Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50323000-5 Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
Очікувана вартість
31 100,00 UAH
UA-2020-07-16-002940-b 4e5c81af77eb45c592796df7bee263dc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мішіна Альона Олександрівна

380432278998 cpmsd6_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці
Код ЄДРПОУ: 26244596
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Замостянська, 18
Контактна особа: Мішіна Альона Олександрівна
380432278998
cpmsd6_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 15:21
Очікувана вартість: 31 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50323000-5 — Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
40 послуга
Регенерація та ремонт картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50323000-5 — Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
5 послуга
Ремонт та профілактика принтерів та БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50323000-5 — Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:45
проект договору.docx
16 липня 2020 14:45
тех опис.docx
16 липня 2020 14:44
Тендерна документація- картриджі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-002940-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "БІЛЕЦЬКИЙ АНТОН ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3200507413
Дата подання: 29 липня 2020 09:51
Не відповідність кваліфікаційним вимогам
Шановний Тендерний комітет, прийняте рішення про визначення переможцем ПП «Олмі-Центр», вважаємо неправомірним, та таким, що дискримінує інших учасників. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». В поданій пропозиції ПП «Олмі-Центр» були порушені вимоги до кваліфікації учасників: ЗАМОВНИК згідно пункту 2. Кваліфікаційних вимог, вимагає: Цінова пропозиція учасника за формою згідно Додатку 3 до Тендерної Документації. Учасник з найнижчою пропозицією (по закінченню аукціону) для кваліфікації повинен прикріпити в Системі остаточну тендерну пропозицію (якщо під час аукціону суму буде змінено) скановану та завірену, протягом 1 робочого дня. Данна вимога не була виконана ПП «Олмі-Центр».
Також, у сертифікатах якості, які учасник торгів ПП «Олмі-Центр» надав згідно вимоги, що вказана в ціновій пропозиції (Додаток №3), використані печатка та підпис ФОП Білецький А.І., тобто документи які є в моїй тендерній пропозиції були незаконно скопійовані ПП «Олмі-Центр». Таким чином, ми як ФОП Білецький А.І., вважаємо їх не актуальними в пропозиції ПП «Олмі-Центр», та такими, що порушують кваліфікаційні вимоги де чітко вказано: Учасник повинен надати свою пропозицію в електронному вигляді та завантажує файли з документами (у сканованому форматі pdf, jpg (jpеg) допускається об’єднання файлів в електронні архіви або окремі електронні архіви) за підписом Учасника (або уповноваженої посадової особи Учасника) та скріпленими печаткою (у разі її використання) містити чіткі та розбірливі зображення.
Виходячи з перерахованого ми вважаємо, що пропозиція ПП «Олмі-Центр» не відповідає кваліфікаційним вимогам та повинна бути відхилена.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 липня 2020 10:09
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

29 липня 2020 09:51
Оскарження.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛМІ-ЦЕНТР" 22 200,00
UAH з ПДВ
17 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІЛЕЦЬКИЙ АНТОН ІВАНОВИЧ" 22 950,00
UAH з ПДВ
17 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 15:39
Електронний підпис
21 липня 2020 15:38
Електронний підпис
21 липня 2020 15:33
Якісний товар 1.pdf
21 липня 2020 15:33
цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 15:33
статут.pdf
21 липня 2020 15:33
ст 17 1.pdf
21 липня 2020 15:33
специфікація.pdf
21 липня 2020 15:33
Сертифікати SCC.PDF
21 липня 2020 15:33
рішення .pdf
21 липня 2020 15:33
працівники 1.pdf
21 липня 2020 15:33
послуга ПФУ 2018 р.pdf
21 липня 2020 15:33
послуга ГТУЮ 2017 р.pdf
21 липня 2020 15:33
послуга ГТУЮ 2017 р 2.pdf
21 липня 2020 15:33
персональні дані.pdf
21 липня 2020 15:33
Паспорт та код.pdf
21 липня 2020 15:33
НАКАЗ.pdf
21 липня 2020 15:33
матеріальна база 1.pdf
21 липня 2020 15:33
Лист відгук.pdf
21 липня 2020 15:33
згода з договором 1.pdf
21 липня 2020 15:33
захист довкілля 1.pdf
21 липня 2020 15:33
договор.pdf
21 липня 2020 15:33
Довідка корупція 1.pdf
21 липня 2020 15:33
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2020 15:33
банкрутство 1.pdf
21 липня 2020 15:33
аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛМІ-ЦЕНТР"

ФОП "БІЛЕЦЬКИЙ АНТОН ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛМІ-ЦЕНТР"
#32833272
Рішення скасоване 17 775,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 10:09
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛМІ-ЦЕНТР"
#32833272
Відхилено 17 775,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 10:43
ФОП "БІЛЕЦЬКИЙ АНТОН ІВАНОВИЧ"
#3200507413
Переможець 17 900,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 17:09

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІЛЕЦЬКИЙ АНТОН ІВАНОВИЧ"
#3200507413
17 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:42
закриття картриджи.PDF укладений
04 січня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:31
заправка катриджа.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:59
договір катриджі.PDF укладений
03 серпня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму договору на 4320,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 580,00
UAH