Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мостового переходу на км 147+475 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" , Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Очікувана вартість
71 493 000,00 UAH
UA-2020-07-16-001361-a b2b2595c9e324d35ae3b467b9c94df8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій

+380542700285 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій
+380542700285
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 11:59
Очікувана вартість: 71 493 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 357 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 357465 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мостового переходу на км 147+475 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" , Сумська область
(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мостового переходу на км 147+475 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" , Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: P-65 — Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” - Семенівка - Новгород-Сіверський - Глухів - контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:50
ПУБЛ ТД КР МП Р-65 КР 16.07.docx
16 липня 2020 14:50
ПУБЛ проект дог ТД КР МП Р-65 КР 16.07.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-12-000016 ● 2bab04a015b74b3cb9926b6456303271
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020 20:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.10.2020 № 209

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2020 № 209

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-07-16-001361-a 16.07.2020 Служба автомобільних доріг у Сумській області (код за ЄДРПОУ 24014538) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок від 04.11.2020 про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-07-16-001361-a Згідно з наказом від 12.10.2020 року № 209 «Про початок здійснення моніторингу закупівель» Східним офісом Держаудитслужби (далі – Відповідач) проведено моніторинг закупівлі № UA-2020-07-16-001361-a «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мостового переходу на км 147+475 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт "Катеринівка", Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», за результатами якого 04.11.2020 року складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-07-16-001361-a (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог статей 21, 22 Закону під час складання тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. 1. В інформації про результати моніторингу зазначено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошення про проведення відкритих торгів Замовник не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Визначено Висновком порушення «Замовником порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону» Заперечення Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити, в тому числі, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). В оголошенні про проведення закупівлі № UA-2020-07-16-001361-a САД у Сумській області зазначено розмір забезпечення тендерних пропозицій – 357465,00 грн., вид забезпечення тендерних пропозицій – електронна гарантія. Разом з тим, частиною 1 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. На час розміщення САД у Сумській області оголошення про проведення даної закупівлі діяв наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель" (втратив чинність 17.07.2020 року), яким було затверджено форму оголошення про проведення відкритих торгів. Така форма оголошення містила 19 пунктів, окремі з яких заповнювалися електронною системою автоматично. Дана форма оголошення не містила пункту щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, а містила лише пункт 14 «розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)» та пункт 15 «вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)», які Замовником заповнено у відповідності до вимог законодавства. У зв’язку з тим, що оголошення про проведення відкритих торгів формується шляхом заповнення Замовником відповідної форми оголошення, яка розміщена в електронній системі закупівель, у Замовника не було технічної можливості вказати будь-яку іншу інформацію (в т.ч. умови забезпечення тендерних пропозицій), надання якої такою формою не передбачено. При цьому, детальні «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» містяться в розділі 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (далі – ТД). Тобто, умови надання забезпечення тендерної пропозиції чітко визначені у ТД і учасники закупівлі мали достатньо інформації щодо виду, розміру та умов забезпечення тендерної пропозиції. Отже, виходячи із того, що САД у Сумській області не мала технічної можливості зазначити в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» через відсутність відповідної графи (поля) для її внесення окремим рядком, вважаємо, що такі обставини не можуть ставитися у вину Замовникові і не можуть бути підставою для застосування наслідків за результатами моніторингу, які визначені у пункті 3 Висновку. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону, а саме: - недотримання Замовником у пункті 4 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» норми пункту 11 частини 2 статті 22 Закону в частині визначення строку дії тендерної пропозиції. Визначено Висновком порушення «Замовником порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону». Заперечення У відповідності до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, в тому числі, «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». В розділі 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тобто, в даній процедурі закупівлі кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося 03.08.2020 року. Розкриття тендерних пропозицій здійснено 04.08.2020 року. Таким чином, встановлений у ТД САД у Сумській області строк дії тендерних пропозицій становить більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 9 частини 2 статті 22 Закону. 3. В інформації про результати моніторингу зазначено, що моніторингом встановлено порушення Замовником пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, що виявилося у визначенні в пункті 5 розділу 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» кваліфікаційних критеріїв, що не відповідають вимогам пунктів 1, 3 частини 2 статті 16 Закону. Визначено Висновком порушення «Замовником порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону». Заперечення Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, в тому числі, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до частин 1 та 2 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В пункті 5.1. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області зазначалося, що учасник повинен відповідати таким кваліфікаційним критеріям: • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з підпунктом 5.1.1. пункту 5.1. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні були надати: 1) Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до ТД за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в ТД. 2) Документальне підтвердження наявності лабораторії для проведення контролю під час виконання дорожніх робіт. 3) Інформацію про перелік матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень тощо) відповідно до Таблиці 2 Додатку 1 до ТД. 4) Інформацію про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) відповідно до Таблиці 3 Додатку 1 до ТД. 5) Транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4 Додатку 1 в підтвердження дотримання Учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС . Наявність технологій не вимагалася у зв’язку з тим, що технічним завданням (проектною документацією) не передбачено застосування спеціальних технологій. В силу специфіки предмету закупівлі, всі технологічні процеси при виконанні робіт регламентовані відповідними нормами ДБН, ДСТУ, ВБН тощо та викладені у технічному завданні ТД. Згідно з підпунктом 5.1.1. пункту 5.1. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники у складі тендерної пропозиції повинні були надати: 1) інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Додатку 3 та з підтверджуючими документами. Аналогічним вважається договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від очікуваної вартості закупівлі. (прим., предметом даної закупівлі № UA-2020-07-16-001361-a являвся капітальний ремонт мостового переходу автомобільної дороги загального користування державного значення). Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно таблиці Додатку 3. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи, зокрема, копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з додатками та невід’ємними частинами до договору або інформацію з посиланням на розміщення таких документів у відкритих офіційних джерелах публічної інформації. Тобто, суть та зміст кожного із застосованих Замовником кваліфікаційних критеріїв вміщується у конкретних умовах ТД, зазначених у підпунктах 5.1.1. та 5.1.3. пункту 5.1. розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, в той час як у Висновку зазначається про їх невідповідність вимогам Закону з незрозумілих підстав. Таким чином, умови пункту 5.1. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД відповідають вимогам пунктів 1, 3 частини 2 статті 16 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Східного офісу Держаудитслужби містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 9 частини 2 статті 21 та вимог пунктів 2, 11 частини 2 статті 22 Закону.

2020-11-11 16:57:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону (Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Службою автомобільних доріг у Сумській області подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 16 листопада 2020
Номер відкриття провадження: 2-а/818/8166/20
Дата відкриття провадження: 20 листопада 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумимостобуд 71 473 000,20
UAH з ПДВ
71 115 535,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 71 210 499,60
UAH з ПДВ
71 210 499,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:45
Ризики.
27 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:04
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:59
Ризики
26 серпня 2020 14:00
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:57
Ризики
14 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:27
Довідки ст.17
14 серпня 2020 10:27
Довідка МВС
03 серпня 2020 09:42
Електронний підпис
03 серпня 2020 09:32
Наявність досвіду ч.3.pdf
03 серпня 2020 09:32
Наявність досвіду ч.1.pdf
31 липня 2020 18:19
Наявність досвіду ч.3.pdf
31 липня 2020 18:19
Наявність досвіду ч.2.pdf
31 липня 2020 18:19
Наявність досвіду ч.1.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 20:29
Електронний підпис
31 липня 2020 20:16
Електронний підпис
31 липня 2020 20:15
1.2.7. Водії.pdf
31 липня 2020 20:15
1.2.6. Машиністи крана.pdf
31 липня 2020 20:15
1.2.3. Машиністи котка.pdf
31 липня 2020 20:15
1.2.3 Машиністи фрези.pdf
31 липня 2020 20:15
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумимостобуд

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумимостобуд
#21118361
Переможець 71 115 535,20
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумимостобуд
#21118361
71 115 535,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 12:33
Scan10003 Виконання 8К.PDF укладений
18 січня 2022 12:32
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:09
Scan ДУ 9 24.12.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 14:19
Scan ДУ 8.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 11:25
Scan ДУ 7 047.12.2021 р..PDF зміни до договору
07 грудня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 12:20
Scan ДУ 4 8К-Д.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 18:05
Р-65 договір.pdf укладений
27 серпня 2020 18:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі протокольних рішень Технічної ради САД у Сумській області від 17.05.2021 №12, від 21.05.2021 № 13, від 06.07.2021 № 16 та від 15.07.2021 № 17 за погодженням проектної організації внесені зміни до проектної документації обʼєкта Капітальний ремонт мостового переходу на км 147+475 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка»-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт «Катеринівка», Сумська область, які сприяють підвищенню міцності обʼєкта та покращують його якість. Керуючись пунктами 1, 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 70 581 265,00 грн. (сімдесят мільйонів пʼятсот вісімдесят одна тисяча двісті шістдесят пʼять грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Внести зміни до Додатку №1 Договору та викласти Договірну ціну в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8К-Д/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі протокольного рішення Технічної ради САД у Сумській області від 22.11.2021 року №26, за погодженням проектної організації внесені зміни до проектних рішень обʼєкта Капітальний ремонт мостового переходу на км 147+475 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт «Миколаївка»-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт «Катеринівка», Сумська область, які сприяють підвищенню міцності обʼєкта та покращують його якість. Керуючись пунктами 3 та 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 67 020 234,40 грн. (шістдесят сім мільйонів двадцять тисяч двісті тридцять чотири грн. 40 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Викласти пп. 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 67 020 234,40 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 20 758 687,08 грн.; 2021 рік – 46 261 547,32 грн.».
Номер договору про закупівлю: 8К-Д/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1. Зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 66 393 132,44 грн. 2.Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 66 393 132,44 грн. (шістдесят шість мільйонів триста дев’яносто три тисячі сто тридцять дві грн. 44 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 3. Викласти пп. 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 66 393 132,44 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 20 758 687,08 грн.; 2021 рік – 45 634 445,36 грн.». 4. Внести зміни до Додатку №1 Договору та викласти Договірну ціну в редакції, що додається. 5. Внести зміни до Додатку №3 Договору та викласти План фінансування робіт по об’єкту в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8К-Д/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з допущеною технічною опискою у Додатковій угоді № 8 Сторони домовились внести зміни до Додатку №3 Договору та викласти План фінансування робіт по об’єкту в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8К-Д/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 393 132,44
UAH (в тому числі ПДВ 10 574 326,72 UAH)