Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для кабінету інформатики (Код ДК 021:2015 "30230000-0 "Комп'ютерне обладнання")
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2020-07-15-007493-c 07cf3aa8e3e247a29b1b131cfb443aa7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Бурсук

+380502337596
+380683690368
inbox6@osvita.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38802700
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Контактна особа: Лариса Бурсук
+380502337596,+380683690368
inbox6@osvita.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:39
Очікувана вартість: 1 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комплект обладнання для кабінету інформатики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:41
Оголошення.doc
15 липня 2020 16:41
Додаток 1 (вимоги до учасників).docx
15 липня 2020 16:41
Додаток 2 (Технічне завдання).docx
15 липня 2020 16:41
Додаток 3 (проект договору).docx
15 липня 2020 16:41
Тендерна документація.docx
15 липня 2020 16:41
Додаток 4 (форма пропозиції).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 16 липня 2020 13:45
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:11
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідно до вимог технічного завдання (Додаток 2 тендерної документації) «Товар поставляється та вводиться в експлуатацію учасником, вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, навантажувально-розвантажувальні роботи, монтаж, пусконалагоджені роботи (надати гарантійний лист).»
Тендер
Дата подання: 16 липня 2020 14:11
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:11
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, Замовник не буде розглядати пакет програмного забезпечення LibreOffice.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-007493-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 16 липня 2020 17:48
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. 1) Проте відповідно до технічних вимог Замовника «операційна система: Windows 10 Professional (з технологію ОЕМ активації ОА 3.0) попередньо встановлена виробником системного блоку з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. 2) Також наявна вимога «З метою забезпечення оптимізації експлуатаційних витрат системний блок та монітор повинні бути від одного виробника..» Це значно обмежує вибір обладнання та позбавляє можливості вітчизняних виробників пропонувати продукцію. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.5 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 16:04
Шановний учасник!
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що при проведенні закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Інформуємо вас, що на території України є більше двох виробників комп’ютерної техніки, які відповідають вимогам замовника, та здійснюють встановлення Windows 10 Professional (з технологію ОЕМ активації ОА 3.0) наприклад Acer, Asus, Lenovo, Dell, HP, також вище перерахованими виробниками здійснюється виробництво моніторів. тому замовником жодним чином не обмежується вибір обладнання, яке можна запропонувати до постачання та добросовісну конкуренцію серед учасників. Дана вимога встановлена з метою отримання якісної техніки, з належним гарантійним обслуговуванням, ліцензійним програмним забезпеченням, економії державних коштів, та жодним чином не порушує вимог встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 1 157 400,00
UAH з ПДВ
1 150 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 1 158 000,00
UAH з ПДВ
1 152 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:57
Dovidka_МВС .p7s
10 серпня 2020 09:57
Dovidka_МВС .pdf
31 липня 2020 11:57
Електронний підпис
31 липня 2020 11:54
статут дидактик+опис.pdf
31 липня 2020 11:54
фінансовий звіт 2019.pdf
31 липня 2020 11:54
мат.тех база довідка.pdf
31 липня 2020 11:54
Копія витягу з ЄДР.pdf
31 липня 2020 11:54
Лист підтвердження.pdf
31 липня 2020 11:54
захист довкілля.pdf
31 липня 2020 11:54
Довідка ст.17.pdf
31 липня 2020 11:54
Довідка ст.17 зведена.pdf
31 липня 2020 11:54
Сертифікати якості.pdf
31 липня 2020 11:54
Epson авторизація.pdf
31 липня 2020 11:54
Microsoft_ НС.pdf
31 липня 2020 11:54
Авторизациія доски.pdf
31 липня 2020 11:54
Автор.лист Microsoft коп.pdf
31 липня 2020 11:54
Технічний опис.pdf
31 липня 2020 11:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 15:34
Технічне завдання.pdf
30 липня 2020 15:34
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2020 15:34
ст17.pdf
30 липня 2020 15:34
Проект.pdf
30 липня 2020 15:34
Працівники.pdf
30 липня 2020 15:34
МТБ.pdf
30 липня 2020 15:34
Довкілля.pdf
30 липня 2020 15:34
Директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
Переможець 1 150 920,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
1 150 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 10:02
Додаткова угода № 1 інф..FR12.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 19:06
Договір 1908.FR12.pdf укладений
26 серпня 2020 19:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 розділу Договору 1908/20 від 26.08.2020 року викласти в новій редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1 150 920,00 грн. (Один мільйон сто п’ятдесят тисяч дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок), у тому числі: ПДВ – 191 820,00 грн. (Сто дев’яносто одна тисяча вісімсот двадцять гривень 00 копійок). Товар оплачується і відпускається за цінами, вказаними в Специфікації до цього Договору, в які входять всі податки і збори, доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи, монтаж, пусконалагоджені роботи"
Номер договору про закупівлю: 1908/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 150 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 191 820,00 UAH)