Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Мостицька, 16 (Спеціалізована школа №271), ПВ-8228 у Подільському районі м.Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 230 343,20 UAH
UA-2020-07-15-005153-b f944966c6db64aa5b593cc6ce9c10766
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 15:13
Очікувана вартість: 1 230 343,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Мостицька, 16 (Спеціалізована школа №271), ПВ-8228 у Подільському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Мостицька, 16 (Спеціалізована школа №271), ПВ-8228 у Подільському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 1 189 834,94
UAH з ПДВ
1 189 834,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 1 193 506,58
UAH з ПДВ
1 193 506,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 10:28
Електронний підпис
30 липня 2020 10:27
Кваліфікація_2.rar
30 липня 2020 10:27
Кваліфікація_1.rar

Публічні документи

30 липня 2020 16:35
Електронний підпис
30 липня 2020 16:32
Лист щодо матеріалів.pdf
30 липня 2020 16:32
Статут.pdf
30 липня 2020 16:32
Реєстрація ПДВ.pdf
30 липня 2020 16:32
Аналогічні договори.pdf
30 липня 2020 16:32
Довідка про техніку.pdf
30 липня 2020 16:32
Акт виробнича база.pdf
30 липня 2020 16:32
Гарантійний лист.pdf
30 липня 2020 16:32
Додаток 1 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
Переможець 1 189 834,94
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 17:21

Документи

05 серпня 2020 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
1 189 834,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2020 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 17:08
Звіт про виконання договору.pdf укладений
25 листопада 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 16:45
Повідомлення про внесення змін 3.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:44
ДУ №3 від 25.11.2020 до Дог.№48-КР на зменшення.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:25
Повідомлення про внесення змін2.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 14:07
ДУ №2 мостицька 16.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 16:14
ДУ №1 від 27.08.2020 Мостицька 16.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:10
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:09
Договір підряду №48-КР від 17.08.2020р..pdf укладений
18 серпня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Викласти Додаток 3 «План фінансування», в новій редакції. 2. План фінансування в редакції від «27» серпня 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3)
Номер договору про закупівлю: №48-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №48-КР від 17.08.2020 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16.
Номер договору про закупівлю: №48-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1 181 180,65 (Один мільйон сто вісімдесят одна тисяча сто вісімдесят грн. 65 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 196 863,44 (Сто дев’яносто шість тисяч вісімсот шістдесят три грн. 44 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1 181 180,65 (Один мільйон сто вісімдесят одна тисяча сто вісімдесят грн. 65 коп.), у тому числі 20% ПДВ у сумі 196 863,44 (Сто дев’яносто шість тисяч вісімсот шістдесят три грн. 44 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «25» листопада 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: №48-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 181 180,65
UAH (в тому числі ПДВ 196 863,44 UAH)