Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення невідкладної допомоги Комунального некомерційного підприємства "Корсунь-Шевченківська центральна районна лікарня" Корсунь-Шевченківської районної ради, зареєстрованої за адресою: Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Очікувана вартість
5 547 760,80 UAH
UA-2020-07-16-002891-b 5dafdb4bf49c4680b91073d9375ec6f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 14:42
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 14:42
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 5 547 760,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 738,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення невідкладної допомоги Комунального некомерційного підприємства "Корсунь-Шевченківська центральна районна лікарня" Корсунь-Шевченківської районної ради, зареєстрованої за адресою: Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19402, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:38
Оголошення відкриті торги.doc
16 липня 2020 14:38
Додаток 5 Гарантії.docx
16 липня 2020 14:38
Додаток 4 Проект договору.docx
16 липня 2020 14:38
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
16 липня 2020 14:38
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
16 липня 2020 14:38
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
16 липня 2020 14:38
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оголошення
Дата подання: 21 липня 2020 09:39
Дата відповіді: 21 липня 2020 14:34
Шановний замовнику!!! Даний предмет закупівлі було виставлено на торги двома замовниками на різних умовах майже одночасно, а саме: 1) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ 2) Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (ідентифікатор закупівель
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розпорядження голови Черкаської обласної державної адміністрації „Про визначення єдиного замовника
на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення“ було визначено департамент будівництва обласної державної адміністрації єдиним замовником на будівництво, реконструкцію
та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального
та соціально-культурного призначення, що здійснюються на території області за рахунок коштів державного та обласного бюджетів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-22-000013 ● bacd26062c7a4fd9aa3fad6ae2ce92a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021 10:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2021 Одеса № 43

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
3. UA-2020-07-16-002891-b 16.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-02 15:00:15

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення невідкладної допомоги Комунального некомерційного підприємства «Корсунь-Шевченківська центральна районна лікарня» Корсунь-Шевченківської районної ради, зареєстрованої за адресою: Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-07-16-002891-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати оприлюднення договору підряду від 21.08.2020 № 69 (далі - Договір), укладеного з переможцем ТОВ Фірма «Расава», 25.08.2020 не у повному обсязі, а саме в електронній системі закупівель відсутній Додаток 1 - Протокол погодження договірної ціни, який повинен бути оприлюднений разом із Договором 25.08.2020?
Відповідно до розділу 13 «Додатки до договору» Додаток 1 - Протокол погодження договірної ціни.
Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю?
Прошу надати документальне підтвердження виконання зобов’язань за Договором, а саме: акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 та платіжні доручення з відміткою казначейства про оплату коштів за виконані роботи.
Відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Edata, Замовником здійснено оплату за договором на суму 3 330 323,61 грн. При цьому відповідно до додаткової угоди до Договору від 08.12.2020 № 5 ціна цього Договору становить 3 330 323,61 грн з ПДВ.
Таким чином оплату по Договору здійснено у повному обсязі.
Відповідно до п. 10.1 розділу 10 Договору він набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором.
Водночас, відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ Фірма «Расава» умовам пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до ТД тоді як учасником не підтверджено наказом перебування Чернявського В.О. на посаді головного інженера?
Надано довідку про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 30.07.2020 № 5/к, в якій зазначено, що Чернявський В.О. – на посаді головний інженер (відповідальна особа за охорону праці на підприємстві). При цьому відповідно до наказу від 02.03.2020 № 1/01 його прийнято на посаду головного інженера, а відповідно до наказу від 01.04.2020 № 1/16 його призначено на посаду інженера з техніки безпеки.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ Фірма «Расава» умовам пункту 2 розділу 3 Додатку 2 до ТД тоді як учасником не надано у пропозиції форму № 2 Локальний кошторис на придбання устаткування?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-08 16:27:33

надання пояснень

Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто результати проведеного держаудитслужбою України моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення невідкладної допомоги Комунального некомерційного підприємства "Корсунь-Шевченківська центральна районна лікарня" Корсунь-Шевченківської районної ради, зареєстрованої за адресою: Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: (UA-2020-07-16-002891-b-a1) та повідомляємо наступне.
1) Яким чином Замовник може обґрунтувати оприлюднення договору підряду від 21.08.2020 № 69 (далі - Договір), укладеного з переможцем ТОВ Фірма «Расава», 25.08.2020 не у повному обсязі, а саме в електронній системі закупівель відсутній Додаток 1 - Протокол погодження договірної ціни, який повинен бути оприлюднений разом із Договором 25.08.2020? Відповідно до розділу 13 «Додатки до договору» Додаток 1 - Протокол погодження договірної ціни. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.

Замовником було оприлюднено договір підряду від 21.08.2020 № 69 з переможцем ТОВ Фірма «Расава» 25.08.2020р. Проте Замовником було допущено технічну помилку, а саме – не оприлюднено додаток 2 до договору підряда. Але ж 02.10.2020р. Замовником було виправлено технічну помилку та розміщено на площадці протокол про виправлення технічної помилки та договір з усіма додатками.
2) Яким чином Замовник може обґрунтувати не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю? Прошу надати документальне підтвердження виконання зобов’язань за Договором, а саме: акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 та платіжні доручення з відміткою казначейства про оплату коштів за виконані роботи. Відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Edata, Замовником здійснено оплату за договором на суму 3 330 323,61 грн. При цьому відповідно до додаткової угоди до Договору від 08.12.2020 № 5 ціна цього Договору становить 3 330 323,61 грн з ПДВ. Таким чином оплату по Договору здійснено у повному обсязі. Відповідно до п. 10.1 розділу 10 Договору він набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором. Водночас, відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.

На виконання п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону Замовником 02.02.2020р. (на 20-й робочий день з дня закінчення терміну дії договору) було оприлюднено довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форма КБ-3.

3) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ Фірма «Расава» умовам пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до ТД тоді як учасником не підтверджено наказом перебування Чернявського В.О. на посаді головного інженера? Надано довідку про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 30.07.2020 № 5/к, в якій зазначено, що Чернявський В.О. – на посаді головний інженер (відповідальна особа за охорону праці на підприємстві). При цьому відповідно до наказу від 02.03.2020 № 1/01 його прийнято на посаду головного інженера, а відповідно до наказу від 01.04.2020 № 1/16 його призначено на посаду інженера з техніки безпеки.

На виконання умов пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до ТД Учасником було надано наказ від 02.03.2020 № 1/01 про прийняття на посаду головного інженера, та надано довідку про особу, що буде відповідати про техніку безпеки, в якій зазначено, що саме головний інженер буде відповідати за техніку безпеки.

4) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ Фірма «Расава» умовам пункту 2 розділу 3 Додатку 2 до ТД тоді як учасником не надано у пропозиції форму № 2 Локальний кошторис на придбання устаткування? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідно до Додатка 3 Технічне завдання тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення невідкладної допомоги Комунального некомерційного підприємства "Корсунь-Шевченківська центральна районна лікарня" Корсунь-Шевченківської районної ради, зареєстрованої за адресою: Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120» Замовником не передбачено у технічному завданні придбання устаткування. У п.2 Розділу 3 тендерної документації помилково було зазначено надати Учасником Форму №2 Локальний кошторис на придбання устаткування. Крім того згідно п.2 Розділу 3 Додатка 2 до тендерної документації технічна частина (кошторисна документація) пропозиції повинна містити документи у повній відповідності до технічного завдання Додаток 3. Тому Учасником у складі своєї пропозиції не надано форму № 2 - Локальний кошторис на придбання устаткування.
Просимо вважати цю помилку несуттєвою, яка не вплинула на проведення відкритих торгів. В подальшому зобов’язуємось не допускати порушень з боку проведення процедур публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом було проведено нараду щодо усунення порушень з боку проведення публічних закупівель. Уповноваженим особам наголошено на посиленні контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням пункту 10 та 12 частини 1 статті 10, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та не допущення в подальшому зазначених порушень у сфері публічних закупівель.

2021-02-10 17:22:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" 4 985 553,60
UAH з ПДВ
4 957 814,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 5 200 000,00
UAH з ПДВ
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БУДЛАЙТ" 5 541 236,00
UAH з ПДВ
5 541 236,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРОФЕЛЕКТРО 5 547 760,80
UAH з ПДВ
5 547 760,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 10:38
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:38
Довідка МВД.pdf
11 серпня 2020 10:38
Довідка податкова.pdf
11 серпня 2020 10:38
Ст.17.pdf
01 серпня 2020 14:09
Електронний підпис
01 серпня 2020 14:06
КОШТОРИСИ.rar
01 серпня 2020 14:00
Електронний підпис
01 серпня 2020 14:00
кошторис 3.pdf
01 серпня 2020 14:00
Кошторис 2.pdf
01 серпня 2020 14:00
Кошторис 1.pdf
01 серпня 2020 14:00
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
01 серпня 2020 14:00
Графік та розрах. зп.pdf
01 серпня 2020 14:00
ГАРАНТІЯ КОРСУНЬ.rar
01 серпня 2020 14:00
1 ДФ (1).pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
01 серпня 2020 10:24
Електронний підпис
01 серпня 2020 10:17
Статут.pdf
01 серпня 2020 10:17
Локал_ний_кошторис.pdf
01 серпня 2020 10:17
Аналогічний досвід.pdf
01 серпня 2020 10:17
Проект договору.pdf
01 серпня 2020 10:17
Обладнання.pdf
01 серпня 2020 10:17
Відомість ресурсів.pdf
01 серпня 2020 10:17
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2020 10:17
GARANTIYA_27 700,00UAH.zip
01 серпня 2020 10:17
1Працівники.pdf
01 серпня 2020 10:17
Пояснювал_на_записка.pdf
01 серпня 2020 10:17
Обєктний_кошторис.pdf
01 серпня 2020 10:17
Лiцензiя.pdf
01 серпня 2020 10:17
41.imd
01 серпня 2020 10:17
Лист гарантії.pdf
01 серпня 2020 10:17
Календарний графік.pdf
01 серпня 2020 10:17
Договiрна_цiна.pdf
01 серпня 2020 10:17
Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 12:32
Електронний підпис
31 липня 2020 12:24
Листи відгуки.pdf
31 липня 2020 12:24
2.Опис БК БУДЛАЙТ.pdf
31 липня 2020 12:24
Витяг єдиний податок.pdf
31 липня 2020 12:24
Веред диплом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БУДЛАЙТ"

ПП ПРОФЕЛЕКТРО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"
#22810254
4 957 814,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 18:51
КБ-3 укладений
02 лютого 2021 18:50
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:24
Дод.угода 5 від 08.12.2020 Корсунь.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 14:31
Дод.угода 4 від 01.12.2020 Корсунь.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:27
Дод.угода 3 від 06.11.2020 Корсунь.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 15:21
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 12:37
протокол виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 12:35
договір 69 з додатками.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 11:26
Дод.угода 2 від 25.09.2020 Корсунь.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 10:36
дод.угода _ 1 від 03.09.2020 до дог.69.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:15
Договір 69 від 21.08.2020.pdf укладений
25 серпня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 4 957,81480 тис. грн. з ПДВ. (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 80 коп.), у тому числі ПДВ 826,30247 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 4.4 та викласти його в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше 3 місяців шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись одним платежем на цілі, що визначені цим договором.» 3. Внести зміни до цього Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та викласти їх в новій редакції: «Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223. р/р UA 498201720344271040134094996 Державна казначейська служба України м. Київ, Код ЄДРПОУ 40422357, тел. (0472) 37-23-93, 50-04-78.» 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 4 957,81480 тис. грн. з ПДВ. (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 80 коп.), у тому числі ПДВ 826,30247 тис. грн. 2. Внести зміни до Додатку 3: План фінансування будівництва (на 2020 р.) та Додатку 5: Календарний графік виконання робіт до цього Договору та викласти їх в новій редакції. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 4. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення договора з усіма додатками та протоколом про виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: - - -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 4 957,81480 тис. грн. з ПДВ. (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 80 коп.), у тому числі ПДВ 826,30247 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 4.4 Договору та викласти його в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк до 25.12.2020 шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись одним платежем на цілі, що визначені цим договором.» 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 4. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору зменшилась на 1 627,49119 тис. грн. і становить 3 330,32361 тис. грн. з ПДВ (три мільйони триста тридцять тисяч триста двадцять три гривні 61 коп.), у тому числі ПДВ 555,05394 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 330,32361 тис. грн. з ПДВ. (три мільйони триста тридцять тисяч триста двадцять три гривні 61 коп.), у тому числі ПДВ 555,06113 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 3 330,32361 тис. грн. з ПДВ. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 3. Внести зміни до: Додатку 1. Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2. Договірна ціна; Додатку 3. План фінансування на весь період будівництва; Додатку 4: План фінансування будівництва (на 2020 р.); Додатку 5: Календарний графік виконання робіт та викласти їх в новій редакції. 4.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору зменшилась на 1 627,49119 тис. грн. і становить 3 330,32361 тис. грн. з ПДВ (три мільйони триста тридцять тисяч триста двадцять три гривні 61 коп.), у тому числі ПДВ 555,05394 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 330,32361 тис. грн. з ПДВ. (три мільйони триста тридцять тисяч триста двадцять три гривні 61 коп.), у тому числі ПДВ 555,06113 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 3 330,32361 тис. грн. з ПДВ. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 3. Внести зміни до: Додатку 1. Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2. Договірна ціна; Додатку 3. План фінансування на весь період будівництва; Додатку 4: План фінансування будівництва (на 2020 р.); Додатку 5: Календарний графік виконання робіт та викласти їх в новій редакції. 4.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 1 додаткової угоди № 4 від 01.12.2020 до цього Договору викласти в наступній редакції: «1.Відповідно до пунктів 1, 3, 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» та пунктів 3.2. і 3.4. Розділу 4 цього Договору, ціна цього Договору зменшилась на 1 627,49119 тис. грн. і становить 3 330,32361 тис. грн. з ПДВ (три мільйони триста тридцять тисяч триста двадцять три гривні 61 коп.), у тому числі ПДВ 555,05394 тис. грн.» 2.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 3. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 5. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 6. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 7. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 330 323,61
UAH (в тому числі ПДВ 555 053,93 UAH)