Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з хмарного захисту
Очікувана вартість
1 680 000,00 UAH
UA-2020-07-16-004253-b ● f75c647d36ba48cbb4753ea775fd0d58
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Національні інформаційні системи |
Код ЄДРПОУ: | 39787008 |
Вебсайт: | https://nais.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 |
Контактна особа: |
Пашина Оксана Валеріївна +380442067195 o.pashyna@nais.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 12:23 |
Очікувана вартість: | 1 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з хмарного захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розмірі 100 % суми протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту наданих послуг, на підставі виставленого рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 11:14 |
Перелік змін до ТД Хмара-2.docx | |
28 липня 2020 11:14 |
Проект Договору Хмара-2 (зі змінами).docx | |
28 липня 2020 11:14 |
ТД зі змінами Хмара-2.docx |
28 липня 2020 11:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2020 11:14 |
Перелік змін до ТД Хмара-2.docx
|
|||
28 липня 2020 11:14 |
Проект Договору Хмара-2 (зі змінами).docx
|
|||
28 липня 2020 11:14 |
ТД зі змінами Хмара-2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-16-004253-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ", Код ЄДРПОУ:39230764
Дата подання: 20 липня 2020 15:28
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в Додатку № 5 Технічних вимог до тендерної документації
Шановний Замовник! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на закупівлю «Послуги з хмарного захисту». Проте, уважно проаналізувавши тендерну документацію вважаємо, що в Додатку №5 пп 1.11 та в пп 5.1 встановлено дискримінаційні вимоги, а саме: «Проведення інтеграції з існуючими системами інформаційної безпеки Замовника (Cisco FirePower, Cisco AnyConnect), корпоративним каталогом Microsoft Active Directory та поточною бездротовою інфраструктурою Aruba Networks», які обмежують права учасників, щодо відкритості та прозорості на стадіях закупівлі, максимальної економії та ефективності при здійсненні процедури закупівель, та порушують вимоги чинного законодавства України і наші законні інтереси.
Данна вимога є чіткім обмежуючим фактором можливості вибору аналогічного рішення і унеможливлює конкуренцію, у зв′язку з посиланням на конкретну технологію (Cisco FirePower, Cisco AnyConnect) від конкретного виробника Cisco, інтеграція з якою неможлива для інших виробників, тому що використовуються пропрієтарні технології та протоколи. Така вказівка протирічить чинному законодавству та обмежує права учасників. Ми розуміємо, та допускаємо, що замовник вже використовує, чи планує використовувати агенти Cisco AnyConnect, як один з функціоналів для своєї роботи, але не зрозуміло чому обмежені можливості при наданні «Послуги з хмарного захисту» за допомогою аналогічних клієнтів від інших виробників, тим більше, що надання послуг та запропонована система має реалізувати захист в той час коли не використовується AnyConnect, який забезпечує підключення користувачів до VPN про що сказано, зокрема, в пп 3.1: «Можливість застосовувати політики доступу з використанням систем категоризації трафіку як для пристроїв, що знаходяться в мережі, так і для пристроїв, що знаходяться поза межами корпоративної мережі і не підключені по VPN». В зв′язку з вищезазначеним, вимагаємо видалити з пп 1.11 та 5.1 вимог посилання на конкретного виробника, конкретну технологію та конкретне програмне забезпечення та, натомість, в разі їх необхідності, надати розгорнутий опис технічних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Данна вимога є чіткім обмежуючим фактором можливості вибору аналогічного рішення і унеможливлює конкуренцію, у зв′язку з посиланням на конкретну технологію (Cisco FirePower, Cisco AnyConnect) від конкретного виробника Cisco, інтеграція з якою неможлива для інших виробників, тому що використовуються пропрієтарні технології та протоколи. Така вказівка протирічить чинному законодавству та обмежує права учасників. Ми розуміємо, та допускаємо, що замовник вже використовує, чи планує використовувати агенти Cisco AnyConnect, як один з функціоналів для своєї роботи, але не зрозуміло чому обмежені можливості при наданні «Послуги з хмарного захисту» за допомогою аналогічних клієнтів від інших виробників, тим більше, що надання послуг та запропонована система має реалізувати захист в той час коли не використовується AnyConnect, який забезпечує підключення користувачів до VPN про що сказано, зокрема, в пп 3.1: «Можливість застосовувати політики доступу з використанням систем категоризації трафіку як для пристроїв, що знаходяться в мережі, так і для пристроїв, що знаходяться поза межами корпоративної мережі і не підключені по VPN». В зв′язку з вищезазначеним, вимагаємо видалити з пп 1.11 та 5.1 вимог посилання на конкретного виробника, конкретну технологію та конкретне програмне забезпечення та, натомість, в разі їх необхідності, надати розгорнутий опис технічних вимог.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 16:05
. В ТЗ невказані конкретні проприєтарні технології для послуги хмарного захисту, а описана існуюча інфраструктура Замовника (вказане обладнання та рішення використовуються, інших у Замовника немає). Всі описані в ТЗ рішення мають відкриті API для інтеграції.
