Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам’яне марки АС 6-13 мм
Очікувана вартість
1 716 000,00 UAH
UA-2020-07-15-007155-c 1abfec969a9f4a38a6b7635d537c8c63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Людмила Миколаївна

(044)205-06-05 dzusdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров"я України"
Код ЄДРПОУ: 01981891
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., ОБОЛОНСЬКИЙ, Пуща-Водиця, вул. Міська 1а
Контактна особа: Лисенко Людмила Миколаївна
(044)205-06-05
dzusdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 17:30
Початок аукціону: 31 липня 2020 12:55
Початок аукціону: 31 липня 2020 12:55
Очікувана вартість: 1 716 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51480 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
286 тони
вугілля кам’яне марки АС 6-13 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Відповідно до документації, 04075, м. Київ, Пуща-Водиця, вул. Міська, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 16 липня 2020 11:47
Вимога
Сертифікат, що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі.

Що повинно бути вказано у сертифікаті?
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2020 11:04
Шановний Учаснику!В сертифікаті повинно бути вказано, що система управління якістю відповідає вимогам ISO9001:2015.Предметом договору є постачання вугілля,
тобто у сертифікаті має бути вказаний відповідний код КВЕД. За більш детальною інформацією щодо даного виду сертифікатів Ви можете звернутися до органів сертифікації.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 16 липня 2020 23:12
Вимога прибрати дискримінаційну вимогу
Згідно додатку 4 до ТД вимагається надання Сертифікату, що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто Законом встановлено, що Замовник може включити до тендерної документації вимоги, наявність яких передбачені чинним законодавством, а не які замовник вигадав та включив у тендерну документацію.
Повідомляємо Вам що, відповідно до ст. 1 ЗУ «Про стандартизацію»: «стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері»; «національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів».
Відповідно до п.4 ч.2 ст.4 ЗУ «Про стандартизацію», державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні принципу добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч2 ст.16 ЗУ «Про стандартизацію», стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч.1 та 2 ст.23 «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі.
Враховуючи вищевикладене, чинним законодавством на учасника не покладено обов’язок мати (отримувати) Сертифікат, що засвідчує, що система правління якості учасника відповідає вимогам 9001:2015.
Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене виходить, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні.
ЗАЗНАЧАЄМО, що ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ наявність сертифікату НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ДЛЯ УЧАСНИКІВ!
Враховуючи вищевикладене, приберіть дану дискримінаційну вимогу, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до контролюючих, правоохоронних органів та до АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2020 11:13
Шановний Учаснику! Встановлення вимоги щодо наявності сертифікату, що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO9001:2015 жодним чином не є дискримінаційною адже застосовується до всіх без виключення учасників. До того ж кожен з учасників може звернутися до органів сертифікації з метою отримання вищевказаного документу. Встановлення даної вимоги не суперечить чинному законодавству України.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 17 липня 2020 10:12
Вимога.
Учасник обов’язково повинен мати в наявності стаціонарні ваги на території міста Києва або мобільні ваги.

Шановний Замовнику, на підставі якого нормативно-правового акту обов’язково повинен мати в наявності стаціонарні ваги на території міста Києва або мобільні ваги???? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що має корупційну складову, адже ви надаєте перевагу тільки тим учасникам, що мають на етапі підготовки/подання ТП ваги на території міста Києва. Для чого учаснику мати там ваги? а якщо його тендерна пропозиція не буде най економічно вигідною? для чого ця вагова? Тільки не пишіть у відповіді цю нісенітницю про те що у вас не має де зважувати товар та наявність вагової на території вашого району впливає на ціну товару, це не є нормативним обґрунтуванням та не відповідає дійсності. Крім того, ви ж не знаєте ціни що Вам будуть пропонувати учасники! Якщо звісно ця вимога не прописана під конкретного учасника і ви знаєте з якими цінами він буде йти на ваш тендер....

У відповіді просимо зазначити:
1) Чи проведено Вами аналіз щодо вартості оренди/послуг зі зважування на території міста Києва або вартості мобільних ваг?
2) Чому при встановлені даної вимоги Вами не враховані принципи здійснення закупівель, відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Пропонуємо Вам альтернативну вимогу, наприклад: переможець повинен забезпечити зважування товару при присутності представника Замовника за свій рахунок, (учасник надає гарантійний лист) якщо Вам важливо котрнолювати зважування товару. Така вимога максимально узгоджується з чинним законодавством та забезпечує максимальну економію та ефективність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 10:20
Шановний Учаснику! Замовник не має можливості перевірити кількість вугілля що постачається постачальником з огляду на те, що не має в наявності вагів! Можливість відрядити співробітника на місце навантаження (склад постачальника) задля контролю фактичної маси вугілля теж не має, витрати на це не передбачені.З огляду на те, що Замовник має право впевнитися у кількості поставленого вугілля встановлена вимога щодо мобільної вагової або вагової на території м. Києва. Ця вимога жодним чином не є дикримінаційною, тому що застосовується без виключення до усіх можливих учасників. До того ж у вимозі не зазначено що ваги мають бути власністю Учасника, є можливість надання договору оренди або надання відповідних послуг.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 17 липня 2020 14:32
Незаконна вимога ТД
довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля

Шановний замовнику, дана вимога є дискримінаційною по відношеню для тих учасників. хто пропонує до постачання імпортоване вугілля. Зазначаємо. що вугілля камяне марок А НЕ ВИДОБУВАЄТЬСЯ на теріторії України.
То чому ви прописуете дискримінаційні вимоги?
Яким нормативно-правовим актом ви керувались при встановлені даної вимоги? і якій вимозі у ТД надає підтвердження даний докуумент? (з урахуванням ст. 23 ЗУ "про публічні закупівлі")???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 10:42
Шановний Учаснику! Вугілля марки А не видобувається на підконтрольній Україні території, але багато підприємств-виробників сортує та збагачує вугілля на території України, а тому мають виконувати дійсне законолдавство України, в тому числі і в частині виконання закону з Оцінки впливу на довкілля. Встановлюючи дану вимогу Замовник хоче бути впевнений вугілля якого саме виробника пропонується до постачання та чи є у даного виробника дозвільні документи щодо виробництва, з метою виключення можливості постачання нелегально виробленого та неякісного вугілля, а також вугілля яке може потрапити з тимчасово окупованої території України. Постачання імпортованого вугілля не виключене, у разі надання усіх необхідних вищезазначених дозвільних документів.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 17 липня 2020 17:06
Вимога
ТД вимагається надання оригіналу медичної довідки на водія/водіїв транспортного засобу (якими буде постачатися товар) та водія (машиніста, тракториста-машиніста, тощо) технічного засобу / машини (для навантаження вугілля) щодо придатності до керування транспортним засобом та навантажувачем (технічним засобом, машиною).
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають у штаті водіїв, а залучають транспортні засоби інших підприємств, і як наслідок працівники такого підприємства вже виконують роботи з навантаження/розвантаження, тощо. Яким чином учасник може давати документи, яких він не має та інформацію яку він не знає (хто буде залучений працівників третьої особи) Надайте обґрунтовану відповідь з посиланням на акти чинного законодавства. Нам як потенційному учаснику з багаторічним стажем не зрозуміло як та чому учасник повинен це виконувати?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 10:55
Шановний Учаснику! Якщо у Вас укладений договір на перевезення, Ви можете звернутися до компанії - перевізника із проханням надання вказаних у вимозі документів. Ця вимога застосовується без виключення до всіх учасників.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 19 липня 2020 11:33
Вимога
Згідно п. 2 розділу V тендерної документації, Тендерну пропозицію за формою додатку 3, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, завантажує в електронному вигляді через електронну систему закупівель протягом одного робочого дня З ДНЯ ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ.
Відповідно до офіційних новин від 14.05.2020 опублікованих на офіційному веб-порталі електронної системи публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro) за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya, в системі Prozorro встановлені обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ АУКЦІОНУ, але до визначення Переможця процедури закупівлі.
Отже жоден учасник фізично та технічно не в змозі виконати вимогу, встановлену п. 2 розділу V тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 10:57
Шановний Учаснику! Згідно Вашої вимоги будуть внесені відповідні зміни!
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 19 липня 2020 11:43
Щодо подання забезпечення виконання договору про закупівлю у паперовому вигляді
На підставі положень статті 26 Закону Учасник-переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю У ПАПЕРОВОМУ ВИГЛЯДІ.
Така вимога грубо порушує вимоги частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 11:10
Шановний Учаснику! Згідно Вашої вимоги будуть внесені відповідні зміни!
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Славресурс, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 15 серпня 2020 12:35
просимо надати додаткові роз'яснення стосовно невідповідності нашої тендерної пропозиції
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій, пропозиція учасника ТОВ "Славресурс" відхилена з наступних причин: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Ми, як учасник не згодні з данним рішенням та згідно Закону України "Про публічні закупівлі" просимо надати додаткові роз'яснення стосовно невідповідності нашої тендерної пропозиції, та конкретизувати і деталізувати саме яким пунктам тендерної документації не відповідає наша пропозиція.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 14:37
Шановний Учаснику!На засіданні тендерного комітету від 06.08.2020р Протокол № 304 члени тендерного комітету розглянули тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Славресурс» - 1 328 184,00 грн. з ПДВ та провели оцінку поданої тендерної пропозиції.
Після оцінки пропозиції учасника, члени тендерного комітету Замовника розглянули тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду та вивчення Тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Славресурс», було установлено, що документи Тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Славресурс», не відповідають умовам тендерної документації, та пропозиція має бути відхилена Замовником, відповідно до частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме:
1. У порушення вимог пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації – Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 4 абзац 12 до цієї документації, задля того, щоб переконатися, що виробник має всю дозвільну документацію на провадження діяльності, у складі тендерної документації необхідно надати довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля на виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIIIвід 23.05.2017р. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Славресурс» надано довідку № 122/29 від 29 липня 2020 року, в якій зазначено, що виробник запропонованого ТОВ «Славресурс» - ТОВ «Таврійський Альянс» (ЄДРПОУ 35536333) має висновок з оцінки впливу на довкілля, який міститься у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Перевіривши зазначену інформацію було встановлено, що у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля відсутня інформація про ТОВ «Таврійський Альянс», зокрема і висновок з оцінки впливу на довкілля, що не відповідає умовам тендерної документації.2. У порушення вимог пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації – Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 4 абзац 9 до цієї документації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема, оригінал сертифікату якості та відповідності пропонованої марки вугілля АС (6-13), виданого на ім’я учасника процедури торгів в 2019 році або в 2020 році незалежною лабораторією, яка аккредитована національним агентством по акредитації України, з показниками зольності на сухий стан, вологи на робочий стан, сірки на сухий стан, нижчої теплоти спалювання на робочий стан, а також оригінал документа про атестацію відповідної незалежної лабораторії та оригінал акту відбору проб відповідної пропонованої марки вугілля АС (6-13), що є предметом закупівлі за даною процедурою. Всупереч цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс» відсутній сертифікат відповідності на запропоноване вугілля марки АС (6-13) видане на ім’я учасника, що не відповідає умовам тендерної документації.
У складі пропозиції ТОВ «Славресурс» надає листи, у яких зазначає, що не надає у складі пропозиції сертифікат відповідності, оскільки отримання такого документу не є обов’язковим, однак це не може бути підставою для не надання документу, який вимагається тендерною документацією. У випадку, якщо ТОВ «Славресурс» вважає, що надання одного з документів, що вимагаються тендерною документацією не є обов’язковим, або в силу певних обставин учасник не може виконати таку вимогу, в учасника під час періоду уточнень та періоду оскарження була можливість звернутися з відповідними вимогами до замовника або зі скаргою до органу оскарження. Однак, оскільки ТОВ «Славресурс» не скористався наданими йому вищеописаними можливостями, у складі тендерної пропозиції повинні бути надані всі документи, що вимагаються тендерною документацією.
Отже рішення тендерного комітету прийнято правильно, пропозиція ТОВ «Славресурс» не відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.c12
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Славресурс, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 24 вересня 2020 13:34
ПОВТОРНО. просимо надати додаткові роз'яснення стосовно невідповідності нашої тендерної пропозиції
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій, пропозиція учасника ТОВ "Славресурс" відхилена з наступних причин: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Ми, як учасник не згодні з данним рішенням та згідно Закону України "Про публічні закупівлі" просимо надати додаткові роз'яснення стосовно невідповідності нашої тендерної пропозиції, та конкретизувати і деталізувати саме яким пунктам тендерної документації не відповідає наша пропозиція.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2020 15:59
Шановний Учасник! Ваша пропозиція відхилена відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Підстави відхилення Вашої пропозиції з обгрунтуванням детально вказані в прикріпленому протоколі № 312 від 23.09.2020 року (файл "Протокол № 312 від 23.09.20 АС 6-13мм.pdf") та ці підстави відхилення також були вказані детально в протоколі № 304 від 06.08.2020р. Підстави відхилення Вашої пропозиції детально описані в п. 2.1. та 2.2. вищенаведених протоколів. Також звертаємо Вашу увагу, що Вами не оскаржувалось попереднє рішення щодо вашого відхилення, а таким чином рішення прийняте нами відповідно до протоколу № 304 від 06.08.2020р законне та діюче.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.c13
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Славресурс, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 25 вересня 2020 22:50
замовником прийняте суперечливе рішення щодо дмскваліфікації економічно вигідної пропозиції
Любі друзі орган оскарження зобовязав вас відхилити пропозицію учасника з максимальною вартісттю який не відповідає кваліфікаційним вимогам які ж він сам написав та невиконав. Невже така жадібність надихає вас на нові подвиги. Ловіть знову скаргу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2020 13:15
Шановний Учасник! Ще раз звертаємо Вашу увагу, що орган оскарження постановив скасувати рішення про визначення ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" переможцем процедури закупівлі, а не відхилити пропозицію. При цьому, відповідно до мотивувальної частини рішення "Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідності в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнвдцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону". Таким чином ми виконали рішення органу оскарження в повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-007155-c.b11
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 23 вересня 2020 16:17
вимога на дії Замовника
Шановний Замовнику!
Ч̤а̤с̤т̤и̤н̤о̤ю̤ ̤1̤6̤ ̤с̤т̤а̤т̤т̤і̤ ̤2̤9̤ ̤ ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) п̤е̤р̤е̤д̤б̤а̤ч̤е̤н̤о̤,̤ ̤ щ̤о̤,̤ ̤ я̤к̤щ̤о̤ ̤з̤а̤м̤о̤в̤н̤и̤к̤о̤м̤ ̤ п̤і̤д̤ ̤ ч̤а̤с̤ ̤ р̤о̤з̤г̤л̤я̤д̤у̤ ̤ т̤е̤н̤д̤е̤р̤н̤о̤ї̤ ̤ п̤р̤о̤п̤о̤з̤и̤ц̤і̤ї̤ ̤у̤ч̤а̤с̤н̤и̤к̤а̤ ̤ в̤и̤я̤в̤л̤е̤н̤о̤ ̤ н̤е̤в̤і̤д̤п̤о̤в̤і̤д̤н̤о̤с̤т̤і̤ ̤ в̤ ̤і̤н̤ф̤о̤р̤м̤а̤ц̤і̤ї̤ ̤ т̤а̤/̤а̤б̤о̤ ̤ д̤о̤к̤у̤м̤е̤н̤т̤а̤х̤,̤ ̤ щ̤о̤ ̤ п̤о̤д̤а̤н̤і̤ ̤ у̤ч̤а̤с̤н̤и̤к̤о̤м̤ ̤ у̤ ̤ т̤е̤н̤д̤е̤р̤н̤і̤й̤ ̤ п̤р̤о̤п̤о̤з̤и̤ц̤і̤ї̤ ̤ т̤а̤/̤а̤б̤о̤ ̤п̤о̤д̤а̤н̤н̤я̤ ̤ я̤к̤и̤х̤ ̤ в̤и̤м̤а̤г̤а̤л̤о̤с̤ь̤ ̤ т̤е̤н̤д̤е̤р̤н̤о̤ю̤ ̤ д̤о̤к̤у̤м̤е̤н̤т̤а̤ц̤і̤є̤ю̤,̤ ̤ в̤і̤н̤ ̤р̤о̤з̤м̤і̤щ̤у̤є̤ ̤ у̤ ̤с̤т̤р̤о̤к̤,̤ ̤ я̤к̤и̤й̤ ̤ н̤е̤ ̤ м̤о̤ж̤е̤ ̤ б̤у̤т̤и̤ ̤ м̤е̤н̤ш̤и̤м̤ ̤н̤і̤ж̤ ̤ д̤в̤а̤ ̤ р̤о̤б̤о̤ч̤і̤ ̤ д̤н̤і̤ ̤ д̤о̤ ̤ з̤а̤к̤і̤н̤ч̤е̤н̤н̤я̤ ̤с̤т̤р̤о̤к̤у̤ ̤р̤о̤з̤г̤л̤я̤д̤у̤ ̤ т̤е̤н̤д̤е̤р̤н̤и̤х̤ ̤ п̤р̤о̤п̤о̤з̤и̤ц̤і̤й̤,̤ ̤ п̤о̤в̤і̤д̤о̤м̤л̤е̤н̤н̤я̤ ̤з̤ ̤ в̤и̤м̤о̤г̤о̤ю̤ ̤ п̤р̤о̤ ̤ у̤с̤у̤н̤е̤н̤н̤я̤ ̤т̤а̤к̤и̤х̤ ̤ н̤е̤в̤і̤д̤п̤о̤в̤і̤д̤н̤о̤с̤т̤е̤й̤ ̤ в̤ ̤ е̤л̤е̤к̤т̤р̤о̤н̤н̤і̤й̤ ̤ с̤и̤с̤т̤е̤м̤і̤ ̤ з̤а̤к̤у̤п̤і̤в̤е̤л̤ь̤.̤
Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є ͟ н͟а͟я͟в͟н͟і͟с͟т͟ь͟ ͟к͟і͟л͟ь͟к͟о͟х͟ ͟ д͟о͟к͟у͟м͟е͟н͟т͟і͟в͟,͟ ͟ п͟о͟д͟а͟н͟и͟х͟ ͟ у͟ч͟а͟с͟н͟и͟к͟о͟м͟ ͟ з͟а͟к͟у͟п͟і͟в͟л͟і͟,͟ ͟м͟і͟ж͟ ͟ я͟к͟и͟м͟и͟ ͟ і͟с͟н͟у͟є͟ ͟н͟е͟в͟і͟д͟п͟о͟в͟і͟д͟н͟і͟с͟т͟ь͟,͟ ͟ і͟ ͟ л͟и͟ш͟е͟ ͟ у͟ ͟ р͟а͟з͟і͟ ͟в͟с͟т͟а͟н͟о͟в͟л͟е͟н͟н͟я͟ ͟ц͟і͟є͟ї͟ ͟ о͟б͟с͟т͟а͟в͟и͟н͟и͟ ͟з͟а͟с͟т͟о͟с͟у͟в͟а͟н͟н͟ю͟ ͟п͟і͟д͟л͟я͟г͟а͟є͟ ͟ д͟и͟с͟п͟о͟з͟и͟ц͟і͟я͟ ͟ц͟і͟є͟ї͟ ͟ п͟р͟а͟в͟о͟в͟о͟ї͟ ͟ н͟о͟р͟м͟и͟ ͟ в͟ж͟и͟т͟т͟я͟ ͟д͟і͟й͟,͟ ͟з͟а͟з͟н͟а͟ч͟е͟н͟и͟х͟ ͟у͟ ͟ч͟.͟ ͟1͟6͟ ͟с͟т͟.͟ ͟2͟9͟ ͟З͟а͟к͟о͟н͟у͟.͟
Ані ч. 16 ст. 29 Закону, ані будь-яка інша норма цього Закону, не передбачають право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались тендерною документацією, після проведення торгів та розкриття тендерних пропозицій.
Така ж сама правова позиція викладена в судовому Рішенні № 91485470 від 10.09.2020 (Номер судового провадження: 3/323/597/20) Оріхівського районного суду Запорізької області.
Таким чином, тендерний комітет, за наявності виявлених недоліків у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО» не мав право діяти в порядку ч. 16 ст. 29 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО», згідно п.1 ч.1 ст.31, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В разі ігнорування цієї вимоги вимушені будемо звернутися із заявою на перевірку законності проведення торгів в зв'язку із дискримінацією учасників та не рівним ставленням до них до контролюючих органів Фінансового контролю, Державної аудиторської служби України, правоохоронних органів та Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2020 15:14
Шановний Учаснику!По перше, відповідно до ч.22 ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"( далі - Закону) "Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обв’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються." Згідно з пунктом 1 рішення АМКУ № 17112-р/пк-пз від 11.09.2020р. було вказано, що "Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця (ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО") відсутній документ, що посвідчує особу представника учасника процедури закупівлі або посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції.Враховуючи викладене, в Пропозиції Переможця наявні невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропоз0иції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.Згідно з частиною десятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шіснадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону." Таким чином виходячи з вищенаведеного ми зобов’язані відповідно до рішення АМКУ та Закону надати учаснику можливість виправити наведену вище невідповідність. ПО друге, відповідно до ч.16 ст.29 Закону "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:1)що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Чомусь Ви у своїй вимозі не звертаєте зовсім увагу на слова "та/або подання яких вимагалось тендерною документацією". Таким чином, Замовник зобов’язаний надати учаснику можливість виправити наведену вище невідповідність шляхом подання документів які вимагались тендерною документацією. По-третє, наразі існує чітка позиція органу оскарження щодо цього питання, яка вже неодноразово була ним наведена в своїх рішеннях. Наприклад, рішення за закупівлями:1.п.1 рішення № 17673-р/пк-пз 18.09.2020 за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-05-002154-b. 2. п.1 рішення №15939-р/пк-пз 21.08.2020 за закувлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-25-000787-b. По четверте, Ви у своїй вимозі посилаєтесь на правову позицію Оріхівського районного суду Запоріжської області, яка має відношення тільки конкретно до тієї закупівлі, яка розглядалась в рамках судового провадження: 3/323/597/20. Правова позиція Оріхівського районного суду Запоріжської області не може бути обов’язковою до виконання усіма органами державної влади, організаціями та установами. Також звертаємо Вашу увагу на те, що таке рішення ще може бути оскаржене, в тому числі в наступних інстанціях А отже наразі воно не є показовим та таким, яке повинне застосовуватися. Виходячи з вищенаведеного, відсутні законні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-15-007155-c.b9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Славресурс, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 14 серпня 2020 12:20
порушення процедури закупівлі
порушення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2020 21:31
рішення від 18.08.2020 № 15704.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 21:30
інформація про перенесення розгляду скарги № 13459.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 14:12
інформація про перенесення Рішення № 14262.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 23:56
рішення від 11.09.2020 № 17112.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 21:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішень №17112-р/пк-пз та №17113-р/пк-пз від 11.09.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель скасовані рішення Тендерного комітету від 06.08.2020р. протокол засідання № 304 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Південний паливний склад та рішення про визначення ТОВ "Торгівельна паливна компанія "Облпаливо" переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 - 09110000-3 "Тверде паливо" оголошення оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-15-007155-с
Дата виконання рішення замовником: 18 вересня 2020 12:26
Номер скарги: UA-2020-07-15-007155-c.a10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 15 серпня 2020 10:39
СКАРГА на дії Замовника
1. Не правомірне рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ТПК «ОБЛПАЛИВО». 2. Не правомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Південний паливний склад».
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 20:08
рішення про прийняття 15778 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 20:08
рішення від 11.09.2020 № 17113.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішень №17112-р/пк-пз та №17113-р/пк-пз від 11.09.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель скасовані рішення Тендерного комітету від 06.08.2020р. протокол засідання № 304 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Південний паливний склад та рішення про визначення ТОВ "Торгівельна паливна компанія "Облпаливо" переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 - 09110000-3 "Тверде паливо" оголошення оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-15-007155-с
Дата виконання рішення замовником: 18 вересня 2020 12:17
Номер скарги: UA-2020-07-15-007155-c.a14
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 02 жовтня 2020 16:21
СКАРГА на дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем торгів учасника ТОВ «Торгівельна паливна компанія «Облпаливо»
Неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем торгів учасника ТОВ «Торгівельна паливна компанія «Облпаливо»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 22:43

Документи подані скаржником

15 серпня 2020 12:34
Скарга_UA-2020-07-15-007155-c.pdf
15 серпня 2020 12:34
Скарга_UA-2020-07-15-007155-c .docx

Документи подані замовником

20 серпня 2020 16:23
Оголошення.pdf

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 17:55
Скарга_UA-2020-07-15-007155-c.pdf

Документи подані замовником

25 серпня 2020 12:09
Оголошення.pdf

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 15:38
Додатоки 1, 2, 3.pdf

Документи подані замовником

12 жовтня 2020 15:48
Оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІМЛОР" 1 714 000,00
UAH з ПДВ
1 138 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Славресурс 1 369 654,00
UAH з ПДВ
1 328 184,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" 1 543 542,00
UAH з ПДВ
1 543 542,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" 1 701 700,00
UAH з ПДВ
1 701 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 14:27
Електронний підпис
30 липня 2020 14:26
Сфера акредитації.pdf
30 липня 2020 14:26
4 інші документи.pdf
30 липня 2020 14:26
3 технічна частина.pdf
30 липня 2020 14:26
Licenziya DEA (19).pdf
30 липня 2020 14:26
Doverennost DEA (25).pdf
30 липня 2020 14:26
Licenziya (75).zip
30 липня 2020 14:26
BG 5048-20G SLAVRESURS (1).zip
30 липня 2020 14:26
Dovirenist (40).zip

Публічні документи

30 липня 2020 17:23
Електронний підпис
30 липня 2020 17:20
5. Інші документи.pdf
30 липня 2020 17:20
4. Технічна частина.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:38
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:32
довідка п.12.ч.1 ст 17.pdf
30 вересня 2020 14:32
Додаток №8 специфікація.pdf
30 вересня 2020 14:32
довідка ч1 та ч.2 ст 17.pdf
30 вересня 2020 14:32
довідка ст 17.pdf
30 вересня 2020 14:32
Довідка МВС 25.09.20.pdf
23 вересня 2020 20:16
Електронний підпис
23 вересня 2020 20:13
паспорт Бадюл.pdf
23 вересня 2020 20:13
паспорт Бадюл.pdf
13 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:47
довідка абзац 1 ч.2 ст.17.pdf
13 серпня 2020 12:47
Довидка с МВС на 03.08.20.pdf
30 липня 2020 13:58
Електронний підпис
30 липня 2020 13:57
Технічний опис.pdf
30 липня 2020 13:57
Інші документи.pdf
30 липня 2020 13:57
6159-20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІМЛОР"

ТОВ Славресурс

ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІМЛОР"
#41358141
Рішення скасоване 1 138 280,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 12:03
ТОВ Славресурс
#37939071
Рішення скасоване 1 328 184,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 12:03
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"
#42768142
Рішення скасоване 1 543 542,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 12:03
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
Рішення скасоване 1 701 700,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 12:03
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІМЛОР"
#41358141
Відхилено 1 138 280,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 14:03
ТОВ Славресурс
#37939071
Відхилено 1 328 184,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 14:16
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"
#42768142
Відхилено 1 543 542,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 14:27
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
Переможець 1 701 700,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 14:50

Документи

06 серпня 2020 16:47
Електронний підпис

Документи

06 серпня 2020 16:49
Електронний підпис

Документи

06 серпня 2020 16:52
Електронний підпис

Документи

23 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
18 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 вересня 2020 14:16
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО". Для усунення виявленої невідповідності ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" повинен подати документ, що посвідчує особу представника учасника процедури закупівлі або посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
1 701 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 15:40
Додаткова угода № 2 до договору № 50 від 10.11.20 АС 6-13мм.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:26
Додаткова угода №1 до договору № 50 від 10.11.2020р.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:37
Підписаний_G1120-6026-GL_ispolnenia.pdf укладений
10 листопада 2020 16:35
Підписаний_Довіреність_Zavirena.pdf укладений
10 листопада 2020 16:35
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf укладений
10 листопада 2020 16:35
Договір № 50 від 10.11.2020.вугілля АС 6-13мм.pdf укладений
10 листопада 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору № 50 від 10.11.2020р.ДК 021:2015 - 09110000-3 "Тверде паливо"(надалі - Основний договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, внісши відповідні зміни до п.10.1 Основного договору, який викласти у такій редакції: " 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до моменту остаточного виконання сторонами своїх зобов’язань". 2. Додаткова угода вступає в дію з 01 січня 2021 року та діє до повного виконання.3. Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Продовжити строк дії договору № 50 від 10.11.2020р ДК 021:2015 - 09110000-3 "Тверде паливо" (надалі- Основний договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, внісши відповідні зміни до п. 10.1. Основного договору, який викласти у такій редакції: "10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31 березня 2021 року, але в будь якому разі до поаного виконання Сторонами своїх обов’язків, взятих на себе згідно з умовами даного Договору". 2. Збільшити суму Основного договору на 340340,00 грн. (триста сорок тисяч триста сорок гривень 00 копійок), що не перевищує 20% суми Основного договору. Сума основного договору на момент підписання даної Додаткової угоди становить 2 042 040,00 грн. (два мільйони сорок дві тисячі сорок гривень 00 копійок). 3. Специфікація до додаткової угоди додається. 4. Додаткова угода вступає в дію з 01 січня 2021 року та діє до 31 березня 2021 року до повного виконання. 5. Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову силу.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 042 040,00
UAH