Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання: Мультимедійні комплекси призначені для навчальних кабінетів початкових класів
Очікувана вартість
172 000,00 UAH
UA-2020-07-16-004329-c c1af9879047f4a8dafcf8b67cce60038
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінаїда Кулинич

+380730245819 kamrvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ КАМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02147090
Місцезнаходження: 20813, Україна , Черкаська обл., с. Косарі, вул. Перемоги, буд. 7
Контактна особа: Зінаїда Кулинич
+380730245819
kamrvo@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 15:31
Очікувана вартість: 172 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( Код ДК 021- 15 32320000 -2) Мультимедійні комплекси призначені для навчальних кабінетів початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20800, Україна, Черкаська область, c.Косарі, вул. Перемоги, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» пред’явленої видаткової накладної в безготівковій формі шляхом перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок «Постачальника» на протязі 10 банківських днів з моменту фактичної передачі товару на умовах, зазначених Договорі . 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 16 липня 2020 17:21
Дата відповіді: 17 липня 2020 10:23
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання на місцях для навчальних кабінетів здійснює Постачальник про, що надається гарантійний лист в складі пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-004329-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 16 липня 2020 17:36
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Термін простою обладнання з моменту поломки та повідомлення про неї Постачальнику і до моменту установки обладнання з обмінного фонду чи виконання ремонтних робіт повинен складати не більше як 1 робочий день..». Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 1 робочого дня, тож ця вимога не є правомірною. Крім того, для учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо так швидко провести підбір та заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації учасників зі всієї території України. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника переглянути строки ремонту обладнання у разі виходу його з ладу у сторону збільшення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 10:22
Вашу вимогу задоволено. Термін простою змінено. Термін простою обладнання з моменту поломки та повідомлення про неї Постачальнику і до моменту установки обладнання з обмінного фонду чи виконання ремонтних робіт повинен складати не більше як 14 календарних днів.
Номер вимоги: UA-2020-07-16-004329-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 липня 2020 10:21
Документ ISO
У ТД зазначена вимога про надання копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 17:07
Добрий день, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що в оголошенні наявна вимога про надання учасниками «Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво), мультимедійних (мобільних) комплексів». Зазначена вимога встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання виробленого виробниками що відповідають міжнародним стандартам. Оскільки обладнання, що закуповується буде постачатись до навчальних закладів тому існує необхідність підтвердження якості обладнання що буде постачатись та відповідності виробників міжнародними стандартам. Оскільки як Вами зазначено, частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі тому можемо дійти висновку, що виробники мають вимогу отримати зазначені сертифікати.
Отже відповідно до зазначеного вище, оголошення не містить дискримінаційних вимог та відсутня необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУДКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА 171 990,00
UAH
165 000,00
UAH
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 171 750,00
UAH
169 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 18:18
9. СЕРТИФІКАТИ ISO.pdf
29 липня 2020 18:18
14. ПАСПОРТ ФІЗ.ОСОБИ.pdf
29 липня 2020 18:18
1.ДОВІДКИ.pdf
29 липня 2020 18:18
19. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 липня 2020 18:18
7. ГРИФ МОН НА ПЗ.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 10:39
Електронний підпис
29 липня 2020 11:22
Електронний підпис
29 липня 2020 11:21
35 Гриф МОН на MozaBook.pdf
29 липня 2020 11:21
33 Гриф МОН _V130-15IKB.pdf
29 липня 2020 11:21
30 інт. дошки B-PRO.pdf
29 липня 2020 11:21
28 довкілля.pdf
29 липня 2020 11:21
27 про гарантію.pdf
29 липня 2020 11:21
26 про країну товару.pdf
29 липня 2020 11:21
25 про доставку.pdf
29 липня 2020 11:21
22 Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2020 11:21
21 про відповідність.pdf
29 липня 2020 11:21
20 проект.pdf
29 липня 2020 11:21
17 про відхилення.pdf
29 липня 2020 11:21
15 про особу.pdf
29 липня 2020 11:21
40 Технічні вимоги.pdf
29 липня 2020 11:21
12 про доставку 2.pdf
29 липня 2020 11:21
39 сертифікати.pdf
29 липня 2020 11:21
38 порівняння.pdf
29 липня 2020 11:21
10 ОПД.pdf
29 липня 2020 11:21
9 довкілля.pdf
29 липня 2020 11:21
8 довідка про договір.pdf
29 липня 2020 11:21
4 про повноваження.pdf
29 липня 2020 11:21
2 стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУДКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУДКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
#3549312062
Відхилено 165 000,00
UAH
03 серпня 2020 10:03
ФОП Cкуловатов Олександр
#3221912091
Переможець 169 900,00
UAH
03 серпня 2020 15:03

Документи

03 серпня 2020 10:03
Електронний підпис

Документи

03 серпня 2020 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Cкуловатов Олександр
#3221912091
169 900,00
UAH
Документи

Документи

03 серпня 2020 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 08:14
договір № 14.pdf укладений
14 серпня 2020 08:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 169 900,00
UAH