За описом API слід звернутися до відповідних виробників та відповідної технічної документації цих виробників.
2. Пп 3.1: «Можливість застосовувати політики доступу з використанням систем категоризації трафіку як для пристроїв, що знаходяться в мережі, так і для пристроїв, що знаходяться поза межами корпоративної мережі і не підключені по VPN» повідомляємо наступне.
На даний час (враховуючи карантинні вимоги) співробітники Підприємства працюють в різних режимах віддаленої роботи в залежності від покладених на них функцій. Так, ми використовуємо доменну інфраструктуру Microsoft і відповідну авторизацію, і так, ми використовуємо Cisco Any Connect для віддаленого доступу до корпоративних систем та ресурсів.
Запропоноване учасником рішення повинно інтегруватися з цими рішеннями.
За описом API слід звернутися до відповідних виробників та відповідної технічної документації цих виробників.
2. Пп 3.1: «Можливість застосовувати політики доступу з використанням систем категоризації трафіку як для пристроїв, що знаходяться в мережі, так і для пристроїв, що знаходяться поза межами корпоративної мережі і не підключені по VPN» повідомляємо наступне.
На даний час (враховуючи карантинні вимоги) співробітники Підприємства працюють в різних режимах віддаленої роботи в залежності від покладених на них функцій. Так, ми використовуємо доменну інфраструктуру Microsoft і відповідну авторизацію, і так, ми використовуємо Cisco Any Connect для віддаленого доступу до корпоративних систем та ресурсів.
Запропоноване учасником рішення повинно інтегруватися з цими рішеннями.
Номер вимоги: UA-2020-07-16-004253-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ", Код ЄДРПОУ:39230764
Дата подання: 20 липня 2020 16:58
Вимога щодо внесення змін в проект Договору
Шановний замовник!
Уважно вивчивши проект договору (файл «Проект Договору Хмара-2.docx», що опублікований у складі тендерної документації цієї закупівлі) ми дійшли висновку, що в даній редакції він не надає чіткої однозначної відповіді на питання порядку взаєморозрахунків та строків надання Замовником заявки на надання послуг , а саме:
1. В п .2.3. зазначено, що «Послуги надаються на підставі подання Замовником відповідної заявки, що може здійснюватися письмово або засобами телефонного, факсимільного, іншого зв’язку. Строк надання Послуг – протягом 1 (одного) року З МОМЕНТУ ОПЛАТИ ЗАМОВНИКОМ ПОСЛУГ у визначеному цим Договором порядку, але не пізніше 31.12.2021.», тобто даним пунктом проекту договору передбачається СПОЧАТКУ оплата Замовником, а Виконавець надає послуги ПІСЛЯ моменту оплати.
2. В п. 3.3. зазначено що «Оплата Послуг у розмірі 100 % суми, визначеної в п. 3.1 цього Договору, здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів З МОМЕНТУ ПІДПИСАННЯ СТОРОНАМИ АКТУ НАДАНИХ ПОСЛУГ, на підставі виставленого Виконавцем рахунку», тобто даним пунктом проекту договору обов’язок Замовника здійснити оплату виникає вже ПІСЛЯ надання послуг та підписання актів про наданих послуг, а Виконавець надає послуги ДО моменту оплати.
