Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 48126 - Бинт марлевий, стерильний, 48126 - Бинт марлевий, стерильний, 58234 - Стрічка ватяна, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 37468 - Дзеркало вагінальне, одноразового використання, 35375 - Кран, 35844 - Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання, 16825 - Захисний ковпачок для шприца, 42835 - Зонд уретральний, одноразовий, 14221 - Зонд назогастрального харчування, 14221 - Зонд назогастрального харчування, 12159 - Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об’єму інфузійного розчину, 60822 - Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна, 60822 - Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна, 10739 - Судинний перфузійний катетер, 10739 - Судинний перфузійний катетер, 37466 - Ручний ланцет для крові, одноразовий, 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання, 16615 - Комплект для катетеризації центральної вени, 16615 - Комплект для катетеризації центральної вени, 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань, 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань, 36064 - Трубка ендотрахеальна стійка до лазерного випромінювання, 47691 - Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою, 14035 - Термометр електронний для вимірювання температури тіла пацієнта в імпульсному режимі, 31400 - Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні, 47178 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні, 47173 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 47237 - Серветка для очищення шкіри, 58925 - Сечоприймач для немовлят / педіатричний підключається до катетера, стерильний, 16631 - Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань, 16631 - Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань, 36244 - Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер, 13472 – Скарифікатор, 58459 - Вірусний фільтр, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 15971 - Шовний хірургічний матеріал з нержавкої сталі, мононитка, 15971 - Шовний хірургічний матеріал з нержавкої сталі, мононитка, 12699 - Балон для зупинення носової кровотечі
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-07-16-002833-b 6808e0a8afd8401b9aa99ff2b54112b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ямпольська Вероніка Романівна

+380382675190 xodl2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004634
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Кам`янецька, будинок 94
Контактна особа: Ямпольська Вероніка Романівна
+380382675190
xodl2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:43
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Місцезнаходження: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Кам’янецька, будинок 94; Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 найменувань
код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 48126 - Бинт марлевий, стерильний, 48126 - Бинт марлевий, стерильний, 58234 - Стрічка ватяна, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 37468 - Дзеркало вагінальне, одноразового використання, 35375 - Кран, 35844 - Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання, 16825 - Захисний ковпачок для шприца, 42835 - Зонд уретральний, одноразовий, 14221 - Зонд назогастрального харчування, 14221 - Зонд назогастрального харчування, 12159 - Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об’єму інфузійного розчину, 60822 - Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна, 60822 - Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна, 10739 - Судинний перфузійний катетер, 10739 - Судинний перфузійний катетер, 37466 - Ручний ланцет для крові, одноразовий, 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання, 16615 - Комплект для катетеризації центральної вени, 16615 - Комплект для катетеризації центральної вени, 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань, 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань, 36064 - Трубка ендотрахеальна стійка до лазерного випромінювання, 47691 - Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою, 14035 - Термометр електронний для вимірювання температури тіла пацієнта в імпульсному режимі, 31400 - Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні, 47178 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні, 47173 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 47237 - Серветка для очищення шкіри, 58925 - Сечоприймач для немовлят / педіатричний підключається до катетера, стерильний, 16631 - Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань, 16631 - Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань, 36244 - Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер, 13472 – Скарифікатор, 58459 - Вірусний фільтр, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, 15971 - Шовний хірургічний матеріал з нержавкої сталі, мононитка, 15971 - Шовний хірургічний матеріал з нержавкої сталі, мононитка, 12699 - Балон для зупинення носової кровотечі
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:32
4.3 Додаток 3 проект договору.doc
16 липня 2020 14:32
4.2. Технічка.doc
16 липня 2020 14:32
4.1Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
16 липня 2020 14:32
4 Тендерна документація витратка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудюк Андрій Михайлович 1 031 431,45
UAH з ПДВ
1 031 431,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" 1 193 265,03
UAH з ПДВ
1 193 265,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 1 199 996,50
UAH з ПДВ
1 199 996,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 17:49
Електронний підпис
31 липня 2020 17:48
КП.PDF
31 липня 2020 17:48
Ддекл4.PDF
31 липня 2020 17:48
Ддекл5.PDF
31 липня 2020 17:48
Ддекл3.PDF
31 липня 2020 17:48
Ддекл6.PDF
31 липня 2020 17:48
Ддекл2.PDF
31 липня 2020 17:48
1Decl.PDF
31 липня 2020 17:48
проект.PDF
31 липня 2020 17:48
ДСправки6.PDF
31 липня 2020 17:47
1Справка1.PDF
31 липня 2020 17:47
1Справка2.PDF
31 липня 2020 17:47
КП.PDF
31 липня 2020 17:47
Ддекл1.PDF
31 липня 2020 17:47
668.jpg
31 липня 2020 17:47
Ддекл7.PDF
31 липня 2020 17:47
1Свидоцтво.PDF
31 липня 2020 17:47
20200730_161816.pdf
31 липня 2020 17:47
1Справка3.PDF
31 липня 2020 17:47
1Справка4.PDF
31 липня 2020 17:47
Гарантійний лист 817+++.PDF
31 липня 2020 17:47
1Договір _ 17 06 Т.pdf
31 липня 2020 17:47
Хм обл детская Рудюк.pdf
31 липня 2020 17:47
20200730_161701.pdf
31 липня 2020 17:47
Ддекл8.PDF
31 липня 2020 17:47
гарантийное.PDF
31 липня 2020 17:47
668,1.jpg
31 липня 2020 17:47
ДСправки5.PDF
31 липня 2020 17:47
1лист відгук.jpeg
31 липня 2020 17:47
TestReport-2001_перевод.JPG
31 липня 2020 17:47
лист.PDF

Публічні документи

13 серпня 2020 13:54
Довідка п.11 ст.17.pdf
11 серпня 2020 09:59
Довідки переможця.pdf
31 липня 2020 10:21
Електронний підпис
31 липня 2020 10:19
частина 4.pdf
31 липня 2020 10:19
частина 2.pdf
31 липня 2020 10:19
частина 3.pdf
31 липня 2020 10:19
частина 1.pdf
31 липня 2020 10:19
Проект договору.pdf
31 липня 2020 10:19
Виписка з ЄДР.pdf
31 липня 2020 10:19
частина 5.pdf
31 липня 2020 10:19
Реєстр документів.pdf
31 липня 2020 10:19
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 10:19
частина 6.pdf
31 липня 2020 10:19
Статут.pdf
31 липня 2020 10:19
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2020 10:19
Інші документи.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 22:42
Пропозиція МТК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудюк Андрій Михайлович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД"

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рудюк Андрій Михайлович
#2691002355
Відхилено 1 031 431,45
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД"
#37412155
Переможець 1 193 265,03
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД"
#37412155
1 193 265,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 12:08
Д.У.Кормед-20_сума.PDF зміни до договору
10 лютого 2021 11:42
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:23
Д.У. Кормед-20_.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:35
Кормед.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 19:38
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:13
ДУ 4 КОРМЕД.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 13:55
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 11:27
ДУ 3 КОРМЕД.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 21:14
ДУ 2 Кормед.PDF зміни до договору
14 вересня 2020 21:13
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 21:09
ДУ 1 Кормед.PDF зміни до договору
14 вересня 2020 21:08
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 09:34
Договір укладений
25 серпня 2020 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 386 969,53
UAH (в тому числі ПДВ 90 736,32 UAH)