Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка, проектор) для пілотних класів НУШ ЗОШ І-ІІІ ст. смт.Сутиски
Очікувана вартість
104 200,00 UAH
UA-2020-07-15-005833-c e649e7d68e9349a48571cfe907bef740
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касянчук Олександр Олександрович

+380435521074 tivrovbux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 42733392
Місцезнаходження: 23300, Україна , Вінницька обл., смтТиврів, вул.Тиверська,30
Контактна особа: Касянчук Олександр Олександрович
+380435521074
tivrovbux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 15:18
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 15:18
Очікувана вартість: 104 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 521,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23320, Україна, Вінницька область, Тиврівський район, смт.Сутиски
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 шт
Короткофокусний проектор з настінним кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23320, Україна, Вінницька область, Тиврівський район, смт.Сутиски
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів. 4.2. Усі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі на підставі рахунків, Актів та видаткових накладних (на товар) згідно до специфікації на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.3. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п.4.1. Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 30 банківських днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:31
123.pdf
16 липня 2020 15:31
Тендерна документація.doc
15 липня 2020 15:14
119.pdf
15 липня 2020 15:14
Проект договору.doc
16 липня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:31
123.pdf
16 липня 2020 15:31
Тендерна документація.doc
15 липня 2020 15:14
Тендерна документація.doc
15 липня 2020 15:14
119.pdf
15 липня 2020 15:14
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 16 липня 2020 16:21
Дата відповіді: 17 липня 2020 10:33
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тільки поставка, та україномовна інструкція

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-005833-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 16 липня 2020 18:31
Усунення дискримінаційних вимог!
Шановний Замовник! Наголошуємо на тому, що МОЖЛИВІСТЬ встановлення технічних характеристик, не звільняє Замовника дотримуватися умов чинного законодавства з недискримінації учасників та обмеження конкуренції в сфері закупівель, а саме: ст.5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що Еквівалент- це повна відповідність товару по всіх технічних характеристиках, а проектор, характеристики якого наведені в таблиці у додатку 5 відповідає тільки проектор одного виробника InFocus модель INV30, що за сукупністю усіх заявлених в документації параметрів не має жодного з «еквівалентів». Таким чином, Тендерна Документація (надалі ТД) прописана під конкретного виробника й Замовник не зацікавлений у проведенні насправді відкритого конкурсу. Такі дії Замовника унеможливлюють доступ до закупівлі всіх охочих постачальників, крім постачальника проектору InFocus INV30, адже подавши тендерну пропозицію, інший учасник буде відхилений Замовником через невідповідність тендерної пропозиції вимогам ТД (ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі). Враховуючи вимогу надання «Для підтвердження легального походження запропонованого товару, Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора на дошку , проектор, та спеціалізоване програмне забезпечення.», такі листи відповідними виробниками надаються лише обмеженому колу постачальників, що унеможливлює участь Скаржника у закупівлі.
Звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до таблиці Додатку 1 ТД, спростивши їх у СУКУПНОСТІ до універсальних вимог, під які підпадають проектори пристрої інших доступних виробників, чим Ви отримаєте конкуренто низьку ціну і достатню кількість учасників. Вимагаємо змінити наступний пункт таблиці Додатку 5 ТД:

Ресурс лампи в стандартному режимі: не менше 6000 годин.

Або просимо надати письмове обґрунтування, якщо Замовник вважає, що на ринку представлені декілька виробників проекторів, що повністю відповідають вимогам даної закупівлі (Вимагаємо надати посилання на більш ніж одного такого виробника). В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 15:27
Відповідь на вимогу (скаргу) щодо оголошення від 16.07.2020
В рамках оголошення Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка, проектор) для пілотних класів НУШ ЗОШ І-ІІІ ст. смт.Сутиски
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-15-005833-c


Потенційному учаснику закупівлі згідно вимоги

Управління освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації Вінницької області є Замовником закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Управлінням освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації Вінницької області оголошено закупівлю відкриті торги за предметом ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Інтерактивна дошка – 2шт. Короткофокусний проектор з настінним кріпленням – 2шт. (номер закупівлі UA-2020-07-15-005833-c) на 2020 рік.
Частиною 1 статті 24 Закону встановлено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.»
Інформуємо, що тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне:
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою. Пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Виходячи з вищезазначеного, вами, як потенційним учасником, може бути запропонований еквівалент товару, проте всі характеристики, що вимагаються мають бути не гіршими або кращими. Також наводимо, що до встановлених технічно якісних вимог у тендерній документації можливо підібрати аналоги. Наприклад проектор фірми VIVITEK DX28ASTAA або BenQ MX825ST.
Враховуючи вищезазначене, Нами було сформована технічне завдання на відповідність необхідної техніки, тому Вами може бути подана пропозиція яка відповідає технічному завданню який викладений в Додатку 5 або еквівалент товару але має бути не гіршим або навіть кращим.
У технічних характеристиках до тендерної документації на закупівлю товару код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання прописано, що Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора на дошку, проектор, та спеціалізоване програмне забезпечення.»
Повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, відповідності предмета закупівлі технічним, якісним характеристикам.
Так як інтерактивний комплекс буде використовуватися безпосередньо в навчальному процесі дітьми, для їхньої ж безпеки, з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної та не якісної продукції, Замовник бачить необхідність надання даного документу від потенційних Учасників.
Ви можете подати свою тендерну пропозицію згідно вимог закупівлі. Тендерний комітет розгляне її в установленому порядку.


Голова тендерного комітету Касянчук О.О.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-005833-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 липня 2020 10:28
Внесення змін до тендерної документації
Шановний замовнику! У Додатку 5 Тендерної документації, а саме у п. 1 Таблиці в частині вимог до інтерактивної дошки міститься наступна вимога: Технологія DVIT - Digital Vision Touch (DviT™). При цьому, технологія DViT є запатентованим рішенням компанії SMART Technologies, жодна інша компанія в світі не виробляє дошки з даною технологією. Таким чином, дана вимога порушує п. 3 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Варто зазначити, що повним аналогом за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметів) даній технології є інфрачервона технологія, яка широко представлена серед багатьох виробників. У п. 1 статті 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що закупівлі повинні здійснюватись на принципах добросовісної конкуренції. Прописання конкретної моделі товару обмежує участь учасників інших виробників, які мають такі ж або кращі характеристики товару, ніж заявлена модель.
Наполягаємо на внесенні змін до Тендерної документації, а саме до Технічних характеристик Інтерактивної дошки згідно з чинним законодавством. В іншому разі це призведе до порушення принципів публічних закупівель та закупівля не відбудеться.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 11:09
Відповідь на вимогу (скаргу) щодо оголошення від 16.07.2020
В рамках оголошення Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка, проектор) для пілотних класів НУШ ЗОШ І-ІІІ ст. смт.Сутиски
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-15-005833-c


Потенційному учаснику закупівлі згідно вимоги


Шановний потенційний Учаснику!
В тендерній документації на закупівлі в Додатку № 5 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) встановленні мінімальні технічні характеристики. Учасники у змісті своєї тендерної пропозиції повинні пропонувати мінімальні технічні характеристики зазначені у наведеному додатку або технічні характеристики, які краще ніж у зазначених додатках. Технологія розпізнавання дотику Digital Vision Touch (DViT ™) є основною характеристикою даної закупівлі. Ми прагнемо придбати товар для простого та інтуїтивно зрозумілого способу інтерактивного керування інформацією. Натомість зазначимо, що потенційний учасник не ретельно вивчив надане технічне завдання і те, що на ринку є достатньо виробників з зазначеною технологією.


Голова тендерного комітету Касянчук О.О.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-005833-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 липня 2020 13:23
Внесення змін до Технічних характеристик
Доброго дня!
Шановний Замовнику, наполягаємо на внесенні змін до Таблиці з технічними характеристиками обладнання. Оскільки, за вказаними характеристиками проектора можливо підібрати лише 1 модель проектора - проектор InFocus INV30. Інші проектори, в будь-якому випадку не будуть відповідати всім характеристикам, які ви зазначили в описі. Ті проектори, на які посилаєтесь у попередній вимозі, також не відповідають прописаним Вами характеристикам (VIVITEK DX28ASTAA -- не відповідає за технологією, BenQ MX825ST -- не відповідає за терміном ресурсу лампи; обидва не мають всіх перелічених Вами портів у вказаній кількості). Таким чином, Ви свідомо унеможливлюєте участь у даній закупівлі інших учасників, які не зможуть Вам запропонувати вказану модель проектора із листом-авторизацією на нього.
Необхідно вказати, що подібними діями Ви свідомо порушуєте принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Такі дії призведуть до того, що у даній закупівлі візьме участь лише 1 учасник, але у Відкритих торгах повинно бути як мінімум 2 учасники. У зв'язку з цим закупівля не відбудеться.
Підсумовуючи, наполягаємо на внесенні змін до Таблиці Додатку 5 Тендерної документації з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та чинного законодавства і надання можливості всім добросовісним учасникам взяти участь у Вашій закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 11:11
Відповідь на вимогу (скаргу) щодо оголошення від 16.07.2020
В рамках оголошення Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка, проектор) для пілотних класів НУШ ЗОШ І-ІІІ ст. смт.Сутиски
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-15-005833-c


Потенційному учаснику закупівлі згідно вимоги

Шановний потенційний Учаснику! Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Крім того в тендерній документації вказано, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом "або еквівалент". Нами було сформована технічне завдання на відповідність необхідної техніки, тому Вами може бути подана пропозиція яка відповідає технічному завданню який викладений в Додатку 5 або еквівалент товару але має бути не гіршим або навіть кращим. Всі запропоновані товари із аналогічними або кращими характеристиками будуть розглядатись у відповідності до тендерної документації.

Голова тендерного комітету Касянчук О.О.

Документи

17 липня 2020 15:27
відповідь на вимогу

Документи

21 липня 2020 11:09
відповідь на вимогу

Документи

21 липня 2020 11:11
відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 97 998,00
UAH з ПДВ
97 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 17:29
Електронний підпис
28 липня 2020 17:28
Сертифікати SMART V Std.pdf
28 липня 2020 17:28
Новий штатний розпис.pdf
28 липня 2020 17:28
Наказ (директор).pdf
28 липня 2020 17:28
Лист СЦ.pdf
28 липня 2020 17:28
інструкція SMB680v.pdf
28 липня 2020 17:28
інструкція INV30 нова.pdf
28 липня 2020 17:28
Довідка (печатка).pdf
28 липня 2020 17:28
Витяг (ПДВ).pdf
28 липня 2020 17:28
Авторизація Leatcom.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2020 15:18
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій