Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт плавкрану «ПК-4/63»).
Repair, maintenance and associated marine transport equipment and related services code DK 021-2015: 50240000-9 (Repair of a floating crane «PK-4/63»).
Очікувана вартість
6 895 000,00 UAH
UA-2020-07-16-000254-a 795d7ef3488a4d37910f6112653b542a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Глемязний Микола Івановичу
(048) 729-47-69
gni@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Glemyazny Mikola Ivanovich
(048) 729-47-69
gni@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 липня 2020 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 10:30
Очікувана вартість: 6 895 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116000 UAH
Publication date: 16 липня 2020 10:02
Enquiries until: 22 серпня 2020 10:30
Complaints submission until: до 28 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 вересня 2020 10:30

Information

Estimated total value: 6 895 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 68 950 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт плавкрану «ПК-4/63»).
Repair, maintenance and associated marine transport equipment and related services code DK 021-2015: 50240000-9 (Repair of a floating crane «PK-4/63»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Регіони України (судноремонтні, суднобудівні підприємства)
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair, maintenance and associated marine transport equipment and related services
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює попередню оплату у розмірі _____ % (за пропозицією учасника переможця, але не більше 20 (двадцяти) відсотків від ціни Договору) відсотків від ціни цього Договору, що складає ______ грн. без ПДВ, (за пропозицією учасника переможця), сума ПДВ ______ грн. (за пропозицією учасника переможця), всього з ПДВ ______ грн. (за пропозицією учасника переможця), (ПДВ нараховується відповідно до діючого законодавства України), протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі Судна в ремонт та отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунку, та забезпечення повернення авансового платежу у вигляді Банковської гарантії Аванс 15 Банківські 20
Надання послуг Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на весь обсяг наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту та Виконавчої ремонтної відомості, на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Власні кошти підприємства. Пiсляоплата 15 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:47
1.2. Announcement of procurement.docx
14 серпня 2020 11:47
1.2. Announcement of procurement.docx
13 серпня 2020 17:36
1.2. Announcement of procurement.docx
16 липня 2020 09:59
1.2. Announcement of procurement.pdf
13 серпня 2020 17:36
2.1. Перелік змін до тендерної документації.docx
13 серпня 2020 17:36
2.1. Тендерна документація (Ремонт ПК-4-63).docx
16 липня 2020 09:59
1.3. Тендерна документація (Ремонт ПК-4-63).docx
13 серпня 2020 17:36
2.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
16 липня 2020 09:59
1.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
13 серпня 2020 17:36
2.1. Проєкт договору.docx
16 липня 2020 09:59
1.4. Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Узгодження технологій з екіпажем
Дата подання: 28 липня 2020 15:48
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:21
Відповідно до п.1.1. Додатоку 1 до тендерної документації Замовник вимагає «у якості підтвердження власних технологій, до листа слід додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час надання послуг (у разі використання технологій), інформацію в довільній формі щодо не використання у виробничої діяльності (у разі не використання технологій).» Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. технічна специфікація за предметом закупівлі: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт плавкрану «ПК-4/63»)» п.9.1.3 передбачено «Підготувати до фарбування, фарбувати (1 шар фарби) за технологією, що узгоджена з екіпажем, стіни, стелю, металеві меблі та двері приміщення» та 9.4.1 передбачено «Підготувати до фарбування, фарбувати (1 шар фарби) за технологією, що узгоджена з екіпажем, стіни, стелю та двері приміщення». Просимо надати пояснення: чи повинен Учасник у складі тендерної документації надавати опис технологічних методів, методик, інструкцій, які потребують узгодження з екіпажем, до того, як проведена процедура закупівлі, визначений переможець та підписаний договір. Якщо повинен, то чи передбачено можливість узгодження технологій з екіпажем до проведення процедури закупівлі, та чи не суперечить це ст. 17 Закону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП "АМПУ" уважно розглянуто ваше звернення з приводу чого повідомляємо наступне, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-16-000254-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГСЕРВИС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35695631
Дата подання: 28 липня 2020 13:22
просимо виключити з п. 3.10 Додатку 1 до тендернВимога надання підтвердження можливості Учасника/співвиконавця надавати послуги пов’язані з технічним обслуговуванням суден
Відповідно до п.3.10 Додатку 1 до тендерної документації 2 Учасник у складі тендерної пропозиції надає виданий учаснику/співвиконавцю, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції оригінал, або засвідчену копію «Свідоцтва про визнання» та/або «Свідоцтва про відповідність підприємства» та/або «Свідоцтва про сертифікацію підприємства» виданих Регістром судноплавства України відповідно до Положення про Регістр судноплавства України (далі РСУ) затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.1998 року за № 814 зі змінами та вимог РСУ, або інший аналогічний дозвільний документ, який підтверджує можливість Учасника/співвиконавця надавати послуги пов’язані з ремонтом та технічним обслуговуванням суден, який виданий іншим Класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (IACS, International Association of Classification Societies).
Зазначаємо, що згідно з правилами Регістра судноплавства України не передбачено надання послуг «технічне обслуговування суден».
Крім того, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. технічна специфікація за предметом закупівлі: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт плавкрану «ПК-4/63»)» не передбачено послуги «технічне обслуговування».
У зв’язку з вище викладеним просимо виключити з п. 3.10 Додатку 1 до тендерної документації вимогу надання підтвердження можливості Учасника/співвиконавця надавати послуги пов’язані з технічним обслуговуванням суден.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
31 липня 2020 15:24
Тендерним комітетом ОФ ДП "АМПУ" уважно розглянуто вашу вимогу з приводу чого повідомляємо наступне, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни

Документи подані скаржником

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 вересня 2020
UA-2020-07-16-000254-a795d7ef3488a4d37910f6112653b542a
Найменування закупівельника: ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГСЕРВИС ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 11:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДОН" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 11:13

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1. В порушення вимог пп.1.1.п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено вказаний в листі з інформацією про наявність в ПП "Югсервис плюс" необхідних для надання послуг за предметом закупівлі №3108-12 від 31.08.2020 року залучений Плавдок №2 згідно договору СР-623 від 31.08.2019 року ДП "Одеський порт", а саме не надано договір СР-623 від 31.08.2019 (при цьому учасником надано аналогічний договір СР-623 від 31.12.2020). Окрім цього, учасником не підтверджено в повному обсязі наявність усього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг. 2. В порушення вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та довід для надання послуг, а саме не зазначено в листі з інформації щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг ( лист від 31.08.2020 №3108-13) перелік усіх необхідних фахівців, що мають відповідні знання та довід для надання послуг. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У якості підтвердження власних технологій, до листа слід додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час надання послуг (у разі використання технологій), інформацію в довільній формі щодо не використання у виробничої діяльності (у разі не використання технологій). У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази та технологій, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту). Для підтвердження своєї відповідності такому критерієві учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадкові складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати договір СР-623 від 31.08.2019 року ДП "Одеський порт", у разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції. Надати інформацію щодо підтвердження всього необхідного обладнання для надання послуг. У разі необхідності надати додаткові пояснення та пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції. 2. Надати інформацію щодо підтвердження наявності всіх необхідних працівників для надання послуг. У разі необхідності надати додаткові пояснення та пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

01 вересня 2020 10:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:59
Не відповідності.pdf
01 вересня 2020 09:57
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:57
24.Право власності_док2.pdf
01 вересня 2020 09:24
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:24
11.Персональні дані.pdf
01 вересня 2020 08:50
Електронний підпис
01 вересня 2020 02:59
Електронний підпис
01 вересня 2020 02:54
Лицензия Банковская.pdf
01 вересня 2020 02:54
Довгаль4778(нотар).pdf.p7s.p7s
01 вересня 2020 02:54
Довгаль4778(нотар).pdf
01 вересня 2020 02:54
9.Довкілля.pdf
01 вересня 2020 02:54
8.Відомості про учасника.pdf
01 вересня 2020 02:54
7.ЮС_ISO.pdf
01 вересня 2020 02:54
6.Свідотство РСУ.pdf
01 вересня 2020 02:54
5.Витяг ПДВ.pdf
01 вересня 2020 02:54
4.Опис_21.05.pdf
01 вересня 2020 02:54
3.Статут_21.05.20.PDF
01 вересня 2020 02:54
24.Право власності_док.pdf
01 вересня 2020 02:54
23.Дог.ДП ОМТП_довідка.pdf
01 вересня 2020 02:54
22.Виписка.pdf
01 вересня 2020 02:54
21.МТБ.pdf
01 вересня 2020 02:54
20.Працівники.pdf
01 вересня 2020 02:54
2.Наказ_оригінал.pdf
01 вересня 2020 02:54
19.Працівникі_співвик..pdf
01 вересня 2020 02:54
18.Співвиконавець.pdf
01 вересня 2020 02:54
17.Технології.pdf
01 вересня 2020 02:54
16.ст.17.pdf
01 вересня 2020 02:54
15.рішення.pdf
01 вересня 2020 02:54
14.Поясн.записка.pdf
01 вересня 2020 02:54
13.Повноваж.підпису.pdf
01 вересня 2020 02:54
12.Письмова згода.pdf
01 вересня 2020 02:54
11.Персональні дані.pdf
01 вересня 2020 02:54
10.Код доступу.pdf
01 вересня 2020 02:54
1.Протокол_оригінал.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1. В порушення вимог пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано в листі про наявність необхідних для надання послуг обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 31.08.2020 №31/13 інформацію про все необхідне обладнання для надання послуг. 2. В порушення вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано в листі щодо наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг від 31.08.2020 №31/11 інформацію про всіх необхідних для надання послуг працівників, таких як: суднокорпусник, трубопровідник судновий, кранівник, кваліфіковані працівники, що можуть провести дефекацію корпусу судна. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У якості підтвердження власних технологій, до листа слід додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час надання послуг (у разі використання технологій), інформацію в довільній формі щодо не використання у виробничої діяльності (у разі не використання технологій). У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази та технологій, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту). Для підтвердження своєї відповідності такому критерієві учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадкові складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію щодо підтвердження всього необхідного обладнання для надання послуг. У разі необхідності надати додаткові пояснення та пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції. 2. Надати інформацію щодо підтвердження наявності всіх необхідних працівників для надання послуг. У разі необхідності надати додаткові пояснення та пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

01 вересня 2020 10:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 вересня 2020 10:57
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:54
ТОВ АЛАДОН.pdf
01 вересня 2020 09:30
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:28
Електронний підпис
01 вересня 2020 08:48
Електронний підпис
01 вересня 2020 08:43
Електронний підпис
01 вересня 2020 03:55
Лицензия Банковская.pdf
01 вересня 2020 03:55
Довгаль4778(нотар).pdf.p7s.p7s
01 вересня 2020 03:55
Довгаль4778(нотар).pdf
01 вересня 2020 03:55
9.Пояснювальна записка.pdf
01 вересня 2020 03:55
7.Письмова згода.pdf
01 вересня 2020 03:55
5.Довідка Код доступу.pdf
01 вересня 2020 03:55
3.Довідка_порт.pdf
01 вересня 2020 03:55
3.1.Договір док.pdf
01 вересня 2020 03:55
24.МТБ.pdf
01 вересня 2020 03:55
23.Виписка.pdf
01 вересня 2020 03:55
22.Св право власност_ док2.pdf
01 вересня 2020 03:55
21.РСУ док2.pdf
01 вересня 2020 03:55
19.Стату_Аладон_28.05.20.pdf
01 вересня 2020 03:55
18.РСУ_АЛАДОН.pdf
01 вересня 2020 03:55
16.Опис_Аладон_27.05.pdf
01 вересня 2020 03:55
15.Наказ №15 _Топал_Аладон.pdf
01 вересня 2020 03:55
14.Рішення правочин.pdf
01 вересня 2020 03:55
13.Довідка Технології.pdf
01 вересня 2020 03:55
12.Довідка ст.17.pdf
01 вересня 2020 03:55
11.Довідка Працівники.pdf
01 вересня 2020 03:55
1.Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГСЕРВИС ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДОН"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій