Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине (на м.Волгоград через мм.Дніпро, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь до межі м. Дніпра, штучні споруди для проїзду сільгосптехніки (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
24 470 000,00 UAH
UA-2020-07-16-003738-b 4fdbf3cffb624abf85c57ae426c3505d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свізінська Ганна Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Свізінська Ганна Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 14:56
Очікувана вартість: 24 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 447,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 122000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине (на м.Волгоград через мм.Дніпро, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь до межі м. Дніпра, штучні споруди для проїзду сільгосптехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро - Запоріжжя(через м. Кременчук) - Маріуполь до межі м. Дніпра, штучні споруди для проїзду сільгосптехніки, -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 71
Виконання робіт Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Аванс 90 Календарні 29

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:15
Перелік змін від 14.08.2020.doc
14 серпня 2020 15:14
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка зі змінами від 14.08.2020.docx
06 серпня 2020 16:07
Перелік змін від 06.08.2020.doc
06 серпня 2020 15:21
Перелік змін від 06.08.2020.doc
06 серпня 2020 15:20
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка зі змінами від 06.08.2020.docx
03 серпня 2020 14:21
Перелік змін від 03.08.2020.doc
03 серпня 2020 14:21
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка зі змінами від 03.08.2020.docx
16 липня 2020 16:13
проєкт_договору.docx
16 липня 2020 16:13
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії. Додаток 2.3.
Дата подання: 21 серпня 2020 14:28
Дата відповіді: 25 серпня 2020 14:08
Доброго дня. Якщо учасник у складі тендерної пропозиції надасть Договір поставки асфальтобетонних сумішей з Постачальником, який взяв в оренду АБЗ (Постачальник не є кінцевим власником АБЗ), і з ним інвентарну картку АБЗ (форма ОЗ-6), оформлену Орендодавцем (власником АБЗ), чи потрібно додатково надавати копії договору оренди та акти прийому-передачі Постачальника (Орендаря), з Орендодавцем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Так,додатково надаються копії договору оренди та акти прийому-передачі Постачальника(Орендаря) з Орендадовцем

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000125 ● 621c4bedf36b411d82cf12c665aa20fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

19.11.2020 № 325
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
115 UA-2020-07-16-003738-b 16.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-15 12:59:44

Заперечення на висновок

Директор Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель
Сергію Чернегі








Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі» № UA-2020-07-16-003738-b

Державною аудиторською службою України відповідно до приписів Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положення «Про державну аудиторську службу України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 03.02.2016 р. за № 43, проведено моніторинг процедури закупівлі послуг (Будівництво автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через м. Дніпро, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь до межі м. Дніпра, штучні споруди для проїзду сільгосптехніки, 24470000UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи), за результатами якого 09.12.2020 р. складено та оприлюднено на веб-порталі Уповнаваженого органу з питань закупівель висновок «Про результати моніторингу процедури закупівлі» № UA-2020-07-16-003738-b (далі – Висновок №UA-2020-07-16-003738-b).
Відповідно до Висновку №UA-2020-07-16-003738-b Державна аудиторська служба України, з урахуванням встановлених порушень процедури закупівлі, зокрема порушення абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та / або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (ідентифікаційний код 25843931) вважає складений Державною аудиторською службою України Висновок №UA-2020-07-16-003738-b протиправним, у зв’язку з чим відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» вважає за необхідне надати власні заперечення.
Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено право органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте, безпосередньо право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів, які вже укладенні та за якими сторони виконують свої зобов’язання, не передбачено.
Так, запропонований Державною аудиторською службою України спосіб усунення недоліків в оформленні тендерних пропозицій (шляхом розірвання договору) вбачається неправомірним, необґрунтованим та таким, що порушує права та інтереси сторін договору (Замовника та Виконавця) та матиме наслідком виключно втрати часові, матеріальні та інші, що призведе до суттєвих збитків.
Розірвання укладеного договору про закупівлю робіт призведе до зриву процесу будівництва автомобільної дороги державного значення, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідності додержання прав та інтересів держави та громадян України. При цьому, внаслідок розірвання договору, укладеного за результатами тендеру, виникне необхідність в проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витрати додаткового часу, коштів, і протягом запланованого періоду процес будівництва автомобільної дороги державного значення не буде завершений.

В оскаржуваному Висновку №UA-2020-07-16-003738-b Державною аудиторською службою України зазначено, що ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд» не дотримано вимоги додатку 2.4. та абз. 3 додатку 2.7. до тендерної документації (не в повній мірі зазначено обов’язкову інформацію щодо обсягу виконання аналогічних видів робіт та не вказано довжину відрізку маршруту будівництва автомобільної дороги з точністю до 1 км.), проте дане твердження не відповідає дійсності, оскільки відповідна інформація вже значиться в інших наданих ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд» документах, які оприлюднені на веб-порталі Уповнаваженого органу з питань закупівель та є відкритими для загального огляду.
Відповідно до ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також зазначаємо, що розділом 5 тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що передбачено абз.19. ч.2. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Враховуючи вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням Уповноваженої особи формальними (несуттєвими) вважаються інші помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на прийняття рішення щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям. Допущення формальних помилок не призведе до відхилення тендерної пропозиції.
З огляду на вищевикладене вважаємо, що Замовником правомірно укладено Договір на закупівлю робіт № Б-П-1 із ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд» оскільки було надано достатньо інформації у відповідності до вимог тендерної документації з боку ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд», у зв’язку з чим вважаємо висновок Державної аудиторської служби України №UA-2020-07-16-003738-b протиправним, який не визнається Службою Автомобільних доріг у Дніпропетровській області (ідентифікаційний код 25843931) та буде оскаржений згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».



Провідний фахівець з публічних закупівель
(уповноважена особа із організації
проведення процедур закупівель) Свізінська Г.А.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: №160/17134/20 від 18.01.2021р.
Дата публікації: 19 січня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 21 779 373,29
UAH з ПДВ
21 779 373,29
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 23 257 081,00
UAH з ПДВ
23 257 081,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумимостобуд 24 440 050,80
UAH з ПДВ
24 440 050,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:24
public_doc.p7s
11 вересня 2020 13:24
public_doc.pdf
11 вересня 2020 13:24
Довідки .pdf
11 вересня 2020 13:24
Довідка про несудимість.pdf
03 вересня 2020 11:49
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:13
Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2020 16:13
ДЦ до закупівлі.zip
31 серпня 2020 16:13
Банківська гарантія.zip
31 серпня 2020 16:13
4_Проект договору.pdf
31 серпня 2020 16:13
2.2_МТБ (Додаток 2.2.).zip
31 серпня 2020 16:13
2.1._Техніка (Додаток 2.1.).zip

Публічні документи

31 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:54
Бизань плюс.rar
31 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:47
ФОП Брижак.rar
31 серпня 2020 16:47
Навека.rar
31 серпня 2020 16:47
МОСТОСТРОЙ.rar
31 серпня 2020 16:47
Доки.rar
31 серпня 2020 16:47
Гасана.rar
31 серпня 2020 16:47
Бизань плюс.rar
31 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:21
Транспортна схема.pdf
31 серпня 2020 13:36
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:35
Працівники 1 (2).rar
31 серпня 2020 13:35
Працівники 2.rar
31 серпня 2020 13:35
Працівники 3.rar
31 серпня 2020 13:35
Працівники 4 (1).rar
31 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:14
Лiцензiя.pdf
31 серпня 2020 13:14
20646 КОНСОРЦІУМ ІНСІ p7s.zip
31 серпня 2020 13:14
ПАПКА 3 КБ2-3.pdf
31 серпня 2020 13:14
ПАПКА 2КБ2-3-2.rar
31 серпня 2020 13:14
ПАПКА 2 КБ2-3-1.rar
31 серпня 2020 13:14
ПАПКА 1 КБ2-3.pdf
31 серпня 2020 13:14
Договор часть 3.pdf
31 серпня 2020 13:14
Договор часть 2.pdf
31 серпня 2020 13:14
Аналогічний договір2.rar
31 серпня 2020 13:14
Аналогічний договір.rar
31 серпня 2020 13:14
лабораторія.rar
31 серпня 2020 13:14
антикорупційна.rar
31 серпня 2020 13:14
ст. 17.rar
31 серпня 2020 13:14
фінансова звітність.rar
31 серпня 2020 13:14
База.rar
31 серпня 2020 13:14
ІНСІ.rar
31 серпня 2020 13:14
м-04 сільгосптехніка.rar
31 серпня 2020 13:14
довідка обєднання_1.pdf
31 серпня 2020 13:14
Проект Договору (1).pdf
31 серпня 2020 13:14
Обсяги послуг.pdf
31 серпня 2020 13:14
лист відповідність ТЗ.pdf
31 серпня 2020 13:14
АБЗ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

ТОВ Сумимостобуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 21 779 373,29
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:16

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-07-16-003738-b) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) 1) перелік виявлених невідповідностей: В процесі розгляду ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд» виявлені наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: -до тендерної пропозиції не долучені копії трудових книжок на дорожніх робітників вказаних у довідці 2)Надати трудові книжки на дорожніх робітників зазначених у довідці

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
21 779 373,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 15:41
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2023 15:40
ДУ10_Б-П-1.pdf зміни до договору
16 січня 2023 15:40
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 18:09
ДУ 9 Б-П-1.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 18:08
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2022 12:45
ДУ 8 Б-П-1.pdf зміни до договору
09 вересня 2022 12:44
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 11:53
ДУ7_Б-П-1.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 11:49
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 09:04
ДУ5_Б-П-1.pdf зміни до договору
19 липня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 14:09
ДУ1_Б-П-1.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 18:21
Б-П-1.pdf укладений
23 вересня 2020 18:20
Key-6.dat укладений
23 вересня 2020 18:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення плану фінансування
Номер договору про закупівлю: Б-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: Б-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни договору в бік зменшення без зміни обсягу та якості
Номер договору про закупівлю: Б-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в бік зменшення без зміни обсягу та якості робіт
Номер договору про закупівлю: Б-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: Б-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): скасування ДУ №9
Номер договору про закупівлю: Б-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 19 905 414,51
UAH (в тому числі ПДВ 3 317 569,08 UAH)