Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140601 Рава-Руська - Гайок на ділянці км 1+730 – км 37+270, Жовківського та Сокальського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of the road of the general use of local value О140601 Rava-Ruska - Hayok on the section km 1 + 730 - km 37 + 270, Zhovkva and Sokal districts of Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Очікувана вартість
210 997 433,00 UAH
UA-2020-07-16-003599-c 8d44d7cc5d764d9cb328d30631f3a3df
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Dropa Oksana
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 липня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:02
Очікувана вартість: 210 997 433,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 054 987,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000000 UAH
Publication date: 16 липня 2020 12:56
Enquiries until: 06 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 12 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 210 997 433 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 054 987 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140601 Рава-Руська - Гайок на ділянці км 1+730 – км 37+270, Жовківського та Сокальського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the road of the general use of local value О140601 Rava-Ruska - Hayok on the section km 1 + 730 - km 37 + 270, Zhovkva and Sokal districts of Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces) (State Budget of Ukraine)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 17:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:36
Перелік змін.pdf
29 липня 2020 17:36
ТД Рава 1_37 нова редакція.docx
16 липня 2020 12:57
ПД Рава 1-37.pdf
29 липня 2020 17:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 13:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:36
Перелік змін.pdf
29 липня 2020 17:36
ТД Рава 1_37 нова редакція.docx
16 липня 2020 12:57
ТД Рава 1_37.pdf
16 липня 2020 12:57
ПД Рава 1-37.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк Гарантії
Дата подання: 29 липня 2020 09:26
Дата відповіді: 29 липня 2020 11:01
Щодо стоку дії забезпечення тендерної пропозиції у п.2.4. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД вказано про 90 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто про строк 16 листопада 2020р: «2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» У той же час, у п.4 вказано про строк 120 днів: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі надає в складі тендерної пропозиції лист-гарантію за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі або представника учасника щодо дотримання учасником» Запитання. На який строк дії повиннеа оформлюватися банківська гарантія- чи не менше ніж 90 днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій (тобто 90 днів від 16.08.2020р.), чи 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (тобто 120 днів від 16.08.2020р.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, тобто 120 днів з дати розкриття.
Технічна специфікація
Дата подання: 30 липня 2020 17:49
Дата відповіді: 03 серпня 2020 17:28
В додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» локальний кошторис 4-1-1 «Дорожній одяг» пункти 35 «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN 2000 при глибині фрезерування 5 см[ [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]]» - вказано назва виробника та марка механізму для проведення робіт чи можливе використання механізму з аналогічними технічними характеристиками але іншого виробника, іншої моделі. Аналогічно локальний кошторис в інших пунктах, наприклад: 4-1-1 пункти 38-42, пункти 44-47, пункт 48, пункти 51-54, пункти 58-62, пункти 68-72, пункт 73, пункти 76-79, локальний кошторис 7-1-1 пункти 97-101. Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Використання механізму з аналогічними технічними характеристиками іншого виробника та/чи іншої моделі можливе.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-003599-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 29 липня 2020 09:39
копія Статуту
Іноземна компанія нерезидент бажає взяти участь у закупівлі та бути учасником оголошеної закупівлі.
У Додатку 7 то Тендерної документації (далі-ТД), вказано, що учасником подається:
«1.2. Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.»
Також в п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД вказано про те, що учасником подаються:
«10) установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, тощо (у формі оригіналу)»;

У той же час, у п.5 Загальних положень ТД вказано, що «нерезиденти беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах», а в п.7 вказано що переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально.

У випадку Учасника-нерезидента, оригінал його Статуту викладений іноземною державною та офіційною мовою, відтак за змістом ТД саме Оригінал має мати нотаріальний переклад. Нотаріальний переклад підшивається до документу, відтак за змістом ТД Оригінал Статуту Нерезидента має бути змінено (шляхом прикріплення та прошиття до нього саме українського перекладу) на вимогу Тендерної документації. Оригінальні документи є офіційними, знаходяться в країні нерезидента за кордоном та не можуть змінюватись шляхом прикріплення до них інших документів в т.ч. перекладів. Заінтересованим сторонам замість оригіналу видається офіційний нотаріальний Витяг з Статуту який також у свою чергу є додатком до нотаріальних рішень нерезидента про затвердження такого Статуту.
Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до Тендерної документації, якими передбачити що Учасники-нерезиденти замість оригіналів документів можуть подавати належним чином оформлені копії або витяги та доповнити п.7 Загальних положень Тендерної документації реченням наступного змісту:
"У випадку перекладів документів учасника-нерезидента на українську мову допускається поданна не оригіналів документів а належним чином посвідчених копій або витягів з перекладом на українську мову."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 16:45
Згідно п.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен надати пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченого тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності.
Виходячи із вимоги п.1.2. Додатку №7 учасник-нерезидент повинен завантажити скановану з оригіналу копію статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.
В пп.10 п.1.Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» міститься роз’яснення поняття установчі документи: (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, тощо (у формі оригіналу).
Виходячи із наведеного вище учасник-нерезидент в складі тендерної пропозиції повинен надати скановану із оригіналу копію статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу, а також сканований із оригіналу нотаріально завірений переклад до наданого документу.
(протокол засідання тендерного комітету №117 від 31.07.2020)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-12-000014 ● 64c79e61d1ba4882b3c3ba70dfc41edd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020 20:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.10.2020 № 209

