Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: Корпусний парк, Будинок зв’язку (Кінцева), Корпусний сад, Майдан Незалежності, Хлібзавод (на Центр), Пост-Острівська (на Центр), Переїзд (вул. Сакко на Центр), вул. Зої Космодем’янської (на Центр), с. Дублянщина (на с. Вакуленці), Стадіон (Кр. Берег на Центр) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 336 794,80 UAH
UA-2020-07-15-008215-c 827ae01f7ef5408fad08230462dd0d99
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 2 336 794,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: Корпусний парк, Будинок зв’язку (Кінцева), Корпусний сад, Майдан Незалежності, Хлібзавод (на Центр), Пост-Острівська (на Центр), Переїзд (вул. Сакко на Центр), вул. Зої Космодем’янської (на Центр), с. Дублянщина (на с. Вакуленці), Стадіон (Кр. Берег на Центр) з установленням нових та заміною існуючих павільйонів у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Зупинки громадського транспорту: Корпусний парк, Будинок зв’язку (Кінцева), Корпусний сад, Майдан Незалежності, Хлібзавод (на Центр), Пост-Острівська (на Центр), Переїзд (вул. Сакко на Центр), вул. Зої Космодем’янської (на Центр), с. Дублянщина (на с. Вакуленці), Стадіон (Кр. Берег на Центр)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" 2 222 610,86
UAH з ПДВ
2 222 610,86
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 555 827.60 Документи

Публічні документи

30 липня 2020 17:48
Електронний підпис
30 липня 2020 17:47
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2020 17:46
Гарантія 2305-20.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК "Віват Груп"

Інформація про відміну

Дата відміни
31 липня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій