Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
0000000000000 000000000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 18:00 |
Publication date: | 15 липня 2020 16:36 |
Enquiries until: | 27 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 28 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 липня 2020 18:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Тендерна документація
31 липня 2020 13:35 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
31 липня 2020 13:01 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
24 липня 2020 14:38 |
00000000 |
24 липня 2020 14:29 |
000000000000000000000000 |
24 липня 2020 14:29 |
0000000000000000000000000000000000000000000000 |
15 липня 2020 16:36 |
000000000 |
15 липня 2020 16:36 |
0000000000000 |
15 липня 2020 16:36 |
0000000000 |
15 липня 2020 16:36 |
0000000000000 |
15 липня 2020 16:36 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
31 липня 2020 13:35 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
31 липня 2020 13:01 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
24 липня 2020 14:38 |
00000000
|
||
24 липня 2020 14:29 |
000000000000000000000000
|
||
24 липня 2020 14:29 |
0000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
15 липня 2020 16:36 |
000000000
|
||
15 липня 2020 16:36 |
0000000000000
|
||
15 липня 2020 16:36 |
0000000000
|
||
15 липня 2020 16:36 |
0000000000000
|
||
15 липня 2020 16:36 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 18 серпня 2020 16:36
Дата подання: 18 серпня 2020 16:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-17-000022 ● 83ecbabb65ef437db1b88029e1f406e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2020 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2020 № 232
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 17.08.2020 № 232
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-07-15-007400-c 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-25 16:38:16
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.08.2020 № 236
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-06-25-001463-c.a2,
UA-2020-07-15-007400-c.а5, UA-2020-07-15-007400-c.а6,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель ID:
UA-2020-06-25-001463-c та UA-2020-07-15-007400-c, прийняті наказами Держаудитслужби від 06 серпня 2020 року № 222 та від 17 серпня 2020 року
№ 232 «Про початок моніторингу закупівель» та вважати їх такими, що зупиненні з 25 серпня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України проаналізував рішення (висновок про результати моніторингу) та вважає що воно є необґрунтованим та таким що підлягає оскарженню відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на нижче зазначене. За результатами фінансового моніторингу встановлено, що оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони Замовника містить вимогу щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону № 922, чим порушено норми частини четвертої статті 17 Закону № 922. Стосовно зазначеного твердження Департамент повідомляє наступне. Зазначена процедура закупівлі проводиться у відповідності до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон для потреб оборони). Так, частиною першою статті 2 Закону для потреб оборони визначено , що він застосовується Міністерством оборони України та його розвідувальним органом, Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національною гвардією України, Національною поліцією України, Державною прикордонною службою України, Службою зовнішньої розвідки України, Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Управлінням державної охорони України та іншими військовими формуваннями та/або частинами (далі - замовники), які здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг (далі - товари, роботи і послуги) для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, у період проведення операції об’єднаних сил, антитерористичної операції, у період введення воєнного чи надзвичайного стану, якщо вартість товарів і послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Частиною другою вищезазначеної статті передбачено, що закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. У відповідності до частини першої статті 3 Закону для потреб оборони у разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відбір учасників здійснюється через електронну систему закупівель у порядку, визначеному цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 3 Закону для потреб оборони, для проведення відбору учасників замовник оприлюднює оголошення про проведення відбору через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу. Частиною четвертою зазначеної статті визначено, що в оголошенні про проведення відбору обов’язково зазначаються, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі", та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, Тендерним комітетом Міністерства оборони України, зокрема, протоколом засідання тендерного комітету Міністерства оборони України від “24” липня 2020 № 75/398/2 було затверджено Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1) у відповідності до вимог частини четвертої статті 3 Закону для потреб оборони. Відповідно до частини третьої статті 6 Закону для потреб оборони саме під час проведення переговорів перевіряється відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому, відповідно до підпункту 2 пункту 12.4 Оголошення про проведення відбору учасників визначено, що після завершення електронного аукціону учаснику на переговори, відповідно до частини третьої статті 6 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” з метою перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, необхідно надати на переговори та завантажити на веб-порталі Уповноваженого органу скановані у форматі PDF або JPG наступні документи на підтвердження вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: 1) Довідка/інформація в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) Довідка/інформація в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 3) Довідка/інформація в довільній формі, що підтверджує відсутність у замовника підстави для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учаснику процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, необхідно надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 4) Оригінал або нотаріально завірену копію документу датованого після оприлюднення оголошення про проведення відбору учасників, виданого МВС (його структурними підрозділами або підприємствами, установами, організаціями, підпорядкованими МВС), про те, що особа (особи), уповноважена (уповноважені) підписувати документи цінової пропозиції учасника (фізична особа, яка є учасником) до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою електронних адміністративних послуг офіційного веб-сайту Міністерства внутрішніх справ України (https://mvs.gov.ua); 5) Оригінал або нотаріально завірену копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення відбору учасників (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України). Тому, Замовником не було допущено порушень в зазначеній частині Оголошення про проведення відбору учасників. Також, за результатами фінансового моніторингу встановлено, що Замовник на звернення за 7 роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2020 та 24.07.2020 оприлюднив роз’яснення 29.07.2020, чим порушив строк у два робочі дні з дня оприлюднення звернень, чим порушив вимоги частини одинадцятої статті 3 Закону № 1356-VIII. Стосовно зазначеного твердження Департамент повідомляє наступне. Органом фінансового моніторингу при встановленні зазначеного порушення жодним чином не було враховано частину четверту статті 3 Закону для потреб оборони, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником відповіді на звернення строк подання цінових пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту надання відповіді до закінчення строку подання цінових пропозицій залишалося не менше двох робочих днів. Тобто, для Замовника вищезазначеним законом чітко передбачені дії, які він зобов’язаний вчинити у випадку несвоєчасного надання відповіді на запитання і жодним чином не зазначено, що замовник в даному випадку зобовязний відмінити процедуру закупівлі. Також, За результатами фінансового моніторингу встановлено, що Замовник в пункті 12.1 та підпункту 3 пункту 12.3 оголошення установив для учасників вимогу щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: сканований оригінал/копія аналогічного договору щодо постачання індивідуального обмундирування (кожух звичайний (пальто хутряне) за 2018 рік або 2019 рік, або 2020 рік з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал або копія відгуку (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. На підтвердження зазначених вимог (пункт 12.1 та підпункту 3 12.3 оголошення) учасник ТОВ «Монітор» надав у складі цінової пропозиції за лотом 1, 2 скановану копію договору від 29.05.2019 № 286/3/19/169 постачання індивідуального обмундирування (кожух звичайний (пальто хутряне). При цьому процедура закупівлі за номером ID: UA-2019-03-29-000801-b, за якою укладений договір від 29.05.2019 № 286/3/19/169 між Міністерством оборони України та ТОВ «Монітор», проведена з порушенням норм частини дванадцятої статті 18 Закону (в редакції від 01.01.2019), а саме: Міністерство оборони України (Замовник) уклало договір від 29.05.2019 № 286/3/19/169 з переможцем ТОВ «Монітор» всупереч рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 08.05.2019 № 5672-р/пк-пз), згідно з яким, Міністерство оборони України зобов’язано скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Монітор». Рішення Колегії АМКУ не оскаржувалось. Стосовно зазначеного твердження Департамент повідомляє наступне. Замовник вважає, що орган фінансового моніторингу вийшов за межі моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-15-007400-c, оскільки свої висновки щодо порушення обґрунтував тим, що замовник в 2019 році здійснив процедуру закупівлі Індивідуальне обмундирування”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-29-000801-b, при цьому, жодного наказу про початок фінансового моніторингу зазначеної процедури в електронній системі закупівель не міститься. Крім того, щодо твердження органу фінансового контролю в частині того, що замовником не було виконано рішення органу оскарження також не знаходить свого підтвердження виходячи з наступного. Замовником, при проведенні процедури закупівлі Індивідуальне обмундирування”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-29-000801-b, 18.04.2019 року на веб-порталі уповноваженого органу було опубліковане повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Монітор». Разом з тим, 23.04.2019 року ТОВ "Спільне-українсько-польське підприємство "Арлен-Україна"було подано скаргу до органу оскарження за результатами якого Замовника було зобов’язано Міністерство оборони України скасувати рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "Монітор" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03- 29-000801-b. Міністерство оборони України 51.15.2019 року на виконання значеного рішення органу оскарження було скасовано рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "Монітор" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03- 29-000801-b. В подальшому, Замовником, з урахуванням мотивувальної частини Рішення № 5672-р/пк-пз від 08.05.2019 органу оскарження, в якому не було зазначено, що замовник повинен був відхилити цінову пропозицію ТОВ «Монітор», а було зазначено, що Замовник не звернувшись до ТОВ "Монітор" за усуненням порушень, зазначених вище, порушив вимоги частини четвертої статті 6 Закону про особливості. Тому, замовником в подальшому з урахуванням Рішення № 5672-р/пк-пз від 08.05.2019 органу оскарження було запрошено ТОВ «Монітор» на переговори з метою ознайомлення зазначеного учасника з недоліком, який визначений Рішенням № 5672-р/пк-пз від 08.05.2019 органу оскарження За результатами переговорів ТОВ «Монітор» зазначений недолік усунуто та в подальшому визначено переможцем процедури закупівлі. Також, Замовник звертає увагу на те, що при проведенні фінансового моніторингу зазначеної процедури закупівлі були порушенні безпосередньо права Замовника, які передбачені абзацом другим частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки електронній системі закупівлі міститься запит замовнику на пояснення, який завантажений 25.08.2020 року о 16 год 38 хв., при цьому зазначеному запиті на пояснення не міститься жодної інформації, яку має надати замовник щодо предмету дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
2020-09-11 09:12:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань щодо надання роз’яснення до тендерної документації установлено порушення вимог частини одинадцятої статті 3 Закону № 1356-VIII.)
Оскарження в суді
Опис: | Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 09.09.2020 року. |
Дата публікації: | 10 вересня 2020 |
Документи:
25 вересня 2020 14:42
|
Електронний підпис |
10 вересня 2020 12:00
|
Електронний підпис |
25 вересня 2020 14:41
|
Ухвала 640_21575_20.pdf |
- UA-M-2020-09-23-000036 ● ec702edd857c4b11990f57a376eb3630
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-07-15-007400-c 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Міноборони проаналізовано Висновок про результати моніторингу процедури № UA-2020-07-15-007400-c Державною аудиторською службою України, що оприлюднений 07.10.2020 та вважає, що він є необгрунтованим та таким, що підлягає оскарженню відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що договори про закупівлю від 08.09.2020 № 286/3/20/181 за лотом 1 та від 08.09.2020 № 286/3/20/182 за лотом 2 укладені відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон № 922) та Закону України «Про особливості здійснення закупівель, товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон № 1356-VIII) та Оголошенню про проведення процедури закупівлі № UA-2020-07-15-007400-c. У зв’язку з вищезазначеним, у Міноборони прийнято рішення щодо оскарження в Окружному адміністративному суді м. Києва Висновку Державної аудиторської служби України встановленим порядком.
2020-10-13 16:37:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 21.10.2020 року. |
Дата публікації: | 21 жовтня 2020 |
Документи:
13 листопада 2020 15:33
|
Електронний підпис |
13 листопада 2020 15:33
|
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та провадження у справі.docx |
13 листопада 2020 15:33
|
ухвала.pdf |
13 листопада 2020 15:33
|
Електронний підпис |
21 жовтня 2020 14:51
|
Електронний підпис |
13 листопада 2020 15:33
|
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та провадження у справі.docx |
13 листопада 2020 15:33
|
ухвала.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 18 серпня 2020 16:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
18 травня 2021 10:54
|
00000000 | зміни до договору |
30 березня 2021 16:04
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
30 березня 2021 16:03
|
00000000 | зміни до договору |
16 березня 2021 16:50
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
16 березня 2021 16:48
|
00000000 | зміни до договору |
02 січня 2021 11:23
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
02 січня 2021 11:22
|
00000000 | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:21
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:20
|
00000000 | укладений |
09 вересня 2020 16:08
|
00000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
09 вересня 2020 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |