Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фрези, код 42670000-3 за ДК 021:2015 «Частини та приладдя до верстатів»
Очікувана вартість
353 807,29 UAH
UA-2020-07-16-003012-c 5d20a995731243b4917f28eda3539d0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарук Олена Василівна

044 238 58 68 O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Гончарук Олена Василівна
044 238 58 68
O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 12:32
Очікувана вартість: 353 807,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1517 шт.
фрези
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, Київ, Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 12:04
ТД.doc
16 липня 2020 12:04
Додаток 3.doc
16 липня 2020 12:04
Додаток 1.doc
16 липня 2020 12:04
Додаток 4.doc
16 липня 2020 12:04
Додаток 5.doc
16 липня 2020 12:04
Додаток 2.doc
16 липня 2020 12:04
Додаток 6.doc
16 липня 2020 12:04
Додаток 7.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАПІД ІНСТРУМЕНТ" 303 450,00
UAH з ПДВ
267 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БАРИШПОЛЬ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 344 400,00
UAH з ПДВ
267 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІСМАР УКРАЇНА" 353 400,00
UAH з ПДВ
353 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 19:38
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:36
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:36
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:34
27 Лист довідка.pdf
05 серпня 2020 12:34
25 Умови пропозиції.pdf
05 серпня 2020 12:34
26 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 16:09
Лист-відгук.pdf
05 серпня 2020 16:09
Додаток аналог дог .pdf
05 серпня 2020 16:09
Паспорт ИНН Баришполь.pdf
05 серпня 2020 16:09
Довідка.pdf
05 серпня 2020 16:09
Умови пропозиції.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
03 вересня 2020 19:20
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:46
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:46
Довідка 2.pdf
03 вересня 2020 17:44
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:44
Dovidka_20234496880880847547.pdf.p7s
03 вересня 2020 17:43
Dovidka_20234496880880847547.pdf
03 вересня 2020 17:16
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:15
Довідка .pdf
03 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:53
Протокол Вісмар №2.pdf
05 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:36
наказ про призначення.pdf
05 серпня 2020 16:36
Додаток 1 Умови пропоз.pdf
05 серпня 2020 16:36
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РАПІД ІНСТРУМЕНТ"

ФОП БАРИШПОЛЬ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІСМАР УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАПІД ІНСТРУМЕНТ"
#37098790
Відхилено 267 890,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 13:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 15:12
ФОП БАРИШПОЛЬ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3403314698
Рішення скасоване 267 900,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 14:09
ФОП БАРИШПОЛЬ ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3403314698
Відхилено 267 900,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 14:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІСМАР УКРАЇНА"
#40892793
Переможець 353 400,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 14:17

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РАПІД ІНСТРУМЕНТ» (далі – учасник), яку за результатом оцінки електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації та встановлено наступне. Замовником в підпункті 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю, встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (далі – вимога), шляхом надання наступних документів: - довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з формою, встановленою в тендерній документації; - лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На виконання даної вимоги учасником надано довідку від 05.08.2020 № 27, в якій не зазначено код за ДК 021:2015 предмета закупівлі за договорами, зазначеними в даній довідці, та сама довідка надана не по формі, встановленою в тендерній документації Замовника. Крім цього, учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (05.08.2020 до 1700) не розміщено (не завантажено) в електронній системі закупівель: «Лист-відгук (листи-відгуки), в довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник пропонує Учаснику виправити вищезазначені невідповідності.

Документи

13 серпня 2020 13:46
Електронний підпис

Документи

01 вересня 2020 15:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 вересня 2020 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІСМАР УКРАЇНА"
#40892793
353 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 17:10
Звіт про виконання договору від 14.09.20 №485-НХ-20.pdf укладений
03 березня 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:39
Додаткова угода №1 від 31.12.2020 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 09:05
485-НХ-20 від 14.09.2020 ТОВ _ВІСМАР УКРАЇНА_.pdf укладений
15 вересня 2020 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 11.2, 11.3 Договору та відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду №1 до Договору та продовжити строк дії договору до 02.03.2021.
Номер договору про закупівлю: 485-НХ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 02 березня 2021
Сума оплати за договором: 345 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 510,00 UAH)