Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки медичних форм (4 найменування) (класифікатор ДК 021:2015 (CPV) 22820000-4 Бланки)
Очікувана вартість
816,00 UAH
UA-2020-07-16-004683-c 984d75388f9741c0bad3218dd794ad86
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковтун

+380473524078 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19402, Україна , Черкаська обл., м. Корсунь-Шевченковский, вул. Ярослава Мудрого, 120
Контактна особа: Тетяна Ковтун
+380473524078
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Технічні та якісні характеристики згідно договору купівлі - продажу товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Відомість витрат матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2020  —  22 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 штуки
Накладна (вимога)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2020  —  22 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 штуки
Направлення на комплексний генетичний ризик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2020  —  22 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Зведена відомість витрат матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2020  —  22 липня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

16 липня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖУКОВА ВАЛЕНТИНА КРАСНОМИРІВНА
#2086606964
Переможець 816,00
UAH
16 липня 2020 14:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 14:42
Договір.docx укладений
16 липня 2020 14:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Відомість витрат матеріалів 500 штуки 0,32
UAH
Накладна (вимога) 2000 штуки 0,16
UAH
Направлення на комплексний генетичний ризик 200 штуки 0,28
UAH
Зведена відомість витрат матеріалів 500 штуки 0,56
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 816,00
UAH