Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (меблі для Stem Mechatronic Lab), ДК 021:2015 – 39160000-1
Очікувана вартість
384 778,00 UAH
UA-2020-07-16-000139-c e3836a868fee421e814a64328229e229
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 08:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 14:10
Очікувана вартість: 384 778,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 923,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11543.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
меблі для Stem Mechatronic Lab
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 08:35
Додаток 4- Технічна специфікація.docx
16 липня 2020 08:35
Додаток 6 - Проект договору.doc
16 липня 2020 08:35
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛІКОМ" 381 972,00
UAH з ПДВ
381 972,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 384 500,00
UAH з ПДВ
384 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 14:37
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:36
Кибец.pdf
06 серпня 2020 14:36
Інформаційна довідка.pdf
06 серпня 2020 14:36
Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 21:28
Електронний підпис
04 серпня 2020 21:27
59 Витяг з ЄДР 18.07.2020.rtf
04 серпня 2020 21:27
58 Код класифікатор.pdf
04 серпня 2020 21:27
58 ВІДОМОСТІ 20.07.2020.pdf
04 серпня 2020 21:27
56 Документи нові_.pdf
04 серпня 2020 21:27
55 ГЛ щодо забезпечення.pdf
04 серпня 2020 21:27
52 МТБ.pdf
04 серпня 2020 21:27
51 Ліцензія.pdf
04 серпня 2020 21:27
50 Істотні умови.pdf
04 серпня 2020 21:27
49 Достовірність.pdf
04 серпня 2020 21:27
45 щодо ціноутворення.pdf
04 серпня 2020 21:27
44 Щодо субпідрядників.pdf
04 серпня 2020 21:27
41 ГЛ поставка.pdf
04 серпня 2020 21:27
40 Порівняльна таблиця.pdf
04 серпня 2020 21:27
39 Статут_Нова_редакція.pdf
04 серпня 2020 21:27
38 Опис.pdf
04 серпня 2020 21:27
37 Скан_Договор_Таймир.pdf
04 серпня 2020 21:27
35 Довідка досвід.pdf
04 серпня 2020 21:27
34 Витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2020 21:27
32 Працівники.rar
04 серпня 2020 21:27
31 Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 21:27
30 Тех паспорт_watermark.pdf
04 серпня 2020 21:27
28 Довідка авто.pdf
04 серпня 2020 21:27
27 Довідка ДСТУ.pdf
04 серпня 2020 21:27
26 ГЛ 90 днів.pdf
04 серпня 2020 21:27
23 Фін звітність 1 кв 2020.pdf
04 серпня 2020 21:27
22 Фінзвіт 2019.pdf
04 серпня 2020 21:27
21 Довідка чисті активи.pdf
04 серпня 2020 21:27
20 ГЛ достовірність.pdf
04 серпня 2020 21:27
19 Повноваження.rar
04 серпня 2020 21:27
18 Повноваження.pdf
04 серпня 2020 21:27
17 Статутні обмеження.pdf
04 серпня 2020 21:27
16 Погоджений ПД.pdf
04 серпня 2020 21:27
14 Довідка торг марка.pdf
04 серпня 2020 21:27
11 Довіка сертифікація.pdf
04 серпня 2020 21:27
9 ГЛ фахівці.pdf
04 серпня 2020 21:27
8 Справка2 от 20.07.2020.jpg
04 серпня 2020 21:27
7 Справка1 от 20.07.2020.jpg
04 серпня 2020 21:27
6 Середовище.pdf
04 серпня 2020 21:27
4 Відомості.pdf
04 серпня 2020 21:27
2 Специфікація.pdf
04 серпня 2020 21:27
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 22:08
54.3. Висновок СЕС ДСП.pdf
04 серпня 2020 22:08
54.1. Сертифікат ДСП1.pdf
04 серпня 2020 22:08
15. Працівники.pdf
04 серпня 2020 22:08
7 Санкції.pdf
04 серпня 2020 22:08
4. Відповідність ст.16,17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛІКОМ"

ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕБЛІКОМ"
#42223453
Відхилено 381 972,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 10:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 18:18
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3152523803
Відхилено 384 500,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:11

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.08.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Шкільні меблі (меблі для Stem Mechatronic Lab), ДК 021:2015 – 39160000-1 2.2. Кількість: 54 штуки. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, заклади освіти Замовника. 2.4. Строк поставки: до 15.09.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-07-16-000139-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 05.08.2020 14:10 5. Дата та час закінчення Аукціону: 05.08.2020 14:31 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "МЕБЛІКОМ" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 42223453 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49044, місто Дніпро, вул. Шевченка, будинок 10-Б, офіс 5, тел.: +380667859117. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано фінансову звітність малого підприємства в складі балансу і Звіту про фінансові результати за перший квартал, що не відповідає вимогі надання звітності за останній звітній період. 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано підтвердження наявності вантажника Кібець М. М. у виді договору підряду від 16.03.2020 року де зазначена особа з прізвищем Кибец М. М., що не відповідає вимогі. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації повинен надати оновлену фінансову звітність малого підприємства в складі балансу і Звіту про фінансові результати за другий квартал 2020 року, тобто за останній звітній період. 8.2 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації повинен надати оновлений договір підряду від 16.03.2020р. зазначивши вірно прізвище особи з якою він укладений. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Інформація про відміну

Дата відміни
07 серпня 2020 11:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі