Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєю, м. Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія
Очікувана вартість
6 517 000,00 UAH
UA-2020-07-15-004556-c 979c32766f2f4998a967b3dc958e5937
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Шевченко

+380442050506 y.shevchenko@artek.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Код ЄДРПОУ: 16502790
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Контактна особа: Юлія Шевченко
+380442050506
y.shevchenko@artek.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 13:58
Очікувана вартість: 6 517 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 585,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт лікувально-діагностичного корпусу з переходом-галереєю, м. Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, Київ, Пуща-Водиця, 14 лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може надати Виконавцю аванс (попередню оплату) на строк не більше 3 місяців (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-004556-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 17 липня 2020 22:24
Усунення дискримінаційних вимог
Пунктом 2 Розділу 5 до ТД встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, оригінал довідки виданий компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
Варто зазначити, що працівники органів ДПС України діють на підставі і у межах, що передбачені Конституцією та законами України та у своїй діяльності керуються нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.
Відповідно до вимог підпункту 20.1.5. пункту 20.1. статті 20 розділу І та статті 69 глави 6 розділу ІІ ППУ, контролюючі органи отримуються інформацію про наявність рахунків платників податків – юридичних осіб чи самозайнятих фізичних осіб у банках та інших фінансових установах.
Жодним нормативно-правовим актом, яким керується у своїй діяльності ДПС України, та зокрема, ПКУ не передбачено адміністративної послуги з надання довідки про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках).
Отже, територіальні органи ДПС України не можуть гарантувати повноту та достовірність відомомстей про рахунки платників податків. Першоджерелом таких даних та документів є самі платники, банки та інші фінансові установи, у яких відкриті рахунки.
Враховуючи зазначене, інформацію стосовно рахунків у банках та інших фінансових установах з першоджерел можна отримати від банків та інших фінансових установ.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Крім того, відповідно до Закону України від 17.03.2020 р. №530-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)", з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг та строків надання цих послуг, визначених Законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Підсумовуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що встановлення вимоги про надання оригіналу довідки виданий компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі є дисркимінаційним та таким, що порушує принципи здійсненя публічних закупівель.
Учасник, який виявить бажання прийняти участь в закупівлі, стикнеться з тим, що видача такої довідки не передбачена законодавством України та, більш того, зупинено перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг, які і так нічим не передбачені.

Прошу Замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести ТД у відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
В разі незадоволення даної вимоги, потеційний учасник буде змушений звернутися до АМКУ, що суттєво затягне процедуру закупівлі.





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 21:53
Доброго дня! Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками оригіналу довідки виданої компетентним державним органом (ДПС) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), видану станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 5 611 006,85
UAH з ПДВ
5 611 006,85
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 5 947 522,21
UAH з ПДВ
5 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ТБС-XXI" 6 491 401,55
UAH з ПДВ
5 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НІДКОМ 6 500 000,00
UAH з ПДВ
5 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМРЕМБУД" 6 510 000,00
UAH з ПДВ
6 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 10:38
Електронний підпис
30 липня 2020 10:37
РЗПК_.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ССР_5.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ССР_4.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ОС_2-2_1.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ИВР.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ДЦ_4.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ДЦ_3.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ДЦ_2.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ДФ_2-2-1.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ДФ_2-1-3.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
30 липня 2020 10:37
79_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
30 липня 2020 10:37
79.imd
30 липня 2020 10:37
Моренець(1).rar
30 липня 2020 10:37
68 Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 липня 2020 10:37
65 Про санкції.pdf
30 липня 2020 10:37
63 Про субпідрядників.pdf
30 липня 2020 10:37
53 Лист без авансу.pdf
30 липня 2020 10:37
52 Календарний графік.pdf
30 липня 2020 10:37
50 ст 17 Закону.pdf
30 липня 2020 10:37
803820036100693S011001210000090062020.rtf
30 липня 2020 10:37
803820036100693S011001210000084032020.rtf
30 липня 2020 10:37
803820036100693S011001210000072122019.rtf
30 липня 2020 10:37
Квитанція № 2.pdf
30 липня 2020 10:37
48. Фінзвіт 1 кв. 2020.pdf
30 липня 2020 10:37
48 Фінзвіт 2019.pdf
30 липня 2020 10:37
Договори завірені 3.pdf
30 липня 2020 10:37
Договори завірені 2.pdf
30 липня 2020 10:37
Договори завірені.pdf
30 липня 2020 10:37
47 Відгук по 292 школа.pdf
30 липня 2020 10:37
Пожежа інженер.pdf
30 липня 2020 10:37
Диплом Котвицкого.pdf
30 липня 2020 10:37
43 Лист згода 90 днів.pdf
30 липня 2020 10:37
34 ПДВ .pdf
30 липня 2020 10:37
32 Лист підтвердження.pdf
30 липня 2020 10:37
ліцензія Банку.pdf.(2).P7S
30 липня 2020 10:37
ліцензія Банку.pdf.(1).P7S
30 липня 2020 10:37
ліцензія Банку.pdf
30 липня 2020 10:37
довіреність Мороз.pdf
30 липня 2020 10:37
Гарантія 20096.pdf.(2).P7S
30 липня 2020 10:37
Гарантія 20096.pdf.(1).P7S
30 липня 2020 10:37
Гарантія 20096.pdf
30 липня 2020 10:37
витяг з наказу Мороз.pdf
30 липня 2020 10:37
4 Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 10:37
3 1 Общая ст 17 ЗУ.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 20:24
Електронний підпис
30 липня 2020 20:22
Цінова пропозиція.PDF
30 липня 2020 20:22
Кошториси (.doc).rar
30 липня 2020 20:22
18.Відомість ресурсів.PDF
30 липня 2020 20:21
1. Дефектний акт 2-1-1.PDF
30 липня 2020 20:21
2. Дефектний акт 2-1-2.PDF
30 липня 2020 20:21
3. Дефектний акт 2-1-3.PDF
30 липня 2020 20:21
5. Договірна ціна.PDF
30 липня 2020 20:21
4. Дефектний акт 2-2-1.PDF
30 липня 2020 20:21
Сертифікати 2.PDF
30 липня 2020 20:21
Сертифікати 1 (нові).pdf
30 липня 2020 20:21
Сертифікати 3.rar
30 липня 2020 20:21
Сертифікати 4.rar
30 липня 2020 20:21
Відгук_Гімназія 39.pdf
30 липня 2020 20:21
Статут (оригінал).pdf
30 липня 2020 20:21
Форма №1ДФ.pdf
30 липня 2020 20:21
Опис до Статуту.pdf
30 липня 2020 20:20
Копія ліцензії.PDF
30 липня 2020 20:20
Календарний план.pdf
30 липня 2020 20:20
Звернення в ДПС.pdf
30 липня 2020 20:20
Довідка щодо печатки.PDF
30 липня 2020 20:20
Довідка щодо витрат.pdf
30 липня 2020 20:20
Довідка щодо мови.pdf
30 липня 2020 20:20
Витяг ПДВ від 01.07.20.pdf
30 липня 2020 20:20
Витяг ЄДР від 28.07.20.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 21:20
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:39
Довідка МВС Кляус.zip
13 серпня 2020 10:39
public_doc.pdf
30 липня 2020 20:45
Електронний підпис
30 липня 2020 20:36
Додаток 2_стаття 17.rar
30 липня 2020 20:35
Додаток 4.rar
30 липня 2020 20:35
Додаток 3.rar
30 липня 2020 20:34
Fwd_ гарантия.zip
30 липня 2020 20:34
Додаток 5.rar

Публічні документи

27 липня 2020 15:46
30. Копія ВИТЯГУ ПДВ.pdf
27 липня 2020 15:46
29. ВИТЯГ НІДКОМ.pdf
27 липня 2020 15:46
27. Договір АВК.pdf
27 липня 2020 15:46
26. ЛІЦЕНЗІЯ АВК.pdf
27 липня 2020 15:46
24. Дозвіл Нідком.pdf
27 липня 2020 15:46
23. Ліцензія Нідком.pdf
27 липня 2020 15:46
19. Копія Статуту.pdf
27 липня 2020 15:46
18.1. ИНН директора.pdf
27 липня 2020 15:46
18. Паспорт Директора.pdf
27 липня 2020 15:46
17.2. Протокол 2 ст.pdf
27 липня 2020 15:46
17.1. Протокол 1 ст.pdf
27 липня 2020 15:45
5. Посвідчення з ОП.pdf
27 липня 2020 15:45
1. Довідки.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 20:24
Пропозиція.pdf
30 липня 2020 20:24
Лист згода.pdf
30 липня 2020 20:24
Довідка ст. 17.pdf
30 липня 2020 20:24
Довідка працівники.pdf
30 липня 2020 20:24
Довідка дозвіл.pdf
30 липня 2020 20:24
Довідка обладнання.pdf
30 липня 2020 20:24
Баланс 2019.pdf
30 липня 2020 20:24
Ліцензія АКВ-2020.pdf
30 липня 2020 20:23
Витяг Дамрембуд.pdf
30 липня 2020 20:23
Dovidka_20190429550360790782.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

ТОВ"ТБС-XXI"

ТОВ НІДКОМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМРЕМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 5 611 006,85
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 17:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Відхилено 5 898 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:17
ТОВ"ТБС-XXI"
#37615610
Переможець 5 899 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ТБС-XXI"
#37615610
5 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 16:34
ДУ № 1_165_лікувальний корпус.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:33
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:16
Договір 165.pdf укладений
27 серпня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 165/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 899 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 983 166,67 UAH)