Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1)
Individual equipment (35810000-5) (Simple casing (fur coat), type 1)
Очікувана вартість
30 260 000,00 UAH
UA-2020-07-15-007400-c 244b71a45b324fa2b47af2f661977266
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Науменко

+380444547422 o.naumenko@mil.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ольга Науменко
+380444547422
o.naumenko@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547422
o.naumenko@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 30 260 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 907 800,00 UAH
Publication date: 15 липня 2020 16:36
Enquiries until: 27 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 28 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 30 260 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

24 липня 2020 14:38
Електронний цифровий підпис
24 липня 2020 14:29
398_Зміни_24.07.2020.doc
24 липня 2020 14:29
398_Оголошення Кожух_зі змінами 24.07.2020.doc
15 липня 2020 16:36
o_k_z.pdf
15 липня 2020 16:36
Додаток 2.doc
15 липня 2020 16:36
ts_kz_.pdf
15 липня 2020 16:36
Додаток 1.doc
15 липня 2020 16:36
1-Типовий проєкт реч майно з ростовкою 2020 правлений НОВИЙ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перенесення терміну подання пропозицій
Дата подання: 16 липня 2020 15:03
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:30
Звертаємося до Вас з проханням перенести термін подання пропозицій. Для виготовлення даного складного виробу, проведення випробувань у лабораторіях , які доречі завантажені повністю, а також отримання висновоку Головного управління потрібно набагато більше часу, ніж було надано Замовником. Для забезпечення можливості всім бажаючим прийняти участь та встигнути отримати необхідні документи просимо перенести період подання пропозицій мінімум на 2 тижні. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесенні зміни в кінцевий строк подання цінових пропозицій.
висновок
Дата подання: 17 липня 2020 09:31
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:30
Доброго дня. Обов’язковою умовою для участі у закупівлі є наявність Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Оскільки «Кожух звичайний (пальто хутряне) Вид 1» предмет закупівлі новий та виготовляється відповідно до нового нормативного документу (ТС A01XJ.29907-211:2020 (01) від 12.05.2020р, для отримання висновку необхідно провести ряд підготовчих процесів: підібрати сировину, розробити конструкцію та лекала, виготовити виріб, перевірити його в лабораторії (в даному випадку виріб має пройти три лабораторії так як в переліку його випробувань є такі показники, які неможливо перевірити в одній лабораторії, а згідно умов Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України виріб не може знаходитись одночасно в декількох лабораторіях, тому всі випробування будуть проводитися по черзі і час на випробування збільшиться.), отримати висновок про відповідніть виробу в Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Весь процес підготовки виробу та отримання Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України загалом триватиме біля 20-24 днів. Виходячи з вище зазначеного просимо Вас перенести термін подання тендерних пропозицій для надання можливості всім бажаючим встигнути отримати необхідні документи та прийняти участь у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесенні зміни в кінцевий строк подання цінових пропозицій
перегин
Дата подання: 23 липня 2020 15:17
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:02
Доброго дня! 1 В ТС зазначено: «Верхню частину застібки-блискавки закриває вітрозахисна планка коміра і борта довжиною (102,0 ± 1,5) см, з огинанням на лицьову сторону на (3,5 ± 0,5) см» - Чи включає 102см перегин 3,5см? дякуємо
Відповідь: Відповідно до пп. 3.1.5.3 ТС верхню частину застібки-бличкавки закриває вітровологозахисна планка коміра і борта довжиною (102,0±1,5) см, з огинанням на лицьову сторону на (3,5±0,5) см, ширина планки (4,5±0,5) см. Тобто, огинання на лицьову сторону не входить до виміру (102,0±1,5) см.
технічна деталь пошиття виробу
Дата подання: 23 липня 2020 15:19
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:03
Добрий день. Підскажіть, будь ласка, в ТС зазначено, що : «Застібка-блискавка для зростів 1 – 4 довжиною (90,0 ± 1,5) см, для зростів 5 – 8 довжиною (95,0 ± 1,5) см розташована на відстані (1,0 ± 0,5) см від верху куртки.» - Це мається на увазі відстань до верхнього обмежувача блискавки чи до перегину кінців тасьми? Дякую.
Відповідь: Відповідно до пп. 3.1.5.3 ТС застібка-блискавка для зростів 1 – 4 довжиною (90,0 ±1,5) см, для зростів 5 – 8 довжиною (95,0 ±1,5) см розташована на відстані (1,0±0,5) см від верху куртки. Розташування застібки – блискавки повинно відповідати зразку-еталону.
петлі, гачки
Дата подання: 23 липня 2020 15:20
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:03
Добрий день! в ТС зазначено: «На зовнішній планці лівої пілочки на відстані для розмірів 44 – 54 (28,5 ± 0,5) см, для розмірів 56 – 66 (29,5 ± 0,5) см від верхнього краю планки нашита текстильна застібка “петлі” для кріплення погона розміром (5,0 х 10,0) ± 0,2 см, яку прикриває відповідна декоративна деталь з текстильною застібкою “гачки”. Додатково всю текстильну застібку посилюють “навхрест”». – Треба посилювати «навхрест» обидві частини: і петлі, і гачки? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.3.1.5.4 ТС додаткового посилюють текстильну застібку “петлі”.

оздоблювальні строчки
Дата подання: 23 липня 2020 15:21
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:04
Добрий день. Відповідно Технічної специфікації на кожух відстань між оздоблювальними строчками пелерини по лінії талії (3,0 ± 0,2) см» - Що мається на увазі, бо на пелерині по лінії талії одна оздоблююча строчка 1см?
Відповідь: Опис вітровологозахисної пелерини наведено у пп. 3.1.5.15 ТС.
герметизація шва
Дата подання: 23 липня 2020 15:22
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:05
Доброго дня! В ТС зазначено: «Герметизуються такі шви: плечові, бокові, рукавний, ліктьовий та передній шов, шов вкачування рукава, куліса талії, кокетки, пілочки та спинки, шви капюшона, шов притачування планки лівої пілочки». – Герметизацію шва притачування планки лівої пілочки технічно складно виконувати. Чи обов’язкова вона? А як щодо шва притачування планки правої пілочки, чи треба його герметизувати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.3.1.7 ТС герметизуються такі шви: плечові, юокові, рукавний, ліктьовий та передній шов, шов вкачування рукава, куліса талії, кокетки, пілочки та спинки, шви капюшона, шов притачування планки лівої пілочки.
відстань між строчками підкладки
Дата подання: 23 липня 2020 15:24
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:05
Просимо Вас надати інформацію, яка має бути відстань між строчками вистьобування підкладки? Дякуємо.
Відповідь: Строчки вистьобуваня підкладки розмущуються: по спинці – три строчки (одна по центру, дві – рівновіддалені від центральної); по пілочці – одна по центру.
general
Дата подання: 24 липня 2020 15:50
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:06
Dear Ms. Naumenko, Law is law, but business is business. MoD asks for security of performance. But seller needs security of payment, especially now, when nobody knows what will happen tomorrow with UAH and UA in general. You understand. For example MoIA pays 97% advance. Or you shall open letter of credit or bank guarantee. Your inquiries must be attractive and commercially reasonable. That's for your management's consideration. As for this tender. Lot 2 is cancelled. Why? I think because you have no bids. Your inquiries are not attractive and extremely complicated. Who needs fur coats for army now? Does Ukraine intends to send troops to Siberia? Doom obsolete specifications and tens, if not hundred standards. Who can perform that? Maybe it would be reasonable to list PARAMETERS of uniform, which shall be satisfied? Instead of obsolete sheep fur are existing modern materials. And what is the difference what form has a button?... The uniform must be FUNCTIONAL. Also you have hard terms for offers and delivery times. They must be realistic. Best regards Шановна пані Науменко, Закон - це закон, але бізнес - це бізнес. МО просить забезпечити безпеку виконання. Але продавцю потрібна безпека платежів, особливо зараз, коли ніхто не знає, що буде завтра з гривнями та UA в цілому. Ти розумієш. Наприклад, МВС сплачує 97% авансу. Або ви відкриєте акредитив або банківську гарантію. Ваші запити повинні бути привабливими та комерційно обґрунтованими. Це на розгляд вашого керівництва. Щодо цього тендеру. Лот 2 скасовується. Чому? Я думаю, тому що у вас немає ставок. Ваші запити не привабливі та надзвичайно складні. Кому зараз потрібні шуби для армії? Чи має намір Україна направити війська до Сибіру? Висунуті технічні характеристики та десятки, якщо не сотні стандартів. Хто може це виконати? Можливо, було б доцільно перерахувати ПАРАМЕТРИ форменого одягу, які повинні бути задоволені? Замість застарілого овечого хутра існують сучасні матеріали. І в чому різниця, у якій формі є кнопка? ... Уніформа повинна бути ФУНКЦІОНАЛЬНОЮ. Також у вас є жорсткі умови щодо пропозицій та строків доставки. Вони повинні бути реалістичними. З найкращими побажаннями
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переговорна процедура на закупівлю індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1) два лоти проводиться відповідно до вимог Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Посилення на частині погону
Дата подання: 27 липня 2020 13:36
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:07
В ТС п.3.1.5.4 прописано, що додатково всю текстильну застібку посилюють навхрест, на еталоні немає перестрочування по верхній частині погона. Скажіть будь ласка як все ж таки потрібно?
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
Оздоблювальна строчка
Дата подання: 27 липня 2020 13:37
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:07
В ТС п. 3.1.5.13 вказана відстань між оздоблювальними строчками пелерини 3,0 ± 0,2 см, а еластична тасьма повинна бути 2,5 см, п. 3.1.5.15 в цьому ж пункті прописана оздоблювальна строчка по низу 2,0±0,2 см, але не вказана де саме прокладається ця оздоблювальна строчка. Надайте будь ласка уточнення. Дякуємо
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
Куліса та шнур
Дата подання: 27 липня 2020 13:40
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:08
1. Як саме оброблена куліса по лицьовому краю капюшона. Де саме та на якій відстані від лицевого краю виведено еластичний шнур? Не має пояснення обробки куліси та в технічній специфікації.
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
Люверси
Дата подання: 27 липня 2020 13:41
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:09
2. Не зазначено в технічній спеціфікації місцерозташування металевих люверсів для отворів для протягування шнура еластичного обох кулісок капюшону та куліси талії виробу. Надайте будь ласка роз"яснення де вони повинні бути розташовані?
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
довжина ущільнювача козирка капюшона
Дата подання: 27 липня 2020 13:43
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:09
В нормативній документації не прописана довжина ущільнювача козирка капюшона, зазначте будь ласка цю довжину.
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
Ширина уступу кишені
Дата подання: 27 липня 2020 13:45
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:09
4. Яка ширина уступу верхнього краю кишені, який знаходиться під відлитним клапаном кокетки лівої пілочки?
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
Ширина манжета
Дата подання: 27 липня 2020 13:45
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:10
5. Яка ширина трикотажного манжета, вшитого у вставки підкладки рукава?
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
трикотажна манжета
Дата подання: 27 липня 2020 13:46
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:10
6. Надайте уточнення на скільки подовжена трикотажна манжета відносно довжини рукава?
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
Фігурні вставки на пелерині
Дата подання: 27 липня 2020 13:46
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:10
7. Якої ширини, довжини та форми мають бути фігурні вставки , розміщені по передніх краях пелерини?
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
обробка пелерини
Дата подання: 27 липня 2020 13:47
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:11
8. Яким чином оброблено вітрозахистну пелерину на підкладці виробу – вона настрочена на підкладку чи підкладка є розрізною та пелерина вшита у шов зєднання підкладки?
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
Підкладка
Дата подання: 27 липня 2020 13:48
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:11
9. Чи є підкладка виробу простьобаною? Яким саме чином та на якій відстані мають проходили лінії стьбки, якщо вони маються на увазі.
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
специфікації деталей крою
Дата подання: 27 липня 2020 15:03
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:12
Доброго дня. Просимо надати специфікацію деталей крою до даного виробу. Оскільки відсутність специфікації деталей крою не дає можливості зрозуміти обробку частин виробу, які закриті підкладкою, навіть при ознайомленні зі зразком-еталоном. Дякуємо
Відповідь: Для уникнення питань стосовно методів обробки, конструкції, комплектуючих матеріалів кожуха звичайного (пальта хутряного) пропонуємо потенційним постачальникам більш детально ознайомитись зі зразком-еталоном та звертатись до Головного управлінням за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,81, тел.: 044-454-45-20.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-007400-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРНАДО", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 23 липня 2020 14:53
Щодо продовження строку подання тендерних пропозицій
Оголошення про проведення аукціонну було оголошено 15.07.2020 року з кінцевим строком подання цінових пропозицій до 28.07.2020 року. Тобто учаснику надано лише 8 робочих днів для підготовки та отримання документів необхідних для участі у процедурі закупівлі, незважаючи на те, що обов’язковою умовою для участі у закупівлі є наявність Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Оскільки «Кожух звичайний (пальто хутряне) Вид 1» предмет закупівлі новий та виготовляється відповідно до нового нормативного документу (ТС A01XJ.29907-211:2020 (01) від 12.05.2020р, для отримання висновку необхідно провести ряд підготовчих моментів, а саме : підбір сировини, розробити конструкцію та лекала, виготовити виріб, перевірити його в лабораторії (в даному випадку виріб має пройти три лабораторії так як в переліку його випробувань є такі показники, які неможливо перевірити в одній лабораторії, а згідно умов Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України виріб не може знаходитись одночасно в декількох лабораторіях, тому всі випробування будуть проводитися по черзі і час на випробування збільшиться.), отримати висновок про відповідність виробу в Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Весь процес підготовки виробу та отримання Висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України загалом триватиме не менше 30 днів.
Крім того отримання вчасно висновків унеможливлює загальнодержавна пандемія ковид19 , що підтверджується Указом президента щодо об’явленого карантину мінімум до 31.08.2020 року та складність ситуації у Державі та загальнодержавний карантин, що спричинив збій в роботі відповідних підприємств.
Враховуючи вище наведене ПРОСИМО відстрочити кінцеву дату подання цінових пропозицій не раніше 15.08.2020 року.
У разі ігнорування даної вимоги це порушить право Учасника на участь у процедурі закупівлі та створить недобросовісну конкуренцію та суперечитиме державним гарантіям, як Учасника так і інших осіб в складний час .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2020 14:36
Замовником внесенні зміни в кінцевий строк подання цінових пропозицій
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007400-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРНАДО", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 27 липня 2020 11:48
Щодо невідповідностей Вимог Замовника діючому законодавству
Відповідно до розділу 12. Оголошення Один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги, встановлені статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством:
П.7 тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
12.3. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі цінової пропозиції:
-- тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
Замовник допустив помилку в оголошенні, що в подальшому суттєво впливає на подання документу на переговори по переговорній процедурі, а саме Замовник зазначає про необхідність підтвердження по ст.17 Закону по тексту оголошення зазначається надання тендерної пропозиції, незважаючи на те, що в переговорній процедурі є поняття цінова пропозиція.
Враховуючи наведене виправити недоліки, шляхом внесення відповідних зміни до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 13:14
Переговорна процедура закупівлі на закупівлю індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1) два лоти проводиться відповідно до Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (надалі - Закон) з урахуванням частини 2 статті 2 Закону, а саме:“Закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом”.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007400-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ", Код ЄДРПОУ:36817060
Дата подання: 27 липня 2020 16:11
Відсутність в Оголошенні та ТС чіткого визначення кольору виробу
Неможливість визначити конкретний відтінок кольору матеріалів та комплектуючих виробу, який би відповідав зразку-еталону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 13:16
Замовником визначений кінцевий строк подання цінових проозиції.

Документи

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-15-007400-c.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Олтекс", Код ЄДРПОУ:30435050
оскарження визнаяенн я переможця
невідповідність поданої пропозиції вимогам замовника
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-15-007400-c.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Олтекс", Код ЄДРПОУ:30435050
Дата подання: 18 серпня 2020 16:36
Щодо наявності порушень Замовником вимог Закону України Про публічні закупівлі в частині визначення переможця
Невідповідність наданих переможцем документів вимогам Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 22:02
рішення від 21.08.2020 № 15907.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 22:02
рішення від 31.08.2020 № 16411 .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 22:39
Номер скарги: UA-2020-07-15-007400-c.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Олтекс", Код ЄДРПОУ:30435050
Дата подання: 18 серпня 2020 16:36
Щодо наявності порушень Замовником вимог Закону України Про публічні закупівлі в частині визначення переможця
Невідповідність документів переможця вимогам оголошення
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 22:04
рішення від 21.08.2020 № 15906.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 22:04
рішення від 31.08.2020 № 16410 .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 22:38

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 13:26
Аналогічний договір 105.pdf

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 16:38
Скарга лот 1.pdf

Документи подані замовником

31 серпня 2020 11:36
286-2-6220.pdf

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2020 22:39
рішення від 31.08.2020 № 16411 .pdf

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 16:35
Скарга лот 2.pdf

Документи подані замовником

31 серпня 2020 11:37
286-2-6220.pdf

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2020 22:38
рішення від 31.08.2020 № 16410 .pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-17-000022 ● 83ecbabb65ef437db1b88029e1f406e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2020 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.08.2020 № 232
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Галина ВАШЕКА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 17.08.2020 № 232

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-07-15-007400-c 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-25 16:38:16

Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.08.2020 № 236

Київ



Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-06-25-001463-c.a2,
UA-2020-07-15-007400-c.а5, UA-2020-07-15-007400-c.а6,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель ID:
UA-2020-06-25-001463-c та UA-2020-07-15-007400-c, прийняті наказами Держаудитслужби від 06 серпня 2020 року № 222 та від 17 серпня 2020 року
№ 232 «Про початок моніторингу закупівель» та вважати їх такими, що зупиненні з 25 серпня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України проаналізував рішення (висновок про результати моніторингу) та вважає що воно є необґрунтованим та таким що підлягає оскарженню відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на нижче зазначене. За результатами фінансового моніторингу встановлено, що оголошення про проведення відбору учасників для проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони Замовника містить вимогу щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону № 922, чим порушено норми частини четвертої статті 17 Закону № 922. Стосовно зазначеного твердження Департамент повідомляє наступне. Зазначена процедура закупівлі проводиться у відповідності до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон для потреб оборони). Так, частиною першою статті 2 Закону для потреб оборони визначено , що він застосовується Міністерством оборони України та його розвідувальним органом, Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національною гвардією України, Національною поліцією України, Державною прикордонною службою України, Службою зовнішньої розвідки України, Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Управлінням державної охорони України та іншими військовими формуваннями та/або частинами (далі - замовники), які здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг (далі - товари, роботи і послуги) для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, у період проведення операції об’єднаних сил, антитерористичної операції, у період введення воєнного чи надзвичайного стану, якщо вартість товарів і послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Частиною другою вищезазначеної статті передбачено, що закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом. У відповідності до частини першої статті 3 Закону для потреб оборони у разі прийняття замовником рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відбір учасників здійснюється через електронну систему закупівель у порядку, визначеному цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 3 Закону для потреб оборони, для проведення відбору учасників замовник оприлюднює оголошення про проведення відбору через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу. Частиною четвертою зазначеної статті визначено, що в оголошенні про проведення відбору обов’язково зазначаються, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі", та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, Тендерним комітетом Міністерства оборони України, зокрема, протоколом засідання тендерного комітету Міністерства оборони України від “24” липня 2020 № 75/398/2 було затверджено Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1) у відповідності до вимог частини четвертої статті 3 Закону для потреб оборони. Відповідно до частини третьої статті 6 Закону для потреб оборони саме під час проведення переговорів перевіряється відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником, та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому, відповідно до підпункту 2 пункту 12.4 Оголошення про проведення відбору учасників визначено, що після завершення електронного аукціону учаснику на переговори, відповідно до частини третьої статті 6 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” з метою перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, необхідно надати на переговори та завантажити на веб-порталі Уповноваженого органу скановані у форматі PDF або JPG наступні документи на підтвердження вимогам, визначеним у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”: 1) Довідка/інформація в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) Довідка/інформація в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 3) Довідка/інформація в довільній формі, що підтверджує відсутність у замовника підстави для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та можливість відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учаснику процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, необхідно надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 4) Оригінал або нотаріально завірену копію документу датованого після оприлюднення оголошення про проведення відбору учасників, виданого МВС (його структурними підрозділами або підприємствами, установами, організаціями, підпорядкованими МВС), про те, що особа (особи), уповноважена (уповноважені) підписувати документи цінової пропозиції учасника (фізична особа, яка є учасником) до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою електронних адміністративних послуг офіційного веб-сайту Міністерства внутрішніх справ України (https://mvs.gov.ua); 5) Оригінал або нотаріально завірену копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення відбору учасників (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України). Тому, Замовником не було допущено порушень в зазначеній частині Оголошення про проведення відбору учасників. Також, за результатами фінансового моніторингу встановлено, що Замовник на звернення за 7 роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2020 та 24.07.2020 оприлюднив роз’яснення 29.07.2020, чим порушив строк у два робочі дні з дня оприлюднення звернень, чим порушив вимоги частини одинадцятої статті 3 Закону № 1356-VIII. Стосовно зазначеного твердження Департамент повідомляє наступне. Органом фінансового моніторингу при встановленні зазначеного порушення жодним чином не було враховано частину четверту статті 3 Закону для потреб оборони, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником відповіді на звернення строк подання цінових пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту надання відповіді до закінчення строку подання цінових пропозицій залишалося не менше двох робочих днів. Тобто, для Замовника вищезазначеним законом чітко передбачені дії, які він зобов’язаний вчинити у випадку несвоєчасного надання відповіді на запитання і жодним чином не зазначено, що замовник в даному випадку зобовязний відмінити процедуру закупівлі. Також, За результатами фінансового моніторингу встановлено, що Замовник в пункті 12.1 та підпункту 3 пункту 12.3 оголошення установив для учасників вимогу щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: сканований оригінал/копія аналогічного договору щодо постачання індивідуального обмундирування (кожух звичайний (пальто хутряне) за 2018 рік або 2019 рік, або 2020 рік з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал або копія відгуку (виданий суб’єктом господарювання з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. На підтвердження зазначених вимог (пункт 12.1 та підпункту 3 12.3 оголошення) учасник ТОВ «Монітор» надав у складі цінової пропозиції за лотом 1, 2 скановану копію договору від 29.05.2019 № 286/3/19/169 постачання індивідуального обмундирування (кожух звичайний (пальто хутряне). При цьому процедура закупівлі за номером ID: UA-2019-03-29-000801-b, за якою укладений договір від 29.05.2019 № 286/3/19/169 між Міністерством оборони України та ТОВ «Монітор», проведена з порушенням норм частини дванадцятої статті 18 Закону (в редакції від 01.01.2019), а саме: Міністерство оборони України (Замовник) уклало договір від 29.05.2019 № 286/3/19/169 з переможцем ТОВ «Монітор» всупереч рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 08.05.2019 № 5672-р/пк-пз), згідно з яким, Міністерство оборони України зобов’язано скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Монітор». Рішення Колегії АМКУ не оскаржувалось. Стосовно зазначеного твердження Департамент повідомляє наступне. Замовник вважає, що орган фінансового моніторингу вийшов за межі моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-15-007400-c, оскільки свої висновки щодо порушення обґрунтував тим, що замовник в 2019 році здійснив процедуру закупівлі Індивідуальне обмундирування”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-29-000801-b, при цьому, жодного наказу про початок фінансового моніторингу зазначеної процедури в електронній системі закупівель не міститься. Крім того, щодо твердження органу фінансового контролю в частині того, що замовником не було виконано рішення органу оскарження також не знаходить свого підтвердження виходячи з наступного. Замовником, при проведенні процедури закупівлі Індивідуальне обмундирування”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-29-000801-b, 18.04.2019 року на веб-порталі уповноваженого органу було опубліковане повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Монітор». Разом з тим, 23.04.2019 року ТОВ "Спільне-українсько-польське підприємство "Арлен-Україна"було подано скаргу до органу оскарження за результатами якого Замовника було зобов’язано Міністерство оборони України скасувати рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "Монітор" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03- 29-000801-b. Міністерство оборони України 51.15.2019 року на виконання значеного рішення органу оскарження було скасовано рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "Монітор" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03- 29-000801-b. В подальшому, Замовником, з урахуванням мотивувальної частини Рішення № 5672-р/пк-пз від 08.05.2019 органу оскарження, в якому не було зазначено, що замовник повинен був відхилити цінову пропозицію ТОВ «Монітор», а було зазначено, що Замовник не звернувшись до ТОВ "Монітор" за усуненням порушень, зазначених вище, порушив вимоги частини четвертої статті 6 Закону про особливості. Тому, замовником в подальшому з урахуванням Рішення № 5672-р/пк-пз від 08.05.2019 органу оскарження було запрошено ТОВ «Монітор» на переговори з метою ознайомлення зазначеного учасника з недоліком, який визначений Рішенням № 5672-р/пк-пз від 08.05.2019 органу оскарження За результатами переговорів ТОВ «Монітор» зазначений недолік усунуто та в подальшому визначено переможцем процедури закупівлі. Також, Замовник звертає увагу на те, що при проведенні фінансового моніторингу зазначеної процедури закупівлі були порушенні безпосередньо права Замовника, які передбачені абзацом другим частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки електронній системі закупівлі міститься запит замовнику на пояснення, який завантажений 25.08.2020 року о 16 год 38 хв., при цьому зазначеному запиті на пояснення не міститься жодної інформації, яку має надати замовник щодо предмету дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.

2020-09-11 09:12:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань щодо надання роз’яснення до тендерної документації установлено порушення вимог частини одинадцятої статті 3 Закону № 1356-VIII.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 09.09.2020 року.

2020-09-10 11:55:55

  • UA-M-2020-09-23-000036 ● ec702edd857c4b11990f57a376eb3630
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-07-15-007400-c 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Міноборони проаналізовано Висновок про результати моніторингу процедури № UA-2020-07-15-007400-c Державною аудиторською службою України, що оприлюднений 07.10.2020 та вважає, що він є необгрунтованим та таким, що підлягає оскарженню відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що договори про закупівлю від 08.09.2020 № 286/3/20/181 за лотом 1 та від 08.09.2020 № 286/3/20/182 за лотом 2 укладені відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон № 922) та Закону України «Про особливості здійснення закупівель, товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі – Закон № 1356-VIII) та Оголошенню про проведення процедури закупівлі № UA-2020-07-15-007400-c. У зв’язку з вищезазначеним, у Міноборони прийнято рішення щодо оскарження в Окружному адміністративному суді м. Києва Висновку Державної аудиторської служби України встановленим порядком.

2020-10-13 16:37:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 21.10.2020 року.

2020-10-21 14:50:14

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Військова уніформа (35811300-5) (Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 13 350 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 133 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400 500,00 UAH


Title: Lot 1. Military uniforms (35811300-5) (Simple casing (fur coat), type 1)
Current status: Complete
Estimated total value: 13 350 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 133 500,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 400 500,00 UAH

Аукціон

Початок: 31 липня 2020 12:22
Auction planned date: 31 липня 2020 12:22
Закінчення: 31 липня 2020 13:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 шт.
Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 15 жовтня 2020

Simple casing (fur coat), type 1
CPV: 35811300-5
500 шт.
Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 30 листопада 2020

Simple casing (fur coat), type 1
CPV: 35811300-5
500 шт.
Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 29010, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, , вул. Чорновола, 39
Дата доставки: 15 жовтня 2020

Simple casing (fur coat), type 1
CPV: 35811300-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків), з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого комплекту документів на відвантажений Товар, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Payment security
Дата подання: 16 липня 2020 15:10
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:35
You have nice payment term: "протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків)". How you are securing your purchase? Are you opening bank guarantee or L/C? It would be reasonable as you want bank guarantee from supplier. The term as above is funny. So if funds will not arrive - than you will be not obliged to pay? And who can control either funds arrived to MoDU or not? If you have money - you shall buy. If you have no money - you should not raise tenders. Would you pay in advance? Of course against Advance Payment Bank Guarantee? Please clarify as it is key term. ---------------------------------------------------------------- У вас хороший термін оплати: "протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків)". Як ви забезпечуєте покупку? Ви відкриваєте банківську гарантію чи L/C? Було б розумно, оскільки ви хочете отримати банківську гарантію від постачальника. Термін, як зазначено вище, смішний. Тож якщо кошти не надійдуть - чи ви не будете зобов’язані платити? А хто може контролювати чи кошти надійшли до МОУ, чи ні? Якщо у вас є гроші - ви купуйте. Якщо у вас немає грошей - не варто піднімати тендери. Ви б заплатили заздалегідь? Звичайно проти банківської гарантії авансового платежу? Будь ласка, уточніть, як це ключовий термін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами бюджетного законодавства України Міністерства оборони України, як бюджетний орган, здійснює розрахунки виключно за порядком встановленим для розпорядників бюджетних коштів.
Основною формою розрахунків за рахунок бюджетних коштів є фактичне постачання продукції (спочатку товар – потім гроші).
За встановленим порядком після підписання договору за результатами процедур закупівель в органах казначейства реєструється бюджетне зобов’язання (сума договору).
Кошти на рахунки Міноборони, що відкриті в органах казначейства за відповідними напрямами фінансування надходять згідно з помісячним планом асигнувань.
Централізована оплата товарів, робіт і послуг здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових актів з питань казначейського обслуговування бюджету з урахуванням вимог законодавства у сфері закупівель.
Надходження та використання коштів контролюється, як Міністерством фінансів, так і Рахунковою Палатою України.

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-07-15-007400-c.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Олтекс", Код ЄДРПОУ:30435050
оскарження визнаяенн я переможця
невідповідність поданої пропозиції вимогам замовника
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-15-007400-c.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Олтекс", Код ЄДРПОУ:30435050
Дата подання: 18 серпня 2020 16:36
Щодо наявності порушень Замовником вимог Закону України Про публічні закупівлі в частині визначення переможця
Невідповідність наданих переможцем документів вимогам Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 22:02
рішення від 21.08.2020 № 15907.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 22:02
рішення від 31.08.2020 № 16411 .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 22:39

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 13:26
Аналогічний договір 105.pdf

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 16:38
Скарга лот 1.pdf

Документи подані замовником

31 серпня 2020 11:36
286-2-6220.pdf

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2020 22:39
рішення від 31.08.2020 № 16411 .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСФОРМТРЕЙД" 13 350 000,00
UAH з ПДВ
13 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРНАДО" 13 349 790,00
UAH з ПДВ
13 349 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 13 342 500,00
UAH з ПДВ
13 342 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олтекс" 13 230 000,00
UAH з ПДВ
13 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор" 13 185 000,00
UAH з ПДВ
13 185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 15:48
sign.p7s
30 липня 2020 15:47
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 липня 2020 15:46
9) Витяг ПДВ.PDF
30 липня 2020 15:46
7) Статут.PDF
30 липня 2020 15:46
5) Рішення № 2.pdf
30 липня 2020 15:46
4) Рішення № 1.PDF

Публічні документи

30 липня 2020 17:54
sign.p7s
30 липня 2020 17:53
sign.p7s
30 липня 2020 17:52
2.ТорнадоДок.rar

Публічні документи

30 липня 2020 17:43
sign.p7s
30 липня 2020 15:30
sign.p7s
30 липня 2020 15:29
Кваліфікація.rar
30 липня 2020 15:29
гарантія.rar
30 липня 2020 15:29
Технічна частина.rar

Публічні документи

30 липня 2020 17:32
sign.p7s
30 липня 2020 16:26
sign.p7s
30 липня 2020 16:21
ГЛ постачання лот 1.pdf
30 липня 2020 16:21
Статут.pdf
30 липня 2020 16:21
Довідка стаття 17.pdf
30 липня 2020 16:21
ГЛ постачання лот 2.pdf
30 липня 2020 16:21
ГЛ постачання лот 1.pdf
30 липня 2020 16:21
Висновок ГУРСМЗ.pdf
30 липня 2020 16:21
Vutyag_z_nakazu_Davidchuk.zip
30 липня 2020 16:21
Dovirenist_Davidchuk.zip
30 липня 2020 16:21
Dovidka_pro_nazvu.zip
30 липня 2020 16:21
Bankivska_Licenzia.zip

Публічні документи

05 серпня 2020 13:29
sign.p7s
05 серпня 2020 13:26
sign.p7s
05 серпня 2020 09:34
sign.p7s
04 серпня 2020 17:23
sign.p7s
03 серпня 2020 17:54
sign.p7s
03 серпня 2020 17:50
sign.p7s
03 серпня 2020 17:45
МВС_судимість.pdf
03 серпня 2020 17:45
Довідка_корупція.pdf
30 липня 2020 17:33
sign.p7s
30 липня 2020 17:31
Статут.pdf
30 липня 2020 17:31
Наказ на призначення.pdf
30 липня 2020 17:31
Договір.pdf
30 липня 2020 17:31
Висновок ГУР.pdf
30 липня 2020 17:31
Баланс 1 кв.2020 р.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор"
#30036167
Переможець 13 185 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор"
#30036167
13 185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 вересня 2020 16:04
Договір від 08-09-2020 № 286-3-20-181.pdf укладений
09 вересня 2020 15:58

Актуальні тендери

До пошуку