Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт спортивного залу ЗОШ №21 за адресою: м. Краматорськ, вул. Лівобережна, 352» ДБН А.2.2 – 3:2014 («Інші завершальні будівельні роботи» код по ДК 021:2015 – 45450000-6)
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2020-07-15-007509-c ● f3ad80da6aa448588de1b68c2e0b7b1f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142885 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56 |
Контактна особа: |
Катерина Ігорівна Некрасова +380500527287,+380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт спортивного залу ЗОШ №21 за адресою: м. Краматорськ, вул. Лівобережна, 352» ДБН А.2.2 – 3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Лівобережна, буд. 352
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за наданні послуги проводяться на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт. Замовник зобов’язаний оплатити виконані Підрядником та прийняті Замовником послуги протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідного акта приймання-передачі виконаних робіт за відповідний місяць. Розрахунки з Підрядником здійснюються Замовником лише після надання Підрядником Замовнику повного комплекту виконавчої документації, передбаченого для такого виду послуг чинним законодавством України. У разі не надання перелічених у цьому пункті необхідних документів, Замовник може відступити від термінів оплати, передбаченим цим Договором, до надання цих документів та надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 16:42 |
Оголошення_.docx | |
15 липня 2020 16:42 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
15 липня 2020 16:42 |
ТД_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 20 липня 2020 15:06
Дата відповіді: 23 липня 2020 09:32
Під аналогічним договором вважається,договір з кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, виконаний будь який інший договір за тим же кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ?
Відповідь: Відповідно додатку 1 тендерної дркументації учасники повинні надати довідку в довільній формі, з обов'язково зазначеної інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)предмет закупівлі (найменування товару), № та дата договору, сума договору, назва Замовника, адреса та контактні данні Замовника, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору зазначеного в наданій Учасником довідці – видаткова накладна;- лист-відгук на договір (и) зазначений (і) в в наданій Учасником довідці. Предметом закупівлі даної процедури є «Поточний ремонт спортивного залу ЗОШ №21 за адресою: м. Краматорськ, вул. Лівобережна, 352» ДБН А.2.2 – 3:2014 («Інші завершальні будівельні роботи» код по ДК 021:2015 – 45450000-6)
щодо ненадання ліцензії на виконання будівельних робіт
Дата подання: 20 липня 2020 16:28
Дата відповіді: 23 липня 2020 10:10
Для підтвердження якості товару учасник повинен надати:
1) Ліцензія(ї) (діюча), видана(і) уповноваженим (ми) органом(ми) на виконання всіх видів робіт, передбачених тендерною документацією.
У разі відсутності ліцензії на вид робіт, який передбачений в тендерній документації, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
2) Дозвіл (и) (діючий), виданий (і) уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» на виконання робіт підвищеної небезпеки на послуги, передбачені тендерною документацією.
Чи не дискваліфікує замовник учасника,через те, що , Постановою Кабінету міністрів України №219 від 13.03.2020р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду», скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва.
Та прийме пропозиції учасника,котрий має дозволи та ліцензії отримані до вступу у законну силу "Кабінету міністрів України №219 від 13.03.2020р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно додатку 1 тендерної дркументації учасники повинні надати:
1) Ліцензія(ї) (діюча), видана(і) уповноваженим (ми) органом(ми) на виконання всіх видів робіт, передбачених тендерною документацією.
У разі відсутності ліцензії на вид робіт, який передбачений в тендерній документації, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
2) Дозвіл (и) (діючий), виданий (і) уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» на виконання робіт підвищеної небезпеки на послуги, передбачені тендерною документацією.
Тобто ліцензія та дозвіл повинні бути діючими до закінчення виконання робіт, незважаючи на те, що вона була отримана до вступу в дію Постанови КМУ № 219 від 13.03.2020р.
1) Ліцензія(ї) (діюча), видана(і) уповноваженим (ми) органом(ми) на виконання всіх видів робіт, передбачених тендерною документацією.
У разі відсутності ліцензії на вид робіт, який передбачений в тендерній документації, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
2) Дозвіл (и) (діючий), виданий (і) уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» на виконання робіт підвищеної небезпеки на послуги, передбачені тендерною документацією.
Тобто ліцензія та дозвіл повинні бути діючими до закінчення виконання робіт, незважаючи на те, що вона була отримана до вступу в дію Постанови КМУ № 219 від 13.03.2020р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП" |
450 300,00
UAH з ПДВ
|
420 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
462 531,00
UAH з ПДВ
|
421 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПУГАЧОВА ОЛЕНА СЕРГІЇВНА |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
425 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВ-ТРЕЙДИНГ" |
511 587,82
UAH з ПДВ
|
511 587,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Моноліт-Центр" |
559 780,00
UAH з ПДВ
|
559 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛАДЕЗЬ" |
560 632,00
UAH з ПДВ
|
560 632,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Буддеталь" |
568 800,00
UAH з ПДВ
|
568 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП" #42581374 |
Відхилено |
420 999,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 15:55
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ #2053315317 |
Відхилено |
421 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 15:58
|
ФОП ПУГАЧОВА ОЛЕНА СЕРГІЇВНА #3301201228 |
Відхилено |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 16:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВ-ТРЕЙДИНГ" #41316981 |
Відхилено |
511 587,82
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 13:38
|
ТОВ "Моноліт-Центр" #34722653 |
Переможець |
559 780,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 15:07
|
д.у № 1 дог. 40-97.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 15:23
|
40-97.pdf | укладений |
20 серпня 2020 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 3.1 у наступній редакції: «Підрядник зобов’язаний почати виконувати роботи з «20» серпня 2020 р. та закінчити їх «18» грудня 2020 р.» |
Номер договору про закупівлю: | 40-97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |