Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 71 493 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 357 465,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 357465 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 14:50 |
ПУБЛ ТД КР МП Р-65 КР 16.07.docx | |
16 липня 2020 14:50 |
ПУБЛ проект дог ТД КР МП Р-65 КР 16.07.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-12-000016 ● 2bab04a015b74b3cb9926b6456303271
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 20:21 |
12.10.2020 № 209
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2020 № 209
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-07-16-001361-a 16.07.2020 Служба автомобільних доріг у Сумській області (код за ЄДРПОУ 24014538) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок від 04.11.2020 про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-07-16-001361-a Згідно з наказом від 12.10.2020 року № 209 «Про початок здійснення моніторингу закупівель» Східним офісом Держаудитслужби (далі – Відповідач) проведено моніторинг закупівлі № UA-2020-07-16-001361-a «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мостового переходу на км 147+475 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка", Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», за результатами якого 04.11.2020 року складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-07-16-001361-a (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог статей 21, 22 Закону під час складання тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошення про проведення відкритих торгів Замовник не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Визначено Висновком порушення «Замовником порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону» Заперечення Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити, в тому числі, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). В оголошенні про проведення закупівлі № UA-2020-07-16-001361-a САД у Сумській області зазначено розмір забезпечення тендерних пропозицій – 357465,00 грн., вид забезпечення тендерних пропозицій – електронна гарантія. Разом з тим, частиною 1 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. На час розміщення САД у Сумській області оголошення про проведення даної закупівлі діяв наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель" (втратив чинність 17.07.2020 року), яким було затверджено форму оголошення про проведення відкритих торгів. Така форма оголошення містила 19 пунктів, окремі з яких заповнювалися електронною системою автоматично. Дана форма оголошення не містила пункту щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, а містила лише пункт 14 «розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)» та пункт 15 «вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)», які Замовником заповнено у відповідності до вимог законодавства. У зв’язку з тим, що оголошення про проведення відкритих торгів формується шляхом заповнення Замовником відповідної форми оголошення, яка розміщена в електронній системі закупівель, у Замовника не було технічної можливості вказати будь-яку іншу інформацію (в т.ч. умови забезпечення тендерних пропозицій), надання якої такою формою не передбачено. При цьому, детальні «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» містяться в розділі 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (далі – ТД). Тобто, умови надання забезпечення тендерної пропозиції чітко визначені у ТД і учасники закупівлі мали достатньо інформації щодо виду, розміру та умов забезпечення тендерної пропозиції. Отже, виходячи із того, що САД у Сумській області не мала технічної можливості зазначити в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» через відсутність відповідної графи (поля) для її внесення окремим рядком, вважаємо, що такі обставини не можуть ставитися у вину Замовникові і не можуть бути підставою для застосування наслідків за результатами моніторингу, які визначені у пункті 3 Висновку. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону, а саме: - недотримання Замовником у пункті 4 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» норми пункту 11 частини 2 статті 22 Закону в частині визначення строку дії тендерної пропозиції. Визначено Висновком порушення «Замовником порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону». Заперечення У відповідності до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, в тому числі, «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». В розділі 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тобто, в даній процедурі закупівлі кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося 03.08.2020 року. Розкриття тендерних пропозицій здійснено 04.08.2020 року. Таким чином, встановлений у ТД САД у Сумській області строк дії тендерних пропозицій становить більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 9 частини 2 статті 22 Закону. 3. В інформації про результати моніторингу зазначено, що моніторингом встановлено порушення Замовником пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, що виявилося у визначенні в пункті 5 розділу 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» кваліфікаційних критеріїв, що не відповідають вимогам пунктів 1, 3 частини 2 статті 16 Закону. Визначено Висновком порушення «Замовником порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону». Заперечення Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, в тому числі, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до частин 1 та 2 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В пункті 5.1. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області зазначалося, що учасник повинен відповідати таким кваліфікаційним критеріям: • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з підпунктом 5.1.1. пункту 5.1. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні були надати: 1) Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до ТД за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в ТД. 2) Документальне підтвердження наявності лабораторії для проведення контролю під час виконання дорожніх робіт. 3) Інформацію про перелік матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень тощо) відповідно до Таблиці 2 Додатку 1 до ТД. 4) Інформацію про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) відповідно до Таблиці 3 Додатку 1 до ТД. 5) Транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4 Додатку 1 в підтвердження дотримання Учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС . Наявність технологій не вимагалася у зв’язку з тим, що технічним завданням (проектною документацією) не передбачено застосування спеціальних технологій. В силу специфіки предмету закупівлі, всі технологічні процеси при виконанні робіт регламентовані відповідними нормами ДБН, ДСТУ, ВБН тощо та викладені у технічному завданні ТД. Згідно з підпунктом 5.1.1. пункту 5.1. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники у складі тендерної пропозиції повинні були надати: 1) інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Додатку 3 та з підтверджуючими документами. Аналогічним вважається договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від очікуваної вартості закупівлі. (прим., предметом даної закупівлі № UA-2020-07-16-001361-a являвся капітальний ремонт мостового переходу автомобільної дороги загального користування державного значення). Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно таблиці Додатку 3. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи, зокрема, копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з додатками та невід’ємними частинами до договору або інформацію з посиланням на розміщення таких документів у відкритих офіційних джерелах публічної інформації. Тобто, суть та зміст кожного із застосованих Замовником кваліфікаційних критеріїв вміщується у конкретних умовах ТД, зазначених у підпунктах 5.1.1. та 5.1.3. пункту 5.1. розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, в той час як у Висновку зазначається про їх невідповідність вимогам Закону з незрозумілих підстав. Таким чином, умови пункту 5.1. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД відповідають вимогам пунктів 1, 3 частини 2 статті 16 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 9 частини 2 статті 21 та вимог пунктів 2, 11 частини 2 статті 22 Закону.
2020-11-11 16:57:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону (Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій))
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 16 листопада 2020 |
Номер відкриття провадження: | 2-а/818/8166/20 |
Дата відкриття провадження: | 20 листопада 2020 |
Документи:
14 липня 2021 14:44
|
Електронний підпис |
14 липня 2021 14:44
|
Електронний підпис |
16 листопада 2020 17:11
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сумимостобуд #21118361 |
Переможець |
71 115 535,20
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 12:33
|
Scan10003 Виконання 8К.PDF | укладений |
18 січня 2022 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:09
|
Scan ДУ 9 24.12.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:19
|
Scan ДУ 8.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:25
|
Scan ДУ 7 047.12.2021 р..PDF | зміни до договору |
07 грудня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 12:20
|
Scan ДУ 4 8К-Д.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 18:05
|
Р-65 договір.pdf | укладений |
27 серпня 2020 18:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі протокольних рішень Технічної ради САД у Сумській області від 17.05.2021 №12, від 21.05.2021 № 13, від 06.07.2021 № 16 та від 15.07.2021 № 17 за погодженням проектної організації внесені зміни до проектної документації обʼєкта Капітальний ремонт мостового переходу на км 147+475 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка»-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт «Катеринівка», Сумська область, які сприяють підвищенню міцності обʼєкта та покращують його якість. Керуючись пунктами 1, 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 70 581 265,00 грн. (сімдесят мільйонів пʼятсот вісімдесят одна тисяча двісті шістдесят пʼять грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Внести зміни до Додатку №1 Договору та викласти Договірну ціну в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 8К-Д/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі протокольного рішення Технічної ради САД у Сумській області від 22.11.2021 року №26, за погодженням проектної організації внесені зміни до проектних рішень обʼєкта Капітальний ремонт мостового переходу на км 147+475 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка»-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт «Катеринівка», Сумська область, які сприяють підвищенню міцності обʼєкта та покращують його якість. Керуючись пунктами 3 та 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 67 020 234,40 грн. (шістдесят сім мільйонів двадцять тисяч двісті тридцять чотири грн. 40 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Викласти пп. 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 67 020 234,40 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 20 758 687,08 грн.; 2021 рік – 46 261 547,32 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 8К-Д/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1. Зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 66 393 132,44 грн. 2.Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 66 393 132,44 грн. (шістдесят шість мільйонів триста дев’яносто три тисячі сто тридцять дві грн. 44 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 3. Викласти пп. 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 66 393 132,44 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 20 758 687,08 грн.; 2021 рік – 45 634 445,36 грн.». 4. Внести зміни до Додатку №1 Договору та викласти Договірну ціну в редакції, що додається. 5. Внести зміни до Додатку №3 Договору та викласти План фінансування робіт по об’єкту в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 8К-Д/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з допущеною технічною опискою у Додатковій угоді № 8 Сторони домовились внести зміни до Додатку №3 Договору та викласти План фінансування робіт по об’єкту в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 8К-Д/3210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |