Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт плавкрану «ПК-4/63»).
Repair, maintenance and associated marine transport equipment and related services code DK 021-2015: 50240000-9 (Repair of a floating crane «PK-4/63»).
Repair, maintenance and associated marine transport equipment and related services code DK 021-2015: 50240000-9 (Repair of a floating crane «PK-4/63»).
Очікувана вартість
6 895 000,00 UAH
UA-2020-07-16-000254-a ● 795d7ef3488a4d37910f6112653b542a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Колесник Вікторія Володимирівна (048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Глемязний Микола Івановичу (048) 729-47-69 gni@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority) |
National ID: | 38728457 |
Contact point: |
Kolesnik Viktoriia (048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Additional contacts: |
Glemyazny Mikola Ivanovich (048) 729-47-69 gni@ods.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2020 10:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2020 10:30 |
Очікувана вартість: | 6 895 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 116000 UAH |
Publication date: | 16 липня 2020 10:02 |
Enquiries until: | 22 серпня 2020 10:30 |
Complaints submission until: | до 28 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 вересня 2020 10:30 |
Information
Estimated total value: | 6 895 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 68 950 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт плавкрану «ПК-4/63»).
Repair, maintenance and associated marine transport equipment and related services code DK 021-2015: 50240000-9 (Repair of a floating crane «PK-4/63»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Регіони України (судноремонтні, суднобудівні підприємства)
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Repair, maintenance and associated marine transport equipment and related services
CPV: 50240000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює попередню оплату у розмірі _____ % (за пропозицією учасника переможця, але не більше 20 (двадцяти) відсотків від ціни Договору) відсотків від ціни цього Договору, що складає ______ грн. без ПДВ, (за пропозицією учасника переможця), сума ПДВ ______ грн. (за пропозицією учасника переможця), всього з ПДВ ______ грн. (за пропозицією учасника переможця), (ПДВ нараховується відповідно до діючого законодавства України), протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі Судна в ремонт та отримання від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунку, та забезпечення повернення авансового платежу у вигляді Банковської гарантії | Аванс | 15 | Банківські | 20 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на весь обсяг наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту та Виконавчої ремонтної відомості, на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 15:47 |
1.2. Announcement of procurement.docx | |
13 серпня 2020 17:36 |
2.1. Перелік змін до тендерної документації.docx | |
13 серпня 2020 17:36 |
2.1. Тендерна документація (Ремонт ПК-4-63).docx | |
13 серпня 2020 17:36 |
2.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
13 серпня 2020 17:36 |
2.1. Проєкт договору.docx |
14 серпня 2020 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 серпня 2020 15:47 |
1.2. Announcement of procurement.docx
|
||||||||||||
13 серпня 2020 17:36 |
2.1. Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||||||||
13 серпня 2020 17:36 |
2.1. Тендерна документація (Ремонт ПК-4-63).docx
|
||||||||||||
13 серпня 2020 17:36 |
2.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
||||||||||||
13 серпня 2020 17:36 |
2.1. Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Узгодження технологій з екіпажем
Дата подання: 28 липня 2020 15:48
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:21
Відповідно до п.1.1. Додатоку 1 до тендерної документації Замовник вимагає «у якості підтвердження власних технологій, до листа слід додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час надання послуг (у разі використання технологій), інформацію в довільній формі щодо не використання у виробничої діяльності (у разі не використання технологій).»
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. технічна специфікація за предметом закупівлі: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт плавкрану «ПК-4/63»)» п.9.1.3 передбачено «Підготувати до фарбування, фарбувати (1 шар фарби) за технологією, що узгоджена з екіпажем, стіни, стелю, металеві меблі та двері приміщення» та 9.4.1 передбачено «Підготувати до фарбування, фарбувати (1 шар фарби) за технологією, що узгоджена з екіпажем, стіни, стелю та двері приміщення».
Просимо надати пояснення: чи повинен Учасник у складі тендерної документації надавати опис технологічних методів, методик, інструкцій, які потребують узгодження з екіпажем, до того, як проведена процедура закупівлі, визначений переможець та підписаний договір. Якщо повинен, то чи передбачено можливість узгодження технологій з екіпажем до проведення процедури закупівлі, та чи не суперечить це ст. 17 Закону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом ОФ ДП "АМПУ" уважно розглянуто ваше звернення з приводу чого повідомляємо наступне, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-16-000254-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГСЕРВИС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35695631
Дата подання: 28 липня 2020 13:22
просимо виключити з п. 3.10 Додатку 1 до тендернВимога надання підтвердження можливості Учасника/співвиконавця надавати послуги пов’язані з технічним обслуговуванням суден
Відповідно до п.3.10 Додатку 1 до тендерної документації 2 Учасник у складі тендерної пропозиції надає виданий учаснику/співвиконавцю, чинний на момент розкриття тендерної пропозиції оригінал, або засвідчену копію «Свідоцтва про визнання» та/або «Свідоцтва про відповідність підприємства» та/або «Свідоцтва про сертифікацію підприємства» виданих Регістром судноплавства України відповідно до Положення про Регістр судноплавства України (далі РСУ) затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.1998 року за № 814 зі змінами та вимог РСУ, або інший аналогічний дозвільний документ, який підтверджує можливість Учасника/співвиконавця надавати послуги пов’язані з ремонтом та технічним обслуговуванням суден, який виданий іншим Класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (IACS, International Association of Classification Societies).
Зазначаємо, що згідно з правилами Регістра судноплавства України не передбачено надання послуг «технічне обслуговування суден».
Крім того, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. технічна специфікація за предметом закупівлі: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт плавкрану «ПК-4/63»)» не передбачено послуги «технічне обслуговування».
У зв’язку з вище викладеним просимо виключити з п. 3.10 Додатку 1 до тендерної документації вимогу надання підтвердження можливості Учасника/співвиконавця надавати послуги пов’язані з технічним обслуговуванням суден.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що згідно з правилами Регістра судноплавства України не передбачено надання послуг «технічне обслуговування суден».
Крім того, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. технічна специфікація за предметом закупівлі: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Ремонт плавкрану «ПК-4/63»)» не передбачено послуги «технічне обслуговування».
У зв’язку з вище викладеним просимо виключити з п. 3.10 Додатку 1 до тендерної документації вимогу надання підтвердження можливості Учасника/співвиконавця надавати послуги пов’язані з технічним обслуговуванням суден.
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
31 липня 2020 15:24
Тендерним комітетом ОФ ДП "АМПУ" уважно розглянуто вашу вимогу з приводу чого повідомляємо наступне, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 вересня 2020
Найменування закупівельника: | ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГСЕРВИС ПЛЮС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 11:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДОН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 11:13
|
Інформація про відміну
Дата відміни
28 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій