Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для Нової української школи, меблі для вчительської
Очікувана вартість
84 356,00 UAH
UA-2020-07-15-005097-b ● 2521c0e4927646d4938c1bacae9a7055
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури молоді та спорту Білокуракинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142000 |
Місцезнаходження: | 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33 |
Контактна особа: |
Бєльцова Рита Миколаївна +380646221839 rajono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 84 356,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 843,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Меблі для Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, Павлівська ЗОШ, Просторівська ЗОШ, Шарівська ЗОШ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 найменувань
Меблі для вчительської
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, Павлівська ЗОШ, Просторівська ЗОШ, Шарівська ЗОШ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно Проекту договору | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 19:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 18:51 |
Додаток-3_до_оголошення_(Проект договору).pdf | |
15 липня 2020 18:51 |
Додаток-2_до_оголошення_(Інша інформація).docx | |
15 липня 2020 18:51 |
Додаток-1_до_оголошення_(Технічна специфікація).docx | |
15 липня 2020 18:51 |
Оголошення про спрощену закупівлю.pdf |
15 липня 2020 19:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 липня 2020 18:51 |
Додаток-3_до_оголошення_(Проект договору).pdf
|
|||
15 липня 2020 18:51 |
Додаток-2_до_оголошення_(Інша інформація).docx
|
|||
15 липня 2020 18:51 |
Додаток-1_до_оголошення_(Технічна специфікація).docx
|
|||
15 липня 2020 18:51 |
Оголошення про спрощену закупівлю.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-15-005097-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Cкуловатов Олександр, Код ЄДРПОУ:3221912091
Дата подання: 16 липня 2020 23:09
уточнення щодо товару що закуповується
Добрий день, просимо Вас уточнити інформацію щодо того який саме ви товар закуповуєте, оскількик додатком 1 оголошення про проведення закупівлі передбачені товари що називаються "Стінка універсальна " які за своєю природою та технічними характеристиками не є Стінками, а скоріше по характеристикам являються Шафами та стелажами. Отже для уникнення непророзуміння та неточностей при підготовці пропозиції просимо Вас уточнити данну інформацію та внести зміни до оголошення про проведення закупівлі.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Дякуємо за розуміння.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 19:03
Доброго дня!
Пояснюємо, що при розгляді даного питання дійсно було виявлено допущену замовником технічну описку/помилку у пп. 3, 4 та 5 п. 1 технічної специфікації Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у зв'язку з чим замість помилкового найменування “Стінка універсальна” просимо вважати вірним дане найменування товару:
- у пп. 3 п 1 цього Додатку - “Стелаж з 6-ма шухлядами повного висування”;
- у пп. 4 п 1 цього Додатку - “Шафа напівзакрита 4-дверна”;
- у пп. 5 п 1 цього Додатку - “Стелаж відкритий з 10-ма комірками”.
Просимо всіх учасників спрощеної закупівлі врахувати дані виправлення та зазначати в пропозиціях саме вірні вищевказані найменування товарів по пп. 3, 4 та 5 п. 1 технічної специфікації Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної.
Окремим файлом долучаємо таблицю з технічним описом товару та вірним його найменуванням.
Враховуючи вищезазначені роз'яснення та скорочені строки проведення закупівлі, окремого внесення змін оголошення не потребує.
Пояснюємо, що при розгляді даного питання дійсно було виявлено допущену замовником технічну описку/помилку у пп. 3, 4 та 5 п. 1 технічної специфікації Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у зв'язку з чим замість помилкового найменування “Стінка універсальна” просимо вважати вірним дане найменування товару:
- у пп. 3 п 1 цього Додатку - “Стелаж з 6-ма шухлядами повного висування”;
- у пп. 4 п 1 цього Додатку - “Шафа напівзакрита 4-дверна”;
- у пп. 5 п 1 цього Додатку - “Стелаж відкритий з 10-ма комірками”.
Просимо всіх учасників спрощеної закупівлі врахувати дані виправлення та зазначати в пропозиціях саме вірні вищевказані найменування товарів по пп. 3, 4 та 5 п. 1 технічної специфікації Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної.
Окремим файлом долучаємо таблицю з технічним описом товару та вірним його найменуванням.
Враховуючи вищезазначені роз'яснення та скорочені строки проведення закупівлі, окремого внесення змін оголошення не потребує.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" #2936022176 |
Відхилено |
79 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 23:21
|
ФОП Cкуловатов Олександр #3221912091 |
Переможець |
79 610,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 23:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ1 до Договору 54.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 18:23
|
про неліцензування скуловатов.pdf | укладений |
11 серпня 2020 18:21
|
Право підпису Скуловатов.pdf | укладений |
11 серпня 2020 18:21
|
Договір-54_10-08-2020.pdf | укладений |
11 серпня 2020 18:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна кінцевої дати поставки товару у зв'язку з карантинними заходами |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |