Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція (Tigecycline)
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2020-07-16-003506-b 55a907b68b0749ccbf911239da411909
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Світлана Анатоліївна

380674742271 vice_h@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Вебсайт: http://www.onko.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Коваленко Світлана Анатоліївна
380674742271
vice_h@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:09
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


33600000-6 Фармацевтична продукція
(Tigecycline)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 Одиниця
33600000-6 Фармацевтична продукція
(Tigecycline)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tigecycline

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
16 липня 2020 15:52
ТД публікація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи переможця
Дата подання: 20 липня 2020 11:06
Дата відповіді: 21 липня 2020 10:21
Доброго дня! Відповідно до пп. 5.5 п. 5 р. ІІІ тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо не притягнення особи, визначеної згідно з п. 6 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» до кримінальної відповідальності, відсутність судимості, що містить інформацію станом на дату НЕ РАНІШЕ ДНЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР. Відповідно до п. 18 р. V «Отримання відомостей з персонально-довідкового обліку за зверненнями фізичних осіб» Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого Наказом № 1256 від 29.11.2016 р. Міністерства внутрішніх справ України: «надання Довідки здійснюється … В СТРОК ДО 30 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ З ДНЯ НАДХОДЖЕННЯ ЗАПИТУ». Враховуючи строки надання довідки, просимо внести зміни до пп. 5.5 п. 5 р. ІІІ тендерної документації, а саме: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо не притягнення особи, визначеної згідно з п. 6 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» до кримінальної відповідальності, відсутність судимості, що містить інформацію станом на дату НЕ БІЛЬШЕ МІСЯЧНОЇ ДАВНИНИ ВІДНОСНО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР АБО БІЛЬШ ПІЗНІШУ ДАТУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерний комітет уважно розглянув Ваше питання та повідомляє про наступне:
Під час підготовки Тендерної документації, Замовник керувався вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених Законом підстав для внесення змін у Тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 84 305,30
UAH з ПДВ
82 753,80
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 84 530,00
UAH з ПДВ
82 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 84 923,70
UAH з ПДВ
83 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ" 86 777,00
UAH з ПДВ
86 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 15:20
Електронний підпис
29 липня 2020 15:14
ЦП.pdf
29 липня 2020 15:14
фин отч 2020 ББ.7z
29 липня 2020 15:14
ТЧ.pdf
29 липня 2020 15:14
КЧ.7z
29 липня 2020 15:14
ГП.7z

Публічні документи

28 липня 2020 12:29
Електронний підпис
28 липня 2020 12:28
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 82 753,80
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 13:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
82 753,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 17:35
ДОДАТКОВА 2 договір 515-2220.pdf зміни до договору
15 січня 2021 17:34
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 19:34
ДУ №1 договір 515-2220.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 19:34
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:00
515-2220.pdf укладений
17 серпня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п.10.2 Договору дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору та строк поставки товарів до 31.03.2021 р., внести зміни та викласти п.5.1 та п. 10.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 515/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст.41Закону України "Про публічні закупівлі" ,п. 10.2 договору , дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк ,достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року,в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми ,визначеної у договорі,укладеному в попередньому році,якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно потреб замовника та по домовленості сторін загальна сума даної додаткової угоди становить 15468.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 515/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 98 221,80
UAH (в тому числі ПДВ 5 413,80 UAH)