Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області
Очікувана вартість
6 841 862,40 UAH
UA-2020-07-16-000916-a f6d8d129f20d419bb855443ce8c3ab3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 12:49
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 12:49
Початок аукціону: 11 серпня 2020 11:35
Очікувана вартість: 6 841 862,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 209,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 10:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 09:56
ТД зі змінами.docx
03 серпня 2020 09:56
1. протокол ЗТД.doc
03 серпня 2020 09:56
ТД нова редакція.docx
16 липня 2020 12:44
Додаток 4 Проект договору.docx
16 липня 2020 12:44
Додаток 3 Технічне завдання Канів.rtf
16 липня 2020 12:44
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
16 липня 2020 12:44
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
16 липня 2020 12:44
Оголошення відкриті торги.doc
16 липня 2020 12:44
Додаток 5 Гарантії.docx
03 серпня 2020 10:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 12:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 09:56
ТД зі змінами.docx
03 серпня 2020 09:56
1. протокол ЗТД.doc
03 серпня 2020 09:56
ТД нова редакція.docx
16 липня 2020 12:44
ТД.docx
16 липня 2020 12:44
Додаток 4 Проект договору.docx
16 липня 2020 12:44
Додаток 3 Технічне завдання Канів.rtf
16 липня 2020 12:44
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
16 липня 2020 12:44
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
16 липня 2020 12:44
Оголошення відкриті торги.doc
16 липня 2020 12:44
Додаток 5 Гарантії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аукціон вже відбувся
Дата подання: 17 липня 2020 11:07
Дата відповіді: 21 липня 2020 14:30
Шановний замовнику!!! По даному предмету закупівлі «КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» провело аукціон 06.07.2020 року (UA-2020-06-18-002577-b ) на даний момент іде класифікація переможця торгів. Яким чином Ви збираєтесь проводити торги, чи взагалі збираєтесь??? Будь-ласка перевіряйте те що виставляєте на торги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розпорядження голови Черкаської обласної державної адміністрації „Про визначення єдиного замовника
на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення“ було визначено департамент будівництва обласної державної адміністрації єдиним замовником на будівництво, реконструкцію
та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального
та соціально-культурного призначення, що здійснюються на території області за рахунок коштів державного та обласного бюджетів.
На якій підставі повторно оголосили торги, якщо по ним іде період кваліфікації?
Дата подання: 17 липня 2020 13:18
Дата відповіді: 21 липня 2020 14:31
Шановний Замовник КНП "КАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ, просимо надати пояснення! На якій підстави Ви знову оголосили відкриті торги на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» з бюджетом 6 841 862,40 грн. з ПДВ, (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-16-000916-a , Прийом пропозицій з 16 липня 12:44), якщо по цій же закупівлі іде кваліфікаційна процедура (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-18-002577-b, Кваліфікація триває з 6 лип. 12:08)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розпорядження голови Черкаської обласної державної адміністрації „Про визначення єдиного замовника
на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення“ було визначено департамент будівництва обласної державної адміністрації єдиним замовником на будівництво, реконструкцію
та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального
та соціально-культурного призначення, що здійснюються на території області за рахунок коштів державного та обласного бюджетів.
На якій підставі повторно оголосили торги, якщо по ним іде період кваліфікації?
Дата подання: 21 липня 2020 17:12
Дата відповіді: 03 серпня 2020 10:15
Ви не відповіли на запитання! Чому, Ви повторно оголосили закупівлю на один і той же об'єкт у період коли по ньому іде кваліфікація? Непотрібно нам лити якусь воду. Є конкретне питання - давайте конкретну відповідь! Повторюю запитання! (На якій підстави Ви знову оголосили відкриті торги на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» з бюджетом 6 841 862,40 грн. з ПДВ, (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-16-000916-a , Прийом пропозицій з 16 липня 12:44), якщо по цій же закупівлі іде кваліфікаційна процедура (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-18-002577-b, Кваліфікація триває з 6 лип. 12:08)?? Ви повинні перевірити шість учасників, які очікують рінення, написати протоколи розлядів, обрати переможця (або відхилити пропозиції за певних підстав), завершити процедуру і лише після цього виставляти її знову. Ви ж ведете не зрозумілу, не чесну гру! Майте на увазі, усі шість учасників аукціону не будуть тихенько сидіти і мовчати. Чекаємо на ЧІТКУ і зрозумілу відповідь на поставлене запитання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повторюємо Вам ще раз. Хто і коли оголошує торги нас не стосується. Відповідно до розпорядження голови Черкаської обласної державної адміністрації „Про визначення єдиного замовника
на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення“ було визначено департамент будівництва обласної державної адміністрації єдиним замовником на будівництво, реконструкцію
та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального
та соціально-культурного призначення, що здійснюються на території області за рахунок коштів державного та обласного бюджетів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-000916-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД", Код ЄДРПОУ:40313047
Дата подання: 21 липня 2020 18:05
Вимога щодо скасування закупівлі
Голові тендерного комітету
Комунального некомерційного підприємства
«Канівська центральна районна лікарня» Канівської районної ради
Дроговоз О.А.

ВИМОГА

Шановний Голова та Колегія тендерного комітету, просимо надати повне, розгорнуте пояснення та обґрунтування стосовно повторного оголошення відкритих торгів на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» з бюджетом 6 841 862,40 грн. з ПДВ.

На сьогоднішній день по даній закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-18-002577-b) триває кваліфікація (Кваліфікація триває з 6 лип. 12:08)!

З моменту закінчення аукціону минуло 15 днів (Аукціон завершився 6-го липня 2020 о 12:08) https://auction.openprocurement.org/tenders/5a048535e6aa49a99e990d0582bb8e30

Жоден з шести учасників ще не пройшов кваліфікацію, немає жодного протоколу про розгляд та відхилення пропозицій, отже процедура не завершена!

Поясніть будь-ласка на якій підставі Ви порушуючи усі правила і норми Закону України «Про публічні закупівлі» оголошуєте ідентичну процедуру відкритих торгів на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» з бюджетом 6 841 862,40 грн. з ПДВ (Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2020-07-16-001627-b), (Прийом пропозицій від 16.07.2020 12:44 до 01.08.2020 12:49)?

Вимагаємо скасувати незаконне повторне оголошення даної закупівлі - UA-P-2020-07-16-001627-b, та чесно і добросовісно завершити процедуру кваліфікації незавершеного аукціону UA-2020-06-18-002577-b з обранням переможця!


Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 липня 2020 13:18
Причина: опечатка в тексті
Номер вимоги: UA-2020-07-16-000916-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД", Код ЄДРПОУ:40313047
Дата подання: 22 липня 2020 09:56
Вимога про скасування аналогічної закупівлі
ВИМОГА

Шановний Голова та Колегія тендерного комітету, просимо надати повне, розгорнуте пояснення та обґрунтування стосовно повторного оголошення відкритих торгів на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» з бюджетом 6 841 862,40 грн. з ПДВ.

На сьогоднішній день по даній закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-18-002577-b) триває кваліфікація!
(Кваліфікація триває з 6 лип. 12:08)!

З моменту закінчення аукціону минуло 15 днів (Аукціон завершився 6-го липня 2020 о 12:08) https://auction.openprocurement.org/tenders/5a048535e6aa49a99e990d0582bb8e30

Жоден з шести учасників ще не пройшов кваліфікацію, немає жодного протоколу про розгляд та відхилення пропозицій, отже процедура не завершена!

Поясніть будь-ласка на якій підставі Ви порушуючи усі правила і норми Закону України «Про публічні закупівлі» оголошуєте ідентичну процедуру відкритих торгів на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» з бюджетом 6 841 862,40 грн. з ПДВ (Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2020-07-16-001627-b), (Прийом пропозицій від 16.07.2020 12:44 до 01.08.2020 12:49)?

Вимагаємо скасувати незаконне повторне оголошення даної закупівлі - UA-2020-07-16-00916-a, та чесно і добросовісно завершити процедуру кваліфікації незавершеного аукціону UA-2020-06-18-002577-b з обранням переможця!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2020 17:00
Шановний учасник. Повідомляємо Вам, що відповідно до розпорядження голови Черкаської обласної державної адміністрації „Про визначення єдиного замовника
на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення“ було визначено департамент будівництва обласної державної адміністрації єдиним замовником на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального
та соціально-культурного призначення, що здійснюються на території області за рахунок коштів державного та обласного бюджетів.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-03-000026 ● 0d94b8f3095d4aafb8eb66609792bf72
  • Статус: вирішено ● Дата: 27 липня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-07-16-000916-a 16.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації було проведено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» та за результатами процедури укладено договір №81 від 16.09.2020р. з ПП «Уманьрембуд 2». За результатами моніторингу установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовник не зазначив електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. Крім того встановлено, що на звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 21.07.2020, Замовник оприлюднив роз’яснення 03.08.2020, у зв’язку з чим перевищив термін (три робочих дні), та як наслідок порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Департаментом будівництва Черкаської ОДА розглянуто результати проведеного Держаудитслужбою України моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» та повідомляємо наступне. Департамент зобов’язується в подальшому не припускати порушень ст.21, ст.22, ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, буде посилено контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі за дотриманням вимог ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: строків надання роз’яснень щодо тендерної документації, та прийняти міри щодо недопущення порушень з боку проведення процедур публічних закупівель. Крім того, хочемо зазначити, що вищезазначені порушення не вплинули на хід проведення відкритих торгів та розгляд пропозицій.

2020-09-25 09:11:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону); в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (пункт 17 частини другої статті 22 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону); в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (пункт 17 частини другої статті 22 Закону).) • відсутній механізм

інформація про усунення порушення 25.09.2020

2021-07-27 16:25:39

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД" 6 130 455,00
UAH з ПДВ
5 599 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 6 691 590,48
UAH з ПДВ
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" 6 539 553,60
UAH з ПДВ
6 505 344,29
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "КАЙЛАС-УМАНЬ" 6 841 862,40
UAH з ПДВ
6 841 862,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 09:57
Електронний підпис
07 серпня 2020 09:54
S-2.rar
07 серпня 2020 09:54
S-1.rar
04 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:57
23.1. Витяг ПДВ- БК-2020.pdf
04 серпня 2020 13:57
23. Довідка про ДПІ.pdf
31 липня 2020 17:00
Електронний підпис
31 липня 2020 16:59
Локальний- 3.rar
31 липня 2020 16:59
Локальний - 2.rar
31 липня 2020 16:59
Кошторисні-2.rar
31 липня 2020 16:59
Кошторисні-1.rar
31 липня 2020 16:59
12.1. Довідка корупція.pdf
31 липня 2020 16:59
23. Витяг ПДВ- БК-2020.pdf
31 липня 2020 16:59
22. Виписка ЄДР.pdf
31 липня 2020 16:59
21. Гарантійний лист.pdf
31 липня 2020 16:59
19. ліцензія АВК-5.pdf
31 липня 2020 16:59
15. Тех. Завдання.pdf
31 липня 2020 16:59
14.5. Статут.pdf
31 липня 2020 16:59
14.2. Протокол зборів.pdf
31 липня 2020 16:59
13.1. Дозвіл Держпраці.pdf
31 липня 2020 16:59
12. Відомості по ст.17.pdf
31 липня 2020 16:59
6.1.Коробенко Р. по ОП.pdf
31 липня 2020 16:59
5.1.Дипломи інженерів.pdf
31 липня 2020 16:59
4. Листи-Згоди.pdf
31 липня 2020 16:59
3. Проект Договору.pdf
31 липня 2020 16:59
2. Лист гарантія.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 18:16
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:14
Довідка з МВС.pdf
26 серпня 2020 14:01
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:39
Локальний кошторис.pdf
10 серпня 2020 12:39
Статут.pdf
10 серпня 2020 12:39
Обладнання.pdf
10 серпня 2020 12:39
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 12:39
Аналогічний досвід.pdf
10 серпня 2020 12:39
Відомість ресурсів (1).pdf
10 серпня 2020 12:39
Працівники.pdf
10 серпня 2020 12:39
Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2020 12:39
GARANTIYA_34 000,00UAH.zip
10 серпня 2020 12:39
Пояснювальна записка.pdf
10 серпня 2020 12:39
Об'єктний кошторис.pdf
10 серпня 2020 12:38
Лiцензiя.pdf
10 серпня 2020 12:38
Лист згода.pdf
10 серпня 2020 12:38
Лист гарантія.pdf
10 серпня 2020 12:38
GARANTIYA_zminu_34 000,00UAH.zip
10 серпня 2020 12:38
Календарний графік.pdf
10 серпня 2020 12:38
19.imd
10 серпня 2020 12:38
Договірна ціна.pdf
10 серпня 2020 12:38
Довідка субпідряд.pdf
10 серпня 2020 12:38
Довідка ДПС.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 12:01
Електронний підпис
01 серпня 2020 12:00
КОШТОРИСИ.rar
01 серпня 2020 12:00
Кошторис 5.pdf
01 серпня 2020 12:00
Кошторис 4.pdf
01 серпня 2020 12:00
Кошторис 3.pdf
01 серпня 2020 12:00
Кошторис 2.pdf
01 серпня 2020 12:00
Кошторис 1.pdf
01 серпня 2020 12:00
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
01 серпня 2020 12:00
ГАРАНТІЯ.rar
01 серпня 2020 12:00
1 ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"

Приватне підприємство "КАЙЛАС-УМАНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД"
#40313047
Відхилено 5 599 890,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 19:09
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
Переможець 5 600 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 11:07

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутній додаток до договору оренди №01/6 від 01.06.20 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - договір оренди №01/6 від 01.06.20 з додатком

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 13:51
КБ-3 укладений
28 січня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 12:11
Дод. угода 1 від 11.11.2020.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 12:08
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 09:38
Договір 81 від 16.09.2020.pdf укладений
21 вересня 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору становить 5 600,00 тис. грн. з ПДВ (п’ять мільйонів шістсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 933,333 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни. 2. Внести зміни до пунктів 4.4. та 4.5. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк до 25.12.2020, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись одним платежем. 4.5. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат – форма № КБ-3. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт.» 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 4. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 829 594,40
UAH (в тому числі ПДВ 804 932,40 UAH)