Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали
Очікувана вартість
41 701,00 UAH
UA-2020-07-15-005201-b 82a39208f24146c7a29df24190f1bfcf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєльцова Рита Миколаївна

+380646221839 rajono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури молоді та спорту Білокуракинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142000
Місцезнаходження: 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Контактна особа: Бєльцова Рита Миколаївна
+380646221839
rajono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 19:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 19:05
Очікувана вартість: 41 701,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 417,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 найменувань
Дидактичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно Проекту договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 19:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна 41 600,00
UAH з ПДВ
41 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
Переможець 41 600,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 23:17

Документи

31 липня 2020 23:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 23:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
41 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 23:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ1 до Договору 52.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 18:30
про ліцензування.pdf укладений
11 серпня 2020 18:28
Право підпису Кирильченко.pdf укладений
11 серпня 2020 18:28
Договір-52__10-08-2020.pdf укладений
11 серпня 2020 18:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна кінцевої дати поставки товару у зв'язку з карантинними заходами
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML