Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах Апарату управління ВРТП "Укргазенергосервіс", центральні склади № 1, № 2 та автогаражу філії ВРТП "Укргазенергосервіс")
Electrical installation works (Maintenance of technical equipment and security equipment at the facilities of Management Production and Repair&Technical enterprise “Ukrgazenergoservice”, central warehouses №1, №2 and car garage of the Branch of Production and Repair&Technical enterprise "Ukrgazenergoservice")
Очікувана вартість
469 111,10 UAH
UA-2020-07-16-003521-c c3760fed82e5456cb593a7af332c4e05
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Дмитро Володимирович

(044) 461-22-84 fedorov-dv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, 01021, м.Київ, Печерський район, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Федоров Дмитро Володимирович
(044) 461-22-84
fedorov-dv@utg.ua
Додаткові контактні особи: Фурсенко Ігор Володимирович
(044) 461-23-67
fursenko-iv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Fedorov Dmytro
(044) 461-22-84
fedorov-dv@utg.ua
Additional contacts: Fursenko Igor
(044) 461-23-67
fursenko-iv@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 липня 2020 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 469 111,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 691,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 16 липня 2020 12:51
Enquiries until: 07 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 469 111 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 4 691 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-19-005589-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах Апарату управління ВРТП "Укргазенергосервіс", центральні склади № 1, № 2 та автогаражу філії ВРТП "Укргазенергосервіс"». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-19-005589-c, in accordance with quality and technical specifications purchase "Maintenance of technical equipment and security equipment at the facilities of Management Production and Repair&Technical enterprise “Ukrgazenergoservice”, central warehouses №1, №2 and car garage of the Branch of Production and Repair&Technical enterprise "Ukrgazenergoservice"" Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).Тhe language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах Апарату управління ВРТП "Укргазенергосервіс", центральні склади № 1, № 2 та автогаражу філії ВРТП "Укргазенергосервіс"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул. Маяковського, 49
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Maintenance of technical equipment and security equipment at the facilities of Management Production and Repair&Technical enterprise “Ukrgazenergoservice”, central warehouses №1, №2 and car garage of the Branch of Production and Repair&Technical enterprise "Ukrgazenergoservice"
CPV: 45310000-3
Період постачання: з 02 жовтня 2020 по 01 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг щомісячно протягом 30-ти днів після підписання Сторонами акту про надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 вересня 2020
UA-2020-07-16-003521-cc3760fed82e5456cb593a7af332c4e05
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, 01021, м.Київ, Печерський район, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 16:07
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 16:09

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1) Учасником, на виконання пункту 2.2.2. Додатку ІІ до тендерної документації, надано копії витягів з протоколів та відповідних посвідчень, на підтвердження, перевірки знань з охорони праці, а саме електробезпеки в яких зазначено, що наступні перевірки знань мали вже відбутися для Жук Д.Ю. -25.07.2020, для Вовк Р.П. - 02.08.2019. 1.2) Учасником, на виконання пункту 2.3.1. Додатку ІІ до тендерної документації, надано довідку в якій зазначено договір, надання послуг за яким не завершено (договір ще виконується), що не є підтвердженням виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів щодо надання послуг. 1.3) Учасником, на виконання пункту 2.3.1. Додатку ІІ до тендерної документації надано довідку в якій не зазначено статус виконання договору/-ів. 2) Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1) П. 2.2.2. Додатку ІІ до тендерної документації - Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й чинного/-их посвідчень та або протоколу/-ів з результатими перевірки знань з охорони праці, а саме електробезпеки щодо всіх працівників учасника, які будуть залучені безпосередньо до виконання послуг, інформація щодо яких зазначена у довідці, відповідно до підпункту 2.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації. 2.2) П. 2.3.1. Додатку ІІ до тендерної документації – Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та або копій/-ї довідки/-ок/листа/-ів в довільній формі, завіреної/-их підписом уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів щодо надання послуг, із зазначенням назви/-в, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника/-ів, предмет договору/-ів, дати укладання та строку дії договору/-ів, статусу виконання договору/-ів, наявності претензійної роботи по договору/-ам. 2.3) П. 2.3.1. Додатку ІІ до тендерної документації – Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та або копій/-ї довідки/-ок/листа/-ів в довільній формі, завіреної/-их підписом уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів щодо надання послуг, із зазначенням назви/-в, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника/-ів, предмет договору/-ів, дати укладання та строку дії договору/-ів, статусу виконання договору/-ів, наявності претензійної роботи по договору/-ам. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й чинного/-их посвідчень та або протоколу/-ів з результатими перевірки знань з охорони праці, а саме електробезпеки щодо всіх працівників учасника, які будуть залучені безпосередньо до виконання послуг, інформація щодо яких зазначена у довідці, відповідно до підпункту 2.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації. 3.2) Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та або копій/-ї довідки/-ок/листа/-ів в довільній формі, завіреної/-их підписом уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів щодо надання послуг, із зазначенням назви/-в, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника/-ів, предмет договору/-ів, дати укладання та строку дії договору/-ів, статусу виконання договору/-ів, наявності претензійної роботи по договору/-ам. Сканкопія/-ї з оригіналу /-ів та/або копії/-й договору/-ів, що наведений /-і учасником в довідці/-ках/листі/-ах, відповідно до підпункту 2.3.1. Додатку ІІ до тендерної документації, про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору /-ів. Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та або копії/-й листа/-ів-відгука/-ів від підприємства/-в, для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/ні за предметом закупівлі договір/-ори, що підтверджує/-ють досвід та добросовісне виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, що наведений/-і учасником в довідці/-ках/листі/-ах, відповідно до підпункту 2.3.1. Додатку ІІ до тендерної документації, із зазначенням у листі/-ах- відгуку: предмету договору, номеру та дати укладання відповідного договору. 3.3) Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та або копій/-ї довідки/-ок/листа/-ів в довільній формі, завіреної/-их підписом уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів щодо надання послуг, із зазначенням назви/-в, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника/-ів, предмет договору/-ів, дати укладання та строку дії договору/-ів, статусу виконання договору/-ів, наявності претензійної роботи по договору/-ам.

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 14:24
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:23
Виправлення помилок.pdf
17 серпня 2020 13:31
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:30
Електро безпека.pdf
17 серпня 2020 13:30
Верхолази.pdf
17 серпня 2020 13:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:25
Довідка посвідчення.pdf
17 серпня 2020 13:25
Статут.pdf
17 серпня 2020 13:25
Верхолазы.rar
17 серпня 2020 13:25
Охрана труда.rar
17 серпня 2020 13:25
Електро безпека.rar
17 серпня 2020 13:25
Довідка працівники.pdf
14 серпня 2020 13:13
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:12
сканирование1559.pdf
14 серпня 2020 13:12
сканирование1558.pdf
14 серпня 2020 13:12
протокол0002.jpg
14 серпня 2020 13:12
протокол0001.jpg
14 серпня 2020 13:12
Опитувальник.pdf
14 серпня 2020 13:12
наказ на директора.pdf
14 серпня 2020 13:12
Довідка субпідряд.pdf
14 серпня 2020 13:12
Роботы на высоте.rar
14 серпня 2020 13:12
Охрана труда.rar
14 серпня 2020 13:12
Охорона праці 2019.rar
14 серпня 2020 13:12
Лист-відгук.pdf
14 серпня 2020 13:12
Електро безпека.rar
14 серпня 2020 13:12
Довідка працівники.pdf
14 серпня 2020 13:12
Довідка мат. тех база.pdf
14 серпня 2020 13:12
Верхолазы.rar

Вимога про усунення невідповідностей

І) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, на виконання пункту 2.3.1. Додатку ІІ до тендерної документації надано довідку в якій не зазначено предмет договору/-ів та строк дії договору/-ів. ІІ) Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: П. 2.3.1. Додатку ІІ до тендерної документації - Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й довідки/-ок/листа/-ів в довільній формі, завіреної/-их підписом уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** щодо надання послуг, із зазначенням назви/-в, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника/-ів, предмет договору/-ів, дати укладання та строку дії договору/-ів, статусу виконання договору/-ів, наявності претензійної роботи по договору/-ам. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та або копій/-ї довідки/-ок/листа/-ів в довільній формі, завіреної/-их підписом уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів щодо надання послуг, із зазначенням назви/-в, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника/-ів, предмет договору/-ів, дати укладання та строку дії договору/-ів, статусу виконання договору/-ів, наявності претензійної роботи по договору/-ам.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" 450 000,00
UAH
450 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій