Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 50720000-8 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (гідропневматичне промивання та гідравлічне випробування систем опалення)
Очікувана вартість
1 635 849,00 UAH
UA-2020-07-15-006472-c 25950a5bb50c4e169cb20d6f2853229d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:27
Очікувана вартість: 1 635 849,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 179,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською та/або російською, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації Категорія Замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
гідропневматичне промивання та гідравлічне випробування систем опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 15:45
Додаток_2_кваліфікаційні вимоги.docx
15 липня 2020 15:45
Додаток_3_лист-згода.docx
15 липня 2020 15:45
Додаток_1_технічне завдання.docx
15 липня 2020 15:45
Додаток_4_проект договору.docx
15 липня 2020 15:45
1-ТД_промивка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000026 ● 41b7348f727b482790232762d2ca4592
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

09.10.2020 № 208

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 09.10.2020 №208

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
5) UA-2020-07-15-006472-c, Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕКТОР-ПРАЙМ" 1 635 000,00
UAH з ПДВ
1 626 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РСУ-СТРОЙ" 1 635 849,00
UAH з ПДВ
1 627 669,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 15:52
Електронний підпис
31 липня 2020 13:40
Електронний підпис
31 липня 2020 13:39
3. Інші документи.rar
31 липня 2020 13:39
2. Технічна частина.rar

Публічні документи

31 липня 2020 13:48
Кваліфікація.rar
31 липня 2020 13:48
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕКТОР-ПРАЙМ"

ТОВ "РСУ-СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕКТОР-ПРАЙМ"
#39643435
Переможець 1 626 820,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕКТОР-ПРАЙМ"
#39643435
1 626 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 09:03
договір_5072_2.pdf укладений
14 серпня 2020 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 626 820,00
UAH