Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Василівської районної ради Запорізької області за адресою: 71630, Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне, вул. Героїв праці, буд. 25
Очікувана вартість
46 023 853,20 UAH
UA-2020-07-16-001337-a 45f028b3401d4e54ae35eab676c7ec89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповалова Лідія Валеріївна

+380976187476 dssh.talant@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОРУДНЕНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ "ТАЛАНТ" ВАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 19278264
Місцезнаходження: 71630, Україна , Запорізька обл., місто Дніпрорудне, вулиця Героїв праці, буд. 25
Контактна особа: Шаповалова Лідія Валеріївна
+380976187476
dssh.talant@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:13
Очікувана вартість: 46 023 853,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


обсяг закупівлі визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Василівської районної ради Запорізької області за адресою: 71630, Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне, вул. Героїв праці, буд. 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71630, Україна, Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне, вул. Героїв праці, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсля пiдписання документiв, визначених п. 15.1. проекту договору згідно додатку 1 до тендерної документації, Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, але не пізніше ніж протягом 10 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою, у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку; умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
16 липня 2020 14:45
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

техничне завдання
Дата подання: 21 липня 2020 13:07
Дата відповіді: 22 липня 2020 10:16
При формуванні тендерної пропозиції щодо предмету закупівлі у відповідності з технічною специфікацією (Додаток № 2 до тендерної документації) було виявлено низку невідповідностей та незрозумілостей. Зокрема: 1. В п.15 (Архітектурні рішення - Розділ 2 «Покрівля» - Демонтажні роботи) наведена наступна інформація: « Розбирання покриттів покрiвлi з рулонних матеріалів… - 3090 кв. м.». Водночас, у п. 31 (Розділ 2 «Покрівля» Монтажні роботи - Покрівля) наведено таке: «Улаштування покрiвель рулонних… - 2504 кв. м.». З урахуванням сукупної площі фонарів ( п. 79 – 94) у 188,34 кв. м. маємо невідповідність 397,66 кв. м.; 2. В п. 79 (Архітектурні рішення - Роздiл 3. «Улаштування зенітних ліхтарів» )передбачається монтаж зенітних ліхтарів у кількості 29,2542 кв. м. А самих ліхтарів (п. 80 – 90) передбачено 188,34 кв. м.; 3. В п. 101 - 102 (Архітектурні рішення - Роздiл 4. «Фасад» - Цоколь вище рівня землі) присутня робота з розробки ґрунту - група ґрунтів 2, засипання ґрунтів також група ґрунтів 2, але засипання повинно бути групи ґрунтів 1. І ми так розуміємо що ця робота повинна бути в розділі цоколь нижче рівня землі; 4. В п. 20 ( Водопровід та каналізація - Роздiл 2. «Водопровід» - монтажні роботи) передбачено прокладання труби поліетиленової діаметром 25мм в кількості 8м,. Водночас, у п. 28 передбачено Ізоляцію труби діаметром 25мм у кількості 15м; 5. В п. п. 36, 68 ( Водопровід та каналізація - Роздiл 2. «Водопровід» - монтажні роботи) передбачено застосування «Гнучкий шланг діаметром 40см – 31 та 76 шт. відповідно. Незрозуміло призначення такого матеріалу; 6. В п. 69-72 ( Водопровід та каналізація - Роздiл 2. «Водопровід» - монтажні роботи) заплановано ізоляція трубопроводів у кількості 239 м., а самої ізоляції передбачено 420м.; 7. В п. 93, 94(Водопровід та каналізація - Роздiл 3. «Каналізація» - монтаж) унітазів монтується 47 комплектів, а самих унітазів зазначено 20 шт.; 8. В п. 95, 96(Водопровід та каналізація - Роздiл 3. «Каналізація» - монтаж) умивальників монтується 39 комплектів, а самих умивальників зазначено 20 шт.; 9. В п. 200 - 215 (Електротехнічні рішення Роздiл 4. «Електроустановчі вироби») передбачено установку розеток та вимикачів у кількості 650шт. Водночас в п. 199 (Електротехнічні рішення Роздiл 4. «Електроустановчі вироби») вказано застосування Коробка настановна ф68 – 524 шт. ; 10. В п.206-208 (Електротехнічні рішення Роздiл 4. «Електроустановчі вироби») вимикачів монтується 196 шт., а самих вимикачів передбачено 96шт.; 11. В п.222-239 (Електротехнічні рішення Роздiл 5. «Кабелі та дроти») передбачається прокладання кабелю в трубах та коробах у кількості 16138м. , а загальна кількість кабелю у сумі складає 16068м. Кількість кабелю повинна відповідати кількості монтажу + 2 відсотки на витрати при монтажі. Тобто на 322 метри більш. На підставі вищенаведеного просимо Замовника внести відповідні зміни то тендерної документації, та надати можливість ознайомлення з проектною документацією, на підставі якої планується виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій.
Отже повідомляємо, що за нашим замовленням генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів, а так само у порядку державної експертизи проведено розгляд проектної документації, за результатами якого отримано позитивний експертний звіт та затверджено техніко-економічні показники об’єкту будівництва. Таким чином, станом на дату надання цієї відповіді у замовника відсутні підстави ставити під сумнів прийняті технічні рішення, що передбачені проектно-кошторисною документацією. В той же час. згідно п. 1.7. тендерної документації ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати роботи відповідно до технічної специфікації щодо предмету закупівлі (додаток 2 документації), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані, в тому числі вартості матеріалів, визначених згідно технічного завдання, та в їх повному обсязі згідно цієї документації. Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, визначених цією документацією, та з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Вид договірної ціни визначається учасником згідно п. 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме тверда договірна ціна.
2. Щодо надання можливості ознайомлення з проектною документацією повідомляємо наступне. Згідно п. 6.2.10.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику, та з’ясувати із замовником необхідні питання. В той же час, згідно п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, у замовника відсутні підстави додатково оприлюднювати в електронній системі закупівель додаткові документи, що стосуються об’єкту будівництва. Одночасно всі учасники не позбавлені права ознайомитись з об’єктом будівництва, а так само ознайомитись з проектно-кошторисною документацією, що знаходиться за адресою замовника.
До тендерної документації
Дата подання: 21 липня 2020 15:51
Дата відповіді: 22 липня 2020 10:18
Для розрахунку вартості Договірної ціни, прошу вказати слідуюче: -рівень заробітної плати прийнятий для даного об'єкта; - клас наследків. Крім цього в тендерній документації вказано матеріал Біполь ЕПВ 2,5, виробник Техноніколь підтверджує тільки виробництво матеріалу Біполь ЕПП 3,0 - чи є це технічною помилкою або просимо вказати технічні характеристики необхідного матеріалу, для підбору аналогічного матеріалу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно пояснювальної записки до кошторисної документації середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалості робочого часу 166,08 люд.-г та розрядi робiт 3,8) становить 8527,52 грн. Довідково повідомляємо, що згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
2. СС2.
3. Оскільки за нашим замовленням генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів, а так само у порядку державної експертизи проведено розгляд проектної документації, за результатами якого отримано позитивний експертний звіт та затверджено техніко-економічні показники об’єкту будівництва, станом на дату надання цієї відповіді у замовника відсутні підстави ставити під сумнів прийняті технічні рішення, що передбачені проектно-кошторисною документацією. В той же час, з метою забезпечення повного виконання проектних рішень по виконанню робіт, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-14-000011 ● 91dc26b6691247cb9209bd83b4ba96ba
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2020 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

14.09.2020 № 184

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-07-16-001337-a, ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Комунальним закладом «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Василівської районної ради Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ" 44 994 762,88
UAH з ПДВ
44 994 762,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-17" 46 023 850,00
UAH з ПДВ
46 023 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 10:32
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:17
ДОВІДКА договори.pdf
20 серпня 2020 10:17
Dovidka_20210811740560176640.pdf.p7s
20 серпня 2020 10:17
Dovidka_20210811740560176640.pdf
18 серпня 2020 10:35
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:33
ДОГОВІР 131КР.pdf
18 серпня 2020 10:33
ДОГОВІР 09-17 33.pdf
02 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
02 серпня 2020 14:43
4.2 СТАТУТ.PDF
02 серпня 2020 14:43
3.1 ДЦ+РОЗРАХУНКИ.pdf
02 серпня 2020 14:43
1.2.3 ІТР.pdf
02 серпня 2020 14:43
15559 довідка+виписка.pdf
02 серпня 2020 14:43
7. ПОГОДЖЕННЯ З ТЗ.pdf
02 серпня 2020 14:43
6. ЗГОДА ДОГОВІР.pdf
02 серпня 2020 14:43
4.3 РІШЕННЯ ПРАВОЧИН.pdf
02 серпня 2020 14:43
4.1 ПОВНОВАЖЕННЯ.PDF
02 серпня 2020 14:43
3.2 ЛІЦЕНЗІЯ ТА ДОЗВІЛ.PDF
02 серпня 2020 14:43
2. ДОВІДКА ПО СТАТТІ 17.pdf
02 серпня 2020 14:43
1.2.4 РОБІТНИКИ.pdf
02 серпня 2020 14:43
1.2.2 ОХОРОНА ПРАЦІ.pdf
02 серпня 2020 14:43
1.2.1 НАКАЗИ.pdf
02 серпня 2020 14:43
1.2 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
02 серпня 2020 14:43
1.1 ДОВІДКА МТБ.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 15:59
Статут.pdf
01 серпня 2020 15:59
Наказ на директора.pdf
01 серпня 2020 15:59
Ліцензія.pdf
01 серпня 2020 15:59
Витяг ПДВ.pdf
01 серпня 2020 15:59
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"

ТОВ "ПМК-17"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"
#13613253
Переможець 44 994 762,88
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 17:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 09:00

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору №20 від 15.04.2019 року. Загальна вартість вказаного договору становить 1649970,00 грн. В той же час, у складі тендерної пропозиції учасником надано копії документів форм КБ-3 та КБ-2в, згідно яких в сукупності згідно зазначеного договору підтверджується приймання робіт на суму лише 1253296,80 грн.. Окрім цього, тендерна пропозиція учасника не містить жодних документів, зокрема додаткових угод, що свідчили б про зменшення сторонами обсягів закупівлі та відповідно суми договору згідно вартості робіт, що підтверджується поданими учасником у складі тендерної пропозиції документами форм КБ-3 та КБ-2в. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору №25 від 06.05.2019 року. Загальна вартість вказаного договору становить 3859570,00 грн. В той же час, у складі тендерної пропозиції учасником надано копії документів форм КБ-3 та КБ-2в, згідно яких в сукупності згідно зазначеного договору підтверджується приймання робіт на суму лише 3621437,76 грн.. Окрім цього, тендерна пропозиція учасника не містить жодних документів, зокрема додаткових угод, що свідчили б про зменшення сторонами обсягів закупівлі та відповідно суми договору згідно вартості робіт, що підтверджується поданими учасником у складі тендерної пропозиції документами форм КБ-3 та КБ-2в. Таким чином, подані учасником документи форм КБ-3 та КБ-2в та згідно наданих у складі тендерної пропозиції аналогічних договорів, не підтверджують вартість фактично виконаних робіт згідно договору та у повному їх обсязі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – згідно п. 2.2.3. тендерної документації - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, в тому числі копії аналогічних договорів разом з копіями оформлених належним чином* (*з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється юридичною особою) первинних облікових документів, форми яких згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 застосовуються при визначенні вартості виконаних будівельних робіт та витрат по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, та щодо всієї вартості фактично виконаних робіт згідно аналогічного договору, а у випадку, якщо замовник згідно аналогічного договору не є розпорядником чи одержувачем державних коштів, або в цілому не є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який не є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.) – разом з копіями оформлених належним чином* (*з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється юридичною особою) інших первинних облікових документів, що підтверджують вартість фактично виконаних робіт згідно договору та у повному їх обсязі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей учаснику з використання електронної системи закупівель необхідно надати копії документів форм КБ-3 та КБ-2в згідно аналогічних договорів №20 від 15.04.2019 року та №25 від 06.05.2019 року, що підтверджують вартість фактично виконаних робіт згідно договору та у повному їх обсязі (зокрема згідно ціни кожного договору), та/або надати копії додаткових угод/тощо, що свідчили б про зменшення сторонами обсягів закупівлі та відповідно суми договору згідно вартості робіт, що підтверджується поданими учасником у складі тендерної пропозиції документами форм КБ-3 та КБ-2в. У випадку неможливості подання вказаних документів учаснику пропонується надати копії інших аналогічних договорів (договору), що відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі разом з копіями оформлених належним чином первинних облікових документів, та щодо всієї вартості фактично виконаних робіт згідно кожного аналогічного договору, а так само разом з відповідними відгуками щодо виконання таких договорів, та згідно п. 2.2.3. тендерної документації

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"
#13613253
44 994 762,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 16:28
Додаткова угода 3 Янтарь.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 16:26
Електронний підпис укладений
01 грудня 2023 14:39
Дод угода Янтарь 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 19:52
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 15:11
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 09:11
додаткова угода1янтарь маркова.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 09:08
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 12:40
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf укладений
02 вересня 2020 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Внести зміни в додаток №3 до договору №1 від 02.09.2020 р., а саме: Фінансування по об'єкту " Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу " Дніпрорудненська спеціалізована школа I-III ступенів "Талант" Василівської районної ради Запорізької області за адресою: 71630, Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне , вул. Героїв праці буд. 25 (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - "Капітальний ремонт і реставрація" ), збільшити фінансування грудень 2020р. у розмірі 727 100.00 грн. (сімсот двадцять сім тисяч сто гривень 00 коп.), зменшити фінансування 2022р. 727 100.00 грн. ( сімсот двадцять сім тисяч сто гривень 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1 Внести зміни в додаток №3 до договору №1 від 02.09.2020 р., а саме: Фінансування по об'єкту " Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу " Дніпрорудненська спеціалізована школа I-III ступенів "Талант" Василівської районної ради Запорізької області за адресою: 71630, Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне , вул.Героїв праці, буд. 25 (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація", збільшити фінансування грудень 2020 р. у розмірі 727 100.00 грн. (сімсот двадцять сім тисяч сто гривень 00 коп.), зменшити фінансування 2022р. 727 100.00 грн. (сімсот двадцять сім тисяч сто гривень 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін згідно ДУ №2 від 28.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML