Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для Нової української школи, меблі для вчительської
Очікувана вартість
84 356,00 UAH
UA-2020-07-15-005097-b 2521c0e4927646d4938c1bacae9a7055
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєльцова Рита Миколаївна

+380646221839 rajono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури молоді та спорту Білокуракинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142000
Місцезнаходження: 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Контактна особа: Бєльцова Рита Миколаївна
+380646221839
rajono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 11:50
Очікувана вартість: 84 356,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 843,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Меблі для Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, Павлівська ЗОШ, Просторівська ЗОШ, Шарівська ЗОШ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 найменувань
Меблі для вчительської
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, Павлівська ЗОШ, Просторівська ЗОШ, Шарівська ЗОШ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно Проекту договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-005097-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Cкуловатов Олександр, Код ЄДРПОУ:3221912091
Дата подання: 16 липня 2020 23:09
уточнення щодо товару що закуповується
Добрий день, просимо Вас уточнити інформацію щодо того який саме ви товар закуповуєте, оскількик додатком 1 оголошення про проведення закупівлі передбачені товари що називаються "Стінка універсальна " які за своєю природою та технічними характеристиками не є Стінками, а скоріше по характеристикам являються Шафами та стелажами. Отже для уникнення непророзуміння та неточностей при підготовці пропозиції просимо Вас уточнити данну інформацію та внести зміни до оголошення про проведення закупівлі.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 19:03
Доброго дня!
Пояснюємо, що при розгляді даного питання дійсно було виявлено допущену замовником технічну описку/помилку у пп. 3, 4 та 5 п. 1 технічної специфікації Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у зв'язку з чим замість помилкового найменування “Стінка універсальна” просимо вважати вірним дане найменування товару:
- у пп. 3 п 1 цього Додатку - “Стелаж з 6-ма шухлядами повного висування”;
- у пп. 4 п 1 цього Додатку - “Шафа напівзакрита 4-дверна”;
- у пп. 5 п 1 цього Додатку - “Стелаж відкритий з 10-ма комірками”.
Просимо всіх учасників спрощеної закупівлі врахувати дані виправлення та зазначати в пропозиціях саме вірні вищевказані найменування товарів по пп. 3, 4 та 5 п. 1 технічної специфікації Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної.
Окремим файлом долучаємо таблицю з технічним описом товару та вірним його найменуванням.
Враховуючи вищезазначені роз'яснення та скорочені строки проведення закупівлі, окремого внесення змін оголошення не потребує.

Документи

17 липня 2020 19:03
Додаток меблі НУШ(2).xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" 83 100,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 79 610,00
UAH з ПДВ
79 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 23:32
Електронний підпис
23 липня 2020 23:31
Проект договору.pdf
23 липня 2020 23:28
Електронний підпис
23 липня 2020 23:27
Додаток 1 ред.pdf
23 липня 2020 23:27
Довідка щодо ст.17 нов.pdf
23 липня 2020 23:19
Електронний підпис
23 липня 2020 23:18
Копія паспорту .pdf
23 липня 2020 23:18
Копія ІПН.pdf
23 липня 2020 23:18
Копіі регдокументов.pdf
23 липня 2020 23:14
Сертифікаті тощо.pdf
23 липня 2020 23:14
Меблі тех.умови.pdf
23 липня 2020 23:14
Висновок-ТУ.pdf
23 липня 2020 23:14
Висновок-мебель.pdf
23 липня 2020 23:14
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 23:14
Додаток 1.pdf
23 липня 2020 23:14
Довідка щодо ст.17.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 15:40
Електронний підпис
22 липня 2020 15:39
30 Сертифікати Аншар.pdf
22 липня 2020 15:39
9 проект.pdf
22 липня 2020 15:39
8 товар.pdf
22 липня 2020 15:39
7 довідки.pdf
22 липня 2020 15:39
1 цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВАЛЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2936022176
Відхилено 79 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 23:21
ФОП Cкуловатов Олександр
#3221912091
Переможець 79 610,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 23:32

Документи

31 липня 2020 23:21
Електронний підпис

Документи

31 липня 2020 23:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 23:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Cкуловатов Олександр
#3221912091
79 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 23:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ1 до Договору 54.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 18:23
про неліцензування скуловатов.pdf укладений
11 серпня 2020 18:21
Право підпису Скуловатов.pdf укладений
11 серпня 2020 18:21
Договір-54_10-08-2020.pdf укладений
11 серпня 2020 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна кінцевої дати поставки товару у зв'язку з карантинними заходами
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML