Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та встановлення дитячого ігрового комплексу на мікрорайоні Яблуневий, м.Обухів
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-07-16-001582-a 82d1652434c0490981ce10724efe1d07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:21
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Придбання та встановлення дитячого ігрового комплексу на мікрорайоні Яблуневий, м.Обухів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до Замовника
Дата подання: 20 липня 2020 12:17
Дата відповіді: 20 липня 2020 16:48
Підскажіть будь-ласка, чи підійде Вам висота 833 мм Гойдалка Балансир замість 1229 мм?
Відповідь: Шановний учаснику, в Додатоку 4 до тендерної документації
"Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказано розміри виробів, в т.ч. і гойдалки-балансиру. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 4 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС" 550 000,00
UAH з ПДВ
547 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 600 000,00
UAH з ПДВ
548 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОЙСЕЄНКО ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 11:14
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:55
Довідка МВС.pdf
21 серпня 2020 10:55
Податкова.pdf
21 серпня 2020 10:55
Лист-гарантія_ст17.pdf
11 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:33
Договір оренди_офіс.pdf
30 липня 2020 18:04
Електронний підпис
30 липня 2020 18:00
29_Копія Статуту.pdf
30 липня 2020 18:00
30_Опис.pdf
30 липня 2020 18:00
20_СертифікатISO 9001_2015.pdf
30 липня 2020 18:00
32_Проект договору.pdf
30 липня 2020 18:00
19_Сертифікат якості.pdf
30 липня 2020 18:00
13_Технічні вимоги.pdf
30 липня 2020 18:00
36_Ділерський договір.pdf
30 липня 2020 18:00
1_Реєстр документів.pdf
30 липня 2020 18:00
28_Документ_ЄДР_1006946205.zip

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС"

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

ФОП "МОЙСЕЄНКО ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС"
#41683524
Рішення скасоване 547 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС"
#41683524
Переможець 547 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 09:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 16:53

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Розглянувши тендерну документацію учасника закупівлі UA-2020-07-16-001582-a, код ДК 021:2015 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання та встановлення дитячого ігрового комплексу на мікрорайоні Яблуневий, м. Обухів) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС" виявлено невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації - для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям необхідно було надати: 1)Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у тому числі власних виробничих потужностей та/або складських приміщень, обладнання, тощо, необхідних для виконання умов Замовника, в т. ч. для встановлення обладнання. В довідці, наданій ТОВ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС" вих. №322 від 29 липня 2020 р. «Про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази» вказане орендоване офісне приміщення 18 м² та надано копію договору суборенди нежитлових приміщень №32 від 08.01.2020р. з терміном дії до 31.05.2020р. Надайте документи, які підтверджують право користування вказаним офісним приміщенням, що є дійсними на час проведення тендеру та виконання робіт. 2) Довідку, яка містить відомості про наявність в учасника процедури закупівлі за основним місцем роботи працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, освіти, досвіду роботи фахівців. В довідці, наданій ТОВ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС" вих. № 323 від 29 липня 2020 р. «Про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід» вказані лише інженерно-технічні працівники. Вкажіть працівників, які будуть задіяні на встановленні ігрового комплексу 3). -Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів, копію договору/договорів, що наведені в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів, копію видаткової накладної чи акта приймання-передачі. Аналогічними по даному тендеру є договори на придбання та встановлення. ТОВ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС" надав копію договору №258 від 01.07.2019 р. лише на придбання. Необхідно привести інформацію, зазначену у тендерній пропозиції до вимог Замовника та надати підтвердження виконання договору з придбання та встановлення обладнання В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС" буде відхилено у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі".

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС"
#41683524
547 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 12:14
дод. угода 1 до дог 332-20 (1).PDF зміни до договору
15 вересня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 10:25
Договір 332_20.pdf укладений
01 вересня 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із затримкою поставки обладнання пов"язаного із роботою в умовах карантину, Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 332/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 547 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 166,67 UAH)