Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі, принт-картриджі, тонер-картриджі, тонери, фотобарабани, блоки очищення, девелопери, коротрони, шкребок очищення, ролики)
Очікувана вартість
843 245,00 UAH
UA-2020-07-16-000487-a 5d0a18d4fb624f58aba850240d58291f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://knute.edu.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ КІОТО, будинок 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 16:00
Очікувана вартість: 843 245,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 216,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Державний бюджет України. Тендерна пропозиція готується українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
198 шт.
картриджі, принт-картриджі, тонер-картриджі, тонери, фотобарабани, блоки очищення, девелопери, коротрони, шкребок очищення, ролики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська область, Київ, Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 10:53
Оголошення.doc
16 липня 2020 10:53
Додаток 7 Проєкт договору.docx
16 липня 2020 10:53
ТД.docx
16 липня 2020 10:53
Додаток 4.docx
16 липня 2020 10:53
Додаток 8.docx
16 липня 2020 10:53
Додаток 5.docx
16 липня 2020 10:53
Додаток 3.docx
16 липня 2020 10:53
Додаток 6.docx
16 липня 2020 10:53
Додаток 2.docx
16 липня 2020 10:53
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про лист від виробників
Дата подання: 17 липня 2020 13:58
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:20
Шановний Замовнику! Прошу надати відповідь , чи потрібно надавати листи про право учасника розповсюджувати товар відповідно до п.10 Додатку 3 , якщо Учасником пропонується оригінальні картриджі ( від виробників відповідного обладнання ) ?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов ч. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 (технічні вимоги) тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати листи про право учасника розповсюджувати товар. Листи мають бути надані офіційними представництвами виробника товару в Україні у разі, якщо в Україні є такі представництва. У разі, якщо в Україні відсутні офіційні представництва виробників, листи мають бути надані офіційними представництвами, що відповідають за регіон. В листах про право учасника розповсюджувати товар повинна міститись інформація про назву предмету закупівлі та назву замовника. Весь запропонований товар має бути новим, в упаковці виробника.
UA-2020-07-16-000487-a
Дата подання: 17 липня 2020 16:57
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:21
Шановний Замовнику, просимо надати інформацію щодо ресурсу потребуємого картриджу за позицією №9 Додатку 4 тендерної документації (Тонер-картридж Minolta 1480/ XEROX 3100), оскільки за формулюванням що наведене, неможливо визначити який саме картридж ви потребуєте. Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Відповідні уточнення в якісних та технічних характеристиках предмета закупівлі будуть внесені змінами до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-000487-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ , Код ЄДРПОУ:2900002797
Дата подання: 23 липня 2020 10:09
Вимога усунути дикримінаційні умови
Вимога про надання в складі тендерної пропозиції листів про право учасника розповсюджувати товар,  Відповідно до умов ч. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 (технічні вимоги) тендерної документації є дискримінаційною до учасників .
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 15:48
Відмовити у задоволенні Вимоги 1.
Номер вимоги: UA-2020-07-16-000487-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ , Код ЄДРПОУ:2900002797
Дата подання: 23 липня 2020 10:10
Вимога усунути дикримінаційні умови ч.2
Вимога про надання в складі тендерної пропозиції листів про право учасника розповсюджувати товар, Відповідно до умов ч. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 (технічні вимоги) тендерної документації є дискримінаційною до учасників .
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Отже , відповідно до аналогічного рішення АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 15:50
Відмовити у задоволенні Вимоги 2.

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-16-000487-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ , Код ЄДРПОУ:2900002797
Дата подання: 29 липня 2020 13:04
Скарга UA-2020-07-16-000487-a
Фізична Особа-Підприємець Литвиненко Руслан Миколайович повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі ( ID UA-2020-07-16-000487-a ) та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації .
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 липня 2020 16:33
рішення від 31.07.2020 № 14745+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 16:32
рішення від 25.08.2020 №16007 .pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 22:07

Документи подані скаржником

29 липня 2020 12:37
Скарга.pdf

Документи подані замовником

04 серпня 2020 15:49
UA-2020-07-16-000487-a.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД" 754 298,88
UAH з ПДВ
754 298,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 22:37
Електронний підпис
01 серпня 2020 22:02
пропозиція.pdf
01 серпня 2020 22:02
порівняльна таблиця.pdf
01 серпня 2020 22:02
заходи довкілля.pdf
01 серпня 2020 22:02
проект договору.pdf
28 липня 2020 23:06
Електронний підпис
28 липня 2020 23:06
порівняльна таблиця.pdf
28 липня 2020 23:06
Лист-згода.pdf
28 липня 2020 23:06
технічна інформація.pdf
28 липня 2020 23:05
субпідрядник.pdf
28 липня 2020 23:05
санкції.pdf
28 липня 2020 23:05
персональні дані.pdf
28 липня 2020 23:05
заходи довкілля.pdf
28 липня 2020 23:05
інвойси.pdf
28 липня 2020 23:05
Договір.pdf
28 липня 2020 23:05
лист представника.pdf
28 липня 2020 23:05
щодо не сертифікації.pdf
28 липня 2020 23:05
технічні вимоги.pdf
28 липня 2020 23:05
витяг ПДВ.pdf
28 липня 2020 23:05
КРС_РішенняВласника.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС_Опис2.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС_Опис.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС_Опис_копія.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС_Наказ.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС_Довідка_12062020.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС_Директор_Паспорт.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС_Директор_ІПН.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС_Витяг_ПДВ.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС_Витяг_16062020.pdf
28 липня 2020 23:05
КРС_Виписка.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС_Виписка_ЄДР.PDF
28 липня 2020 23:05
КРС 9001 укр.pdf
28 липня 2020 23:05
КРС 45001 укр.pdf
28 липня 2020 23:05
КРС 14001 укр.pdf
28 липня 2020 23:05
код доступу.pdf
28 липня 2020 23:05
Квитанція_1.PDF
28 липня 2020 23:05
стаття 17 new.pdf
28 липня 2020 23:05
стаття 17 частина 2.pdf
28 липня 2020 23:05
відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 серпня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій