Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Моп шнурковий, ручка для швабри
Очікувана вартість
644,76 UAH
UA-2020-07-15-004988-b d788a6c644bf4efb8c7dc4f91053a61f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксенчук Ярослав Володимирович

+380322358467 zv@kru.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Західний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40479801
Вебсайт: http://dkrs.gov.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Костюшка, 8
Контактна особа: Ксенчук Ярослав Володимирович
+380322358467
zv@kru.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Моп шнурковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Костюшка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
6 шт
Ручка для швабри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Костюшка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем здійснюється у безготівковій формі на рахунок Продавця за фактично поставлений Товар на підставі видаткової накладної та рахунку. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

15 липня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 644,76
UAH з ПДВ
15 липня 2020 17:32

Документи

15 липня 2020 17:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 17:35