08.2020 року, члени тендерного комітету без врахування законних підстав, одноголосно вирішили, що ціна Учасника ФОП Ільін Єгор Вікторович є – «з незначним перевищенням аномально низької ціни» та прийняли тендерну пропозицію Учасника як таку, що відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим умовам тендерної документації.
ВИМАГАЄМО:

1. Надати інформацію з посиланням на розділ, пункт, підпункт, абзац, конкретну фразу Закону України «Про публічні закупівлі», що свідчить про наявний термін в Законі – «з незначним перевищенням аномально низької ціни» та роз’яснити з посиланням на Закон поточні дії Замовника та Учасника у даному випадку;
2. Скасувати протокольні рішення членів тендерного комітету №5, 6 від 11.08.2020 року.
3. Повернути Учасника торгів Ільіна Єгора Вікторовича на кваліфікацію.
4. Відхилити пропозицію Учасника торгів Ільіна Єгора Вікторовича відповідно до статті 31 Закону, з причин – «учасник процедури закупівлі: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону»
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 серпня 2020 16:52
Причина: Повернення на кваліфікацію учасника №1

Документи подані скаржником

12 серпня 2020 11:17
1. Вимога.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000031 ● 6a9a86c5cd4f4ebab1cac5281cafa1f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-07-16-004736-c 16.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 16:39:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва багатофункціонального спортивного майданчика в районі Волноваської школи № 2, розташованої за адресою: Донецька область, м. Волноваха, провулок Шляховий, 18 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-16-004736-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання інформації щодо встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції.

2021-01-26 13:58:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІЛЬІН ЄГОР ВІКТОРОВИЧ" 1 642 405,66
UAH з ПДВ
1 642 405,66
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПІДДУБНИЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 2 355 877,48
UAH з ПДВ
2 355 877,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" 2 493 011,53
UAH з ПДВ
2 493 011,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 14:51
ЦПД Робітники.pdf
01 серпня 2020 14:51
Справка с банка.pdf
01 серпня 2020 14:51
Проект договору.pdf
01 серпня 2020 14:51
про повноваження.pdf
01 серпня 2020 14:51
паспорт.jpg
01 серпня 2020 14:51
Лист відгук.pdf
01 серпня 2020 14:51
зведена довідка ст 17.pdf
01 серпня 2020 14:51
заява пропозиція.pdf
01 серпня 2020 14:51
Дохід за 2019.pdf
01 серпня 2020 14:51
Дохід 2017.pdf
01 серпня 2020 14:51
Аналогічний договір.pdf
01 серпня 2020 14:51
13_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
01 серпня 2020 14:51
13_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
01 серпня 2020 14:51
13_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
01 серпня 2020 14:51
13_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
01 серпня 2020 14:51
13_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
01 серпня 2020 14:51
13_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
01 серпня 2020 14:51
13_ДЦ_ДЦ_3.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 15:08
14.Інщі документи.rar
01 серпня 2020 15:08
13Ліцензія та дозволи.pdf
01 серпня 2020 15:08
12.Довідка з банку.pdf
01 серпня 2020 15:08
11.Баланс.pdf
01 серпня 2020 15:08
7. Проект договору.pdf
01 серпня 2020 15:08
6.Специфікація.rar
01 серпня 2020 15:08
5.Субпідрядники.pdf
01 серпня 2020 15:08
4.Графік.pdf
01 серпня 2020 15:08
3.Зведена довідка.pdf
01 серпня 2020 15:08
2.Аналогічні договори.rar
01 серпня 2020 15:08
1.Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 12:27
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:25
13. Ліцензії та дозволи.PDF
03 серпня 2020 12:25
12. Довідка банку 2.pdf.p7s
03 серпня 2020 12:25
12. Довідка банку 2.pdf
03 серпня 2020 12:25
12. Довідка банку 1.pdf.p7s
03 серпня 2020 12:25
12. Довідка банку 1.pdf
03 серпня 2020 12:25
11. Баланс.pdf.p7s
03 серпня 2020 12:25
11. Баланс.pdf
03 серпня 2020 12:25
7. Проект договору.pdf.p7s
03 серпня 2020 12:25
7. Проект договору.pdf
03 серпня 2020 12:25
6. Специфікація.PDF.p7s
03 серпня 2020 12:25
6. Специфікація.PDF
03 серпня 2020 12:25
5. Субпідрядники.PDF.p7s
03 серпня 2020 12:25
5. Субпідрядники.PDF
03 серпня 2020 12:25
4. Графік.pdf.p7s
03 серпня 2020 12:25
4. Графік.pdf
03 серпня 2020 12:25
3. Зведена довідка.PDF.p7s
03 серпня 2020 12:25
3. Зведена довідка.PDF
03 серпня 2020 12:25
2. Аналогічні договори.pdf
03 серпня 2020 12:25
1. Заява-пропозиція.PDF.p7s
03 серпня 2020 12:25
1. Заява-пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІЛЬІН ЄГОР ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "ПІДДУБНИЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ІЛЬІН ЄГОР ВІКТОРОВИЧ"
#2754304019
Рішення скасоване
1 642 405,66
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 13:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 серпня 2020 00:00
ФОП "ІЛЬІН ЄГОР ВІКТОРОВИЧ"
#2754304019
Відхилено
1 642 405,66
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 13:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 14:09
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 серпня 2020 00:00
ФОП "ПІДДУБНИЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3311905314
Переможець 2 355 877,48
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 13:17

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

Цінову пропозицію учасника ФОП "Ільін Егор Вікторович" автоматично визначено електронною системою закупівель аномально низькою ціною тендерної пропозиції. ФОП "Ільін Егор Вікторович" не надав належного обгрунтування вказаної у пропозиції аномально низької ціни.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

17 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:58
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПІДДУБНИЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3311905314
2 355 877,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:29
Графік виконання робіт.PDF укладений
02 вересня 2020 10:28
План фінансування.PDF укладений
02 вересня 2020 10:28
Договірна ціна.PDF укладений
02 вересня 2020 10:28
Договір.PDF укладений
02 вересня 2020 10:28
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 355 877,48
UAH