Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-07-15-007573-c 54d4ad66fedd4658a9a447393ea66541
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипченко Вікторія Вікторівна

0577387235 UROLOGYCENTER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА"
Код ЄДРПОУ: 31437719
Вебсайт: http://www.uro-nefro-center.com.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, проспект Московський 195.
Контактна особа: Пилипченко Вікторія Вікторівна
0577387235
UROLOGYCENTER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 15:41
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 од.
Набір для епідуральної анестезії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
75 од.
Набір для черезшкірної нефростомії 10fr
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 16:02
Додаток 3 (із змінами).doc
16 липня 2020 08:12
Додаток 3.doc
15 липня 2020 16:46
Додаток_2 .doc
15 липня 2020 16:46
МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ТД.odt
15 липня 2020 16:46
проект Договора МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ .odt
15 липня 2020 16:46
Додаток 6.doc
15 липня 2020 16:46
Додаток 5 .doc
15 липня 2020 16:46
Додаток 1.doc
17 липня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 16:02
Додаток 3 (із змінами).doc
16 липня 2020 08:12
Додаток 3.doc
15 липня 2020 16:46
Додаток 3.doc
15 липня 2020 16:46
Додаток_2 .doc
15 липня 2020 16:46
МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ТД.odt
15 липня 2020 16:46
проект Договора МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ .odt
15 липня 2020 16:46
Додаток 6.doc
15 липня 2020 16:46
Додаток 5 .doc
15 липня 2020 16:46
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

МТВ
Дата подання: 17 липня 2020 10:54
Дата відповіді: 17 липня 2020 11:13
В якому документі вказано медико-технічні вимоги до предметів закупівель?
Відповідь: Доброго дня!
Комітетом буде внесено зміни в Додаток 3 .
Зміни будуть оприлюднені у систему.
ДЯКУЄМО .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-007573-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 20 липня 2020 15:34
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику!
Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання.

Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.

Отже, просимо виділити пункт Набір для черезшкірної нефростомії 10fr в Окремий Лот, та внести зміни у медико-технічні вимоги (Додаток 3)

Об’єднання усіх позицій в один єдиний лот може бути розцінене як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 14:04
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу по закупівлі у Prozorro за №UA-2020-07-15-007573-c та вирішено надати відповідь наступного змісту (яка додається ).

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 197 629,00
UAH з ПДВ
197 629,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Фарм-експрес" 199 822,50
UAH з ПДВ
199 822,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 07:35
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:56
Довідка про несудимість2
10 серпня 2020 16:56
Довідка про несудимість
10 серпня 2020 16:56
Довідки переможця
30 липня 2020 08:27
Електронний підпис

Публічні документи

23 липня 2020 19:58
Електронний підпис
23 липня 2020 18:12
Автор.Телефлекс 2.pdf
23 липня 2020 18:12
мтв2.pdf
23 липня 2020 18:12
мтв1.pdf
23 липня 2020 18:12
ТП.pdf
23 липня 2020 18:12
НДС.pdf
23 липня 2020 18:12
Виписка 1стр.pdf
23 липня 2020 18:12
Виписка 2стр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ТОВ "Компанія "Фарм-експрес"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 197 629,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 15:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до р.16 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі", була виявлена помилка в документі "Тендерна (цінова) пропозиція", а саме: прописом невірно вказана загальна вартість, грн. (без ПДВ): сто тисяч вісімдесят чотири тисячі сімсот гривень 00коп. Просимо виправити дану технічну помилку.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
197 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 13:29
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 13:22
Дод.угода 3 від 11.02.21 до дог.1 від 19.08.20 ТОВ Екомед (1).pdf зміни до договору
11 лютого 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:25
Дод.угода 2 від 28.12.20 до дог.1 від 19.08.20 ТОВ Екомед (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:07
Дод.угода 1 від 22.12.20 до дог.1 від 19.08.20 ТОВ Екомед (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 10:53
Дог.№1 від 19.08.2020 р. ЕКОМЕД.pdf укладений
19 серпня 2020 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 від 22.12.2020р. Зміна ціни за одиницю товару, відповідно до п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2 від 28.12.2020р Продовження строку дії договору на наступний рік до 31.03.2021р. відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3 від 11.02.2021р. Продовження строку дії договору на наступний рік на суму коштів, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 197 629,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 929,00 UAH)