Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
18 220 214,40 UAH
UA-2020-07-16-004251-c e4f91da94cd943c4af0a27884b0ea444
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:14
Очікувана вартість: 18 220 214,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 101,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ремонт (реставраційний) частини будівлі Комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 30 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу С.О. Борзенка», розташованої за адресою: м. Харків, Харківська набережна, 4 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення «Середня школа №130», охор. №472) КОРИГУВАННЯ
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, м.Харків, Харківська набережна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма№ КБ-2В) (далі – Акт) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Акту. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок.Місцезнаходження замовника: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 17:43
Тендерна документація (нова редакція)-1.doc
23 липня 2020 17:43
перелік змін-1.docx
16 липня 2020 13:56
ПРЕКТ ДОГОВОРУ 30ЗОШ Реставрац 2020.doc
16 липня 2020 13:56
ТД 30ЗОШ Реставрац 2020.doc
16 липня 2020 13:56
ОГОЛОШЕННЯ 30 Реставр.docx
23 липня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 17:43
Тендерна документація (нова редакція)-1.doc
23 липня 2020 17:43
перелік змін-1.docx
16 липня 2020 13:56
ПРЕКТ ДОГОВОРУ 30ЗОШ Реставрац 2020.doc
16 липня 2020 13:56
ТД 30ЗОШ Реставрац 2020.doc
16 липня 2020 13:56
ОГОЛОШЕННЯ 30 Реставр.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД" 18 056 232,00
UAH з ПДВ
17 228 115,60
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 18 190 356,00
UAH з ПДВ
17 383 554,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 14:22
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:19
Гарантія 30 ЗОШ.pdf
14 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:39
Довідка Козирєв С.С..zip
31 липня 2020 10:40
Електронний підпис
31 липня 2020 10:30
Гарантія 183.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
#40229453
Переможець 17 228 115,60
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 12:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
#40229453
17 228 115,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 09:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 12:39
Продление шк 30 ДУ 8.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:36
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 12:00
Преамбула шк 30 ДУ7.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 11:58
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:42
до Доп.угоди 6 зош 30.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:41
Доп угода 6 ЗОШ 30.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:42
4 часть 3ОШ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:41
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:39
3 чаксть 30 зош.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:37
2 часть 30 ЗОШ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:37
1 часть 30 ЗОШ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 08:43
Додаткова угода _4 ЗЗСО _30.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 08:35
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 11:51
Додаткова угода 3 до дог _ 208 КР ХЗОШ _ 30.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 17:28
Додаткова угода _ 2 КР ХЗОШ _ 30.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 17:26
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 11:59
Додатки до договору 208.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 11:54
ДОДАТКОВІ ДОКУМЕНТИ до Договору 208.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 11:54
ДУ 1 до РЕСТАВРАЦІЯ ЗЗСО 30.jpg зміни до договору
31 серпня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 18:57
ДОГ РЕСТАВРАЦІЯ 30 ЗЗСО.pdf укладений
21 серпня 2020 18:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 11.6. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 17 228 115,60 грн. (сімнадцять мільйонів двісті двадцять вісім тисяч сто п'ятнадцять грн. 60 коп.), з урахуванням ПДВ - 2 871 352,60 грн. (два мільйона вісімсот сімдесят одна тисяча триста п’ятдесят дві грн. 60 коп.). У тому числі у 2020 році: 1 297 560,00 грн. (один мільйон двісті дев'яносто сім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 216 260,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч двісті шістдесят грн.. 00 коп..); у 2021 році 15 930 555,60 грн. (п'ятнадцять мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч п’ятсот п’ятдесят п’ять грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 2 655 092,60 грн. (два мільйони шістсот п'ятдесят п’ять тисяч дев’яносто дві грн. 60 коп.).» 2. Керуючись п. 11.6. Договору за взаємною згодою сторін п.6.4.6. виключити. 3. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 208 від 21.08.2020р і діє до 31.12.2021 року. Останній день договору вважається 31.12.2021. 5. Ця додаткова угода складена у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи п. 11.1.3 Договору відповідно до фактичного фінансування на 2021 рік на виконання будівельних робіт по об'єкту: Ремонт (реставраційний) частини будівлі Комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу С.О. Борзенка", розташованої за адресою: м. Харків, Харківська набережна, 4 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення "Середня школа № 130", охор. № 472) Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація), за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 3.1., 4.4., 5.1., 10.1. та викласти їх в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 17 228 115,60 грн. (сімнадцять мільйонів двісті двадцять вісім тисяч сто п'ятнадцять грн. 60 коп.), з урахуванням ПДВ - 2 871 352,60 грн. (два мільйона вісімсот сімдесят одна тисяча триста п’ятдесят дві грн. 60 коп.). У тому числі у 2020 році: 1 297 560,00 грн. (один мільйон двісті дев'яносто сім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 216 260,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч двісті шістдесят грн.. 00 коп..); у 2021 році 994702,80 грн. (дев'ятсот дев'яносто чотири тисячі сімсот дві грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 165783,80 грн. (сто шістдесят п'ять тисяч сімсот вісімдесят три грн. 80 коп.); у 2022 році 14935852,80 грн. (чотирнадцять мільйонів дев'ятсот тридцять п'ять тисяч вісімсот п'ятдесят дві грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 2489308,80 грн. (два мільйони чотириста вісімдесят дев'ять тисяч триста вісім грн. 80 коп.)."; 2. "4.4. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів субвенції місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду складає 1426541,00 грн. (Один мільйон чотириста двадцять шість тисяч п'ятсот сорок одна грн. 00 коп.)., у тому числі ПДВ 20% -237756,83 грн. (Двісті тридцять сім тисяч сімсот п'ятдесят шість грн. 83 коп.)" згідно рішення 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання "Про бюджет міста Харкова на 2020 рік" від "27" листопада 2020р. № 1814/19 та згідно рішення 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання "Про бюджет міста Харкова на 2020 рік" від "27" листопада 2020р. № 2081/20. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів субвенції місцевогобюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду складає 994702,80 грн. (дев'ятсот дев'яносто чотири тисячі сімсот дві грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 165783,80 грн. (сто шістдесят п'ять тисяч сімсот вісімдесят три грн. 80 коп.) згідно рішення 6 сесії Харківської міської ради 8 скликання "Про внесення змін до рішення 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2293/20 "Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік" від "14" червня 2021р. № 142/21.". 1.3. "5.1. Строк виконання робіт: до 10 грудня 2022 року.". 1.4. "10.1. Цей договір укладається та вступає в силу з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року. Останній день дії Договору вважається 31.12.2022 року.". 2. Додаток 2 до Договору "Протокол погодження договірної ціни змінити та викласти в редакції цієї додаткової угоди. 3. Додаток 3 до Договору "Календаргий графік виконання робіт" змінити та викласти в редакції цієї додаткової угоди. 4. Додаток 4 до Договору "План фінансування робіт" змінити та викласти в редакції цієї додаткової угоди"
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 11.6., 11.7. Договору, враховуючи фактичне фінансування у 2021 році на виконання будівельних робіт по об’єкту: Ремонт (реставраційний) частини будівлі Комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 30 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу С.О. Борзенка», розташованої за адресою: м. Харків, Харківська набережна, 4 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення «Середня школа №130», охор. №472) КОРИГУВАННЯ (ДК 021:2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація), за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 3.1., 4.4. та викласти їх в наступній редакції: 1.1. «3.1. Ціна цього Договору становить 17 228 115,60 грн. (сімнадцять мільйонів двісті двадцять вісім тисяч сто п'ятнадцять грн. 60 коп.), з урахуванням ПДВ - 2871 352,60 грн. (два мільйона вісімсот сімдесят одна тисяча триста п’ятдесят дві грн. 60 коп.). У тому числі у 2020 році: 1 297 560,00 грн. (один мільйон двісті дев'яносто сім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 216 260,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч двісті шістдесят грн. 00 коп.); у 2021 році 1 994 702,40 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі сімсот дві грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 332 450,40 грн. (триста тридцять дві тисячі чотириста п’ятдесят грн. 40 коп.); у 2022 році 13 935 853,20 грн. (тринадцять мільйонів дев’ятсот тридцять п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят три грн. 20 коп.), у тому числі ПДВ 2 322 642,20 грн. (два мільйони триста двадцять дві тисячі шістсот сорок дві грн. 20 коп.).»; 1.2. «4.4. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів субвенції місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду складає 1 297 560,00 грн. (один мільйон двісті дев'яносто сім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 216 260,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч двісті шістдесят грн. 00 коп.) згідно з рішенням 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про бюджет міста Харкова на 2020 рік» від «27» листопада 2020р. № 1814/19 та згідно з рішенням 31 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про бюджет міста Харкова на 2020 рік» від «27» листопада 2020р. № 2081/20. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів субвенції місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду складає 994 702,80 грн. (дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі сімсот дві грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 165783,80 грн. (сто шістдесят п’ять тисяч сімсот вісімдесят три грн. 80 коп.) згідно з рішенням 6 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про внесення змін до рішення 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2293/20 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік» від «14» червня 2021р. № 142/21 та 999 999,60 грн. (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ – 166 666,60 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 60 коп.) за рахунок субвенції місцевого бюджету, відповідно до розпорядження Харківського міського Голови від 06.09.2021 № 161. 2. Додаток 2 до Договору «Протокол погодження договірної ціни» змінити та викласти в редакції цієї додаткової угоди. 3. Додаток 3 до Договору «Календарний графік виконання робіт» змінити та викласти в редакції цієї додаткової угоди. 4. Додаток 4 до Договору «План фінансування робіт» змінити та викласти в редакції цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 11.6., 11.7. Договору, враховуючи фактичне фінансування у 2021 році на виконання будівельних робіт по об’єкту: Ремонт (реставраційний) частини будівлі Комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу С.О. Борзенка», розташованої за адресою: м. Харків, Харківська набережна, 4 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення «Середня школа №130», охор. №472) КОРИГУВАННЯ (ДК 021:2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація), за взаємною згодою сторін внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 17 228 115,60 грн. (сімнадцять мільйонів двісті двадцять вісім тисяч сто п'ятнадцять грн. 60 коп.), з урахуванням ПДВ - 2871 352,60 грн. (два мільйона вісімсот сімдесят одна тисяча триста п’ятдесят дві грн. 60 коп.). У тому числі у 2020 році: 1 297 560,00 грн. (один мільйон двісті дев'яносто сім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 216 260,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч двісті шістдесят грн. 00 коп.); у 2021 році 1 949 392,80 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок дев’ять тисяч триста дев’яносто дві грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 324 898,80 грн. (триста двадцять чотири тисячі вісімсот дев'яносто вісім грн. 80 коп.); у 2022 році 13 981 162,80 грн. (тринадцять мільйонів дев’ятсот вісімдесят одна тисячі сто шістдесят дві грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 2 333 193,80 грн. (два мільйони триста тридцять три тисячі сто дев’яносто три грн. 80 коп.).».
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, згідно пункту 11.1.2. Договору, враховуючи коригування кошторисної частини проектної документації та отримання експертного звіту (позитивного) № 38072 від 10.12.2021р. по об’єкту «Ремонт (реставраційний) частини будівлі Комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу С.О. Борзенка», розташованої за адресою: м. Харків, Харківська набережна, 4 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення «Середня школа №130», охор. №472) КОРИГУВАННЯ» (ДК 021:2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація), Сторони домовились Додаток 1 До Договору «Договірна ціна» змінити та викласти в редакції цієї додаткової угоди. 2. Вартість робіт за Договором залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, згідно пункту 11.1.2. Договору, враховуючи коригування кошторисної частини проектної документації та отримання експертного звіту (позитивного) № 38072 від 10.12.2021р. по об’єкту «Ремонт (реставраційний) частини будівлі Комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу С.О. Борзенка», розташованої за адресою: м. Харків, Харківська набережна, 4 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення «Середня школа №130», охор. №472) КОРИГУВАННЯ» (ДК 021:2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація), Сторони домовились Додаток 1 До Договору «Договірна ціна» змінити та викласти в редакції цієї додаткової угоди. 2. Вартість робіт за Договором залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, згідно пункту 11.1.2. Договору по об’єкту «Ремонт (реставраційний) частини будівлі Комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № ЗО Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу С.О. Борзенка», розташованої за адресою: м. Харків, Харківська набережна, 4 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення «Середня школа №130», охор. №472) КОРИГУВАННЯ» (ДК 021:2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація), Сторони домовились Додаток 1 До Договору «Договірна ціна» доповнити та викласти в редакції цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради (надалі за текстом Замовник) в особі начальника Карпової Лариси Георгіївни, яка діє на підставі Положення, з однієї сторони, ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», в особі директора Козирєва Станіслава Сергійовича. що діє на підставі Статуту, (далі Підрядник) з другої сторони, а разом іменовані – Сторони, керуючись пунктом 11.21. Договору, уклали цю додаткову угоду про таке:». 2. У зв’язку зі зміною найменування Замовника, Сторони домовились внести зміни до Договору в частині реквізитів Замовника та викласти в розділ 13. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ПІДРЯДНИК ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» 61038, Україна, Харківська область, Харків, ШОСЕ САЛТІВСЬКЕ, будинок 43 р/р UA 153510050000026000598910300 в АТ „УКРСИББАНК” ЄДРПОУ 40229453; ІПН 402294520346 тел. (057) 755-50-21 Є платником податку на прибуток на загальних підставах 7555021@ukr/net Директор ТОВ «БВП РОМСОЦБУД» __________________ Станіслав КОЗИРЄВ ЗАМОВНИК Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради 61146, Харківська обл., місто Харків, вулиця Валентинівська, будинок 27-Г UA448201720344271011175025610 в ДКСУ, м.Київ, МФО 820172 код ЄДРПОУ 02146334 ІПН 021463320343 Начальник УОА Салтівського району ХМР ___________________ Лариса КАРПОВА
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 17 228 115,60 грн. (сімнадцять мільйонів двісті двадцять вісім тисяч сто п'ятнадцять грн. 60 коп.), з урахуванням ПДВ – 2 871 352,60 грн. (два мільйона вісімсот вісімдесят одна тисяча триста п’ятдесят дві грн. 60 коп.). У тому числі у 2020 році: 1 297 560,00 грн. (один мільйон двісті дев'яносто сім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 216 260,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч двісті шістдесят грн. 00 коп.); у 2021 році 1 949 392,80 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок дев’ять тисяч триста дев’яносто дві грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 324 898,80 грн. (триста двадцять чотири тисячі вісімсот дев’яносто вісім грн. 80 коп.); у 2022 році – 0,00 грн. (нуль грн.. 00 коп.). у 2023 році - 13 981 162,80 грн. (тринадцять мільйонів дев’ятсот вісімдесят одна тисячі сто шістдесят дві грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ 2 333 193,80 грн. (два мільйони триста тридцять три тисячі сто дев’яносто три грн. 80 коп.).». 2. Пункти 5.1. та 5.2. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 10 грудня 2023 року. 5.2. Підрядник розпочинає виконання Робіт протягом 3 (трьох) календарних днів з дня виконання Замовником зобов'язань щодо надання будівельного майданчика (фронту Робіт) та передачі проектно-кошторисної і дозвільної документації, та зобов’язується завершити виконання Робіт не пізніше 10 грудня 2023 року, відповідно до календарного графіку виконання робіт.» 3. Пункти 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей договір укладається та вступає в силу з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2023 року. Останній день дії Договору вважається 31.12.2023 року.» 4. Додаток № 1 до Договору «Протокол погодження договірної ціни» викласти у новій редакції, що додається. 5. Додаток № 4 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається. 6. Додаток № 5 до Договору «План фінансування робіт» викласти у новій редакції, що додається. 7. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 8. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 208 від 21.08.2020р і діє до 31.12.2023 року. Останній день договору вважається 31.12.2023.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 246 952,80
UAH (в тому числі ПДВ 541 158,80 UAH)