Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Кудряшова, 12/14 (СЗШ №221), ПВ-6081, у Солом’янському районі м.Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 106 838,00 UAH
UA-2020-07-16-002170-b 3621ace5bd3a45459748aa084da10c63
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 106 838,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Кудряшова, 12/14 (СЗШ №221), ПВ-6081, у Солом’янському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кудряшова, 12/14 (СЗШ №221), ПВ-6081, у Солом’янському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 1 073 938,61
UAH з ПДВ
1 073 938,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 09:50
Електронний підпис
30 липня 2020 09:49
Технічна частина.rar
30 липня 2020 09:49
Документація 2.rar
30 липня 2020 09:49
Документація 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
Переможець 1 073 938,61
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 17:21

Документи

05 серпня 2020 17:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
1 073 938,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2020 17:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:15
Договір підряду №46-КР від 17.08.2020р..pdf укладений
18 серпня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 15:16
Звіт про виконання договору.pdf укладений
09 листопада 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 16:12
Повідомлення про внесення змін 4.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 16:06
Повідомлення про внесення змін 4.pdf.p7s зміни до договору
23 жовтня 2020 16:06
ДУ №4 до Дог. 46-КР від 17.08.2020 на зменшення.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:23
Повідомлення про внесення змін 3.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:58
ДУ №3 кудряшова 12-14.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 16:07
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:06
ДУ №2 від 27.08.2020 Кудряшова 12 - 14.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 16:19
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 16:18
ДУ №1 від 17.08.2020 року до Дог. №46-КР.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виправлення технічної помилки в п.1.5. Договору, Сторони домовились викласти пункт 1.5. Договору в новій редакції, а саме: «1.5. Основні параметри Об'єкта (техніко-економічні показники): _____- Світлодіодний світильник - 25 шт.______________ _____- Опора зовнішнього освітлення -21 шт.»__________
Номер договору про закупівлю: №46-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №46-КР від 17.08.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування», в новій редакції. 2. План фінансування в редакції від «27» серпня 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: №46-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №46-КР від 17.08.2020 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16.
Номер договору про закупівлю: №46-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1063843,15 (Один мільйон шістдесят три тисячі вісімсот сорок три грн. 15 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 177307,19 (Сто сімдесят сім тисяч триста сім грн. 19 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1063843,15 (Один мільйон шістдесят три тисячі вісімсот сорок три грн. 15 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 177307,19 (Сто сімдесят сім тисяч триста сім грн. 19 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «22» жовтня 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №46-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 063 843,15
UAH (в тому числі ПДВ 177 307,19 UAH)