Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (15 комплектів робочих станцій) для потреб Сумського НДЕКЦ МВС (ДК 021:2015– 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-07-15-006634-c af1f46c05c46412dbacd57cd92c90474
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарь Василь Олександрович

+380542667723 ekspert_sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський НДЕКЦ МВС
Код ЄДРПОУ: 25574892
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Промислова, буд. 8
Контактна особа: Бондарь Василь Олександрович
+380542667723
ekspert_sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:27
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплекти
Комп’ютерне обладнання (15 комплектів робочих станцій) для потреб Сумського НДЕКЦ МВС (ДК 021:2015– 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Промислова, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі через Державну казначейську службу України шляхом перерахування коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника вказаний у розділі 15 цього Договору на підставі відповідних рахунку-фактури, видаткової накладної та/або акту прийняття-передачі в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту передачі (поставки) Товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 16 липня 2020 14:42
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:29
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, аналоги і еквіваленти товару допускатимуться на торги, зокрема, материнські плати, за умови, що буде дотримано заявлені кількісні і якісні характеристики стосовно іншого обладнання (об'єм та тип оперативної пам'яті 8Гб, DDR4 (2400 МГц), зовнішніх портів USB, HDD, SSD тощо), та унеможливить виникнення конфлікту такого обладнання.
2. Ні, процесори на базі AMD не розглядатимуться. Виключно процесори INTEL (Core i3-9100) або не гірший за продуктивністю.
Тендер
Дата подання: 16 липня 2020 14:42
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:42
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: 1. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання не обов'язкове, за умови, що це не буде підставою для відмови у гарантійному обслуговуванні.
Головна умова: наявність сервісного центру (місця ремонту) у м.Суми і можливість швидкого реагування на повідомлення про вихід з ладу обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-006634-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 16 липня 2020 17:43
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Товар, який надається на час гарантійного ремонту повинен бути переданий Покупцю протягом 1 (одного) робочого дня з моменту взяття Товару з недоліками для їх усунення. ». Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 1 робочого дня, тож ця вимога не є правомірною. Крім того, для учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо так швидко провести підбір, заміну та доставку товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації учасників зі всієї території України. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника переглянути строки ремонту обладнання у разі виходу його з ладу у сторону збільшення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 14:13
У абз.2 пункту 3.8 проекту Договору йдеться мова про строк, протягом якого постачальник (учасник) надає покупцю (замовнику) аналогічний товар з обмінного фонду на час проведення гарантійного ремонту товару.
Дана умова включена для максимального забезпечення безперервної роботи замовника і виконання покладених на нього функцій згідно Закону України «Про судову експертизу».
Враховуючи те, що Закон України «Про захист прав споживачів» регулює відносини між споживачами товарів (крім харчових продуктів, якщо інше прямо не встановлено цим Законом), робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг, споживачем у розумінні цього Закону виступає фізична, а не юридична особа.
Сфера дії Закону України «Про захист прав споживачів» у даному випадку не поширюється на правовідносини, між покупцем (замовником) і постачальником (учасником), а тому дані відносини регулюються положеннями договору та діючим цивільним та господарським законодавством.
Пунктом 3.6. проекту договору передбачено, що постачальник (учасник) зобов’язаний усунути усі недоліки (дефекти) товару (в т.ч. частин комплекту та/або комплектуючих товару), що зазначені в акті про виявлені недоліки товару, за власний рахунок протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання такого акту. У разі неможливості усунення недоліків (дефектів) товару постачальник (учасник) зобов’язаний замінити такий товар на аналогічний товар відповідної якості.
За результатами розгляду вимоги (скарги) протоколом №25 засідання тендерного комітету Сумського НДЕКЦ МВС прийнято рішення відхилити подану через ЕСЗ вимогу (скаргу) від 16.07.2020 (ID:UA-2020-07-15-006634-C.B1) до тендерної документації на закупівлі товару (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-006634-c).

Документи

20 липня 2020 14:12
Протокол №25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна 165 555,00
UAH з ПДВ
163 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 174 778,20
UAH з ПДВ
165 554,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 168 660,00
UAH з ПДВ
166 644,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 184 449,60
UAH з ПДВ
182 448,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 183 195,00
UAH з ПДВ
183 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 14:21
Електронний підпис
31 липня 2020 14:21
Аналог дог.rar
31 липня 2020 14:20
паспорт и код.PDF
31 липня 2020 14:20
витяг II.PDF
31 липня 2020 14:20
виписка.PDF
31 липня 2020 14:20
Сертифікати ПК.rar
31 липня 2020 14:20
Інформаці про товар.pdf
31 липня 2020 14:20
Гарантія поставки.pdf
31 липня 2020 14:20
Лист-гарантія.pdf
31 липня 2020 14:20
Згода з договором.pdf
31 липня 2020 14:20
Авторизаційний лист.jpg
31 липня 2020 14:20
Лист-згода.pdf
31 липня 2020 14:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:36
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:32
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
31 липня 2020 14:48
Електронний підпис
31 липня 2020 14:47
Статут підприємства.pdf
31 липня 2020 14:47
Довідка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 21:05
Електронний підпис
30 липня 2020 21:04
Сертифікати EvroMedia.pdf
30 липня 2020 21:04
МК_Статут_копія.pdf
30 липня 2020 21:04
Бойко диплом.pdf
30 липня 2020 21:04
МК_пропозиція.pdf
30 липня 2020 21:04
МК_порівняльна.pdf
30 липня 2020 21:04
МК_Договір оренди ТЗ.pdf
30 липня 2020 21:04
МК_гар лист Ст 17.pdf
30 липня 2020 21:04
МК_гар лист про товар.pdf
30 липня 2020 21:04
МК_гар лист про ГТ.pdf
30 липня 2020 21:04
МК_гар лист про ГЗ.pdf
30 липня 2020 21:04
МК_відповідність ТХ.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 13:20
Електронний підпис
29 липня 2020 17:48
Електронний підпис
29 липня 2020 17:42
25. Описи реєстратора.pdf
29 липня 2020 17:42
31. Витяг ЄДР.pdf
29 липня 2020 17:42
30. Виписка з ЄДР.pdf
29 липня 2020 17:42
32. Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна
#3268721006
Відхилено 163 555,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:14
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 165 554,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
165 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:02
додаткова угода 2 Сумський НДЕКЦ Покращення (заміна) блоків живлення.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 16:48
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 17:33
додаткова угода _1 до договору _1-20 ТОВ Юдітрейд.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 17:21
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:20
договір укладений
02 вересня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.13.3 Договору на закупівлю товарів, керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою вірного обрахунку суми ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 13.3. Договору та п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 1-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 165 553,20
UAH (в тому числі ПДВ 27 592,20 UAH)