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2020 № 209

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-07-16-003599-c 16.07.2020 Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 43493483) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок Державної аудиторської служби України виконано.Замовник в подальшому не допускатиме порушень вимог статей 21, 22, 29 Закону під час складання тендерної документації.

2020-11-10 11:26:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону (Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 серпня 2020
UA-2020-07-16-003599-c8d44d7cc5d764d9cb328d30631f3a3df
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення
ПП Рома Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 13:59
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:57
ст.17
03 вересня 2020 13:57
Довідка з МВС
14 серпня 2020 18:16
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:15
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:13
Статут.pdf
14 серпня 2020 18:13
Сертифікат ISO 9001.pdf
14 серпня 2020 18:13
копії наказів.pdf
14 серпня 2020 18:13
КБ-3 28.pdf
14 серпня 2020 18:13
КБ2-КБ3 48-08.19.pdf
14 серпня 2020 18:13
КБ2 КБ 3 84.pdf
14 серпня 2020 18:13
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
14 серпня 2020 18:13
Підписаний_G0820-1225-GL_tender.pdf
14 серпня 2020 18:13
КБ -2 28.pdf
14 серпня 2020 18:13
листи відгуки.pdf
14 серпня 2020 18:13
Інвентарні картки.pdf
14 серпня 2020 18:13
лабораторія.pdf
14 серпня 2020 18:13
відкриття рахунка.pdf
14 серпня 2020 18:13
Виписка ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 18:13
Атестат виробництва.pdf
14 серпня 2020 18:13
Аналогічні договора 28.pdf
14 серпня 2020 18:13
Додаток 2 ст17.pdf
14 серпня 2020 18:13
Аналогічний Договір 84.pdf
14 серпня 2020 18:13
Аналог.Договір 48-08.pdf
14 серпня 2020 18:13
грошове покриття.pdf
14 серпня 2020 18:13
platiz.pdf
14 серпня 2020 18:13
2 КБ-3 96-08-18.PDF
14 серпня 2020 18:13
2 КБ-2 96-08-18.PDF
14 серпня 2020 18:13
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
15 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
15 серпня 2020 15:53
90_69-07_18 ч.1.pdf
15 серпня 2020 15:53
90_додаток 1.pdf
15 серпня 2020 15:53
90_69-07_18 ч.2.pdf
15 серпня 2020 15:53
СТАТУТ.pdf
15 серпня 2020 15:52
технічні паспорти.pdf
15 серпня 2020 15:52
90_повноваження.pdf
15 серпня 2020 15:52
фінансова звітність.rar
15 серпня 2020 15:52
90_додаток 2-7 суб.pdf
15 серпня 2020 15:52
20399 ОНУР К.І. p7s.zip
15 серпня 2020 15:52
90_відгук_69_1707.pdf
15 серпня 2020 15:52
ліцензія.pdf
15 серпня 2020 15:52
Рейтинг Мороз ВВ.pdf
15 серпня 2020 15:52
витяг 4.08.pdf
15 серпня 2020 15:52
ПДВ.pdf
15 серпня 2020 15:52
Виписка 3 000 000,00 грн.pdf
15 серпня 2020 15:52
виписка.pdf
15 серпня 2020 15:52
відомості.pdf
15 серпня 2020 15:52
Сторінки з 89_додаток 1.pdf
15 серпня 2020 15:52
28 Алтинташ Метін.pdf
15 серпня 2020 15:52
25 Гюндогду Керім.pdf
15 серпня 2020 15:52
24 Гьочер Алі.pdf
15 серпня 2020 15:52
23 Акбаш Хюсейн.pdf
15 серпня 2020 15:52
15 Гюдай Омер.pdf
15 серпня 2020 15:52
9 Кая Ібрахім Халіл.pdf
15 серпня 2020 15:52
14 Таринч Хасан.pdf
15 серпня 2020 15:52
21 Екінджі Зекі.pdf
15 серпня 2020 15:52
22 Іратчи Джеват.pdf
15 серпня 2020 15:52
20 Сатилмиш Сердал.pdf
15 серпня 2020 15:52
19 Даян Абдуррахман.pdf
15 серпня 2020 15:52
18 Календер Хасан.pdf
15 серпня 2020 15:52
17 Деміркапу Ферхат.pdf
15 серпня 2020 15:52
12 Сойоз Ісмаїл.pdf
15 серпня 2020 15:52
16 Мермер Ісмаїл.pdf
15 серпня 2020 15:52
11 Караджа Джеліл.pdf
15 серпня 2020 15:52
13 Демірер Айди.pdf
15 серпня 2020 15:52
10 Фідан Хакан.pdf
15 серпня 2020 15:52
3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
15 серпня 2020 15:52
1 Їлдиз Бірол.pdf

Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 19:32
Електронний підпис
15 серпня 2020 19:32
Електронний підпис
15 серпня 2020 19:30
4. Банківська гарантія.7z
15 серпня 2020 19:30
1.2.13. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.10. Машиніст крану.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.9. Машиністи фрези.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.8. Машиністи котка.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.4. Водії.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Рома 179 340 000,00
UAH з ПДВ
164 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 204 200 500,00
UAH з ПДВ
165 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 13:59
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:57
ст.17
03 вересня 2020 13:57
Довідка з МВС
14 серпня 2020 18:16
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:15
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:13
Статут.pdf
14 серпня 2020 18:13
Сертифікат ISO 9001.pdf
14 серпня 2020 18:13
копії наказів.pdf
14 серпня 2020 18:13
КБ-3 28.pdf
14 серпня 2020 18:13
КБ2-КБ3 48-08.19.pdf
14 серпня 2020 18:13
КБ2 КБ 3 84.pdf
14 серпня 2020 18:13
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
14 серпня 2020 18:13
Підписаний_G0820-1225-GL_tender.pdf
14 серпня 2020 18:13
КБ -2 28.pdf
14 серпня 2020 18:13
листи відгуки.pdf
14 серпня 2020 18:13
Інвентарні картки.pdf
14 серпня 2020 18:13
лабораторія.pdf
14 серпня 2020 18:13
відкриття рахунка.pdf
14 серпня 2020 18:13
Виписка ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 18:13
Атестат виробництва.pdf
14 серпня 2020 18:13
Аналогічні договора 28.pdf
14 серпня 2020 18:13
Додаток 2 ст17.pdf
14 серпня 2020 18:13
Аналогічний Договір 84.pdf
14 серпня 2020 18:13
Аналог.Договір 48-08.pdf
14 серпня 2020 18:13
грошове покриття.pdf
14 серпня 2020 18:13
platiz.pdf
14 серпня 2020 18:13
2 КБ-3 96-08-18.PDF
14 серпня 2020 18:13
2 КБ-2 96-08-18.PDF
14 серпня 2020 18:13
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

15 серпня 2020 19:32
Електронний підпис
15 серпня 2020 19:32
Електронний підпис
15 серпня 2020 19:30
4. Банківська гарантія.7z
15 серпня 2020 19:30
1.2.13. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.10. Машиніст крану.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.9. Машиністи фрези.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.8. Машиністи котка.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.4. Водії.pdf
15 серпня 2020 19:30
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
164 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:46
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 16:37
ДУ 8 97-09.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 16:25
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 11:05
ДУ_7 97-09.20.PDF зміни до договору
01 грудня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 12:21
ДУ_6 97-09.20.PDF зміни до договору
23 липня 2021 12:08
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 11:13
ДУ 5 97-09.20.PDF зміни до договору
11 червня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 10:02
ДУ 4 97-09.20.PDF зміни до договору
07 червня 2021 10:00
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:08
ДУ 3 97-09.20.pdf зміни до договору
06 січня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 17:26
ДУ 2 97-09.20.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:26
ДУ 1 97-09.20.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:10
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:50
Договір 97-09/20 укладений
14 вересня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 1.1. Договору в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 97-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування в 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 97-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 97-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з урахування фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 97-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 82 301 609,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 716 934,83 UAH)