Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів з додатковою кришкою в круглій кришці, об'ємом 1100 літрів
Plastic container for collecting solid household waste with an additional cover in a round cover, with a volume of 1100 liters
Plastic container for collecting solid household waste with an additional cover in a round cover, with a volume of 1100 liters
Очікувана вартість
5 600 000,00 UAH
UA-2020-07-15-005895-c ● 3eccac7ec9e344e1bdbd98a21209af25
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 32164402 |
Місцезнаходження: | 87505, Україна , Донецька область обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18 |
Контактна особа: |
Ликова Ганна +380988639485 km_tender@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Cosse Marina Fedorovna +380972605008 km_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kommunalnik |
National ID: | 32164402 |
Contact point: |
Lykova Anna +380988639485 km_tender@ukr.net |
Additional contacts: |
Cosse Marina Fedorovna +380972605008 km_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2020 13:48 |
Очікувана вартість: | 5 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 15 липня 2020 15:17 |
Enquiries until: | 07 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 штуки
Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів з додатковою кришкою в круглій кришці, об'ємом 1100 літрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87505, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18 Лівобережний район
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Plastic container for collecting solid household waste with an additional cover in a round cover, with a volume of 1100 liters
CPV: 44610000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 13:03 |
Протокол щодо внесення змін - 24.07.2020.pdf | |
24 липня 2020 13:03 |
Перелік змін - 24.07.2020.pdf | |
24 липня 2020 13:01 |
4. Тендерна документація – зі змінами.doc | |
24 липня 2020 13:01 |
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі - зі змінами.docx | |
24 липня 2020 13:01 |
Додаток №4 - проект договору - зі змінами.doc | |
24 липня 2020 13:01 |
Додаток №3 - технічне завдання зі змінами.doc | |
15 липня 2020 15:17 |
Додаток №1 - кваліфікаційні критерії.doc | |
15 липня 2020 15:17 |
Додаток №5 - форма письмової згоди.doc | |
15 липня 2020 15:17 |
Додаток №2 - форма тендерна пропозиція.doc |
24 липня 2020 13:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2020 13:03 |
Протокол щодо внесення змін - 24.07.2020.pdf
|
|||
24 липня 2020 13:03 |
Перелік змін - 24.07.2020.pdf
|
|||
24 липня 2020 13:01 |
4. Тендерна документація – зі змінами.doc
|
|||
24 липня 2020 13:01 |
2. Оголошення про проведення процедури закупівлі - зі змінами.docx
|
|||
24 липня 2020 13:01 |
Додаток №4 - проект договору - зі змінами.doc
|
|||
24 липня 2020 13:01 |
Додаток №3 - технічне завдання зі змінами.doc
|
|||
15 липня 2020 15:17 |
Додаток №1 - кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
15 липня 2020 15:17 |
Додаток №5 - форма письмової згоди.doc
|
|||
15 липня 2020 15:17 |
Додаток №2 - форма тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відповідальності
Дата подання: 15 липня 2020 16:42
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:11
Пункт 8.2. проекту договору зазначає, що «У разі прострочення поставки товару Виконавець сплачує замовнику штрафні санкції, пеню у розмірі подвійної ставки НБУ від суми недопоставленого товару за кожний день затримки.», а пункт 8.4. зазначає « У разі невиконання Постачальником взятих на себе зобов‘язань з поставки Товару у строки, зазначені у даному Договорі, останній сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 % від вартості непоставленого або несвоєчасно поставленого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад п'яти днів додатково сплачує штраф у розмірі 8% від вартості непоставленого або несвоєчасно поставленого Товару.». Просимо усунути розбіжності та встановити відповідальність враховуючи норми ст. 231 Господарського кодексу України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Ваше питання не відповідає дійсності.
Хто підписує лист-згоду на обробку персональних даних
Дата подання: 15 липня 2020 16:44
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:11
Хто підписує лист-згоду на обробку персональних даних ? фізична особа чи учасник ?
Відповідь: Доброго дня! ! Фізична особа.
Еквівалент товщини стінки кришки предмета закупівлі
Дата подання: 15 липня 2020 16:45
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:12
Чи буде товщина стінки кришки предмета закупівлі в 5,8 мм еквівалент товщини стінки кришки предмета закупівлі в 6,00мм ? Яка різниця ? І на що це впливає ?
Відповідь: Доброго дня! Ні, не буде еквівалентом.
Еквівалент товщини стінки корпусу предмета закупівлі
Дата подання: 15 липня 2020 16:45
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:12
Чи буде товщина стінки корпусу в 6,00мм еквівалентом предмета з товщиною стінки корпусу предмета закупівлі в 6,50 мм ? Чи є різниця і в чому вона заключається ?
Відповідь: Доброго дня! Ні, не буде еквівалентом.
еквівалент ваги
Дата подання: 15 липня 2020 16:46
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:12
Чи буде вага предмета закупівлі в 60 кг еквівалентом предмета закупівлі 62 кг ?
Відповідь: Доброго дня! Ні, не буде еквівалентом.
Експлуатація предмета закупівлі
Дата подання: 15 липня 2020 16:46
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:12
Поясніть : Чи буде Замовник експлуатувати предмет закупівлі відповідно до інструкції виробника ?
Відповідь: Доброго дня! Так.
Поставка окремими партіями згідно заявки замовника
Дата подання: 15 липня 2020 16:47
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:13
Яким способом буде надавати заявки замовник на поставку предмета закупівлі ?
Відповідь: Доброго дня! Дивитись п. 5.1 Проекту Договору (Додаток 4).
кількість предмета закупівлі в партії
Дата подання: 15 липня 2020 16:48
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:13
Яка кількість контейнерів буде входити в партію згідно заявки замовника ?
Відповідь: Доброго дня! На розгляд Замовника в залежності від можливості прийняття на склад.
Укріплене дно контейнера
Дата подання: 15 липня 2020 16:48
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:13
Поясніть : наскільки має бути укріплене дно предмету закупівлі ?
Відповідь: Доброго дня! Укріплене дно в зонах кріплення коліс.
Еквівалент ручок
Дата подання: 15 липня 2020 16:48
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:13
Чи буде Замовник вважати гіршим запропонований Учасником предмет закупівлі з ручками немонолітними та з’ємними ? ( Замовник вимагає ручки монолітні нез’ємні )
Відповідь: Доброго дня! Так.
Еквівалент ваги
Дата подання: 15 липня 2020 16:52
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:15
Чи буде Замовник вважати гіршим запропонований Учасником предмет закупівлі з вагою в 60кг або 59 кг ? ( Замовник вимагає вагу не менше 62 кг )
Відповідь: Доброго дня! Так.
Еквівалент товщини стінки кришки
Дата подання: 15 липня 2020 16:53
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:15
Чи буде вважати гіршим запропонований Учасником предмет закупівлі з товщини стінки кришки в 5,5- 5,8мм ? ( Замовник вимагає товщину стінки кришки 6,0 мм )
Відповідь: Доброго дня! Так.
Еквіваленту товару
Дата подання: 15 липня 2020 16:53
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:15
Чи буде Замовник вважати гіршим запропонований Учасником предмет закупівлі з товщиною стінки корпусу контейнера в 6.0 мм ? ( Замовник в технічних вимогах ставить вимогу 6,5 мм)
Відповідь: Доброго дня! Так.
Доставка зразка за чий рахунок ?
Дата подання: 15 липня 2020 16:54
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:16
Поясніть: Учасник на вимогу Замовника повинен надати на ознайомлення запропонований товар протягом 5 робочих днів з дня отримання такої вимоги. З чий рахунок має бути наданий зразок ?
Відповідь: Доброго дня! За рахунок Учасника.
Копії паспортів заводів-виробників
Дата подання: 15 липня 2020 16:54
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:18
Чи можна не подавати копії паспортів заводів-виробників в разі їх відсутності на заводі ( завод не виписує)?
Відповідь: Доброго дня! Можна не подавати в разі наявності листа від виробника та нотаріального переводу українською мовою.
Прострочення понад п'яти днів додатково сплачує штраф у розмірі 8%
Дата подання: 15 липня 2020 16:54
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:18
Поясніть як поставити щоб не платити штраф у 8 % ?
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до заявок Замовника.
Щодо штрафу за прострочення поставки
Дата подання: 15 липня 2020 16:55
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:18
Поясніть яким чином буде поставлятися предмет закупівлі переможцем ? Це має бути графік поставки чи якось інакше ? Поясніть, дякую.
Відповідь: Доброго дня! Постачання згідно заявок Замовника.
Експлуатація у межах гарантійного строку
Дата подання: 15 липня 2020 16:56
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:18
Поясніть чи буде експлуатації предмета закупівлі у межах гарантійного строку належним чином ? І де це можна побачити в тендерній документації ?
Відповідь: Доброго дня! Відповідальність Постачальника в гарантійний період.
Експлуатації у межах гарантійного строку і штраф 20%
Дата подання: 15 липня 2020 16:58
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:18
Поясніть вичерпно : яким чином треба платити штраф 20% при експлуатації у межах гарантійного строку? Просто незрозуміло.
Відповідь: Доброго дня! Відповідальність Постачальника в гарантійний період.
Критерії неналежної якості
Дата подання: 15 липня 2020 17:01
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:18
Поясніть вичерпно : які критерії неналежної якості предмета закупівлі ?
Відповідь: Доброго дня! Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам, встановленим у технічному завданні
Для чого штрафні санкції в технічному завданні
Дата подання: 15 липня 2020 17:08
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:19
Для чого штрафні санкції в технічному завданні ?
Відповідь: Доброго дня! Для попередження можливих непорозумінь.
Щодо стандарту
Дата подання: 15 липня 2020 17:09
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:19
Просимо Замовника вказати чи повинен контейнер відповідати стандарту EN 840-3 чи Загальним технічним вимогам ДСТУ 8476:2015?
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації Замовника не вимагається відповідність будь-якого стандарту.
Чи буде еквівалент контейнер із вагою 60 кг.
Дата подання: 15 липня 2020 17:10
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:19
Просимо Замовника вказати, чи вважатиме він еквівалентом запропонований Учасником контейнер із вагою 60 кг? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Така пропозиція буде відхилена.
Обмежуюча конкуренцію умова
Дата подання: 15 липня 2020 17:27
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:19
Пояснюємо, що вага контейнера не впливає на його якість, а вимога щодо того, що вага контейнера не менше 62 кг. є такою, що обмежує конкуренцію між Учасниками. Тому просимо виключити її з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Ні.
Щодо ваги контейнера
Дата подання: 15 липня 2020 17:28
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:21
Просимо Замовника виключити вимогу що «Вага контейнера не менше 62 кг.» оскільки вона є дискримінаційною для тих потенційних Учасників які пропонують контейнери із вагою меншою за 62 кг. Зазначена вимога призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо внести зміни та виключити дану вимогу.
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога не є дискримінаційною.
Чи буде еквівалент контейнер із з’ємними ручками
Дата подання: 15 липня 2020 17:28
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:21
Просимо Замовника зазначити, чи вважатиме він еквівалентом запропонований контейнер із з’ємними ручками розташованими на бічних стінках?
Відповідь: Доброго дня! Ні.
Щодо монолітних ручок
Дата подання: 15 липня 2020 17:29
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:21
Вимога Замовника щодо того, що контейнер « Корпус контейнера оснащений монолітними ручками (тобто нез'ємними), розташованими на бічних стінах та укріплене дно в зонах кріплення коліс.….» є такою, що призводить до обмеження конкуренції між Учасниками. Оскільки Учасники які пропонують контейнери із з’ємними ручками, які є кращими від тих, що вимагаються Замовником не мають змоги прийняти Участь у закупівлі. З метою уникнення порушень просимо Замовника внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ні.
Чи буде еквівалент контейнер із товщиною стінки 6,0 мм.
Дата подання: 15 липня 2020 17:29
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:21
Просимо Замовника зазначити, чи вважатиме він еквівалентом запропонований учасником контейнер із товщиною стінки корпусу контейнера 6,0 мм.? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Така пропозиція буде відхилена.
Товщина стінки
Дата подання: 15 липня 2020 17:30
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:23
Пояснюємо, що товщина стінки контейнера не впливає на якість та довговічність, тому дана вимога є лише умовою за якої відбуватиметься обмеження кола потенційних Учасників. Зважаючи на зазначене просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо товщини стінки .
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога не є дискримінаційною.
Щодо товщини стінки
Дата подання: 15 липня 2020 17:30
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:23
Вимога, що « Товщина стінок корпусу контейнера - не менше 6,5 мм.» є дискримінаційною для потенційних Учасників які пропонують контейнери із меншою товщиною стінки. Пояснюємо, що контейнери із меншою товщиною стінки також є якісними (якість яких підтверджена сертифікатами) та використовуються протягом довгого строку. З метою уникнення дискримінації та з метою уникнення порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога не є дискримінаційною. Дякуємо за пояснення.
Чи буде еквівалент контейнер із кришкою товщиною 5,0 мм.
Дата подання: 15 липня 2020 17:31
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Просимо Замовника зазначити, чи вважатиме він еквівалентом контейнер із товщиною стінки кришки контейнера 5,0 мм.? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Така пропозиція буде відхилена.
Обмеження конкуренції
Дата подання: 15 липня 2020 17:31
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Пояснюємо, що товщина кришки контейнера не впливає на якість та довговічність, тому дана вимога є лише умовою за якої відбуватиметься обмеження кола потенційних Учасників. Зважаючи на зазначене просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо товщини кришки.
Відповідь: Доброго дня! Ні.
Щодо товщини кришки
Дата подання: 15 липня 2020 17:32
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Вимога щодо того, що « Товщина стінок кришки контейнера - не менше 6 мм.» є такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі.. Дана вимога є дискримінаційною для потенційних Учасників які пропонують контейнери із меншою товщиною кришки. Пояснюємо, що контейнери із меншою товщиною кришки також є якісними (якість яких підтверджена сертифікатами) та використовуються протягом довгого строку. З метою уникнення дискримінації та з метою уникнення порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога не є дискримінаційною. Дякуємо за пояснення.
Щодо розвантаження
Дата подання: 15 липня 2020 17:32
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Просимо вказати, яка сторона повинна здійснювати розвантаження товару, Замовник чи Виконавець
Відповідь: Доброго дня! Виконавець.
Щодо максимальної кількості контейнерів в партії
Дата подання: 15 липня 2020 17:33
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Просимо Замовника вказати, яка максимальна кількість контейнерів входитиме в одну партію яку необхідно поставити?
Відповідь: Доброго дня! Максимальна кількість буде визначатись Замовником після укладання договору.
Щодо мінімальної кількості контейнерів в партії
Дата подання: 15 липня 2020 17:33
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Просимо Замовника вказати, яка мінімальна кількість контейнерів входитиме в одну партію яку необхідно поставити?
Відповідь: Доброго дня! Мінімальна кількість буде визначатись Замовником після укладання договору.
Документи які стосуються товару
Дата подання: 15 липня 2020 17:34
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Просимо Замовника роз’яснити, що він має на увазі під вимогою зазначеною у пункті 2.2 проекту договору, що «Виконавець зобов'язаний одночасно з товаром передати Замовнику документи які стосуються товару і мають бути передані разом з товаром.». Просимо надати перелік документів.
Відповідь: Доброго дня! Рахунок-фактуру, видаткову накладну, товаро-транспортну накладну, сертифікат якості.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 15 липня 2020 17:34
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Зазначення замовника що « , характеристика запропонованого Постачальником еквівалента, повинна бути не гірше.» є дискримінаційною умовою тендерної документації. Повідомляємо, що товар може мати інші технічні характеристики ніж вимагає замовник. Проте він не буде гіршим від замовленого товару. Дана умова в подальшому призводитиме до дискримінації учасників. Тому просимо Привести її у відповідність до норм ст. 5 та ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Усі вимоги тендерної документації відповідають чинному законодавству.
Щодо визначення поняття «не гірші»
Дата подання: 15 липня 2020 17:34
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Просимо Замовника пояснити, що він має на увазі під зазначенням «В результаті чого, характеристика запропонованого Постачальником еквівалента, повинна бути не гірше.». Просимо надати визначення поняття «не гірші».
Відповідь: Доброго дня! Не гірше означає краще.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 15 липня 2020 17:35
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Просимо Замовника вказати, чи поданий Учасником аналогічний договір повинен містити посилання на код ДК 021:2015 – 44610000-9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)? Чи може потенційний Учасник надати аналогічний договір який містить інший код ДК ніж зазначено тендерною документацією?
Відповідь: Доброго дня! Щодо коду наявності коду ДК - не обов'язково. Щодо іншого коду ДК - вимогами тендерної документації не передбачено обов'язкове вказання в аналогічному договорі коду ДК.
Аналогічний договір
Дата подання: 15 липня 2020 17:36
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:24
Просимо Замовника вказати, який договір він вважатиме аналогічним?
Відповідь: Доброго дня! Договір на постачання контейнерів пластикових.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-15-005895-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 20 липня 2020 10:40
Щодо усунення Замовником (Комунальним Підприємством «Комунальник») дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-07-15-005895-c
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 Закону Вимагаємо:
1. Виключити з Додатку № 3 дискримінаційні вимоги, на підставі пунктів 1,2,3,4 даної вимоги.
2. Включити до Додатку № 3 умову, що пропонований контейнер повинен відповідати стандарту EN 840-3 чи Загальним технічним вимогам ДСТУ 8476:2015 на підставі пункту 5 поданої вимоги.
3. Виключити з Додатку № 3 умову, що «В результаті чого, характеристика запропонованого Постачальником еквівалента, повинна бути не гірше.» на підставі пункту 6 поданої вимоги.
4. Зазначити у Додатку № 3, що «гарантійний термін на товар не менше 12 місяців за умови належної експлуатації згідно інструкції виробника», на підставі пункту 7 поданої вимоги.
5. Визначити мінімальну та максимальну кількість контейнерів які входитимуть в одну партію, яку повинен поставити Постачальник, на підставі пункту 8 даної вимоги.
6. Привести умови договору Додаток № 4 до норм чинного законодавства, на підставі пункту 9 даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
1. Виключити з Додатку № 3 дискримінаційні вимоги, на підставі пунктів 1,2,3,4 даної вимоги.
2. Включити до Додатку № 3 умову, що пропонований контейнер повинен відповідати стандарту EN 840-3 чи Загальним технічним вимогам ДСТУ 8476:2015 на підставі пункту 5 поданої вимоги.
3. Виключити з Додатку № 3 умову, що «В результаті чого, характеристика запропонованого Постачальником еквівалента, повинна бути не гірше.» на підставі пункту 6 поданої вимоги.
4. Зазначити у Додатку № 3, що «гарантійний термін на товар не менше 12 місяців за умови належної експлуатації згідно інструкції виробника», на підставі пункту 7 поданої вимоги.
5. Визначити мінімальну та максимальну кількість контейнерів які входитимуть в одну партію, яку повинен поставити Постачальник, на підставі пункту 8 даної вимоги.
6. Привести умови договору Додаток № 4 до норм чинного законодавства, на підставі пункту 9 даної вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 15:13
Уважно вивчивши суть питання, Замовник вимушений відхилити вимогу учасника з наступних підстав: замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно «Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров'я України 17.03.2011 N 145, контейнер для зберігання побутових відходів (контейнер) – металева або пластикова ємність, призначена для збирання та зберігання побутових відходів.
При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством та парком сміттєвозів, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства. У вимозі зазначено, що «для того щоб встановити саме таку товщину Замовнику необхідно було ознайомитися із конструкцією контейнера певного типу, що є порушенням з точки зору ч.4 ст.22 Закону». Але звертаємо Вашу увагу, що Замовником вже декілька років закуповуються та експлуатуються контейнери з саме зазначеними характеристиками, тому жодних порушень в цьому випадку не вбачається.
Перед оголошенням даної закупівлі, провівши відповідний аналіз товару, що є схожим до предмету даної закупівлі, дійшли висновку, що вказані в тендерній документації технічні, якісні та кількісні характеристики товару, такі як: товщина стінок корпусу контейнера, товщина стінок кришки контейнера, монолітні (тобто не з’ємні) ручки і, як наслідок, його вага є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначені в тендерній документації. Контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує їх для відходів протягом тривалого часу і, як наслідок, контейнери із зазначеними параметрами не так швидко деформуються, псуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщин є мінімальним.
Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати як уніфікацію, при системі збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідйомності товару і, як наслідок, товщини його стінок.
Слід звернути Вашу увагу на той факт, що у тендерному завданні відсутні вимоги щодо відповідності товару стандарту EN 840-3 чи вимогам ДСТУ 8476:2015 для більш широкого кола учасників.
Встановлений гарантійний термін використання в 12 місяців – не найбільший термін використання даної категорії товару
Аргументація щодо використання товару відповідно до інструкції є недоречною у даному випадку, адже контейнери також призначені для їх використання населенням, що допускає випадки вандалізму і порушення правил експлуатації товару, в свою чергу експлуатація контейнерів відповідальними працівниками комунальної служби міста буде відбуватись з дотриманням наданої постачальником інструкції виробника. Зазначене є додатковим стимулом ефективно використовувати бюджетні кошти та придбати товар з зазначеними технічними параметрами, що є додатковими гарантіями міцності та стійкості до пошкоджень і навантажень. Цей факт також змушує Замовника максимально приділити увагу показникам якості, зазначеним вище.
Окрім цього, Замовником в п.п.6.3 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції чітко вказано «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»», а також в п.1.9 Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ*».
Закупівля відбувається за бюджетні кошти та може коригуватися залежно від потреб Замовника та виділених асигнувань що відображено в проекті договору (розділ 5 п.5.1 та розділ 1 п.1.3), тому кожна окрема партія постачання буде визначатись Замовником виходячи із потреби та планів фінансування.
З урахуванням вказаного вище, тендерний комітет не вважає вимоги щодо товщини стінок контейнера, кришки контейнера, ваги контейнера дискримінаційними по відношенню до потенційних Учасників, оскільки збільшує можливість як найдовше використовувати придбані за бюджетні кошти контейнери. Відсутність вимог щодо стандартів відповідності – збільшує коло ймовірних потенційних учасників, а залежність Замовника від бюджетних асигнувань – унеможливлює на даному етапі скласти кількісний графік поставки, проте даний аспект повністю врегульований та відображений в проекті договору.
Щодо вимоги до приведення у відповідність пунктів проекту договору, то Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та опубліковані будуть у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Згідно «Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров'я України 17.03.2011 N 145, контейнер для зберігання побутових відходів (контейнер) – металева або пластикова ємність, призначена для збирання та зберігання побутових відходів.
При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством та парком сміттєвозів, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства. У вимозі зазначено, що «для того щоб встановити саме таку товщину Замовнику необхідно було ознайомитися із конструкцією контейнера певного типу, що є порушенням з точки зору ч.4 ст.22 Закону». Але звертаємо Вашу увагу, що Замовником вже декілька років закуповуються та експлуатуються контейнери з саме зазначеними характеристиками, тому жодних порушень в цьому випадку не вбачається.
Перед оголошенням даної закупівлі, провівши відповідний аналіз товару, що є схожим до предмету даної закупівлі, дійшли висновку, що вказані в тендерній документації технічні, якісні та кількісні характеристики товару, такі як: товщина стінок корпусу контейнера, товщина стінок кришки контейнера, монолітні (тобто не з’ємні) ручки і, як наслідок, його вага є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначені в тендерній документації. Контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує їх для відходів протягом тривалого часу і, як наслідок, контейнери із зазначеними параметрами не так швидко деформуються, псуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщин є мінімальним.
Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати як уніфікацію, при системі збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідйомності товару і, як наслідок, товщини його стінок.
Слід звернути Вашу увагу на той факт, що у тендерному завданні відсутні вимоги щодо відповідності товару стандарту EN 840-3 чи вимогам ДСТУ 8476:2015 для більш широкого кола учасників.
Встановлений гарантійний термін використання в 12 місяців – не найбільший термін використання даної категорії товару
Аргументація щодо використання товару відповідно до інструкції є недоречною у даному випадку, адже контейнери також призначені для їх використання населенням, що допускає випадки вандалізму і порушення правил експлуатації товару, в свою чергу експлуатація контейнерів відповідальними працівниками комунальної служби міста буде відбуватись з дотриманням наданої постачальником інструкції виробника. Зазначене є додатковим стимулом ефективно використовувати бюджетні кошти та придбати товар з зазначеними технічними параметрами, що є додатковими гарантіями міцності та стійкості до пошкоджень і навантажень. Цей факт також змушує Замовника максимально приділити увагу показникам якості, зазначеним вище.
Окрім цього, Замовником в п.п.6.3 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції чітко вказано «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»», а також в п.1.9 Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ*».
Закупівля відбувається за бюджетні кошти та може коригуватися залежно від потреб Замовника та виділених асигнувань що відображено в проекті договору (розділ 5 п.5.1 та розділ 1 п.1.3), тому кожна окрема партія постачання буде визначатись Замовником виходячи із потреби та планів фінансування.
З урахуванням вказаного вище, тендерний комітет не вважає вимоги щодо товщини стінок контейнера, кришки контейнера, ваги контейнера дискримінаційними по відношенню до потенційних Учасників, оскільки збільшує можливість як найдовше використовувати придбані за бюджетні кошти контейнери. Відсутність вимог щодо стандартів відповідності – збільшує коло ймовірних потенційних учасників, а залежність Замовника від бюджетних асигнувань – унеможливлює на даному етапі скласти кількісний графік поставки, проте даний аспект повністю врегульований та відображений в проекті договору.
Щодо вимоги до приведення у відповідність пунктів проекту договору, то Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та опубліковані будуть у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 серпня 2020
Найменування: | КП "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 32164402 |
Місцезнаходження: | 87505, Україна, Донецька область обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Сучасні вантажівки" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Переможець |
5 595 100,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 08:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 08:58
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf | укладений |
29 грудня 2020 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 08:40
|
Договір ТОВ Альта Логістік Україна - контейнери 1,1 куб.pdf | укладений |
14 вересня 2020 08:39
|