Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Неткані матеріали
Очікувана вартість
2 811 900,00 UAH
UA-2020-07-15-004447-b 0c2d42524a3c43ae98b6d70681ba394d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 12:15
Очікувана вартість: 2 811 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 059,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19270000-9: Неткані матеріали


Категорія Замовника - відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Комплект для хірургічних операцій № 6, стерильний (НК 024:2019: 35531 – Хірургічне драпірування, загального призначення, одноразове) (джерело фінансування -кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19270000-9 — Неткані матеріали
18000 штуки
Халат медичний хірургічний, 140 см, рукав-манжет, стерильний (НК 024:2019: 35091 – Халат операційний одноразового застосування) (джерело фінансування -кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19270000-9 — Неткані матеріали
200 штуки
Халат медичний хірургічний, 150 см, рукав-манжет, стерильний (НК 024:2019: 35091 – Халат операційний одноразового застосування) (джерело фінансування -кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19270000-9 — Неткані матеріали
20000 штуки
Маска на резинці, нестерильна (НК 024:2019: 35177 – Маска хірургічна, одноразового використання) (джерело фінансування -кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19270000-9 — Неткані матеріали
200 штуки
Комбінезон захисний, стерильний (НК 024:2019: 35334 – Костюм хірургічний, одноразового застосування, стерильний) (джерело фінансування -кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19270000-9 — Неткані матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Постачальником за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними. У випадку затримки фінансування, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок (джерело фінансування -кошти НСЗУ) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:21
ТД захпокриття.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фальстфткация продукции
Дата подання: 16 липня 2020 08:27
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:53
Ув. заказчик. Объясните зачем Вам гарантийное письмо, если Вы в документацию добавили ст.17 или Вы думаете что предприятия которые дают полную информацию, готовы предоставить фальсификат. Отредактируйте пожалуйста тендерную документацию или уберите ст.17 или гарантийное письмо.
Відповідь: Шановний учаснику!
Перш за все, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.2 ч.2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ) у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст..16 Закону, підстави, встановлені ст..17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже ст..17 Закону це не забаганка замовника, а обов’язок. Дана вимога не може бути виключена з тендерної документації.
По-друге, відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку, гарантійний лист і є іншою інформацією, яку ми вважаємо за необхідне включити до тендерної документації
Фальстфткация продукции
Дата подання: 16 липня 2020 12:44
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:39
Тогда Вы должны приложить 3х сторонний договор на поставку товара = производитель-продавец-покупатель. Потому, что Вы заключаете договор с продавцом, а не с производителем. И поставщик за меня ни какую ответственность не несет. А мы предоставляем Вам всю информацию в открытом доступе про наше предприятие и Вы считаете что контролирующие органы не отслеживают поставки. Один мониторинг и ВСЕ!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Якщо уважно читати Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019), зокрема п.37 ч.1. ст..1, знайдете визначення «учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі учасник) – фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа – резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». З даного визначення зрозуміло, що учасником може бути не тільки продавець, але й виробник тощо. Ми не можемо орієнтуватись тільки на продавців. Отже про який 3 сторонній договір може йти мова.
Так, ви праві, постачальник (хоча Ви, напевно, мали на увазі виробник) не несе за Вас ніякої відповідальності. Вивчаючи уважно вимоги тендерної документації, Ви б звернули увагу, що замовник вимагає: «Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та назву Замовника». Отже гарантійний лист не обов’язково має бути наданий саме виробником, але й представництвом, філією, дилером чи дистриб’ютором (досить широке коло). Не зрозуміло, чому у Вас викликає таке занепокоєння дана вимога? Адже, будучи продавцем, а не виробником (як Ви зазначили), Ви ж маєте в когось спочатку купити товар, щоб потім запропонувати його нам, відтак маєте договірні відносини (оформлені юридично, як договір купівлі-продажу чи поставки тощо, а не на «словах»). Отже отримати гарантійний лист від Вашого постачальника не має бути проблемою.
Документация
Дата подання: 16 липня 2020 16:51
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:54
Производитель выдает только одному поставщику гарантийное письмо, поэтому ЭТО И ЕСТЬ ПРОБЛЕМА,
Відповідь: Шановний учаснику! Дуже дивно, що Ваш постачальник (виробник), з яким Ви співпрацюєте (на договірних засадах), відмовляється надати гарантійний лист. Можливо, Вам варто звернутися до іншого постачальника (виробника) товару.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів
Дата подання: 17 липня 2020 13:59
Дата відповіді: 17 липня 2020 15:16
Ознайомившись з тендерною документацію згідно предмету закупівлі повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів. Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників. Зазначене свідчить, що документація тендерних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів. Своїми діями Замовник штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, унеможливлює розвиток добросовісної конкуренції та унеможливлює здешевлення предмету закупівлі. Скоріше за все Замовник все ж таки має бажання закупити товари через систему Прозорро у дуже конкретного учасника. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Також ми не погоджуємося з наступними тезами, а саме: «1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі..» - звісно виробник може дати оцінку учасника про співпрацю з ним, але найкращим доказами надійності в даному контексті можуть бути: фінансові звіти компанії, по яких можна зрозуміти про стан організації; відгуки інших Замовників щодо виконаного Договору, які безпосередньо користувалися послугами даного учасника (Замовники надають оцінку чи повністю було поставлено товар чи ні, був наданий товар, який вони (Замовники) замовляли чи ні, було надано продукцію у визначені терміни чи ні та інші параметри); надаючи Тендерну пропозицію Учасник не повинен бути притягнутим до відповідальності згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, відповідно Замовник може самостійно перевірити всю необхідну інформацію щодо надійності Учасника. Беззаперечною гарантією якості товару можуть виступати: Декларація відповідності, Сертифікат відповідності, Сертифікат / Паспорт якості / аналізу, Протоколи випробувань тощо, які видаються на підставі технічної документації, яка є підтвердженням відповідності конкретної продукції вимогам чинних нормативних документів та технічних регламентів на неї. До таких документів відноситься загальний опис виробу, протоколи випробувань продукції, зіставлені на основі проведених з необхідною періодичністю випробувань у акредитованих випробувальних лабораторіях, нормативні документи з зазначеними вимогами до конкретного виду продукції, а також сертифікати відповідності і протоколи випробувань сировини і комплектуючих матеріалів. Дана теза є хибною, адже в тих закупівлях, в яких присутні гарантійні листи від виробників та є продукція, яка виготовляється тільки одним виробником (і відсутні аналоги), по перше, приймає участь невелика кількість учасників (у порівнянні, якщо даний лист буде відсутнім у тендерній документації), по друге, учасник користується даною ситуацією та виходить на повний бюджет і про жодну економію не може йти мова, адже відсутня конкуренція. Офіційне походження товару зазначається у Декларації відповідності, Сертифікаті відповідності, Сертифікаті / Паспорті якості / аналізу та інших подібних документах, які Виробник надає Учаснику. Підтвердженням співпраці між Виробником та Учасником може бути укладений Договір між даними сторонами, що також підводить до висновку, що даний Учасник є надійним партнером, адже має договірні відносини безпосередньо з виробником. Завершальною точкою проведення закупівель є укладання Договору між УЧАСНИКОМ, якого обрано переможцем та ЗАМОВНИКОМ. Але судячи з наданої відповіді Договір має укладатися між ТРЬОМА сторонами закупівлі: перший – це Замовник, другий – Учасник-переможець, третій – Виробник. Також хочемо ще раз зазначити, що такі документи як Декларація відповідності, Сертифікат відповідності, Сертифікат / Паспорт якості / аналізу, Протоколи випробувань та ін. не можуть бути виданими на неякісну продукцію, тому формулювання вимоги: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника…» не є доречним, адже документи, які засвідчують якість товару обов’язково надаються при поставці та за вимогою Замовника долучаються в складі Тендерної документації. За надання неякісного товару Учасник може бути притягнутий до кримінальної відповідальності, тому навряд чи з’являться «бажаючі» надати фальсифіковані медичні матеріали. Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника, наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів», адже надійність Учасника можна підтвердити й іншими методами і як наслідок зробити все Прозорро!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо, що перейшли на державну мову!
Вже вкотре звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути наданий не тільки виробником, але й представництвом, філією, дилером чи дистриб’ютором. По-друге, чому Ви виріши, що є тільки один виробник? Виробників на ринку необхідного нам товару багато, в інакшому варіанті необхідно було б проводити переговорну процедуру з одним учасником, відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону, як виняток (відсутність конкуренції з технічних причин).
Економія бюджетних коштів дуже важлива, та не менш важлива якість товарів. Тому ми використовуємо усі доступні інструменти підтвердження якості товарів, зокрема і гарантійні листи (як підтвердження надійності учасників та якості запропонованих ними товарів). Так, при поставках товару обов’язок постачальників надати супровідні документи, зокрема сертифікати якості, декларації тощо. Проте поставки відбуваються вже після укладання договору. В разі якщо товар виявиться неякісним, необхідно розривати договір та знову оголошувати закупівлю. Як наслідок, втрата часу, а що гірше, то ризик зупинки закладу, зокрема операційного відділення, адже відсутність захисних покриттів та одягу унеможливлює надання послуг хворим. Саме тому, ще на етапі торгів, ми вимагаємо усі доступні документи, щоб підтвердити якість товарів.
По-третє, 3 сторонній договір зовсім недоречний, адже й виробники можуть також бути учасниками закупівлі. Чому Ви вирішили, що учасниками виступають тільки посередники (продавці)?
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-004447-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Фірма "Технокомплекс", Код ЄДРПОУ:19117325
Дата подання: 20 липня 2020 16:28
Вимога
ТОВ «Фірма «Технокомплекс», як вітчизняний товаровиробник одягу, комплектів одягу та покриттів медичного призначення одноразового використання, має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах, але наступні дискримінаційні вимоги тендерної документації не дають змоги це зробити:
Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації, пункту 6 Замовником вимагається:
«Відповідно до вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів, пункту 31, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року № 753, надати довідку щодо порядкового номеру запису продукції, що є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у реєстрі осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.»
ТОВ «Фірма «Технокомплекс» повідомляє, що згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ від 10.02.2017 № 122 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг, форми повідомлень, переліку відомостей, які зберігаються в ньому, та режиму доступу до них» (посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0317-17#Text), пункту 9: «9. Внесення інформації або змін до Реєстру осіб здійснюється Держлікслужбою протягом 10 робочих днів з дня надходження таких інформації або змін.»
Дата, коли нам стало відомо про вихід оголошення UA-2020-07-15-004447-b – 20.07.2020 р, таким чином, ми, як виробник, фізично не можемо встигнути зареєструвати в Держлікслужбі нові вироби медичного призначення, що прописані в даній тендерній документації Замовника та отримати порядковий номер запису даної продукції, оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 30.07.2020.
ТОВ «Фірма «Технокомплекс» вимагає внести зміни в тендерну документацію шляхом видалення вимоги про надання довідки щодо порядкового номеру запису продукції в Держлікслужбі або подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 07.08.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 11:55
Шановний учаснику!
На Вашу вимогу UA-2020-07-15-004447-b.b1 від 16.10.2019 щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне:
Оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом Неткані матеріали ДК 021:2015: 19270000-9 було оприлюднене в електронній системі закупівель через акредитований електронний майданчик 15 липня 2020 року за ідентифікатором UA-2020-07-15-004447-b. Відповідно, якщо порахувати робочі дні, навіть з наступного дня – 16.07.2020, 10 робочих днів на реєстрацію чи отримання інформації щодо реєстрації (згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ від 10.02.2017 № 122 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг, форми повідомлень, переліку відомостей, які зберігаються в ньому, та режиму доступу до них» (посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0317-17#Text), пункту 9: «9. Внесення інформації або змін до Реєстру осіб здійснюється Держлікслужбою протягом 10 робочих днів з дня надходження таких інформації або змін.»), достатньо і вони цілком в межах строку подання пропозицій.
На жаль, той факт, що Ви дізнались про публікацію оголошення 20.07.2020 року і не встигаєте отримати порядковий номер запису, в жодному разі не може вважатись обґрунтуванням для висування вимоги внести зміни до оголошення та тендерної документації. Звинувачення в дискримінаційних вимогах в тендерній документації безпідставні. Звертаємо увагу, що Ваша вимога подовжити строк подання пропозиції з огляду на те, що Ви не встигаєте отримати документи, є тиском на Замовника та відповідно може бути розцінена як антиконкурентні узгоджені дії, що тягнуть за собою адміністративну та кримінальну відповідальність. Замовники не мають права підлаштовуватися окремо під кожного учасника.
Ваша вимога не може бути задоволена.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-15-004447-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Фірма "Технокомплекс", Код ЄДРПОУ:19117325
Дата подання: 14 серпня 2020 14:04
Скарга
Перегляд рішення про дискваліфікацію ТОВ «Фірма «Технокомплекс»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2020 21:01
рішення про прийняття 15680+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 21:01
рішення від 27.08.2020 №16207.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 16:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник скасував рішення, прийняті відповідно до Протоколів №86 від 06.08.2020р. та №87 від 7.08.2020р та провів повторну оцінку тендерних пропозицій учасників
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2020 10:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Технокомплекс" 2 523 450,00
UAH з ПДВ
2 523 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НЕМАН" 2 721 438,00
UAH з ПДВ
2 599 565,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАШКОВИЧ ЕДУАРД ЕМІЛЬЙОВИЧ 2 787 000,00
UAH з ПДВ
2 787 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 15:00
Електронний підпис
30 липня 2020 14:59
Установчі документи.pdf
30 липня 2020 14:59
Технічна частина.pdf
30 липня 2020 14:59
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 13:24
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:22
Довідка МВС.pdf
07 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
30 липня 2020 14:33
Електронний підпис
30 липня 2020 14:29
Тех.частина.pdf
30 липня 2020 14:29
Проект договору.pdf
30 липня 2020 14:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 12:23
Електронний підпис
30 липня 2020 12:18
проект договора.pdf
30 липня 2020 12:18
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма "Технокомплекс"

ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НЕМАН"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАШКОВИЧ ЕДУАРД ЕМІЛЬЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма "Технокомплекс"
#19117325
Рішення скасоване 2 523 450,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:34
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НЕМАН"
#32065818
Рішення скасоване 2 599 565,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:34
ТОВ "Фірма "Технокомплекс"
#19117325
Відхилено 2 523 450,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 16:01
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НЕМАН"
#32065818
Переможець 2 599 565,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:34

Документи

06 серпня 2020 16:13
Електронний підпис

Документи

14 вересня 2020 15:59
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НЕМАН"
#32065818
2 599 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 13:04
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:14
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 15:41
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:18
Договір №204.pdf укладений
29 вересня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з Законом України від 30.03.2020 № 540-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» домовилися зменшити суму договору на суму ПДВ
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19 вересня 2019 року дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.6 ч.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019) сума договору на 2021 рік збільшується в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML