Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква, км 137+000 – км 159+780 Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the public road of public importance P-15 Kovel-Volodymyr-Volynskyi-Chervonograd-Zhovkva km 137 + 000 - km 159 + 780, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 – Repair of roads)
Очікувана вартість
420 689 541,43 UAH
UA-2020-07-15-008304-c ebb0257503564add8f268e247c6c3d27
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Poznanskyi Roman
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 19:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2020 21:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 15:23
Очікувана вартість: 420 689 541,43 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 103 447,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12620686 UAH
Publication date: 15 липня 2020 19:28
Enquiries until: 09 вересня 2020 21:00
Complaints submission until: до 15 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 вересня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 420 689 541 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 103 448 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 15.08.2020, 21:00. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. В такому випадку розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника на цьому етапі є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути Згорнути
Category of the Customer – a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law.
The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee.
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory EDS / QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Motor Road Service of Lviv region, IBAN 968201720355179011088001058 in GUDKSU in the Lviv region, MFO – 820172, USREOU – 25253009.
Date and time of opening of tender offers: 15.08.2020, 21:00. (If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine ‘On Public Procurement’, on the day and time of the deadline for submission of tender offers specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except for the tender price. In this case, the disclosure of information about the price of the Bidder’s tender offer at this stage is a violation of the legislation on public procurement. The price is disclosed by the automatic electronic procurement system as soon as the electronic auction finishes.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква, км 137+000 – км 159+780 Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road of public importance P-15 Kovel-Volodymyr-Volynskyi-Chervonograd-Zhovkva km 137 + 000 - km 159 + 780, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 – Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку(звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів наданих послуг (виконаних робіт) та висновку(висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості наданих послуг (виконаних робіт). Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 19:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 16:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 11.09.2020.docx
11 вересня 2020 16:27
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
22 липня 2020 15:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗІ ЗМІНАМИ_ПСР Р-15_220720.docx
11 вересня 2020 16:27
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ_ПСР Р-15_110920.doc
22 липня 2020 15:41
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ_ПСР Р-15_220720.doc
22 липня 2020 15:41
ПЕРЕЛІК ЗМІН_ПСР Р-15_ 220720.docx
15 липня 2020 19:25
Тендерна документація + технічне завдання.doc
15 липня 2020 19:25
Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-15-008304-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Рома, Код ЄДРПОУ:22357406
Дата подання: 08 серпня 2020 15:35
Скарга на порушення процедури закупівлі (оскарження умов тендерної документації )
Вважаємо , що тендерна документація по закупівлі № UA-2020-07-15-008304-с складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, адже містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, які бажають взяти участь у відкритих торгах.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 20:49
рішення від 12.08.2020 № 15387 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 20:48
інформація про перенесення розгляду скарги № 13759.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 18:54
рішення від 07.09.2020 № 16785.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 22:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16785-р/пк-пз від 07.09.2020 Замовником внесено зміни до тендерної документації від 22.07.2020 з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2020 16:39

Документи подані скаржником

08 серпня 2020 15:19
Скарга
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 9
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 10
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 2
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 11
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 12
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (1)
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 3
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (2)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (3)
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 4
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 5
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 6
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 7
08 серпня 2020 15:19
Аналогічний договір 8
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (4)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (5)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.1)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.2)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.3)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.8)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.4)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.5)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.9)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.6)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.10)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.7)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.11)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.12)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.13)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (6.14)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (7)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (8)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (9)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (9.1)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (9.2)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - КБ 3 (10 )
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (11)
08 серпня 2020 15:19
КБ 2 - (12)
08 серпня 2020 15:19
КБ 3 (1 )
08 серпня 2020 15:19
КБ 3 ( 2 )
08 серпня 2020 15:19
КБ 3 ( 3 )
08 серпня 2020 15:19
КБ 3 ( 4 )
08 серпня 2020 15:19
КБ 3 ( 6 )
08 серпня 2020 15:19
КБ 3 ( 5 )
08 серпня 2020 15:19
КБ 3 ( 7 )
08 серпня 2020 15:19
КБ 3 ( 8 )
08 серпня 2020 15:19
КБ 3 ( 11 )
08 серпня 2020 15:19
КБ 3 ( 12 )
08 серпня 2020 15:19
Аналогічні рішення
08 серпня 2020 15:19
Аналогічне рішення 2
08 серпня 2020 15:19
Аналогічне рішення 3
08 серпня 2020 15:19
Звіт за 2019 рік
08 серпня 2020 15:19
Звіт за 1 півріччя 2020р
08 серпня 2020 15:19
Наказ
08 серпня 2020 15:19
Довіреність

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 жовтня 2020
UA-2020-07-15-008304-cebb0257503564add8f268e247c6c3d27
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 16:13
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», поданій на торги «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква, км 137+000 – км 159+780 Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано Довідку про наявність асфальтобетонного заводу Вих. № 88/8/т від 18.09.2020. - У якості документального підтвердження часу транспортування асфальтобетонної суміші та ЩМАС Учасником надано Транспортну схему Вих. № 88/9/т від 18.09.2020, у стовпці 5 якої зазначено про те, що відстань перевезення в населеному пункті становить 25 км та поза населеним пунктом 28 км, в той час, як згідно даних, зазначених Учасником в стовпці 7 таблиці, перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС поза населеним пунктом – 28,5 км та в межах населеного пункту – 25 км. Із зазначеного вище вбачається про надання Учасником недостовірної інформації у якійсь із позицій наданої транспортної схеми. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано Довідку про наявність обладнання (техніки: транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі Вих № 88/4/т від 18.09.2020. - У стовпці 6 позиції 23 Довідки Учасником не зазначено номера та дати документа, який підтверджує приналежність Розкидача для цементу (цементорозподілювача) RS-12000, в той час, як це вимагалося згідно вимог тендерної документації на цю закупівлю; - У якості документального підтвердження інформації, зазначеної в Довідці, Учасник серед іншого не надав сканкопію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного у позиції 1 Довідки, а саме на Автогрейдер/CATERPILLAR/CAT 140H/ 1998 р.в. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих. № 88/12/т від 18.09.2020 р. - В наданій Учасником Довідці серед інших зазначено договір підряду № 69-07/18 від 24.07.2018 р. У якості документального підтвердження Учасником серед іншого надано сканкопію договору № 69-07/18 від 24.07.2018р., однак, Учасником не надано сканкопії додаткової угоди № 7 до цього договору, в той час, як згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю учасник повинен надати сканкопію аналогічного договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких (про наявність такої додаткової угоди Замовнику відомо, оскільки, Служба автомобільних доріг у Львівській області є Замовником за наданим Учасником договором). - В наданій Учасником Довідці Вих. № 88/12/т від 18.09.2020 р. вказано, що Учасником виконувались роботи з регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг під час виконання Договору підряду № 2-53 від 12.08.2019 року, але виконання цього виду робіт не підтверджене поданими Учасником Актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Натомість, згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю наявність в Учасника досвіду виконання цього виду робіт повинна бути документально підтверджена сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) - В наданій Учасником Довідці Вих. № 88/12/т від 18.09.2020 р. вказано, що Учасником виконувались роботи з влаштування вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонних сумішей при виконанні Договору підряду № 69-07/18 від 24.07.2018 року. Натомість, згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю Учасники повинні документально підтвердити виконання серед іншого такого виду робіт, як влаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші з асфальтоукладальником; 4) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № 88/10/т від 18.09.2020р. У якості документального підтвердження серед іншого надано Згоду на обробку та використання персональних даних працівників Вих. № 88/11/т від 18.09.2020р., яка адресована Голові тендерного комітету Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області. З вищевказаного вбачається, що Замовнику цієї закупівлі не надано згоди на обробку та використання персональних даних працівників Учасника торгів, які вказані в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №88/10/т від 18.09.2020 р. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі серед іншого довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність асфальтобетонного заводу та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт (надання послуг). В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці №4 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю. 1. Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2. Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: «Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільних дорогах з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт (надання послуг) становить» 2) Відповідно до пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. У стовпці 6 Довідки Учасник зазначає «документ, підтверджуючий приналежність» із приміткою *** що, у цьому стовпці зазначається номер та дата документу, який Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). 3) Відповідно до пп. 3.1. п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно), у складі якого учасником серед іншого виконувалися основні види робіт, що визначені як основні відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації) а саме: • Влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладальником; • Влаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші з асфальтоукладальником; • Регенерація основи дорожнього одягу; • Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою; • Улаштування покриття тротуарів з ФЕМ; • Укріплення узбіч Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. 4) Відповідно до пп. 2.1. п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати надану Учасником Транспортну схему Вих. № 88/9/т від 18.09.2020, зазначивши у ній достовірну інформацію. 2) На виконання вимог пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати Довідку про наявність обладнання Вих № 88/4/т від 18.09.2020, зазначивши у ній всю необхідну інформацію згідно вимог тендерної документації на цю закупівлю; надати сканкопію свідоцтва про реєстрацію Автогрейдера/CATERPILLAR/CAT 140H/1998 р.в. 3) На виконання вимог пп. 3.1. п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати сканкопію аналогічного договору № 69-07/18 від 24.07.2018р. з усіма додатковими угодами; надати належне документальне підтвердження до зазначених у наданій Учасником Довідці Вих. № 88/12/т від 18.09.2020 р. договорів, зокрема, підтвердити виконання такого виду робіт, як «регенерація основи дорожнього одягу»; відкоригувати Довідку Вих. № 88/12/т від 18.09.2020 р., зазначивши виконання основних видів робіт, що визначені як основні відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації), що вимагалися тендерною документацією Замовника на цю закупівлю, надавши належне документальне підтвердження. 5) На виконання вимог пп. 3.1. п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати надану Учасником Згоду на обробку та використання персональних даних працівників Вих. № 88/11/т від 18.09.2020р., замінивши адресата на Замовника цієї закупівлі.

Документи

19 вересня 2020 21:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:41
договір 69-07_18.pdf
01 жовтня 2020 11:30
179-11_16_ч2.pdf
01 жовтня 2020 11:30
179-11_16_ч1.pdf
01 жовтня 2020 11:30
відгук 179-11_16.pdf
01 жовтня 2020 11:30
Технічний паспорт.pdf
01 жовтня 2020 11:30
Транспортна схема.pdf
01 жовтня 2020 11:30
ду7_69-07_18.pdf
19 вересня 2020 13:00
Електронний підпис
19 вересня 2020 13:00
Електронний підпис
19 вересня 2020 13:00
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:51
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:44
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:44
Електронний підпис
19 вересня 2020 11:30
88_69-07_18 ч.1.pdf
19 вересня 2020 11:30
88_дод 7.pdf
19 вересня 2020 11:30
88_2-53 ч.1.pdf
19 вересня 2020 11:30
88_2-53 ч.2.pdf
19 вересня 2020 11:30
88_2-53 ч.3.pdf
19 вересня 2020 11:29
88_технічні паспорти.pdf
19 вересня 2020 11:29
88_69-07_18 ч.2.pdf
19 вересня 2020 11:29
88_дод 1.1.3.pdf
19 вересня 2020 11:29
фінансова звітність.rar
19 вересня 2020 11:29
88_дод 1.1.1.pdf
19 вересня 2020 11:29
витяг 4.08.pdf
19 вересня 2020 11:29
20393-1 Онур К.І. p7s.zip
19 вересня 2020 11:29
88_дод 2_3_4_6.pdf
19 вересня 2020 11:29
88_дод 1.2.pdf
19 вересня 2020 11:29
88_дод 1.1.2.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.64 Алтинташ Метін.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.61 Гьозюкан Сегах.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.59 Сак Ніязі.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.56 Ялкапов Сапармират.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.58 Яшар Чагдаш.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.60 Гьозюкан Бариш.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.55 Ягмиров Арслан.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.54 Сезер Хюсеїн.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.52 Курбанов Ихлас.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.51 Демір Джеміль.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.46 Рахматов Бахтіяр.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.45 Кьоймен Садик.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.44 Кючюк Бекташ.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.42 Каракаш Шахін.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.43 Ковусов Гуйчмират.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.41 Ергюн Гаріп.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.36 Фират Супхі.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.35 Атак Доган.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.32 Аккир Алі.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.31 Четін Ібрагім.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.29 Гьочер Алі.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.50 Хергюнер Корай.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.27 Іратчи Джеват.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.26 Екінджі Зекі.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.20 Гюдай Омер.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.25 Сатилмиш Сердал.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.14 Кая Ібрахім Халіл.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.24 Даян Абдуррахман.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.19 Таринч Хасан.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.23 Календер Хасан.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.21 Мермер Ісмаїл.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.22 Деміркапу Ферхат.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.40 Гарягдиєв Рахман.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.15 Фідан Хакан.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.17 Сойоз Ісмаїл.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.18 Демірер Айди.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.11 Дікфідан Онур.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.16 Караджа Джеліл.pdf
19 вересня 2020 11:26
88_відгук_69_1707.pdf
19 вересня 2020 11:26
88_відгук_2-53.pdf
19 вересня 2020 11:26
Виписка 12 620 686,00 грн.pdf
19 вересня 2020 11:26
Виписка 12 620 686,00 грн_.pdf
19 вересня 2020 11:26
88_повноваження.pdf
19 вересня 2020 11:26
20393 ОНУР К.І. p7s.zip
19 вересня 2020 11:26
88_дод 1.1.4.pdf
19 вересня 2020 11:26
88_дод 1.3.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.84 Джафаров Алі.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.57 Яман Шакір.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.53 Реджепов Езіз.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.49 Текаєв Максат.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.47 Сабиров Нурмират.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.34 Бекташ Салман.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.33 Кулу Махмут.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.30 Гюндогду Керім.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.28 Акбаш Хюсейн.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.1. Їлдиз Бірол.pdf

Документи

19 вересня 2020 21:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:27
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:26
Банківська гарантія.7z
16 жовтня 2020 12:11
Довідка ДПС від 15.10.2020.pdf
16 жовтня 2020 12:11
Довідка за ст. 17 Закону.pdf
13 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:39
Документи переможця.7z
19 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
19 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
19 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
19 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
19 вересня 2020 16:42
5. Лист погодження.pdf
19 вересня 2020 16:42
4. Банківська гарантія.7z
19 вересня 2020 16:42
1.4. Фінансова звітність.7z
19 вересня 2020 16:42
1.3. Наявність досвіду.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.16.3. Дорожні робітники.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.16.2. Дорожні робітники.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.16.1. Дорожні робітники.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.12. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.9. Машиністи крана.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.8. Машиністи котка.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.6. Машиністи фрези.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.4. Водії.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 405 000 000,00
UAH з ПДВ
402 896 550,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 414 780 000,00
UAH з ПДВ
403 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:27
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:26
Банківська гарантія.7z
16 жовтня 2020 12:11
Довідка ДПС від 15.10.2020.pdf
16 жовтня 2020 12:11
Довідка за ст. 17 Закону.pdf
13 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:39
Документи переможця.7z
19 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
19 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
19 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
19 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
19 вересня 2020 16:42
5. Лист погодження.pdf
19 вересня 2020 16:42
4. Банківська гарантія.7z
19 вересня 2020 16:42
1.4. Фінансова звітність.7z
19 вересня 2020 16:42
1.3. Наявність досвіду.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.16.3. Дорожні робітники.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.16.2. Дорожні робітники.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.16.1. Дорожні робітники.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.12. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.9. Машиністи крана.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.8. Машиністи котка.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.6. Машиністи фрези.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.4. Водії.pdf
19 вересня 2020 16:42
1.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:41
договір 69-07_18.pdf
01 жовтня 2020 11:30
179-11_16_ч2.pdf
01 жовтня 2020 11:30
179-11_16_ч1.pdf
01 жовтня 2020 11:30
відгук 179-11_16.pdf
01 жовтня 2020 11:30
Технічний паспорт.pdf
01 жовтня 2020 11:30
Транспортна схема.pdf
01 жовтня 2020 11:30
ду7_69-07_18.pdf
19 вересня 2020 13:00
Електронний підпис
19 вересня 2020 13:00
Електронний підпис
19 вересня 2020 13:00
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:51
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:44
Електронний підпис
19 вересня 2020 12:44
Електронний підпис
19 вересня 2020 11:30
88_69-07_18 ч.1.pdf
19 вересня 2020 11:30
88_дод 7.pdf
19 вересня 2020 11:30
88_2-53 ч.1.pdf
19 вересня 2020 11:30
88_2-53 ч.2.pdf
19 вересня 2020 11:30
88_2-53 ч.3.pdf
19 вересня 2020 11:29
88_технічні паспорти.pdf
19 вересня 2020 11:29
88_69-07_18 ч.2.pdf
19 вересня 2020 11:29
88_дод 1.1.3.pdf
19 вересня 2020 11:29
фінансова звітність.rar
19 вересня 2020 11:29
88_дод 1.1.1.pdf
19 вересня 2020 11:29
витяг 4.08.pdf
19 вересня 2020 11:29
20393-1 Онур К.І. p7s.zip
19 вересня 2020 11:29
88_дод 2_3_4_6.pdf
19 вересня 2020 11:29
88_дод 1.2.pdf
19 вересня 2020 11:29
88_дод 1.1.2.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.64 Алтинташ Метін.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.61 Гьозюкан Сегах.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.59 Сак Ніязі.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.56 Ялкапов Сапармират.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.58 Яшар Чагдаш.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.60 Гьозюкан Бариш.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.55 Ягмиров Арслан.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.54 Сезер Хюсеїн.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.52 Курбанов Ихлас.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.51 Демір Джеміль.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.46 Рахматов Бахтіяр.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.45 Кьоймен Садик.pdf
19 вересня 2020 11:28
88.44 Кючюк Бекташ.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.42 Каракаш Шахін.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.43 Ковусов Гуйчмират.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.41 Ергюн Гаріп.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.36 Фират Супхі.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.35 Атак Доган.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.32 Аккир Алі.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.31 Четін Ібрагім.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.29 Гьочер Алі.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.50 Хергюнер Корай.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.27 Іратчи Джеват.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.26 Екінджі Зекі.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.20 Гюдай Омер.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.25 Сатилмиш Сердал.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.14 Кая Ібрахім Халіл.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.24 Даян Абдуррахман.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.19 Таринч Хасан.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.23 Календер Хасан.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.21 Мермер Ісмаїл.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.22 Деміркапу Ферхат.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.40 Гарягдиєв Рахман.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.15 Фідан Хакан.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.17 Сойоз Ісмаїл.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.18 Демірер Айди.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.11 Дікфідан Онур.pdf
19 вересня 2020 11:27
88.16 Караджа Джеліл.pdf
19 вересня 2020 11:26
88_відгук_69_1707.pdf
19 вересня 2020 11:26
88_відгук_2-53.pdf
19 вересня 2020 11:26
Виписка 12 620 686,00 грн.pdf
19 вересня 2020 11:26
Виписка 12 620 686,00 грн_.pdf
19 вересня 2020 11:26
88_повноваження.pdf
19 вересня 2020 11:26
20393 ОНУР К.І. p7s.zip
19 вересня 2020 11:26
88_дод 1.1.4.pdf
19 вересня 2020 11:26
88_дод 1.3.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.84 Джафаров Алі.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.57 Яман Шакір.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.53 Реджепов Езіз.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.49 Текаєв Максат.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.47 Сабиров Нурмират.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.34 Бекташ Салман.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.33 Кулу Махмут.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.30 Гюндогду Керім.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.28 Акбаш Хюсейн.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
19 вересня 2020 11:26
88.1. Їлдиз Бірол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
402 896 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 14:07
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2023 17:16
ДУ 22 від 14.04.2023_143-10-20.pdf зміни до договору
18 квітня 2023 17:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:13
ДУ 21 від 29.12.22_143-10-21_прод.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 11:07
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 12:59
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 12:55
ДУ 19 від 21.12.22_143-10-20_зменш.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 12:55
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2022 15:44
ДУ 18 від 09.08.2022_143-10-20.pdf зміни до договору
09 серпня 2022 15:44
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2022 15:42
ДУ 17 від 08.08.2022_143-10-20.pdf зміни до договору
09 серпня 2022 15:42
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2022 15:13
ДУ 16 від 09.05.2022_143-10-20.pdf зміни до договору
10 травня 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 21:20
ДУ14 від 29.12.2021 продовження.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 21:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 21:14
ДУ 3 від 28.12.2020р. на продовження (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 21:13
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 12:15
Локальні кошториси_143-10-20.pdf укладений
22 жовтня 2020 12:14
Договір 143-10-20 від 22.10.2020.pdf укладений
22 жовтня 2020 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 143-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 143-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 143-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 143-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 143-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 143-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 143-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з прийняттям рішення уповноваженим органом Служби автомобільних доріг у Львівській області (Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 № Н-127/08-02), до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені зміни, а саме: Службу автомобільних доріг у Львівській області перейменовано на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області.
Номер договору про закупівлю: 143-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 373 698 094,16
UAH (в тому числі ПДВ 62 283 015,70 UAH)