Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2020 14:56 |
Очікувана вартість: | 24 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 447,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 122000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Виконання робіт | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 15:15 |
Перелік змін від 14.08.2020.doc | |
14 серпня 2020 15:14 |
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка зі змінами від 14.08.2020.docx | |
06 серпня 2020 16:07 |
Перелік змін від 06.08.2020.doc | |
06 серпня 2020 15:20 |
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка зі змінами від 06.08.2020.docx | |
03 серпня 2020 14:21 |
Перелік змін від 03.08.2020.doc | |
03 серпня 2020 14:21 |
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка зі змінами від 03.08.2020.docx | |
16 липня 2020 16:13 |
проєкт_договору.docx | |
16 липня 2020 16:13 |
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка.docx |
14 серпня 2020 15:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 серпня 2020 15:15 |
Перелік змін від 14.08.2020.doc
|
||||||||||||
14 серпня 2020 15:14 |
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка зі змінами від 14.08.2020.docx
|
||||||||||||
06 серпня 2020 16:07 |
Перелік змін від 06.08.2020.doc
|
||||||||||||
06 серпня 2020 15:20 |
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка зі змінами від 06.08.2020.docx
|
||||||||||||
03 серпня 2020 14:21 |
Перелік змін від 03.08.2020.doc
|
||||||||||||
03 серпня 2020 14:21 |
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка зі змінами від 03.08.2020.docx
|
||||||||||||
16 липня 2020 16:13 |
проєкт_договору.docx
|
||||||||||||
16 липня 2020 16:13 |
ТД М-04 штучні споруди сільгосптехніка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000125 ● 621c4bedf36b411d82cf12c665aa20fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
115 UA-2020-07-16-003738-b 16.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-15 12:59:44
Заперечення на висновок
Директор Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель
Сергію Чернегі
Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі» № UA-2020-07-16-003738-b
Державною аудиторською службою України відповідно до приписів Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положення «Про державну аудиторську службу України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 03.02.2016 р. за № 43, проведено моніторинг процедури закупівлі послуг (Будівництво автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через м. Дніпро, Донецьк) на ділянці обходу м. Дніпра від автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь до межі м. Дніпра, штучні споруди для проїзду сільгосптехніки, 24470000UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи), за результатами якого 09.12.2020 р. складено та оприлюднено на веб-порталі Уповнаваженого органу з питань закупівель висновок «Про результати моніторингу процедури закупівлі» № UA-2020-07-16-003738-b (далі – Висновок №UA-2020-07-16-003738-b).
Відповідно до Висновку №UA-2020-07-16-003738-b Державна аудиторська служба України, з урахуванням встановлених порушень процедури закупівлі, зокрема порушення абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та / або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (ідентифікаційний код 25843931) вважає складений Державною аудиторською службою України Висновок №UA-2020-07-16-003738-b протиправним, у зв’язку з чим відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» вважає за необхідне надати власні заперечення.
Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено право органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте, безпосередньо право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів, які вже укладенні та за якими сторони виконують свої зобов’язання, не передбачено.
Так, запропонований Державною аудиторською службою України спосіб усунення недоліків в оформленні тендерних пропозицій (шляхом розірвання договору) вбачається неправомірним, необґрунтованим та таким, що порушує права та інтереси сторін договору (Замовника та Виконавця) та матиме наслідком виключно втрати часові, матеріальні та інші, що призведе до суттєвих збитків.
Розірвання укладеного договору про закупівлю робіт призведе до зриву процесу будівництва автомобільної дороги державного значення, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідності додержання прав та інтересів держави та громадян України. При цьому, внаслідок розірвання договору, укладеного за результатами тендеру, виникне необхідність в проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витрати додаткового часу, коштів, і протягом запланованого періоду процес будівництва автомобільної дороги державного значення не буде завершений.
В оскаржуваному Висновку №UA-2020-07-16-003738-b Державною аудиторською службою України зазначено, що ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд» не дотримано вимоги додатку 2.4. та абз. 3 додатку 2.7. до тендерної документації (не в повній мірі зазначено обов’язкову інформацію щодо обсягу виконання аналогічних видів робіт та не вказано довжину відрізку маршруту будівництва автомобільної дороги з точністю до 1 км.), проте дане твердження не відповідає дійсності, оскільки відповідна інформація вже значиться в інших наданих ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд» документах, які оприлюднені на веб-порталі Уповнаваженого органу з питань закупівель та є відкритими для загального огляду.
Відповідно до ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також зазначаємо, що розділом 5 тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що передбачено абз.19. ч.2. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Враховуючи вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням Уповноваженої особи формальними (несуттєвими) вважаються інші помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на прийняття рішення щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям. Допущення формальних помилок не призведе до відхилення тендерної пропозиції.
З огляду на вищевикладене вважаємо, що Замовником правомірно укладено Договір на закупівлю робіт № Б-П-1 із ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд» оскільки було надано достатньо інформації у відповідності до вимог тендерної документації з боку ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд», у зв’язку з чим вважаємо висновок Державної аудиторської служби України №UA-2020-07-16-003738-b протиправним, який не визнається Службою Автомобільних доріг у Дніпропетровській області (ідентифікаційний код 25843931) та буде оскаржений згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Провідний фахівець з публічних закупівель
(уповноважена особа із організації
проведення процедур закупівель) Свізінська Г.А.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | №160/17134/20 від 18.01.2021р. |
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Документи:
19 січня 2021 10:40
|
Електронний підпис |
19 січня 2021 10:38
|
ухвала 160_17134_20 від 18.01.2021.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" |
21 779 373,29
UAH з ПДВ
|
21 779 373,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" |
23 257 081,00
UAH з ПДВ
|
23 257 081,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сумимостобуд |
24 440 050,80
UAH з ПДВ
|
24 440 050,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" #40446294 |
Переможець |
21 779 373,29
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 16:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2023 15:40
|
ДУ10_Б-П-1.pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 18:09
|
ДУ 9 Б-П-1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 18:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2022 12:45
|
ДУ 8 Б-П-1.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2022 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 11:53
|
ДУ7_Б-П-1.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2021 09:04
|
ДУ5_Б-П-1.pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2020 14:09
|
ДУ1_Б-П-1.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 18:21
|
Б-П-1.pdf | укладений |
23 вересня 2020 18:20
|
Key-6.dat | укладений |
23 вересня 2020 18:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-П-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | Б-П-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни договору в бік зменшення без зміни обсягу та якості |
Номер договору про закупівлю: | Б-П-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в бік зменшення без зміни обсягу та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | Б-П-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-П-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | скасування ДУ №9 |
Номер договору про закупівлю: | Б-П-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |