Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33120000 - 7 – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання («Комбінований тест для виявлення ВІЛ1/2, гепатиту С, гепатиту В (HBsAg), гепатиту В (HBsAb), сифілісу» - код НК 024:2019 - 62052 ВІЧ / ВІЧ2 / Вірус гепатиту C / Вірус гепатиту B нуклеїнова кислота ІВД, набір, аналіз нуклеїнових кислот; «Тест для виявлення Гепатату В (HBsAg)» - код НК 024:2019 - 48321 Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імунохроматографічний тест; «Тест для виявлення Сифілісу» - код НК 024:2019 - 30828 Набір для ідентифікації антитіл до Treponema pallidum)
Очікувана вартість
40 750,00 UAH
UA-2020-07-15-008302-c a99062dd45614bd999838bd4d4deb1da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380974113040 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380974113040
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 19:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 11:50
Очікувана вартість: 40 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Комбінований тест для виявлення ВІЛ1/2, гепатиту С, гепатиту В (HBsAg), гепатиту В (HBsAb), сифілісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 62052 — ВІЧ1 / ВІЧ2 / Вірус гепатиту C / Вірус гепатиту B нуклеїнова кислота ІВД, набір, аналіз нуклеїнових кислот
450 шт
Тест для виявлення Гепатату В (HBsAg)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 48321 — Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імунохроматографічний тест
1300 шт
Тест для виявлення Сифілісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30828 — Набір для ідентифікації антитіл до Treponema pallidum

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 19:24
Додаток 4.docx
15 липня 2020 19:24
Додаток 3.docx
15 липня 2020 19:24
Додаток 2.docx
15 липня 2020 19:24
Додаток 1.docx
15 липня 2020 19:24
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-008302-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 09 серпня 2020 23:36
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "Окіра.
Ми, ТОВ «Окіра», не погоджуємося з відхиленням нашої тендерної пропозиції.
ТОВ «Окіра» не надала інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), тому що не залучає субпідрядника/співвиконавця та вимога щодо інформації про повне найменування та місцезнаходження стосувалася саме при залученні субпідрядника/співвиконавця.
Тендерна пропозиція ТОВ «Окіра також містить лист № ВІНМД – 16 від 20.07.2020 р., яким надається письмова згода з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі з п. ТД 3.8.1. який є невід’ємною частиною тендерної документації.
Тендерна пропозиція ТОВ «Окіра містить лист № ВІНМД – 16 від 20.07.2020 р., яким надається письмова згода з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі з п.5.1.5., який є невід’ємною частиною тендерної документації. Також ТОВ «Окіра» надано гарантійний лист про те, що ТОВ «Окіра» погоджується з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. Умовами вказаного договору не передбачено будь які окремі послуги.
2) Відповідно до ч.І5 ст.29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції без згоди на то учасника. Також тендерна пропозиція ТОВ «Окіра містить лист № ВІНМД – 16 від 20.07.2020 р., яким надається письмова згода з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі з п. ТД 5.1.8, який є невід’ємною частиною тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, ТОВ «Окіра» вимагає скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "Окіра.
З повагою,
ТОВ "Окіра"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 15:05
Шановний учаснику!
Розглянувши ваше оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Окіра» повідомляємо наступне:
Листа-повідомленя про погодження із умовами проведення закупівлі недостатньо для участі в даній закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-008302-с).
В тендерній документації (далі ТД) Замовником чітко вказано, які саме документи, довідки та відповідні письмові згоди потрібно надати учаснику у складі своєї тендерної пропозиції.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, з посиланням на відповідні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, вказані в протокольному рішенні тендерного комітету від 07 серпня 2020 року № 07/08/вт.
Таким чином, оцінка пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Окіра» проведена згідно вимог ТД та чинного законодавства, тому підстав для задоволення оскарження не вбачаємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Окіра 37 851,25
UAH з ПДВ
37 851,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСДІА ПЛЮС" 39 987,50
UAH з ПДВ
39 987,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Глущенко Андрій Миколайович 40 650,00
UAH з ПДВ
40 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 09:41
Електронний підпис
30 липня 2020 09:13
10_ проект договору.pdf
30 липня 2020 09:13
8_ лист про ліцензію.pdf
30 липня 2020 09:13
6_2_ виписка ЕДРПОУ.pdf
30 липня 2020 09:13
4_12_ інструкц C20-21.pdf
30 липня 2020 09:13
4_9_ інструкція B11-21.pdf
30 липня 2020 09:13
4_7_ інструкція C00-50W.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:50
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
14 серпня 2020 17:50
Довідка п.2,3,8 ч.1 ст.17.pdf
14 серпня 2020 17:50
Довідка МВС.pdf
14 серпня 2020 17:50
Довідка абз.1 ч.2 ст.17.pdf
24 липня 2020 14:16
Електронний підпис
24 липня 2020 14:15
ст.17 (2).pdf
23 липня 2020 12:09
Електронний підпис
21 липня 2020 11:18
Електронний підпис
21 липня 2020 11:17
Сертифікат сифіліс.pdf
21 липня 2020 11:17
Сертифікат геп В.pdf
21 липня 2020 11:17
Інструкція сифіліс.pdf
21 липня 2020 11:17
Інструкція геп В.pdf
21 липня 2020 11:17
Проект договору.pdf
21 липня 2020 11:17
ст.17.pdf
21 липня 2020 11:17
лист відгук.pdf
21 липня 2020 11:17
Довідка працівники.pdf
21 липня 2020 11:17
Довідка МТБ.pdf
21 липня 2020 11:17
Лист щодо ліцензії.pdf
21 липня 2020 11:17
наказ на директора.pdf
21 липня 2020 11:17
Витяг ПДВ.pdf
21 липня 2020 11:17
Витяг ЄДР.pdf
21 липня 2020 11:16
Опис до Статуту.pdf
21 липня 2020 11:16
Статут.pdf
21 липня 2020 11:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:10
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 14:09
паспорт Глущенко А.М..pdf
21 липня 2020 14:09
Інф.лист ліцензія.pdf
21 липня 2020 14:09
Довідка ст.17.pdf
21 липня 2020 14:09
Довідка аналог.дог..pdf
21 липня 2020 14:09
Витяг_Глущенко_2020.pdf
21 липня 2020 14:09
Виписка Глущенко А.М..pdf
21 липня 2020 14:09
Syphilis W03400304.pdf
21 липня 2020 14:09
HBsAg W00300402.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Окіра

ТОВ "ЕКСДІА ПЛЮС"

ФОП Глущенко Андрій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Окіра
#41065510
Відхилено 37 851,25
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 20:34
ТОВ "ЕКСДІА ПЛЮС"
#40521344
Переможець 39 987,50
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСДІА ПЛЮС"
#40521344
39 987,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 10:06
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 18:25
ДУ2 дог 326.pdf зміни до договору
28 січня 2021 17:41
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 20:44
ЕКСІДІА ПЛЮС.pdf зміни до договору
02 січня 2021 20:31
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 14:30
Договір про закупівлю укладений
28 серпня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 326 від 27.08.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 47 912,50
UAH (в тому числі ПДВ 3 134,46 UAH)