Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт буд. № 74/12 (їдальня) військової частини А1445 с. Гущинці Калинівського р-ну Вінницької обл.
Очікувана вартість
8 308 045,00 UAH
UA-2020-07-16-001904-a 825d6404d6ca4c2aa79e7242c792b73e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уманський Олександр Борисович

+380677002187 kevvinnicha@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця
Код ЄДРПОУ: 08320218
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., Vinnitsa, vul.Striletska 87
Контактна особа: Уманський Олександр Борисович
+380677002187
kevvinnicha@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 17:38
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 17:38
Початок аукціону: 04 серпня 2020 12:27
Очікувана вартість: 8 308 045,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце знаходження замовника - 21007, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, буд. 87. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт буд. № 74/12 (їдальня) військової частини А1445 с. Гущинці Калинівського р-ну Вінницької обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22434, Україна, Вінницька область, Калинівський р-н, с. Гущинці, військова частина А1445
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт джерело фінансування - кошти Державного бюджету Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт джерело фінансування - кошти Державного бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 17:33
дефектні акти (Додаток 3 до ТД).PDF
16 липня 2020 17:33
проект договору.docx
16 липня 2020 17:33
ТД на капремонт їдальні Гущинці А1445.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторисні розрахунки
Дата подання: 22 липня 2020 15:18
Дата відповіді: 23 липня 2020 12:51
Доброго дня! Чи подаються у складі пропозиції кошторисні розрахунки? І як розуміти дану примітку: Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий у порядку передбаченому п.п. 3.6.2-3.6.3 Розділу ІІІ ТД, оскільки в ТД не має даних пунктів? Дякую!
Відповідь: Шановний Запитувач! Нажаль не зовсім зрозуміло Ваше посилання на "примітку". В будь якому разі пісял декількох спілкувань ми досягнемо розуміння і консенсу.
По суті запитання. В частині 3 розділу ІІІ тендерної документації мова не йде про надання підтверджуючих документів щодо формування цінової пропозиції. Про це мова ведеться в частині 6 розділу ІІІ. В ній сказано, що тільки переможець торгів надає документи, які підтверджують остаточну його ціну за результатми аукцону. Такі документи подаються протягом двох робочих днів з моменту оголошення про намір укласти договір Замовнику на погодження. Після погодження вони будуть використвовуватись для формування ціни за актами виконаних робіт кожного етапу. На нашу думку це логічна позиція. Якщо Вам вогна не зрозуміла готові вислухати чергове запитання та надати відповідь. Надіємось на розуміння та вашу перемогу!.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будівельник-А" 6 265 280,40
UAH з ПДВ
6 149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олеріт" 7 036 830,00
UAH з ПДВ
6 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" 7 947 914,41
UAH з ПДВ
6 150 914,41
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" 7 598 028,12
UAH з ПДВ
6 798 028,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 13:18
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:15
Відомості ст.17 для ЮО.pdf
04 вересня 2020 13:15
Dovidka_20235544240700833125.pdf
03 серпня 2020 13:49
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:08
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:07
Реєстр документів.pdf
03 серпня 2020 11:49
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:42
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
03 серпня 2020 11:42
Lust_2 pro rozmichennia pokrittia 30000.zip
03 серпня 2020 11:42
Dovirenist Davidchuk.zip
03 серпня 2020 11:42
Dovidka pro nazvu.zip
03 серпня 2020 11:42
Bankivska Licenzia.zip
03 серпня 2020 11:42
203829_ГР_2014_30000.zip
03 серпня 2020 11:42
Аналогічні договори.pdf
03 серпня 2020 11:42
Довідка МВС.pdf
03 серпня 2020 11:42
Відомості ст.17 для ЮО.pdf
03 серпня 2020 11:42
Довідка з банка Січ.pdf
03 серпня 2020 11:42
Довідка з банка ОТП.pdf
03 серпня 2020 11:42
Трудові книжки, накази.pdf
03 серпня 2020 11:42
Дипломи ІТП.pdf
03 серпня 2020 11:42
техпаспорта на ТЗ.pdf
03 серпня 2020 11:42
Догов.оренди ТЗ.pdf
03 серпня 2020 11:42
Дог.оренди спец.техн..pdf
03 серпня 2020 11:42
Штатний розпис.pdf
03 серпня 2020 11:42
Рішення засновника.pdf
03 серпня 2020 11:42
Витяг ПДВ.pdf
03 серпня 2020 11:42
Витяг з ЄДР.pdf
03 серпня 2020 11:42
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 18:32
Електронний підпис
31 липня 2020 18:25
38. Свідоцтво ПДВ.pdf
31 липня 2020 18:25
33. Дозвіл 2.pdf
31 липня 2020 18:25
32. Дозвіл 1.pdf
31 липня 2020 18:24
22. Договірна ціна.PDF
31 липня 2020 18:24
4. Штатний розпис.PDF

Публічні документи

03 серпня 2020 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2020 15:23
розрахунок прибутку.pdf
03 серпня 2020 15:23
відомість ресурсів.pdf
03 серпня 2020 15:23
договірна ціна.pdf
03 серпня 2020 14:44
Баланс 2019 р..pdf
03 серпня 2020 14:44
Статут ТБКУ 2020.pdf
03 серпня 2020 14:44
ПАСПОРТ ПІХА А.І. (1).pdf
03 серпня 2020 14:44
Ліцензія і дозвіл.pdf
03 серпня 2020 14:44
Витяг з ЄДР.pdf
03 серпня 2020 14:44
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 14:21
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:19
Гарантія.zip
03 серпня 2020 14:19
План фінансування.pdf
03 серпня 2020 14:19
витяг з ПДВ.pdf
03 серпня 2020 14:19
Витяг з ЄДР.pdf
03 серпня 2020 14:19
Ліцензія.pdf
03 серпня 2020 14:19
Reestr electronuy_august 2017 (1).xls
03 серпня 2020 14:19
ДСНС Наказ _ 442.pdf
03 серпня 2020 14:19
Договірна ціна.pdf
03 серпня 2020 14:19
Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2020 14:19
Дефектні акти.pdf
03 серпня 2020 14:19
Договір _ 51 ДСС Ялинка.pdf
03 серпня 2020 14:18
договір _80 ДСС Ялинка.pdf
03 серпня 2020 14:18
диплом Хмелівський.pdf
03 серпня 2020 14:18
диплом Чепусов.pdf
03 серпня 2020 14:18
диплом Гемба.pdf
03 серпня 2020 14:18
Накази на сумісників.pdf
03 серпня 2020 14:18
Штатний розклад.pdf
03 серпня 2020 14:18
оборотно-сальдова.pdf
03 серпня 2020 14:18
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будівельник-А"

ТОВ "Олеріт"

ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"

ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будівельник-А"
#31415124
Переможець 6 149 999,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будівельник-А"
#31415124
6 149 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 10:39
акт звірки укладений
28 квітня 2022 10:38
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 10:41
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 10:34
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 09:54
Додаткова угода 6.PDF зміни до договору
12 лютого 2021 09:52
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 10:09
додаткова угода 5.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 14:57
додаткова угода 4.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 14:55
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:27
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 10:25
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 10:29
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 10:26
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 11:20
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 17:06
Договір укладений
09 вересня 2020 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1482
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1482
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1482
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1482
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1482
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1482
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1482
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 129 020,48
UAH (в тому числі ПДВ 1 021 503,41 UAH)