Зазначені умови проекту договору:
1. не зобов’язують Замовника в чіткий термін надати Виконавцю заявку, на підставі якої надаються послуги, чим унеможливлюють чіткий розрахунок тривалості послуг і як наслідок – їх собівартості для Виконавця;
2. дозволяють надання заявки засобами телефонного зв’язку, тобто надання її голосом у розмові, факт отримання чи неотримання якої неможливо згодом буде довести;
3. не дають однозначної відповіді що має бути першим – надання послуг Виконавцем чи факт оплати Замовником.
Вважаємо, що ці умови проекту договору надають Замовнику простір для зловживань та порушують Принципи здійснення закупівель, що встановлені у Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внесення відповідних змін в проект Договору.
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши проект договору (файл «Проект Договору Хмара-2.docx», що опублікований у складі тендерної документації цієї закупівлі) ми дійшли висновку, що в даній редакції він не надає чіткої однозначної відповіді на питання порядку взаєморозрахунків та строків надання Замовником заявки на надання послуг , а саме:
1. В п .2.3. зазначено, що «Послуги надаються на підставі подання Замовником відповідної заявки, що може здійснюватися письмово або засобами телефонного, факсимільного, іншого зв’язку. Строк надання Послуг – протягом 1 (одного) року З МОМЕНТУ ОПЛАТИ ЗАМОВНИКОМ ПОСЛУГ у визначеному цим Договором порядку, але не пізніше 31.12.2021.», тобто даним пунктом проекту договору передбачається СПОЧАТКУ оплата Замовником, а Виконавець надає послуги ПІСЛЯ моменту оплати.
2. В п. 3.3. зазначено що «Оплата Послуг у розмірі 100 % суми, визначеної в п. 3.1 цього Договору, здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів З МОМЕНТУ ПІДПИСАННЯ СТОРОНАМИ АКТУ НАДАНИХ ПОСЛУГ, на підставі виставленого Виконавцем рахунку», тобто даним пунктом проекту договору обов’язок Замовника здійснити оплату виникає вже ПІСЛЯ надання послуг та підписання актів про наданих послуг, а Виконавець надає послуги ДО моменту оплати.
Зазначені умови проекту договору:
1. не зобов’язують Замовника в чіткий термін надати Виконавцю заявку, на підставі якої надаються послуги, чим унеможливлюють чіткий розрахунок тривалості послуг і як наслідок – їх собівартості для Виконавця;
2. дозволяють надання заявки засобами телефонного зв’язку, тобто надання її голосом у розмові, факт отримання чи неотримання якої неможливо згодом буде довести;
3. не дають однозначної відповіді що має бути першим – надання послуг Виконавцем чи факт оплати Замовником.
Вважаємо, що ці умови проекту договору надають Замовнику простір для зловживань та порушують Принципи здійснення закупівель, що встановлені у Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внесення відповідних змін в проект Договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2020 16:06
Замовником будуть внесені зміни до проекту договору.
Номер вимоги: UA-2020-07-16-004253-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КУБІТ", Код ЄДРПОУ:39389872
Дата подання: 24 липня 2020 11:52
дискримінація до Учасників
Шановний Замовник! Просимо видалити пп 1.11 та в пп 5.1 у Додатку №5 так як вони не описують чітко яка саме інтеграція повинна бути. Це може використовуватись як дискримінаційна вимога до Учасників, що порушує вимоги законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2020 12:05
В ТЗ невказані конкретні проприєтарні технології для послуги хмарного захисту, а описана існуюча інфраструктура Замовника (вказане обладнання та рішення використовуються, інших у Замовника немає). Всі описані в ТЗ рішення мають відкриті API для інтеграції.
За описом API слід звернутися до відповідних виробників та відповідної технічної документації цих виробників.
За описом API слід звернутися до відповідних виробників та відповідної технічної документації цих виробників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" |
1 167 000,00
UAH з ПДВ
|
1 167 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККОРДГРУП" |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
1 258 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" |
1 635 000,00
UAH з ПДВ
|
1 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІТ ІТ" |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" #39230764 |
Відхилено |
1 167 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 15:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККОРДГРУП" #37313183 |
Переможець |
1 258 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 16:42
|
Звіт про виконання договору | укладений |
21 січня 2022 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 16:15
|
Договір | укладений |
07 вересня 2020 16:10
|