Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин, дизельне паливо
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2020-07-16-003345-b ● 3c6d9cf3fcfa41e0b68400e7b3973b8c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут проблем безпеки атомних електростанцій НАНУ |
Код ЄДРПОУ: | 13723792 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, Кірова 36а |
Контактна особа: |
Жураховська Тетяна Іванівна 380679864812 tata070575@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8500 літр
Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, Кірова 36-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
6300 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, Кірова 36-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 11:17 |
Тендер _бензин.pdf |
28 липня 2020 11:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2020 11:17 |
Тендер _бензин.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація конкурсних торгів
Дата подання: 28 липня 2020 11:41
Дата відповіді: 29 липня 2020 11:11
Доброго дня. Чи можливо надання з Вашої сторони до цієї закупівлі надати Документацію тендерної пропозиції в форматі .doc? Для якісної підготовки документації Учасником.
Відповідь: Документація тендерної пропозиції завантажена відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
В системі немає чітких вимог до формату файлу, проте, вимоги до формату файлу можуть бути у Замовника.
В системі немає чітких вимог до формату файлу, проте, вимоги до формату файлу можуть бути у Замовника.
Проект Договору
Дата подання: 29 липня 2020 17:10
Дата відповіді: 03 серпня 2020 14:15
Просимо звернути увагу , що Додаток № 4 до тендерної документації "Договір про закупівлю товарів на публічні кошти" містить посилання на нечинні статті 36 та 37 Закону України " Про публічні закупівлі", з метою уникнення визнання договору не укладеним пропонуємо внести зміни до тексту договору.
Відповідь: При заключенні остаточного договору зміни будуть внесені відповідно до Закону "Про публічні закупівлі"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-16-003345-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 12 серпня 2020 10:06
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА, ЯКЕ НЕ МОЖЛИВО УСУНУТИ
В частині 1 статті 32. Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Повідомляємо, що нами було виявлено порушення, допущене Замовником при складанні тендерної документації, яке неможливо усунути, зокрема в частині 3 та частині 4 Розділу VI тендерної документації визначено порядок укладання договору, зокрема перелік істотних умов та порядок їх змін, посилаючить на статтю 36 Закону.
З 19.04.2020 року набула сили нова редакція Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої опис основних вимог до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено в 41 статті.
В 36 статті нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" йде мова про умови застосування процедури з обмеженою участю.
Таким чином, тендерна документація складена не у відповідності до норм законодавства, оскільки Замовник в ній ссилається на версію Закону, яка втратила свою чинність.
Отже, наявне порушення ЗАконодавства, яке неможливо усунути та, у відповідності до п.2 ч.1 ст. 32 ЗАкону України "Про публічні закупівлі" вважається необхідним відмінити процедуру закупівлі.
Якщо Замовником не буде усунуте порушення шляхом відміни закупівлі - будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що нами було виявлено порушення, допущене Замовником при складанні тендерної документації, яке неможливо усунути, зокрема в частині 3 та частині 4 Розділу VI тендерної документації визначено порядок укладання договору, зокрема перелік істотних умов та порядок їх змін, посилаючить на статтю 36 Закону.
З 19.04.2020 року набула сили нова редакція Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої опис основних вимог до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено в 41 статті.
В 36 статті нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" йде мова про умови застосування процедури з обмеженою участю.
Таким чином, тендерна документація складена не у відповідності до норм законодавства, оскільки Замовник в ній ссилається на версію Закону, яка втратила свою чинність.
Отже, наявне порушення ЗАконодавства, яке неможливо усунути та, у відповідності до п.2 ч.1 ст. 32 ЗАкону України "Про публічні закупівлі" вважається необхідним відмінити процедуру закупівлі.
Якщо Замовником не буде усунуте порушення шляхом відміни закупівлі - будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 15:09
Відповідно до ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Також слід звернути увагу на Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 N 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок".
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Також слід звернути увагу на Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 N 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок".
Номер вимоги: UA-2020-07-16-003345-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 14 серпня 2020 14:15
Закликаємо Вас не прикривати свої помилки законодавством, зокрема ссилаючись на статті закону, які регулюють порядок складання тендерних пропозицій Учасників
Відповідно до ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної П_Р_О_П_О_З_И_Ц_І_Ї та не впливають на зміст тендерної П_Р_О_П_О_З_И_Ц_І_Ї, а саме - технічні помилки та описки.
Шановний Замовнику, з яких пір ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника та тендерна ПРОПОЗИЦІЯ Учасника - це однакові документи?
Закликаємо Вас не прикривати свої помилки законодавством, зокрема ссилаючись на статті закону, які регулюють порядок складання тендерних пропозицій Учасників, а не тендерних документацій Замовників.
Ми вже звернулися до Громадської організації із проханням звернутися до ДАСУ пр проведення моніторингу даної закупівлі та перевірки дій посадових осіб.
Отже, вдруге вимагаємо відмінити процедуру відкритих торгів через допущені Замовником порушення законодавства при складанні тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, з яких пір ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника та тендерна ПРОПОЗИЦІЯ Учасника - це однакові документи?
Закликаємо Вас не прикривати свої помилки законодавством, зокрема ссилаючись на статті закону, які регулюють порядок складання тендерних пропозицій Учасників, а не тендерних документацій Замовників.
Ми вже звернулися до Громадської організації із проханням звернутися до ДАСУ пр проведення моніторингу даної закупівлі та перевірки дій посадових осіб.
Отже, вдруге вимагаємо відмінити процедуру відкритих торгів через допущені Замовником порушення законодавства при складанні тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2020 17:22
Шановний Учасник, згідно Вашої тендерної пропозиції а саме: «Довідки щодо погодження з проектом договору та істотними умовами «Вих.0142/04 від 04.08.2020р.», цим листом Ви погоджуєтесь щодо укладання договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником. Також Вами було надано «Лист згоду» Вих.0125/04 від 04.08.2020р., цим листом Ви повідомляєте про ознайомлення з істотними умовами договору, які зазначені в тендерній документації. Тому ми вважаємо недоцільно відміняти торги по Вашому запиту. Якби Ви, не погодились з цим пунктом або напередодні аукціону, Вашою компанією було надано питання або лист, щодо зміни істотних умов та проекту договору, тоді наше підприємство прийняло до розгляду Вашу вимогу, та відкоригувало те, що Вами запропоновано, але виходячи з того, що з Вашої сторони таких листів надано не було, отже в нашому розумінні, Ви були погоджені зі всіма умовами, що були визначені в Тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-16-003345-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 17 серпня 2020 17:58
ВИМОГА
Тендерний комітет грубо порушує законодавство, зокрема здійснює розгляд пропозиції ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" тоді, коли офіційно визнав переможцем іншого учасника та не розпочав кваліфікацію наступного.
Повторно вимагаємо відмінити процедуру закупівлі через чисельні порушення законодавства з боку тендерного комітету.
Повторно вимагаємо відмінити процедуру закупівлі через чисельні порушення законодавства з боку тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2020 15:20
Метою Закону України “Про публічні закупівлі”, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” якою передбачені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тендерний комітет дотримується вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” якою передбачені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тендерний комітет дотримується вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАЙПІАНТ" |
272 826,00
UAH з ПДВ
|
256 224,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
279 432,00
UAH з ПДВ
|
256 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
308 848,00
UAH з ПДВ
|
297 008,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
309 558,00
UAH з ПДВ
|
297 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАЙПІАНТ" #42742213 |
Переможець |
256 224,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 17:20
|
Дод угода розірвання.pdf | укладений |
24 листопада 2020 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 17:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2020 17:50
|
Дод.угода2.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 17:48
|
Key-6.dat | зміни до договору |
15 вересня 2020 17:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2020 17:38
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 18:17
|
Договір бензин.pdf | укладений |
31 серпня 2020 18:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 54-СВЕТЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 54-СВЕТЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
255 587,40
UAH (в тому числі ПДВ 42 597,90 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв`язку з неспроможністю учасника виконувати обов`язки з постачання товару |