Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33120000 - 7 – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання («Комбінований тест для виявлення ВІЛ1/2, гепатиту С, гепатиту В (HBsAg), гепатиту В (HBsAb), сифілісу» - код НК 024:2019 - 62052 ВІЧ / ВІЧ2 / Вірус гепатиту C / Вірус гепатиту B нуклеїнова кислота ІВД, набір, аналіз нуклеїнових кислот; «Тест для виявлення Гепатату В (HBsAg)» - код НК 024:2019 - 48321 Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імунохроматографічний тест; «Тест для виявлення Сифілісу» - код НК 024:2019 - 30828 Набір для ідентифікації антитіл до Treponema pallidum)
Очікувана вартість
40 750,00 UAH
UA-2020-07-15-008302-c ● a99062dd45614bd999838bd4d4deb1da
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини" |
Код ЄДРПОУ: | 25500212 |
Місцезнаходження: | 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138 |
Контактна особа: |
Дунаєва Ірина Дмитрівна +380974113040 idunaeva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 19:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 40 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 203,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Комбінований тест для виявлення ВІЛ1/2, гепатиту С, гепатиту В (HBsAg), гепатиту В (HBsAb), сифілісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 62052 — ВІЧ1 / ВІЧ2 / Вірус гепатиту C / Вірус гепатиту B нуклеїнова кислота ІВД, набір, аналіз нуклеїнових кислот
450 шт
Тест для виявлення Гепатату В (HBsAg)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 48321 — Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імунохроматографічний тест
1300 шт
Тест для виявлення Сифілісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30828 — Набір для ідентифікації антитіл до Treponema pallidum
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 19:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 19:24 |
Додаток 4.docx | |
15 липня 2020 19:24 |
Додаток 3.docx | |
15 липня 2020 19:24 |
Додаток 2.docx | |
15 липня 2020 19:24 |
Додаток 1.docx | |
15 липня 2020 19:24 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-15-008302-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 09 серпня 2020 23:36
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "Окіра.
Ми, ТОВ «Окіра», не погоджуємося з відхиленням нашої тендерної пропозиції.
ТОВ «Окіра» не надала інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), тому що не залучає субпідрядника/співвиконавця та вимога щодо інформації про повне найменування та місцезнаходження стосувалася саме при залученні субпідрядника/співвиконавця.
Тендерна пропозиція ТОВ «Окіра також містить лист № ВІНМД – 16 від 20.07.2020 р., яким надається письмова згода з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі з п. ТД 3.8.1. який є невід’ємною частиною тендерної документації.
Тендерна пропозиція ТОВ «Окіра містить лист № ВІНМД – 16 від 20.07.2020 р., яким надається письмова згода з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі з п.5.1.5., який є невід’ємною частиною тендерної документації. Також ТОВ «Окіра» надано гарантійний лист про те, що ТОВ «Окіра» погоджується з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. Умовами вказаного договору не передбачено будь які окремі послуги.
2) Відповідно до ч.І5 ст.29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції без згоди на то учасника. Також тендерна пропозиція ТОВ «Окіра містить лист № ВІНМД – 16 від 20.07.2020 р., яким надається письмова згода з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі з п. ТД 5.1.8, який є невід’ємною частиною тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, ТОВ «Окіра» вимагає скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "Окіра.
З повагою,
ТОВ "Окіра"
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Окіра» не надала інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), тому що не залучає субпідрядника/співвиконавця та вимога щодо інформації про повне найменування та місцезнаходження стосувалася саме при залученні субпідрядника/співвиконавця.
Тендерна пропозиція ТОВ «Окіра також містить лист № ВІНМД – 16 від 20.07.2020 р., яким надається письмова згода з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі з п. ТД 3.8.1. який є невід’ємною частиною тендерної документації.
Тендерна пропозиція ТОВ «Окіра містить лист № ВІНМД – 16 від 20.07.2020 р., яким надається письмова згода з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі з п.5.1.5., який є невід’ємною частиною тендерної документації. Також ТОВ «Окіра» надано гарантійний лист про те, що ТОВ «Окіра» погоджується з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. Умовами вказаного договору не передбачено будь які окремі послуги.
2) Відповідно до ч.І5 ст.29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції без згоди на то учасника. Також тендерна пропозиція ТОВ «Окіра містить лист № ВІНМД – 16 від 20.07.2020 р., яким надається письмова згода з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі з п. ТД 5.1.8, який є невід’ємною частиною тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, ТОВ «Окіра» вимагає скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю "Окіра.
З повагою,
ТОВ "Окіра"
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 15:05
Шановний учаснику!
Розглянувши ваше оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Окіра» повідомляємо наступне:
Листа-повідомленя про погодження із умовами проведення закупівлі недостатньо для участі в даній закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-008302-с).
В тендерній документації (далі ТД) Замовником чітко вказано, які саме документи, довідки та відповідні письмові згоди потрібно надати учаснику у складі своєї тендерної пропозиції.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, з посиланням на відповідні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, вказані в протокольному рішенні тендерного комітету від 07 серпня 2020 року № 07/08/вт.
Таким чином, оцінка пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Окіра» проведена згідно вимог ТД та чинного законодавства, тому підстав для задоволення оскарження не вбачаємо.
Розглянувши ваше оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Окіра» повідомляємо наступне:
Листа-повідомленя про погодження із умовами проведення закупівлі недостатньо для участі в даній закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-008302-с).
В тендерній документації (далі ТД) Замовником чітко вказано, які саме документи, довідки та відповідні письмові згоди потрібно надати учаснику у складі своєї тендерної пропозиції.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, з посиланням на відповідні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, вказані в протокольному рішенні тендерного комітету від 07 серпня 2020 року № 07/08/вт.
Таким чином, оцінка пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Окіра» проведена згідно вимог ТД та чинного законодавства, тому підстав для задоволення оскарження не вбачаємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Окіра |
37 851,25
UAH з ПДВ
|
37 851,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКСДІА ПЛЮС" |
39 987,50
UAH з ПДВ
|
39 987,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Глущенко Андрій Миколайович |
40 650,00
UAH з ПДВ
|
40 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Окіра #41065510 |
Відхилено |
37 851,25
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 20:34
|
ТОВ "ЕКСДІА ПЛЮС" #40521344 |
Переможець |
39 987,50
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 18:25
|
ДУ2 дог 326.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 20:44
|
ЕКСІДІА ПЛЮС.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 20:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 14:30
|
Договір про закупівлю | укладений |
28 серпня 2020 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 326 від 27.08.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |