Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання дерев і кущів
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-07-15-004396-b a0c8b298658c445ab2a5ae33640c1502
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2873 Одиниця
придбання дерев і кущів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Курортна, 3, парк Ліски
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару, після підписання Сторонами акту приймання-передачі товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 13:12
1. протокол ЗТД.doc
22 липня 2020 13:12
2.ТД - посадковий матеріал - нова редакція.doc
15 липня 2020 16:16
2.ТД - посадковий матеріал.doc
22 липня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 13:12
1. протокол ЗТД.doc
22 липня 2020 13:12
2.ТД - посадковий матеріал - нова редакція.doc
15 липня 2020 16:16
2.ТД - посадковий матеріал.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-004396-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 20 липня 2020 11:20
Корупційна змова з постачальником
Предмет закупівлі "Рослини" прописаний під єдиного постачальника ТОВ Голандські троянд, які не відповідають стандартам професійної спільноти: https://drive.google.com/file/d/1q9FZz4-t543YQa7N6kTBR1bvS8aLbtrI/view
Попередні закупівлі були проведені через підставного ФОПа Губа Максим (фунт). На попередніх закупівлях брали участь лише дві компанії, що підтверджує нашу думку.
https://www.facebook.com/razumovskyy/videos/959236704511447/
Працівники Миколаївської міськради відмовились пояснити як формувалися списки на закупівлю рослин. Якщо корупційні органи зацікавлені боротися з корупцією, можу надати більш детальну інформацію, мій телефон +380502463103 Разумовський Володимир
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 12:34
доброго дня!
відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
із тексту Вашої вимоги, на жаль, неможливо встановити, які саме порушення, на Вашу думку, допущені замовником під час проведення тендеру та вимагають усунення.
додатково повідомляємо, що порядок оскарження процедури закупівлі передбачений ст. 18 Закону.
з повагою!
Номер вимоги: UA-2020-07-15-004396-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 20 липня 2020 15:30
Вимога про скасування тендеру
Повторно вимагаємо:
Оскільки Предмет закупівлі "Рослини" прописаний під єдиного постачальника ТОВ Голандські троянд, які не відповідають стандартам професійної спільноти: https://drive.google.com/file/d/1q9FZz4-t543YQa7N6kTBR1bvS8aLbtrI/view вимагаємо відмінити даний тендер та привести у відповідність технічні вимоги до предмету закупівлі за стандартами професійної спільноти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 13:32
доброго дня!
"Стандарти на садивний матеріал декоративних і плодових рослин, рекомендовані в Україні" (далі - Стандарти), на недотримання яких Ви посилаєтесь як на підставу для відміни закупівлі не є нормативно-правовим актом використання та дотримання норм якого є обов'язковим на території України органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до розділу 1 Стандартів дані Стандарти не є обов'язковими для виконання всіма учасниками ринку.
отже, Ваше твердження щодо необхідності дотримання замовником Стандартів під час здійснення даної закупівлі є такими, що не відповідають дійсності.
дякуємо за небайдужість!
Номер вимоги: UA-2020-07-15-004396-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ", Код ЄДРПОУ:33869116
Дата подання: 20 липня 2020 16:06
Вимога внести зміни до тендерної документації
Просимо виключити із тендерної документації вимогу про надання сертифікату, що засвідчує сортові якості садивного матеріалу, та сертифікату що засвідчує товарні якості садивного матеріалу, оскільки дану вимогу неможливо виконати, адже дія Закону України «Про насіння і садивний матеріал» не розповсюджується на садивний матеріал декоративних культур. Також звертаємо вашу увагу на той факт , що механізму сертифікації рослин та кущів декоративних культур не має жоден з акредитованих суб'єктів сертифікації та стандартизації насіння та сільськогосподарських культур.
Тож цілком обґрунтовано вважаємо , що наявність такої вимоги є серйозною перешкодою прозорості даної закупівлі , а відмова її усунення змусить нас як потенційних переможців цієї закупівлі , звернутись до АМК України .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2020 11:07
доброго дня!
найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
дякуємо за повідомлення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТЕПАНОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 2 207 400,00
UAH з ПДВ
2 182 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ" 2 280 000,00
UAH з ПДВ
2 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС" 2 412 828,00
UAH з ПДВ
2 412 828,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИРУНЯН ВАРДГЕС СУРЕНОВИЧ 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 11:33
Електронний підпис
30 липня 2020 11:32
єдиний податок.pdf
30 липня 2020 11:32
Підписаний_gar0331.pdf
30 липня 2020 11:32
Підписаний_dovidka.pdf
30 липня 2020 11:32
держстат.pdf
30 липня 2020 11:32
статут.pdf
30 липня 2020 11:32
наказ.pdf
30 липня 2020 11:32
ст.17.pdf
30 липня 2020 11:32
рішення.pdf
30 липня 2020 11:32
виписка.pdf
30 липня 2020 11:32
аналогічний договір.pdf
30 липня 2020 11:32
копія паспорта.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 16:02
Електронний підпис
29 липня 2020 16:49
Стаття 17.pdf
29 липня 2020 16:49
Проект договору.pdf
29 липня 2020 16:48
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

30 липня 2020 13:37
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТЕПАНОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ- ТЕТ"

ТОВ "ПЛАНТ СЕРВІС"

ФОП СИРУНЯН ВАРДГЕС СУРЕНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТЕПАНОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3228013318
Переможець 2 182 400,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТЕПАНОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3228013318
2 182 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 12:00
ДУ №1 від 19.08.2020.PDF зміни до договору
19 серпня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:55
Договір №1498 від 19.08.2020.PDF укладений
19 серпня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору, а також зменшення кількості товару. Загальна кількість після зменшенння становить 1595 од.
Номер договору про закупівлю: 1498
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 11 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 600 590,00
UAH