Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби (ванкоміцин, метронідазол, флуконазол)
Очікувана вартість
246 000,00 UAH
UA-2020-07-16-002878-b ● 9b4221d835924d6a9d606a926e3eab1a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03067009 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Київська, 60 |
Контактна особа: |
Кирилюк Анатолій Іванович 380974058155 1989.rodl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 246 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Місцезнаходження замовника - м. Рівне, вул. Київська 60, 33027.
Категорія - 3. Підприємства, установи, організації,
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Категорія - 3. Підприємства, установи, організації,
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 Флакон
Ванкоміцин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Vancomycin
200 Флакон
Метронідазол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Metronidazole
400 Флакон
Флуконазол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fluconazole
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 14:38 |
ТД КП РОДЛ 2020 (Ванкоміцин, Метронідазол, Флуконазол.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація потенційних учасників закупівлі
Дата подання: 16 липня 2020 16:46
Дата відповіді: 21 липня 2020 12:11
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом
№ 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників:Спроможність учасника поставити товар за повинна підтверджуватись оригіналом листа(ів) авторизації від виробника(ів) (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом(ами) авторизації від представника(ів) товаровиробника(ів) в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками АВТОРИЗАЦІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб, крім того потенційний учасник має на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника).
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури UA-2020-07-16-002878-b в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога , згідно додатка 1 до тендерної документації « Спроможність учасника поставити товар за повинна підтверджуватись оригіналом листа(ів) авторизації від виробника(ів) (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом(ами) авторизації від представника(ів) товаровиробника(ів) в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro не є дискримінаційною у розумінні ЗУ « Про публічні закупівлІ»
Вимоги тендерної документації формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою і ає на меті забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів Переможцем торгів.
1.. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є обґрунтованим, як свідчить досвід минулих років, Постачальники у кінці року не можуть поставити весь заявлений об’єм товару, розуміючи що кінець року,і Лікарня не має часу на судові позови щодо неналежного виконання умов договору і погоджується на зменшення зобов’язань за таким договором, щоб використати до кінця року кошти. Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ).
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Щодо листів Мінекономрозвитку то усі листи носять рекомендаційний характер.
Отже, вважаємо що тендерним комітетом при здійсненні закупівлі лікарських засобів за даною процедурою, дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади.
Вимоги тендерної документації формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою і ає на меті забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів Переможцем торгів.
1.. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є обґрунтованим, як свідчить досвід минулих років, Постачальники у кінці року не можуть поставити весь заявлений об’єм товару, розуміючи що кінець року,і Лікарня не має часу на судові позови щодо неналежного виконання умов договору і погоджується на зменшення зобов’язань за таким договором, щоб використати до кінця року кошти. Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ).
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Щодо листів Мінекономрозвитку то усі листи носять рекомендаційний характер.
Отже, вважаємо що тендерним комітетом при здійсненні закупівлі лікарських засобів за даною процедурою, дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади.
Інформація про відміну
Дата відміни
03 серпня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій