Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга щодо технічного обслуговування електронної системи розподілу відвідувачів
Очікувана вартість
221 460,00 UAH
UA-2020-07-15-005062-c 3c3e57f28de449819bdda2fee6b270ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вовчук

+380660243640 0984121890@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Інна Вовчук
+380660243640
0984121890@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:40
Очікувана вартість: 221 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 107,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50300000-8: Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга щодо технічного обслуговування електронної системи розподілу відвідувачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, - проспект Слобожанський,31Д; - проспект Дмитра Яворницького, 75. - проспект Слобожанський, 29; - вул. 20-річчя Перемоги, 51; - вул. Орловська, 1Б; - вул. Михайла Грушевського, 70; - площа Шевченка, 7; - вул.Старокозацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50300000-8 — Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:32
Додаток №3 технічні та кількісні вимоги (19) (3) (1).doc
15 липня 2020 14:32
Додаток 4 проект договору (1) (2).doc
15 липня 2020 14:32
ТД (2) (4).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-09-000009 ● 702a73ebac324a0eb845cee137309431
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2020 11:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.09.2020 № 180

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.09.2020 № 180


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3
UA-2020-07-15-005062-с
15.07.2020 Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 40392181) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-14 10:04:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуга щодо технічного обслуговування електронної системи розподілу відвідувачів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2020-07-15-005062-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до частини десятої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно із частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статі 180 Господарського кодексу України, зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. А також, згідно із частини другої статі 180 Господарського кодексу України, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовник оприлюднив 26.08.2020р. договір від 21.08.2020р. №17/08/20 не в повному обсязі. А саме, відсутні розділи: 5,6,7,8 а також частково відсутній Розділ 9, чим порушив вимогу частини десятої статті 10 Закону.
Чому Замовник оприлюднив договір від 21.08.2020р. №17/08/20 не в повному обсязі?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-15 11:20:18

Щодо оприлюднення договору про надання послуг від 21.08.2020

Щодо оприлюднення договору про надання послуг від 21.08.2020
№ 17/08/20 не в повному обсязі повідомляємо наступне.
Під час сканування договору про надання послуг від 21.08.2020
№ 17/08/20 виникла технічна помилка, що в подальшому призвело
до завантаження документа в ЕСЗ у неповному обсязі.
На підтвердження укладання договору про надання послуг
від 21.08.2020 № 17/08/20 у повному обсязі надаємо скан-копії:
договору про надання послуг від 21.08.2020 № 17/08/2020
у повному обсязі;
реєстру бюджетних зобов’язань від 26.08.2020 № 73 проведеного казначейською службою (під реєстр в систему завантажується скан-копія договору у повному обсязі).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-16 11:59:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуга щодо технічного обслуговування електронної системи розподілу відвідувачів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2020-07-15-005062-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Згідно із Розділом ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: інформації та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації необхідно завантажити інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про виконання аналогічного договору, терміном дії не давніше 2018- 2019 року, в якому повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС" (далі – Переможець) надав інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про виконання аналогічного договору, проте, без зазначення суми договору, як визначено у Додатку 1 до цієї тендерної документації, чим порушено вимоги Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закон.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС"?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-17 13:55:49

Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЮСОЛЮШНС СЕРВІС»

Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЮСОЛЮШНС СЕРВІС» повідомляємо наступне.
На виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг - (код ДК 021:2015 50300000-8 «Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги») Учасником № 1 ТОВ «КЮСОЛЮШНС СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надана інформаційна довідка у довільній формі, в якій щодо суми договору зазначено наступне: «Сума договору: вартість та перелік Послуг зазначено у Замовленні до даного Договору».
Крім того, Учасником № 1 надано скан-копію договору про надання послуг
від 11.11.2019 № 38А140-16992-19 між ТОВ «КЮСОЛЮШНС СЕРВІС»
та АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ЧЕРНІГІВГАЗ», у пункті 2.1 якого зазначено наступне: «Вартість
та перелік Послуг зазначено у Замовленні (форма якого зазначена у Додатку № 2) до даного Договору. Вартість та перелік послуг може змінюватися відповідно до
умов даного Договору».
Пункт 2 розділу V тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції
та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах
та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією,
у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації
(її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Таким чином, відсутність визначеної замовником інформації щодо суми договору в довідці є несуттєвою помилкою, оскільки інформація щодо суми договору міститься в договорі, скан-копія якого надана Учасником № 1 у складі тендерної пропозиції.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції наданої, Учасником № 1
ТОВ «КЮСОЛЮШНС СЕРВІС» відсутні.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС" 220 940,00
UAH з ПДВ
220 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОМАТІКА" 221 454,00
UAH з ПДВ
221 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 12:52
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:47
Довідка Ст. 17.pdf
10 серпня 2020 12:47
Довідка МВД.pdf
10 серпня 2020 12:47
Довідка ДФС.pdf
10 серпня 2020 12:47
public_doc.p7s
31 липня 2020 13:59
Електронний підпис
31 липня 2020 13:28
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 13:28
Технічний опис.pdf
31 липня 2020 13:28
Лист згода.pdf
31 липня 2020 13:28
Довідка Ст. 17.pdf
31 липня 2020 13:28
Довідка працівники.pdf
31 липня 2020 13:28
Довідка МатТех.pdf
31 липня 2020 13:28
Аналогічний Договір.pdf
31 липня 2020 13:28
1.11 Сертифікат.pdf
31 липня 2020 13:28
1.10. Свідоцтво.pdf
31 липня 2020 13:28
1.8. Сертифікат.pdf
31 липня 2020 13:28
1.7. Проект Договору.pdf
31 липня 2020 13:28
1.6. Статут КСС.pdf
31 липня 2020 13:28
1.5 Наказ №1 КСС Дир.pdf
31 липня 2020 13:28
1.4. Лист Гарантія.pdf
31 липня 2020 13:28
1.3. Витяг ДФС КСС.pdf
31 липня 2020 13:28
1.2. ВИТЯГ.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 12:57
Статут Техноматика.pdf
29 липня 2020 12:57
Витяг з ЄДР 16.09.19.pdf
29 липня 2020 12:57
Виписка з ЄДР.PDF
29 липня 2020 12:57
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС"

ТОВ "ТЕХНОМАТІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС"
#43198507
Переможець 220 940,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС"
#43198507
220 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 14:30
ДУ.pdf укладений
17 вересня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:52
21.08.2020.pdf укладений
26 серпня 2020 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 188,00
UAH
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 907 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 9.4 Договору Сторони досягли згоди щодо розірвання Договору з «16» вересня 2020 року.