Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки) (10 лотів))
63710000-9. Support services for land transport (Services on operational maintenance of highways of the general use of the state value of the Zhytomyr region (drawing a horizontal marking) (10 lots))
Очікувана вартість
11 689 614,00 UAH
UA-2020-07-16-002092-b 386aa46d592d407b8c9ac4b3aa51ac7d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 11 689 614,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 липня 2020 12:51
Enquiries until: 07 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 11 689 614 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки на автомобільній дорозі М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) протяжністю 101,2 км))
Опис предмету закупівлі: Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 409 348,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 046,74 UAH з ПДВ


Title: 63710000-9. Support services for land transport (Services on operational maintenance of highways of the general use of the state value of the Zhytomyr region (drawing a horizontal marking on the highway M-07 Kyiv - Kovel - Jagodina (Lublin) with a length of 101,2 km)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 409 348,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 046,74 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 22 вересня 2020 12:34
Auction planned date: 22 вересня 2020 12:34
Закінчення: 22 вересня 2020 12:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (нанесення горизонтальної розмітки на автомобільній дорозі М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) протяжністю 101,2 км))
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Індекс автомобільних доріг: M-07 — Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін)
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2020

63710000-9. Support services for land transport (Services on operational maintenance of highways of the general use of the state value of the Zhytomyr region (drawing a horizontal marking on the highway M-07 Kyiv - Kovel - Jagodina (Lublin) with a length of 101,2 km)
CPV: 63710000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об'єкт. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг фінансові зобов'язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані послуги згідно форми №КБ-2в та форми №КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов'язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми №КБ-2в та форми №КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 вересня 2020
UA-2020-07-16-002092-b386aa46d592d407b8c9ac4b3aa51ac7d
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБД" Документи
Відхилено
Документи
до 04 вересня 2020 15:10
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг: - в п. 1 гр. 4 не вказано спеціальність працівника. 2) В складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі копію аналогічного договору №15/08 від 15.08.2019 р., укладеного з ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», відсутні обов'язкові додатки до договору (договірна ціна (п. 2.2.) та календарний план (п. 7.12.), що є невід'ємною частиною договору. 3) В складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі копію аналогічного договору №09/07 від 09.07.2019 р., укладеного з ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», відсутні обов'язкові додатки до договору (договірна ціна (п. 2.2.) та календарний план (п. 7.12.), що є невід'ємною частиною договору. 4) Лист-відгук надано не згідно вимог ТД. Відгук адресований ТОВ «ТБД», а не САД у Житомирській області. Лист-відгук надано не від ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (Замовник в аналогічних договорах), а САД у Чернівецькій області. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) 2), 3), 4) Згідно пункту 5 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору * Обов’язково до опису додається копія аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук від Замовника наданих послуг, який виданий не раніше 2020 року та має бути адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг; 2) надати в повному обсязі копію аналогічного договору №15/08 від 15.08.2019 р., укладеного з ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з додатками, що є невід'ємною частиною договору. 3) надати в повному обсязі копію аналогічного договору №09/07 від 09.07.2019 р., укладеного з ДП «Чернівецький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» з додатками, що є невід'ємною частиною договору. 4) оновлений відгук від Замовника наданих послуг, адресований Службі автомобільних доріг у Житомирській області.

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:55
Відгук від Замовника.jpg
14 серпня 2020 17:52
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:38
8. Лист-відгук.pdf
14 серпня 2020 17:38
7.2.Досвід Дог Черн 2.pdf
14 серпня 2020 17:38
7.1.Досвід Дог Черн 1.pdf

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:28
Лот 1.pdf
06 жовтня 2020 17:28
ДЦ.7z
06 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:24
Установчі.pdf
06 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:00
довідки 2,3,4.pdf
06 жовтня 2020 14:00
довідка1.pdf
05 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:30
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:39
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:39
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47332_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47331_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47330_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47329_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47328_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47327_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47326_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47325_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47324_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47323_.7z
14 серпня 2020 18:38
Частина 9.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 8.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 7.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 6.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 5.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 4.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 3.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 2.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 11.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 10.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 1.pdf
14 серпня 2020 18:38
реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

16 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
16 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
16 серпня 2020 14:38
2.Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 14:38
13.Лист санкції.pdf
16 серпня 2020 14:38
9.Проект договору.pdf
16 серпня 2020 14:38
5.Гарантійний лист.pdf
16 серпня 2020 14:38
4.Забезпечення ТП.zip
16 серпня 2020 14:38
0.Реєстр.pdf
16 серпня 2020 14:38
16.Баланс.zip
16 серпня 2020 14:38
15.2.Лист-відгук.pdf
16 серпня 2020 14:38
15.1.Копія договору_173 ч.3.pdf
16 серпня 2020 14:38
15.1.Копія договору_173 ч.2.pdf
16 серпня 2020 14:38
15.1.Копія договору_173 ч.1.pdf
16 серпня 2020 14:38
10.Довiдка_ст._17.pdf
16 серпня 2020 14:38
7.ДовіреністьЖдан.pdf
16 серпня 2020 14:38
4.Забезпечення ТП ч.2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБД"

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" 1 317 018,00
UAH з ПДВ
1 294 993,20
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 953 254,80
UAH з ПДВ
953 254,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:28
Лот 1.pdf
06 жовтня 2020 17:28
ДЦ.7z
06 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:24
Установчі.pdf
06 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:00
довідки 2,3,4.pdf
06 жовтня 2020 14:00
довідка1.pdf
05 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:30
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:39
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:39
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47332_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47331_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47330_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47329_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47328_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47327_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47326_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47325_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47324_.7z
14 серпня 2020 18:38
гарантія 302.47323_.7z
14 серпня 2020 18:38
Частина 9.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 8.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 7.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 6.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 5.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 4.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 3.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 2.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 11.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 10.pdf
14 серпня 2020 18:38
Частина 1.pdf
14 серпня 2020 18:38
реєстр.pdf

Публічні документи

16 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
16 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
16 серпня 2020 14:38
2.Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 14:38
13.Лист санкції.pdf
16 серпня 2020 14:38
9.Проект договору.pdf
16 серпня 2020 14:38
5.Гарантійний лист.pdf
16 серпня 2020 14:38
4.Забезпечення ТП.zip
16 серпня 2020 14:38
0.Реєстр.pdf
16 серпня 2020 14:38
16.Баланс.zip
16 серпня 2020 14:38
15.2.Лист-відгук.pdf
16 серпня 2020 14:38
15.1.Копія договору_173 ч.3.pdf
16 серпня 2020 14:38
15.1.Копія договору_173 ч.2.pdf
16 серпня 2020 14:38
15.1.Копія договору_173 ч.1.pdf
16 серпня 2020 14:38
10.Довiдка_ст._17.pdf
16 серпня 2020 14:38
7.ДовіреністьЖдан.pdf
16 серпня 2020 14:38
4.Забезпечення ТП ч.2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Рішення скасоване 953 254,80
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:10
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Відхилено 953 254,80
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:20
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
Переможець 1 294 993,20
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:29

Документи

05 жовтня 2020 14:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
1 294 993,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 13:29
Договір №137 Лот 1.pdf укладений
21 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 15:25
137_1_180 від 04.12.20 М-07 101.2 км.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 396 915,60 грн. (триста дев’яносто шість тисяч дев’ятсот п'ятнадцять гривень 60 коп.), у тому числі ПДВ 66 152,60 грн. (шістдесят шість тисяч сто п’ятдесят дві гривні 60 коп.). Сума цього Договору становить 898 077,60 грн. (вісімсот дев’яносто вісім тисяч сімдесят сім гривень 60 коп.), у тому числі ПДВ 149 679,60 грн. ( сто сорок дев’ять тисяч шістсот сімдесят дев’ять гривень 60 коп.). Сума договору після внесення змін: 898 077,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 137/1/180
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 04 грудня 2020
Сума оплати за договором: 898 077,60
UAH (в тому числі ПДВ 149 679,60 UAH)