Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Стелажі виробничі з перфорованими полицями, Стелажі для сушки посуду, Столи з ваннами мийними пристінні з бортом і двома полицями, Столи з ваннами мийними, з додатковими полицями, Мийні ванни виробничі, штамповані 1 секційна з полицею, Мийні ванни виробничі, штамповані 2-х секційні з полицею, Мийні ванни виробничі, штамповані 3-х секційні з полицею)
Очікувана вартість
89 866,00 UAH
UA-2020-07-16-000400-a 3c482034b2a646739413b5a991ca69b3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каткова Любов Єгорівна

+380509066472 gpschool_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ «Опорний заклад загальної середньої освіти «Престиж» Гуляйпільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26073447
Місцезнаходження: 70200, Україна , Запорізька обл., Гуляйполе, вул. Соборна, 48 (Леніна, 48)
Контактна особа: Каткова Любов Єгорівна
+380509066472
gpschool_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:54
Очікувана вартість: 89 866,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 898,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Стелажі виробничі з перфорованими полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 шт
Стелажі для сушки посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
3 шт
Столи з ваннами мийними пристінні з бортом і двома полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 шт
Столи з ваннами мийними, з додатковими полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 шт
Мийні ванни виробничі, штамповані 1 секційна з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1 шт
Мийні ванни виробничі, штамповані 2-х секційні з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1 шт
Мийні ванни виробничі, штамповані 3-х секційні з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Соборна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент, кількість та ціна на товар), виданих Постачальником. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розміри
Дата подання: 21 липня 2020 16:57
Дата відповіді: 21 липня 2020 17:48
Доброго дня! Чи будить прийнята до розгляду пропозиція з такими розмірами Мийні ванни виробничі штамповані 1 секційна з полицею - 650х550х850, гл.300 Мийні ванни виробничі штамповані 2-х секційна з полицею - 1350х550х850, гл.300 Мийні ванни виробничі штамповані 3-х секційна з полицею - 2000х550х850, гл.300 Столи з ваннами мийними з додатковими полицями -1500х700х850, кількість полиць - 1
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надсилайте Вашу пропозицію, вона обов'язково буде розглянута.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-000400-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Манукян Меліне Самвелівна, Код ЄДРПОУ:3269715742
Дата подання: 28 липня 2020 16:28
скарга що до неправомірного відхилення
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашоі тендерноі пропозиції з причини нібіто відсутності документів!
На підтвердження факту загрузки документів тендерної пропозиції надаємо скриншот з Prozzoro! в разі не скасування рішення про відхилення ми змушені будемо звернутись з скаргою до Державної аудиторської служби України для проведення перевірки щодо неправомірного прийняття замовником рішення про відхилення нашої пропозиції
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 липня 2020 09:37
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-07-16-000400-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Манукян Меліне Самвелівна, Код ЄДРПОУ:3269715742
Дата подання: 28 липня 2020 16:37
скарга що до неправомірного відхилення
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашоі тендерноі пропозиції з причини нібіто відсутності документів!
На підтвердження факту загрузки документів тендерної пропозиції надаємо скриншот з Prozzoro! в разі не скасування рішення про відхилення ми змушені будемо звернутись з скаргою до Державної аудиторської служби України для проведення перевірки щодо неправомірного прийняття замовником рішення про відхилення нашої пропозиції
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 липня 2020 09:37
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

28 липня 2020 16:36
фото

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Манукян Меліне Самвелівна 79 700,00
UAH з ПДВ
70 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" 87 400,00
UAH з ПДВ
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Пархоменко Роман Миколайович 85 369,00
UAH з ПДВ
74 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 10:11
нова цінова пропозиція
24 липня 2020 21:33
Електронний підпис
24 липня 2020 21:32
цінова пропозиція.PDF
24 липня 2020 21:32
ФОП Манукян.pdf
24 липня 2020 21:32
проект договору.PDF
24 липня 2020 21:32
Паспорт Манукян М.С..PDF
24 липня 2020 21:32
лист-згода.PDF
24 липня 2020 21:32
ІПН Манукян М.С..PDF
24 липня 2020 21:32
Договір аналогічний.PDF
24 липня 2020 21:32
гарантійний лист.PDF
24 липня 2020 21:32
висновок.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 09:51
Електронний підпис
23 липня 2020 09:42
Паспорт_ІПН.pdf
23 липня 2020 09:42
Декларація.pdf
23 липня 2020 09:42
Єдиний податок.pdf
23 липня 2020 09:42
Згода обробки даних.pdf
23 липня 2020 09:42
Лист підтвердження.pdf
23 липня 2020 09:42
Згода умов договору.pdf
23 липня 2020 09:42
Витяг ФОП .pdf
23 липня 2020 09:42
СанГіг.pdf
23 липня 2020 09:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Манукян Меліне Самвелівна

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"

Фізична особа-підприємець Пархоменко Роман Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Манукян Меліне Самвелівна
#3269715742
Рішення скасоване 70 900,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 09:37
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
Рішення скасоване 71 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 09:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Манукян Меліне Самвелівна
#3269715742
Переможець 70 900,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:44

Документи

27 липня 2020 15:42
Електронний підпис
27 липня 2020 15:39
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" #3426612108

№ рішення у справі

72/02-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

30 липня 2020 11:44
Електронний підпис
30 липня 2020 11:42
Протокол
30 липня 2020 11:42
Протокол
30 липня 2020 11:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Манукян Меліне Самвелівна
#3269715742
70 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2020 11:44
Електронний підпис
30 липня 2020 11:42
Протокол
30 липня 2020 11:42
Протокол
30 липня 2020 11:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:50
Додаткова угода.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 09:55
Додаткова_угода.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 12:17
Договір зміни до договору
03 серпня 2020 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 4.1 Договору в наступній редакції: 4.1. Товар за Договором передається Замовнику в строк до 30.09.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 78/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати даний договір через неможливість поставки Товару Постачальком
Номер договору про закупівлю: 78/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 70 900,00
UAH
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати даний договір через неможливість поставки Товару Постачальком