Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт приміщень (трубопроводу та оздоблювальні роботи) закладу дошкільної освіти №2, вул. Водна ,13 а в м. Мукачево (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи).
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-07-16-000383-b 009ca67eba1e4adb99be8f723435ba3f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мошинська Валерія Валеріївна

+380509090094 Osvitammr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143413
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2
Контактна особа: Мошинська Валерія Валеріївна
+380509090094
Osvitammr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 09:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 09:34
Початок аукціону: 29 липня 2020 14:46
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт приміщень (трубопроводу та оздоблювальні роботи) закладу дошкільної освіти №2, вул. Водна ,13 а в м. Мукачево (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Водна ,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник може перерахувати (у випадку наявності дозволу) аванс в розмірі до 30% вартості обсягу робіт за цим Договором протягом 7-ми календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку. Аванс 7 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки за виконані роботи по цьому Договору здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Підрядника протягом 15-ти календарних днів після підписання Замовником Акту приймання Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 09:30
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-000383-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВАРМ-ХАУС", Код ЄДРПОУ:42089149
Дата подання: 31 липня 2020 11:24
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВАРМ-ХАУС"
Згідно Протоколу №б/н від 30.07.2020 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ВАРМ-ХАУС" по предмету закупівлі - "Поточний ремонт приміщень (трубопроводу та оздоблювальні роботи) закладу дошкільної освіти №2, вул. Водна ,13 а в м. Мукачево (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи) по причині надання листа-згоди на обробку персональних даних учасника - ТОВ "ВАРМ-ХАУС" на юридичну особу, що суперечить вимогам ст.2 ЗУ "Про захист персональних даних".
Згідно п.4 Оголошення про проведення закупівлі учасник в складі своє пропозиції одним з документів повинен був надати "лист –згоду на обробку персональних даних ( довільної форми)", тобто Замовником не було чітко сформульовано вимогу стосовно кого (учасника чи посадової особи учасника) повинна податися лист-згода. Це по-перше. По-друге, хочемо звернути вашу увагу, що в документі - Лист-згода на обробку персональних даних, який подало ТОВ "ВАРМ-ХАУС" в складі своєї тендерної пропозиції, зазначені персональні відомості як товариства, так і посадової особи - директора, а саме: Прізвище, імя, по-батькові, адреса проживання, ідентифікаційний код, номер телефону, тобто подана комбінова форма листа-згоди. Підписуючи даний документ, директор Пуга Сергій Васильович надав згоду на обробку персональник даних і товариства, і себе як фізичної особи. По-третє, ст.2 ЗУ "Про захист персональних даних" "володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом".
Ще раз хочемо наголосити, що Замовником було визначено довільну форму Листа-згода, без затвердженого шаблону.
В звязку з цим, просимо:
1. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВАРМ-ХАУС" по закупівлі "Поточний ремонт приміщень (трубопроводу та оздоблювальні роботи) закладу дошкільної освіти №2, вул. Водна ,13 а в м. Мукачево (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи).
2. Визнати Протокол №б/н від 30.07.2020 року таким, що втратив чинність.
3. Визнати переможцем по закупівлі "Поточний ремонт приміщень (трубопроводу та оздоблювальні роботи) закладу дошкільної освіти №2, вул. Водна ,13 а в м. Мукачево (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи) ТОВ "ВАРМ-ХАУС".
В противному випадку Ваші дії будуть розцінюватись нами як лобіювання інтересів конкретного учасника закупівлі, і ми змушені будемо подати скаргу в Антимономольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2020 14:06
Відповідно до ст. 2 Закону України « Про захист персональних даних», ЗГОДА СУБ’ЄКТА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ - добровільне волевиявлення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі , що дає змогу зробити висновок про надання згоди. СУБ’ЄКТОМ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ – фізична особа, персональні дані якої обробляються . УЧАСНИК надав лист –згоду на обробку персональних даних учасника, на ТОВ «ВАРМ-ХАУС» -юридичну особу, що суперечить ст. 2 Закону України « Про захист персональних даних»

Документи подані скаржником

Документи

31 липня 2020 14:06
документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 156 799,00
UAH з ПДВ
143 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВАРМ-ХАУС" 168 426,00
UAH з ПДВ
144 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕДЕНЦІЙ МИХАЙЛО АНДРІЙОВИЧ 199 245,26
UAH з ПДВ
189 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 19:44
Електронний підпис
27 липня 2020 19:42
Протокол.pdf
27 липня 2020 19:42
лист повноваження.pdf
27 липня 2020 19:42
Трудові ресурси 1 ДФ.pdf
27 липня 2020 19:42
Виписка Ковач О.О..pdf
27 липня 2020 19:42
Технічне завдання.pdf
27 липня 2020 19:42
Договір ghjtrn.pdf
27 липня 2020 19:42
Довідка учасника.pdf
27 липня 2020 19:42
Витяг з ЄДР стр 1.pdf
27 липня 2020 19:42
Которис.pdf
27 липня 2020 19:42
дані з реєстру 1.pdf
27 липня 2020 19:42
Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 20:23
Електронний підпис
27 липня 2020 20:00
Дефектний Акт.pdf
27 липня 2020 17:14
Електронний підпис
27 липня 2020 17:05
Статут ВАРМ-ХАУС.pdf
27 липня 2020 17:05
Рішення засновника.pdf
27 липня 2020 17:05
Паспорт+код Пуга С.В..pdf
27 липня 2020 17:05
Наказ №2.pdf
27 липня 2020 17:05
Документ_ЄДР_1006886684.zip
27 липня 2020 17:05
Договірна ціна.pdf
27 липня 2020 17:05
Договір-311.pdf
27 липня 2020 17:05
Договір №8.pdf
27 липня 2020 17:05
Витяг-ПДВ.pdf
27 липня 2020 17:05
Виписка.pdf
27 липня 2020 17:05
112_Гарантійний лист.pdf
27 липня 2020 17:05
110_Довідка учасника.pdf
27 липня 2020 17:05
109_Проект договору.pdf
27 липня 2020 17:05
108_Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "ВАРМ-ХАУС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕДЕНЦІЙ МИХАЙЛО АНДРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3504300594
Відхилено 143 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 09:35
ТОВ "ВАРМ-ХАУС"
#42089149
Відхилено 144 300,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 09:57
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕДЕНЦІЙ МИХАЙЛО АНДРІЙОВИЧ
#2897803316
Переможець 189 200,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:12

Документи

30 липня 2020 09:35
Електронний підпис

Документи

30 липня 2020 09:57
Електронний підпис

Документи

30 липня 2020 10:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕДЕНЦІЙ МИХАЙЛО АНДРІЙОВИЧ
#2897803316
189 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2020 10:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ЗВІТ укладений
07 грудня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 09:23
img20200804_09154334.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 08:38
Підписаний договір укладений
04 серпня 2020 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір завантажено повторно у зв’язку з технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 154/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 154/п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 189 191,58
UAH