Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» |
Код ЄДРПОУ: | 03768026 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна |
Контактна особа: |
Піддубний Олександр Павлович +380501455225 sportkomplex@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 108 313 394,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 541 566,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 540000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 16:13 |
Перелік змін.docx | |
21 липня 2020 16:13 |
ТД__РАИ_ДУЖНА зі змінами.docx | |
16 липня 2020 15:58 |
Додаток 7 ч.2.rar | |
16 липня 2020 15:58 |
Додаток 7 ч.1.rar |
21 липня 2020 17:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
21 липня 2020 16:13 |
Перелік змін.docx
|
||||
21 липня 2020 16:13 |
ТД__РАИ_ДУЖНА зі змінами.docx
|
||||
16 липня 2020 15:58 |
Додаток 7 ч.2.rar
|
||||
16 липня 2020 15:58 |
Додаток 7 ч.1.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник надав всю необхідну інформацію для виконання вимог тендерної документації в частині технічного завдання.
Згідно ДБН А 2.2.-3-2014 «Склад да та зміст проектної документації на будівництво» глава 7 стадія «Проект (П) п. 7.6 «Склад розділів П на будівництво об’єктів невиробничого призначення наведено у додатку Д», склад проекту затверджувальна частина розміщена в додатку 7 до тендерній документації.
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначання вартості будівництва» Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів п.6.2.2 «Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає затверджену проектну документацію».
КП «Спорткомплекс» розмістив в додатку 7 до тендерної документації затверджену стадію «П» за проектом реконструкції фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужна, 33-а у Дніпровському районі м. Києва (Коригування) з позитивним експертним звітом № 00-0133-20/ЦБ від 09.06.2020 ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕТРИЗИ»
Стосовно страхових полюсів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг). Будівни́цтво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт, в тому числі електромонтажні роботи. Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом внесено зміни та доповнено Закон України «Про архітектурну діяльність» новою статтею 16-1, відповідно до якої саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Стандартами професійної діяльності саморегулівних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено Порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена СРО перед споживачем, відповідно до яких і було проведено відбір страховика.
1. Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати копію протоколу загальних зборів, акціонерів чи рішення власників про призначення його керівником та виписки з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління (короткий опис прийнятих рішень).
2. Замовник не встановлює обов'язкових об'єктів вимірювань залучених учасниками випробувальних атестованих лабораторій. Наявна в учасника або залучена випробувальна лабораторія повинна мати можливість бути використана під час виконання робіт «Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вул. Райдужній 33-а у Дніпровському районі м. Києва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Атестована вимірювальна лабораторія повинна мати права на проведення випробувань, передбачені вимогами чинного законодавства.
3. Замовник надав всю необхідну інформацію для виконання вимог тендерної документації в частині технічного завдання.
Згідно ДБН А 2.2.-3-2014 «Склад да та зміст проектної документації на будівництво» глава 7 стадія «Проект (П) п. 7.6 «Склад розділів П на будівництво об’єктів невиробничого призначення наведено у додатку Д», склад проекту затверджувальна частина розміщена в додатку 7 до тендерній документації.
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначання вартості будівництва» Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів п.6.2.2 «Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає затверджену проектну документацію».
КП «Спорткомплекс» розмістив в додатку 7 до тендерної документації затверджену стадію «П» за проектом реконструкції фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужна, 33-а у Дніпровському районі м. Києва (Коригування) з позитивним експертним звітом № 00-0133-20/ЦБ від 09.06.2020 ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕТРИЗИ»
4. Учасник повинен надати такий же пакет документів кожному субпідряднику, якого учасник планує залучати в якості субпідрядника, який вимагається тендерною документацією для учасника процедури закупівлі.
Замовник надав всю необхідну інформацію для виконання вимог тендерної документації в частині технічного завдання.
Згідно ДБН А 2.2.-3-2014 «Склад да та зміст проектної документації на будівництво» глава 7 стадія «Проект (П) п. 7.6 «Склад розділів П на будівництво об’єктів невиробничого призначення наведено у додатку Д», склад проекту затверджувальна частина розміщена в додатку 7 до тендерній документації.
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначання вартості будівництва» Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів п.6.2.2 «Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає затверджену проектну документацію».
КП «Спорткомплекс» розмістив в додатку 7 до тендерної документації затверджену стадію «П» за проектом реконструкції фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужна, 33-а у Дніпровському районі м. Києва (Коригування) з позитивним експертним звітом № 00-0133-20/ЦБ від 09.06.2020 ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕТРИЗИ»
Згідно ДБН А 2.2.-3-2014 «Склад да та зміст проектної документації на будівництво» глава 4 п.4.8 «Проектна документація, затверджена відповідно до чинного законодавства, не підлягає коригуванню у зв’язку з введенням нових будівельних норм, за винятком випадків, коли це коригування обумовлене підвищенням у нових будівельних нормах вимог безпеки, у тому числі щодо забезпечення механічного опору та стійкості (міцності), електро-, вибухо- та пожежобезпечності об’єкта та доступності для маломобільних груп населення, для забезпечення яких повинні бути виконані необхідні будівельні роботи» Ваша вимога не підпадає під інші випадки, які потребують коригування проекту.
Замовник надав всю необхідну інформацію для виконання вимог тендерної документації в частині технічного завдання.
Згідно ДБН А 2.2.-3-2014 «Склад да та зміст проектної документації на будівництво» глава 7 стадія «Проект (П) п. 7.6 «Склад розділів П на будівництво об’єктів невиробничого призначення наведено у додатку Д», склад проекту затверджувальна частина розміщена в додатку 7 до тендерній документації.
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначання вартості будівництва» Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів п.6.2.2 «Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає затверджену проектну документацію».
КП «Спорткомплекс» розмістив в додатку 7 до тендерної документації затверджену стадію «П» за проектом реконструкції фізкультурно-оздоровчого комплексу на вулиці Райдужна, 33-а у Дніпровському районі м. Києва (Коригування) з позитивним експертним звітом № 00-0133-20/ЦБ від 09.06.2020 ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕТРИЗИ»
Згідно ДБН А 2.2.-3-2014 «Склад да та зміст проектної документації на будівництво» глава 4 п.4.8 «Проектна документація, затверджена відповідно до чинного законодавства, не підлягає коригуванню у зв’язку з введенням нових будівельних норм, за винятком випадків, коли це коригування обумовлене підвищенням у нових будівельних нормах вимог безпеки, у тому числі щодо забезпечення механічного опору та стійкості (міцності), електро-, вибухо- та пожежобезпечності об’єкта та доступності для маломобільних груп населення, для забезпечення яких повинні бути виконані необхідні будівельні роботи» Ваша вимога не підпадає під інші випадки, які потребують коригування проекту.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000021 ● 3091c8f70f4949559743590a7c8c59a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2020-07-16-001643-a 16.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-29 22:50:30
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до ч. 8 ст. 9 Закону України “Про публічні закупівлі” просимо надати роз’яснення на висновок органу державного фінансового контролю.
Щодо пункту першого констатуючої частини.
У відповідь на результати моніторингу процедури закупівлі щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також щодо дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки повідомляємо наступне:
Електронна форма яка заповнюється Замовником в електронній системі закупівель під час подання оголошення технічно, на даний час, не містить відповідних вказаних вище позицій (мова, умови надання забезпечення тендерної пропозиції) для заповнення, у зв’язку з чим, на теперішній час з технічної причини не можливо розмістити в оголошенні зазначені вище відомості. У зв’язку з наведеним такі відомості вказані у тендерній документації, яка розміщена разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі, а саме:
1. Розділом І п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено: - «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом уповноваженої особи учасника торгів, або печаткою перекладача з наданням копії документу, який підтверджує його кваліфікацію та підписом уповноваженої особи учасника торгів.»
2. Розділом ІІІ п. 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено: - Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить:
540 000 грн. (п’ятсот сорок тисяч грн. 00 коп.)
Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кіцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яноста) календарних днів, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації .
Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:
Назва Замовника:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) " Спортивний комплекс"
Юридична адреса: 01001,м.Київ,
вул. Хрещатик,12
Фактична адреса: 02192, м. Київ,
вул. Шалетт, 6
Рах. UA278201720344331002100049497 УДКСУ у Голосіївському районі,
ЄДРПОУ 03768026, ІПН 037680226592
Свід. платн. ПДВ 200112230
Тел. (044) 543-22-28
E-mail-sportkomplex@ukr.net
є платником податку на прибуток на загальних підставах
На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено ЕЦП
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозицій, відхиляються замовником.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
3. Розділом ІІІ п. 1 зазначено що, Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У разі якщо документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів.
Учасником в складі тендерної пропозиції було надано довідку в довільній формі № 71 від 28 липня 2020 року із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів, а саме:
У п.п. 16 п. 1 Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації по даній закупівлі було зазначено про необхідність надання учасником: “Копію Дозволів, виданого Держгірпромнаглядом України або ГУ Держпраці або його територіального органу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, чинного протягом 2020-2021 року. (Форма подання документу – завірена належним чином копія).”
Чинне законодавство України не передбачає наявність документу - Дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, що унеможливлює подання учасником саме такого документу.
Відповідно до, ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, як зазначає п. 6. Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, дозвіл видається, зокрема, роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2 до наведеного Порядку.
При цьому, відповідно до Додатку 2 вказаного Порядку роботами підвищеної небезпеки на виконання яких надається дозвіл, є:
1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки”.
2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху.
3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки.
4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах.
5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
6. Підземні та відкриті гірничі роботи.
Відповідно Додатку 7 до тендерної документації, здійснення наведених вище робіт, на виконання яких на теперішній час встановлено обов’язок отримання дозволів, за предметом закупівлі не передбачається. Тобто, виконання робіт за предметом закупівлі об’єктивно не потребує наявності у виконавця Дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки чинних протягом 2020-2021 року.
При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі” звернення фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації є правом такої особи, а не її обов’язком.
Отже у враховуючи вищезазначене повідомляємо, що КП «Спортивний комплекс» за результатом розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, не мало законних підстав для відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ-2», таким чином Замовник не має законних підстав для вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
Просимо роз’яснити:
1) Яким чином замовник повинен був відобразити у електронній формі розробленій ДП “Прозорро” для заповнення даних оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель і яка складається з рядків у яких зазначаються відомості зміст яких программно визначений, за відсутності у системі рядків для заповнення відомостей “мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції” та “інформація про умови надання тендерного забезпечення”.
2) Яким чином Учасник повинен був надати саме Дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо чинне законодавство не передбачає існування такого документу.
3) У зв’язку з завершенням процедури закупівлі та оформленням відповідних протоколів тендерного комітету про відповідність Переможця умовам тендерної документації (за фактичної відсутності порушень вимог тендерної документації), розміщенні повідомлення про підписання договору та підписання договору відповідно вимог Закону України “Про публічні закупівлі” просимо надати роз’яснення щодо всіх можливих шляхів усунення порушень (за їх наявності) зазначених у резолютивній частині висновку крім припинення зобов'язань за договором.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу на вул. Райдужній 33-а у Дніпровському районі м. Києва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція). Щодо пункту першого констатуючої частини. У відповідь на результати моніторингу процедури закупівлі щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також щодо дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки повідомляємо наступне: 1. Електронна форма яка заповнюється Замовником в електронній системі закупівель під час подання оголошення технічно, на даний час, не містить відповідних вказаних вище позицій (мова, умови надання забезпечення тендерної пропозиції) для заповнення, у зв’язку з чим, на теперішній час з технічної причини не можливо розмістити в оголошенні зазначені вище відомості. У зв’язку з наведеним такі відомості вказані у тендерній документації, яка розміщена разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі, а саме: 1) Розділом І п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено: - «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом уповноваженої особи учасника торгів, або печаткою перекладача з наданням копії документу, який підтверджує його кваліфікацію та підписом уповноваженої особи учасника торгів.» 2) Розділом ІІІ п. 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено: - Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 540 000 грн. (п’ятсот сорок тисяч грн. 00 коп.) Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кіцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яноста) календарних днів, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації . Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) " Спортивний комплекс" Юридична адреса: 01001,м.Київ, вул. Хрещатик,12 Фактична адреса: 02192, м. Київ, вул. Шалетт, 6 Рах. UA278201720344331002100049497 УДКСУ у Голосіївському районі, ЄДРПОУ 03768026, ІПН 037680226592 Свід. платн. ПДВ 200112230 Тел. (044) 543-22-28 E-mail-sportkomplex@ukr.net є платником податку на прибуток на загальних підставах На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено ЕЦП Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозицій, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 2. Розділом ІІІ п. 1 тендерної документації зазначено що, Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У разі якщо документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів. Учасником в складі тендерної пропозиції було надано довідку в довільній формі № 71 від 28 липня 2020 року із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів, а саме: У п.п. 16 п. 1 Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації по даній закупівлі було зазначено про необхідність надання учасником: “Копію Дозволів, виданого Держгірпромнаглядом України або ГУ Держпраці або його територіального органу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, чинного протягом 2020-2021 року. (Форма подання документу – завірена належним чином копія).” Чинне законодавство України не передбачає наявність документу - Дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки, що унеможливлює подання учасником саме такого документу. Відповідно до, ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, як зазначає п. 6. Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, дозвіл видається, зокрема, роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2 до наведеного Порядку. При цьому, відповідно до Додатку 2 вказаного Порядку роботами підвищеної небезпеки на виконання яких надається дозвіл, є: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки”. 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Відповідно Додатку 7 до тендерної документації, здійснення наведених вище робіт, на виконання яких на теперішній час встановлено обов’язок отримання дозволів, за предметом закупівлі не передбачається. Тобто, виконання робіт за предметом закупівлі об’єктивно не потребує наявності у виконавця Дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки чинних протягом 2020-2021 року. При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України “Про публічні закупівлі” звернення фізичною/юридичною особою через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації є правом такої особи, а не її обов’язком. Отже у враховуючи вищезазначене повідомляємо, що КП «Спортивний комплекс» за результатом розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, не мало законних підстав для відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ-2», таким чином Замовник не має законних підстав для вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. З наведеного вище витікає відсутність порушень з боку КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» під час проведення даної процедури закупівлі. Відносно можливості усунення встановлених порушень, повідомляємо: щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України “Про публічні закупівлі”, що у подальших процедурах закупівель з появою в електронній системі закупівель технічної можливості заповнення відповідних рядків оголошення про проведення відкритих торгів Замовником буде відображатися відповідна інформація у передбачених для цього рядках. щодо вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, то враховуючи те що на теперішній час договір підряду по даній процедурі вже укладено, а замовником надано обґрунтовані заперечення на висновок (щодо відсутності факту порушень), вважаємо що на даний час відсутні законні підстави для припинення зобов’язань за вказаним договором.
2020-10-01 17:27:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" , у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. У зв'язку з тим, що вчора 08.10.20 була подана позовна заява до Адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ |
Дата публікації: | 09 жовтня 2020 |
Документи:
22 жовтня 2020 12:00
|
Електронний підпис |
22 жовтня 2020 11:55
|
УХВАЛА 640 24232 20 20201016 відкриття провадження.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2" |
99 953 335,55
UAH з ПДВ
|
97 116 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕМ" |
107 969 963,78
UAH з ПДВ
|
97 117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ФУНДАМЕНТ" |
108 313 390,39
UAH з ПДВ
|
97 958 433,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРРЕСУРСИ-2011" |
103 851 648,00
UAH з ПДВ
|
103 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2" #35331394 |
Переможець |
97 116 996,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 12:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:22
|
doc00556520211229151916.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 11:34
|
Кошторисна документаія ч.8.PDF | зміни до договору |
24 червня 2021 13:51
|
Кошторисна документаія ч.5.PDF | зміни до договору |
24 червня 2021 13:51
|
Кошторисна документаія ч.4.PDF | зміни до договору |
24 червня 2021 13:51
|
Кошторисна документаія ч.7.PDF | зміни до договору |
24 червня 2021 13:51
|
Кошторисна документаія ч.6.PDF | зміни до договору |
24 червня 2021 13:51
|
Кошторисна документаія ч.3.PDF | зміни до договору |
24 червня 2021 13:51
|
Кошторисна документаія ч.1.PDF | зміни до договору |
24 червня 2021 13:51
|
Дод угода 16.PDF | зміни до договору |
24 червня 2021 13:51
|
Кошторисна документаія ч.2.PDF | зміни до договору |
24 червня 2021 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 10:44
|
Дод угода 15.PDF | зміни до договору |
10 червня 2021 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 11:39
|
Дод угода 14.PDF | зміни до договору |
04 червня 2021 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 13:09
|
Дод угода 13.PDF | зміни до договору |
20 травня 2021 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 12:10
|
Дод угода 12.PDF | зміни до договору |
17 травня 2021 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 16:12
|
Додаткова угода 11.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 12:33
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 11:04
|
Додаткова угода 9.PDF | зміни до договору |
30 березня 2021 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 10:59
|
Дод угода _8.pdf | зміни до договору |
15 січня 2021 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 12:41
|
Дод угода 7.PDF | зміни до договору |
06 січня 2021 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 19:20
|
Дод угода _6.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 15:48
|
Допю угода 5.PDF | зміни до договору |
16 жовтня 2020 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 20:37
|
Доп угода _4.PDF | зміни до договору |
07 жовтня 2020 20:35
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 20:32
|
Дод угода _3.PDF | зміни до договору |
05 жовтня 2020 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 18:18
|
Дод угода 2.PDF | зміни до договору |
03 вересня 2020 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 20:51
|
Дод угода 1.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2020 20:46
|
Додатки 6_ 7 Протокол узгодження цін графік фінансування.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 20:46
|
Додаток 5 локальні кошториси.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 20:46
|
Додатки 2_ 3_ 4 ДЦ ЗКР календарний графік.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 20:46
|
додаток 1. Технічне завдання.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 20:46
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 16:14
|
Договір | зміни до договору |
02 вересня 2020 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетного фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Здійснення попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до пп. 7.3.16 Договору підряду |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення суми фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення суми фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення гарантійного терміну в 10 років |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів до договору |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна у фінансуванні на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 3108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |